Ga naar inhoud

Mima : 28 december 2017 : Dr. Peters : MFIV


Aanbevolen berichten

Het moment dat je niet meer na hoeft te denken wat je allemaal wel en niet kan..... Dat mag van mij snel komen haha. 

 

Bij mij gaat het lachen al iiiietsje beter, maar bij hoesten en niesen is het echt hel! 

 

Ik snap wat je bedoelt met het van bil gaan hoor ;) ... Er moet toch echt overal een rem op. 

 

Verder fijn om je updates te lezen. Heb je al je vervolgafspraak staan? Ik heb m namelijk de 12e en ik had verwacht dat het met de chirurg zou zijn, maar volgens mij is het gewoon een consulente.... 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 105
  • Created
  • Laatste Reactie

oef @Mima je hebt het echt zwaar hoor ik! Ik snap je ouders niet hoor. Je wilt toch alles doen voor je kind! Ik zou in iedergeval alles doen voor mijn meisjes! Wat de sex betreft... Ik ben nu 1 w 6 d po en ik pak een kussen die ik op mijn borsten hou en dan kun hij iets harder stoten :blush: laat hem in ieder geval het werk doen! Wat betreft je buik.... tja inderdaad Geduld!!! echt een scheldwoord vind ik! maar je kunt je beter erbij neerleggen, want als je je zo blijft ergeren kun je ook niet genieten van je boobies.... ik bedoel dit niet verkeerd hoor. en oraat eens met je ouders. zeg ze dat je die dingen echt nog niet MAG!!! en dat zij willen dat jij voor hun dingen gaat doen als zij het niet meer kunnen ze dit nu ook voor jou kunnen doen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

@gastmama ja ik begrijp het ook niet... Nu ben ik weer bij mijn ouders, maar ja , je weet het al. Morgen  weer heel het weekend bij mijn vriend.  De verstandhouding tussen mij en mijn ouders verloopt helaas niet zo soepel. Ik hou wel van ze, maar ja. Ze hebben gewoon een gekke manier van opvoeden lijkt wel, het begint me steeds meer te irriteren. Dan zal je zeggen het is de leeftijd (20) maar het is al erg lang bezig .

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden zei gastmama:

oef @Mima je hebt het echt zwaar hoor ik! Ik snap je ouders niet hoor. Je wilt toch alles doen voor je kind! Ik zou in iedergeval alles doen voor mijn meisjes! Wat de sex betreft... Ik ben nu 1 w 6 d po en ik pak een kussen die ik op mijn borsten hou en dan kun hij iets harder stoten :blush: laat hem in ieder geval het werk doen! Wat betreft je buik.... tja inderdaad Geduld!!! echt een scheldwoord vind ik! maar je kunt je beter erbij neerleggen, want als je je zo blijft ergeren kun je ook niet genieten van je boobies.... ik bedoel dit niet verkeerd hoor. en oraat eens met je ouders. zeg ze dat je die dingen echt nog niet MAG!!! en dat zij willen dat jij voor hun dingen gaat doen als zij het niet meer kunnen ze dit nu ook voor jou kunnen doen...

Hoe worden jou @ roze ? Leg me het uit

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Mima:

Hoe worden jou @ roze ? Leg me het uit

je bedoelt het taggen?

 Je Ze de @ ervoor en typt dan de naam. Dan komt er een lijstje te staan en je klikt dan op de naam die je bedoelt en dan word hij roze

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mima gelukkig is je vriend er wel voor je! Probeer er het beste van te maken en voor je het weet kan je weer doen wat je wilt. Ik ben nu ruim 2 maand po en mijn borsten zijn steeds mooier geworden. 

@lin87De na controle had ik indd ook met de pc verwacht maar was met de consulente Joanna.

Succes nog even!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo dag 7 is aangebroken.

 

Ik moet zeggen het gaat stukken beter met mij!

Vandaag heb ik tot 10;30 geslapen. Ja je leest het goed 10:30! Dat is niks voor mij maar blijkbaar had ik dat nodig. Wel met meerdere keren wakker worden. Ik was die platte houding op mijn rug zo ontzettend zat! dus ging ik half op mijn zij, met moeite wellswaar, maar het is gelukt.

 

Mijn vriend moest vroeg werken, dus maakte hij al een shakie klaar, jeej.

 


Ik was ontzettend benieuwd naar mijn boobies dus ging ze ook meteen kijken....

 

Ik deed m'n bh uit en ze zijn veranderd! Ik kon mijn ogen op dat moment niet afhouden, ik begin ze steeds mooier te vinden en word daar emotioneel van. Ik was bang dat het nooit goed zou komen. Maar zoals ik nu al zie , is er al best wel wat veranderd in een week. Dus moet je nagaan over twee,vijf, zeven weken!!!

 

De pijn is echt wel te doen, ik kan normaal ademen en de zijkant doet nog een beetje pijn. Die band drukt erg op mijn boob, dus gaat die druk helaas naar mijn middenrif en dan voelt het echt gewoon, kut. Ook is mijn litteken gevoelig onder mijn rechter bovenste rib. Mijn tepel is ook super, super gevoelig aan de rechterkant niet te doen gewoon.

 

Vandaag heb ik serieus geen reet uitgevoerd beetje Netflixen en eten.

 

Oh ja ik heb net weer 20min naar mijn borsten staan kijken  dus bij elkaar misschien wel 40min vandaag. Kan niet wachten tot ze nog meer veranderen en naar mijn lichaam veranderen.

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Mima:

Zo dag 7 is aangebroken.

 

Ik moet zeggen het gaat stukken beter met mij!

Vandaag heb ik tot 10;30 geslapen. Ja je leest het goed 10:30! Dat is niks voor mij maar blijkbaar had ik dat nodig. Wel met meerdere keren wakker worden. Ik was die platte houding op mijn rug zo ontzettend zat! dus ging ik half op mijn zij, met moeite wellswaar, maar het is gelukt.

 

Mijn vriend moest vroeg werken, dus maakte hij al een shakie klaar, jeej.

 


Ik was ontzettend benieuwd naar mijn boobies dus ging ze ook meteen kijken....

 

Ik deed m'n bh uit en ze zijn veranderd! Ik kon mijn ogen op dat moment niet afhouden, ik begin ze steeds mooier te vinden en word daar emotioneel van. Ik was bang dat het nooit goed zou komen. Maar zoals ik nu al zie , is er al best wel wat veranderd in een week. Dus moet je nagaan over twee,vijf, zeven weken!!!

 

De pijn is echt wel te doen, ik kan normaal ademen en de zijkant doet nog een beetje pijn. Die band drukt erg op mijn boob, dus gaat die druk helaas naar mijn middenrif en dan voelt het echt gewoon, kut. Ook is mijn litteken gevoelig onder mijn rechter bovenste rib. Mijn tepel is ook super, super gevoelig aan de rechterkant niet te doen gewoon.

 

Vandaag heb ik serieus geen reet uitgevoerd beetje Netflixen en eten.

 

Oh ja ik heb net weer 20min naar mijn borsten staan kijken  dus bij elkaar misschien wel 40min vandaag. Kan niet wachten tot ze nog meer veranderen en naar mijn lichaam veranderen.

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Wat fijn om dit allemaal te lezen op de pijn en gevoeligheid na dan ;)

En wat een verandering al na 1 week! Ze zijn prachtig en dat gaat alleen maar prachtiger worden. Ik hoop dat het ook zo bij mij gaat. 

Denk dat rust en goed eten de beste remedie zijn. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei prix:

Wat fijn om dit allemaal te lezen op de pijn en gevoeligheid na dan ;)

En wat een verandering al na 1 week! Ze zijn prachtig en dat gaat alleen maar prachtiger worden. Ik hoop dat het ook zo bij mij gaat. 

Denk dat rust en goed eten de beste remedie zijn. 

 

Komt allemaal goed bij jou prix :) bij mij ook dus ook bij jou, ga er maar van uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei prix:

Denk dat rust en goed eten de beste remedie zijn. 

Ja... vooral rust! Want dan kan je lichaam alle energie gebruiken om te herstellen. Want vaak denken wij als het er aan de buitenkant weer top uitziet, dat we maar weer kunnen gaan met die banaan. Maar daar aan de binnenkant is ook heel wat gebeurd en die wonden hebben ook de tijd nodig om te herstellen. Dus lekker rustig aan de eerste weken na de operatie. Dan heb je ook het langst plezier van je boobies. 

XXX Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden zei Mima:

Zo dag 7 is aangebroken.

 

Ik moet zeggen het gaat stukken beter met mij!

Vandaag heb ik tot 10;30 geslapen. Ja je leest het goed 10:30! Dat is niks voor mij maar blijkbaar had ik dat nodig. Wel met meerdere keren wakker worden. Ik was die platte houding op mijn rug zo ontzettend zat! dus ging ik half op mijn zij, met moeite wellswaar, maar het is gelukt.

 

Mijn vriend moest vroeg werken, dus maakte hij al een shakie klaar, jeej.

 


Ik was ontzettend benieuwd naar mijn boobies dus ging ze ook meteen kijken....

 

Ik deed m'n bh uit en ze zijn veranderd! Ik kon mijn ogen op dat moment niet afhouden, ik begin ze steeds mooier te vinden en word daar emotioneel van. Ik was bang dat het nooit goed zou komen. Maar zoals ik nu al zie , is er al best wel wat veranderd in een week. Dus moet je nagaan over twee,vijf, zeven weken!!!

 

De pijn is echt wel te doen, ik kan normaal ademen en de zijkant doet nog een beetje pijn. Die band drukt erg op mijn boob, dus gaat die druk helaas naar mijn middenrif en dan voelt het echt gewoon, kut. Ook is mijn litteken gevoelig onder mijn rechter bovenste rib. Mijn tepel is ook super, super gevoelig aan de rechterkant niet te doen gewoon.

 

Vandaag heb ik serieus geen reet uitgevoerd beetje Netflixen en eten.

 

Oh ja ik heb net weer 20min naar mijn borsten staan kijken  dus bij elkaar misschien wel 40min vandaag. Kan niet wachten tot ze nog meer veranderen en naar mijn lichaam veranderen.

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Zeker al een hele verandering, erg mooi! 

Om het vocht sneller af te drijven heb ik heel veel brandnetel thee gedronken. 

Mijn tepels waren ook overgevoelig en wordt nu pas wat beter.

Fijn dat je je al een stuk beter voelt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden zei pammelotje1982:

Hallo Mima, ik ben nieuw hier en weet nog niet zo goed hoe t werkt .. Maar als ik jou verhalen lees lagen wij volgens mij naast elkaar op de uitslaapkamer kan dat? 

Hey hey, ja dat zou kunnen kloppen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei Romy1:

Zeker al een hele verandering, erg mooi! 

Om het vocht sneller af te drijven heb ik heel veel brandnetel thee gedronken. 

Mijn tepels waren ook overgevoelig en wordt nu pas wat beter.

Fijn dat je je al een stuk beter voelt!

Wat een goede tip, ik ga straks is naar de ah als ze het daar verkopen dan. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Update over gisteren...

 

Ik word h helemaal gek van dat op mijn rug slapen.... Ik kan niet draaien op mijn zij, en als ik dat doe voel ik steken in mijn boob en ik weet niet wat ik met mijn arm moet doen. Super erge last van mijn rug heb ik ervan gekregen.

 

Ik kleed mij nu zelf aan alleen schoenen aandoen is lastig, hakken lopen is veel comfortabeler trouwens ik heb dan minder last van het bewegen van de dames.

 

Wij gingen samen naar de AH en in de AH kreeg ik scherpe pijn in mijn borstbeen. Ik weet niet waarom ik dat altijd krijg als ik sta en loop, niet prettig, want voor de rest valt de pijn mee. Mijn borstbeen is ook helemaal dik en groen/blauw.

 

In de avond kwamen eters dat was erg gezellig ik had alleen nogal veel gedronken.... En van alcohol word je aangenaam verdoofd, dus pijn voel me minder snel. Ik heb het geweten hoor vandaag!!! Mijn borsten doen erg pijn, het is niet zozeer dat ik wild met mijn armen heb lopen zwaaien. Maar ik heb wel even gefietst en ik heb daar niks overgelezen of dat wel mag... Misschien heb ik gewoon te veel gedaan.

 

De hele dag was ik in de weer met vanalles.... wel rekening gehouden hoor, met wat ik niet mag doen.


 Vandaag rustig aandoen en bijkomen van gisteren.

 

Ik ben wel meteen bang voor kapselvorming, maarja ik ben gewoon een schijtert.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Mima:

Update over gisteren...

 

Ik word h helemaal gek van dat op mijn rug slapen.... Ik kan niet draaien op mijn zij, en als ik dat doe voel ik steken in mijn boob en ik weet niet wat ik met mijn arm moet doen. Super erge last van mijn rug heb ik ervan gekregen.

 

Ik kleed mij nu zelf aan alleen schoenen aandoen is lastig, hakken lopen is veel comfortabeler trouwens ik heb dan minder last van het bewegen van de dames.

 

Wij gingen samen naar de AH en in de AH kreeg ik scherpe pijn in mijn borstbeen. Ik weet niet waarom ik dat altijd krijg als ik sta en loop, niet prettig, want voor de rest valt de pijn mee. Mijn borstbeen is ook helemaal dik en groen/blauw.

 

In de avond kwamen eters dat was erg gezellig ik had alleen nogal veel gedronken.... En van alcohol word je aangenaam verdoofd, dus pijn voel me minder snel. Ik heb het geweten hoor vandaag!!! Mijn borsten doen erg pijn, het is niet zozeer dat ik wild met mijn armen heb lopen zwaaien. Maar ik heb wel even gefietst en ik heb daar niks overgelezen of dat wel mag... Misschien heb ik gewoon te veel gedaan.

 

De hele dag was ik in de weer met vanalles.... wel rekening gehouden hoor, met wat ik niet mag doen.


 Vandaag rustig aandoen en bijkomen van gisteren.

 

Ik ben wel meteen bang voor kapselvorming, maarja ik ben gewoon een schijtert.

 

 

Ik gok dat je met 1 wat drukker dagje niet gelijk kapselvorming zal krijgen, maar pas inderdaad wel op je lijf. 

 

Over fietsen lees ik eigenlijk ook niks..... Dat vroeg ik me namelijk ook al af. Het gaat altijd alleen over de auto. 

 

En zo herkenbaar met het liggen. Lig nu weer balend in één positie op mn rug. Terwijl ik ook regelmatig praat met iemand die op dezelfde dag is geopereerd en die ligt al nachten zonder last op haar zij..... Zucht....

 

Lig je al wel plat? Ik lig namelijk nog steeds omhoog omdat ik mezelf anders de ochtend erna niet omhoog krijg :P ... Hoe gaat dat bij jou? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei lin87:

 

Ik gok dat je met 1 wat drukker dagje niet gelijk kapselvorming zal krijgen, maar pas inderdaad wel op je lijf. 

 

Over fietsen lees ik eigenlijk ook niks..... Dat vroeg ik me namelijk ook al af. Het gaat altijd alleen over de auto. 

 

En zo herkenbaar met het liggen. Lig nu weer balend in één positie op mn rug. Terwijl ik ook regelmatig praat met iemand die op dezelfde dag is geopereerd en die ligt al nachten zonder last op haar zij..... Zucht....

 

Lig je al wel plat? Ik lig namelijk nog steeds omhoog omdat ik mezelf anders de ochtend erna niet omhoog krijg :P ... Hoe gaat dat bij jou? 

Auto rijden bedoelen ze hopelijk zelf rijden mee? Want anders ben ik wel de lul, ik zit er alleen naast nu.

 

Ik lig nog plat en vandaag ging redelijk goed dat omhoogkomen :) Ik beweeg iets meer, maar echt vol op mijn zij liggen de hele nacht kan ik nog niet.. ik slaap wel tering lang zeg! Nooit gehad maar wel goed voor het herstel.

 

De pijn valt wel mee maar m'n middenrif doet nog pijn. Als ik lang sta en gek zit.  Ik slik af en toe een paracetamol als ik me niet zo best voel.

 

Probeer m'n leven een beetje op te pakken en niet te veel te miepen over pijn dat is nou eenmaal zo.

 

Waar heb jij nog pijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet zeggen dat de pijn me op het moment heel erg meevalt. Af en toe wat getintel of geprikt rondom de wond in de borstplooi.... en wat druk bij het omhoog komen als ik lig. Maar dit is m'n eerste dag die ik tot nu toe zonder pijnstillers doe, even uitproberen wat er te voelen valt ;). Maar ik doe alles ook nog wel heel rustig aan. Vandaag mijn eerste werkdag, maar wel gewoon vanuit thuis met de laptop op de bank. 

De meeste pijn van de afgelopen dagen zat eerder in m'n rug, nek en schouders door het in één houding slapen. Ik heb vannacht geprobeerd om ook een beetje op m'n zij te liggen. Maar hou het ook niet lang vol. Wat heerlijk dat je lekker door kan slapen! Ik ben al blij als ik überhaupt net de 8 uur haal :P. 

Autorijden gaat inderdaad over het zelf rijden ;). Vooral het volledig goed kunnen sturen en schakelen is volgens mij pittig. Meerijden is dus geen probleem!

Heb jij je controle afspraak al gepland staan? Ik heb komende vrijdag en merk dat ik dat stiekem toch wel even spannend vind haha. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo! Ik heb het forum ook terug gevonden haha!

 

wat een verschillende verhalen

en wat een mooie resultaten al zeg!

Mima, ik begrijp je verhaal volledig... valt hetjou ook tegen.? Mij enorm.

 

ik ben op dezelfde dag geopereerd als Lin. We zaten bij elkaar in de wachtruimte en chatten regelmatig middels whatsapp.

 

inmiddels 10 dagen geleden.

borsten: prachtig

pijn: hmm..

tepels zijn enorm pijnlijk

bh knelt enorm

verder de bovenrug nog best last

slapen doe ik meestal op mn zij, 1 arm onder mn hoofd door. Prima vol te houden, wissel wel vaak van zij, en soms rug maar dat haat ik!

 

hier een foto van mijn boobs.. 9 dagen na operatie

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei lin87:

Ik moet zeggen dat de pijn me op het moment heel erg meevalt. Af en toe wat getintel of geprikt rondom de wond in de borstplooi.... en wat druk bij het omhoog komen als ik lig. Maar dit is m'n eerste dag die ik tot nu toe zonder pijnstillers doe, even uitproberen wat er te voelen valt ;). Maar ik doe alles ook nog wel heel rustig aan. Vandaag mijn eerste werkdag, maar wel gewoon vanuit thuis met de laptop op de bank. 

De meeste pijn van de afgelopen dagen zat eerder in m'n rug, nek en schouders door het in één houding slapen. Ik heb vannacht geprobeerd om ook een beetje op m'n zij te liggen. Maar hou het ook niet lang vol. Wat heerlijk dat je lekker door kan slapen! Ik ben al blij als ik überhaupt net de 8 uur haal :P. 

Autorijden gaat inderdaad over het zelf rijden ;). Vooral het volledig goed kunnen sturen en schakelen is volgens mij pittig. Meerijden is dus geen probleem!

Heb jij je controle afspraak al gepland staan? Ik heb komende vrijdag en merk dat ik dat stiekem toch wel even spannend vind haha. 

 

Fijn zeg dat het zo goed gaat!

 

Ik heb ook aankomende vrijdag de afspraak staan, ik denk dat dat allemaal goed gaat komen hoor.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden zei Leonie88:

Zo! Ik heb het forum ook terug gevonden haha!

 

wat een verschillende verhalen

en wat een mooie resultaten al zeg!

Mima, ik begrijp je verhaal volledig... valt hetjou ook tegen.? Mij enorm.

 

ik ben op dezelfde dag geopereerd als Lin. We zaten bij elkaar in de wachtruimte en chatten regelmatig middels whatsapp.

 

inmiddels 10 dagen geleden.

borsten: prachtig

pijn: hmm..

tepels zijn enorm pijnlijk

bh knelt enorm

verder de bovenrug nog best last

slapen doe ik meestal op mn zij, 1 arm onder mn hoofd door. Prima vol te houden, wissel wel vaak van zij, en soms rug maar dat haat ik!

 

hier een foto van mijn boobs.. 9 dagen na operatie

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Heel mooi zeg Leonie!

 

Wat fijn dat je goed op je zij kan slapen.  Irritant is dat je die gevoelige tepels. Wat fijn dat je iemand hebt waarmee je kan praten over jullie Boobs :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

43 minuten geleden zei Mima:

Heel mooi zeg Leonie!

 

Wat fijn dat je goed op je zij kan slapen.  Irritant is dat je die gevoelige tepels. Wat fijn dat je iemand hebt waarmee je kan praten over jullie Boobs :P

Je mag mee kletsen hoor! Maken we een groepsapp

Link naar reactie
Delen op andere sites

43 minuten geleden zei pammelotje1982:

Hallo Mima, ik las dat je een borstband draagt maar wat ze mij hebben verteld is dat als dr Peters je geopereerd heeft je deze niet hoeft te dragen en bij dr Hupkes wel omdat hij de implantaten hoger plaatst? Heb jij wel een band meegekregen ? 

Hey hey,

 

Ik had Diana gebeld, mijn implantaten liggen best hoog en hun zeiden dat ik het best kon dragen :)

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.