Ga naar inhoud

Mima : 28 december 2017 : Dr. Peters : MFIV


Aanbevolen berichten

Hey meiden, 

 

Het is bijna zover ik krijg een borstvergroting. Van Cup A naar een mooie C 375cc onder de borstspier hoog profiel.  Ik ben alleen een beetje bang dat het er onnatuurlijk uit gaat zien. Diana Gabriels gaf aan dat echt absoluut niet gebeurd. Maar ik hou gewoon niet van die recht opstaande borsten. Hebben jullie foto's!?  Please help me out. 

 

-mima

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 105
  • Created
  • Laatste Reactie

Het is mij heel erg mee gevallen allemaal! Ik heb de zwaardere medicatie niet hoeven gebruiken. De eerste drie dagen wel Naproxen en paracetamol ben ik nu aan het afbouwen. Ik ervaar het meer als lastig dan echt pijnlijk. Ik kan het vergelijken met spierpijn en af en toe stijf doordat je met slapen een rare houding aanneemt.

 

Een tip die ik kreeg was Arnica druppels nemen en vitamine c om beurse plekken te voorkomen en niet ziek te worden en dat lijkt goed te helpen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎8‎-‎11‎-‎2017 om 15:14 zei Mima:

Hey meiden, 

 

Het is bijna zover ik krijg een borstvergroting. Van Cup A naar een mooie C 375cc onder de borstspier hoog profiel.  Ik ben alleen een beetje bang dat het er onnatuurlijk uit gaat zien. Diana Gabriels gaf aan dat echt absoluut niet gebeurd. Maar ik hou gewoon niet van die recht opstaande borsten. Hebben jullie foto's!?  Please help me out. 

 

-mima

Hoi hoi

Door welke arts word je geopereerd en in welke kliniek? Dan kunnen we je titel aanpassen zodat ie op de rest lijkt :)
Wanneer is je operatie?

Als je genoeg huiddikte hebt bij een plaatsing voor de spier, of als je anders plaatsing achter de spier/dual plane krijgt, dan hoef je met deze grootte niet te verwachten dat het er nep uit gaat zien. De pc houdt altijd rekening met je wensen daarin, en als iets te nep wordt, dan raden ze dat aantal cc af.

Laat maar even weten hoe en wat, dan passen we je topic aan :)

 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei best_boobie:

We hebben graag dat alle titels op elkaar lijken, met pc, datum en opererende kliniek erbij, zodat alles goed vindbaar is via de zoekbalk :) 

 

xxx

Ja.... daarom :35:.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 9-11-2017 om 23:38 zei best_boobie:

Hoi hoi

Door welke arts word je geopereerd en in welke kliniek? Dan kunnen we je titel aanpassen zodat ie op de rest lijkt :)
Wanneer is je operatie?

Als je genoeg huiddikte hebt bij een plaatsing voor de spier, of als je anders plaatsing achter de spier/dual plane krijgt, dan hoef je met deze grootte niet te verwachten dat het er nep uit gaat zien. De pc houdt altijd rekening met je wensen daarin, en als iets te nep wordt, dan raden ze dat aantal cc af.

Laat maar even weten hoe en wat, dan passen we je topic aan :)

 

xx BB

Dr peters :) daar word ik door geopereerd 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 9-11-2017 om 23:13 zei Romy1:

Het is mij heel erg mee gevallen allemaal! Ik heb de zwaardere medicatie niet hoeven gebruiken. De eerste drie dagen wel Naproxen en paracetamol ben ik nu aan het afbouwen. Ik ervaar het meer als lastig dan echt pijnlijk. Ik kan het vergelijken met spierpijn en af en toe stijf doordat je met slapen een rare houding aanneemt.

 

Een tip die ik kreeg was Arnica druppels nemen en vitamine c om beurse plekken te voorkomen en niet ziek te worden en dat lijkt goed te helpen!

Moet je dat smeren, of innemen.

 

Waar moet ik rekening mee houden voor de operatie, sporten (borst)  of juist niet. Hoe zit het Überhaupt met sporten nadenken operatie. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Mima:

Moet je dat smeren, of innemen.

 

Waar moet ik rekening mee houden voor de operatie, sporten (borst)  of juist niet. Hoe zit het Überhaupt met sporten nadenken operatie. 

Borstspieren niet meer te veel trainen, liever rekken (voor de operatie)
Erna mag je 6 weken niet sporten, sommige artsen hebben zelfs liever dat bovenlichaam 3 maanden niet getraind wordt. Ook cardio dus pas na 6 weken. 

 

 

8 uur geleden zei Mima:

Dr peters :) daar word ik door geopereerd 

Maar in welke kliniek wordt je geopereerd? Oisterwijk? En op welke dag (datum)?

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 15-11-2017 om 23:01 zei best_boobie:

Borstspieren niet meer te veel trainen, liever rekken (voor de operatie)
Erna mag je 6 weken niet sporten, sommige artsen hebben zelfs liever dat bovenlichaam 3 maanden niet getraind wordt. Ook cardio dus pas na 6 weken. 

 

 

Maar in welke kliniek wordt je geopereerd? Oisterwijk? En op welke dag (datum)?

xx

Op 28-12-2017 word ik geopereerd in Vlaardingen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21-11-2017 om 11:24 zei Sandra.g:

Ik ben 17-11-2017 ook in MFIV vlaardingen geopereerd bij dokter hupkens. Eerst dag was het heel stijf nu meer ergen spierpijn. 

Ja klopt! Vraag me eigenlijk af of je een maandje erna naar ene festival kan.  ik zo graag naar Beter Kom Je Niet... Wat zijn jullie ervaringen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎27‎-‎11‎-‎2017 om 20:27 zei Mima:

Ja klopt! Vraag me eigenlijk af of je een maandje erna naar ene festival kan.  ik zo graag naar Beter Kom Je Niet... Wat zijn jullie ervaringen? 


Ik zou dat zelf nooit doen na een maand.. Ik had als instructies meegekregen dat ik rustig aan moest doen de eerste 6 weken en mijn ellebogen niet hoger mocht heffen dan schouderhoogte... Als je naar een festival gaat, evt alcohol nuttigt of onder mensen bent die nogal eens gezellig willen doen en niet opletten hoe ze je benaderen, dan kan dat pijn doen en erger nog: je herstel schaden. Uiteraard bepaal je dit zelf, maar ik zou het gewoon nog ff niet doen. :) 

 

xxx BB

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden zei best_boobie:


Ik zou dat zelf nooit doen na een maand.. Ik had als instructies meegekregen dat ik rustig aan moest doen de eerste 6 weken en mijn ellebogen niet hoger mocht heffen dan schouderhoogte... Als je naar een festival gaat, evt alcohol nuttigt of onder mensen bent die nogal eens gezellig willen doen en niet opletten hoe ze je benaderen, dan kan dat pijn doen en erger nog: je herstel schaden. Uiteraard bepaal je dit zelf, maar ik zou het gewoon nog ff niet doen. :) 

 

xxx BB

 

Ja dat moet zeker niet gebeuren dat m'n herstel niet goed verloopt. Ik zie wel wat ik doe misschien valt met mee? Ik weet niet wat ik moet verwachten. Hoe ervaren jullie het gevoel van pijn trouwens? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hello Ladies,

 

Ik moet een speciale sportbh bestellen in maatje M. Maar ik ben vergeten welke ik moet bestellen hebben jullie enige idee. En welke littekencrème gebruiken jullie ?

Over twee weken een borstvergroting

Xoxo 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 19-11-2017 om 13:50 zei Mima:

Op 28-12-2017 word ik geopereerd in Vlaardingen :)


Hoi Mima,
Ik word de dag na jou geopereerd in Vlaardingen. Ook via Diana Gabriëls, alleen dan bij dokter Damen. Ik ben heel benieuwd naar hoe het bij jou gaat zijn! Al een beetje in spanning? 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17-12-2017 om 00:15 zei lin87:


Hoi Mima,
Ik word de dag na jou geopereerd in Vlaardingen. Ook via Diana Gabriëls, alleen dan bij dokter Damen. Ik ben heel benieuwd naar hoe het bij jou gaat zijn! Al een beetje in spanning? 

Groetjes

Hey

ik heb nog geen spanning, ik ben gewoon heel erg benieuwd, ik kan niet wachten! Hoeveel cc krijg jij? Ik een tiet 400cc en de andere 375cc omdat m'n linker boob kleiner is.

 

Nog een vraagje aan jou, ik moet nog m'n geld overmaken naar hun praktijk maar dan die iban kwijt kan jij een foto maken? :)

 

Groeten

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 12/18/2017 om 11:05 zei Mima:

Hey

ik heb nog geen spanning, ik ben gewoon heel erg benieuwd, ik kan niet wachten! Hoeveel cc krijg jij? Ik een tiet 400cc en de andere 375cc omdat m'n linker boob kleiner is.

 

Nog een vraagje aan jou, ik moet nog m'n geld overmaken naar hun praktijk maar dan die iban kwijt kan jij een foto maken? :)

 

Groeten

 

Hoi Mima, 

 

Ik ben een tijdje offline geweest, sorry! Is het nog gelukt met het overmaken?? 

Ik zou eerst op de 27e geopereerd worden maar was te laat met betalen en toen werd mn operatie 2 dagen verschoven. Dus hoop dat het bij jou goed is gegaan. 

 

Ik krijg 300cc, heb gezegd het vooral heel subtiel te willen houden. Maar het blijft altijd maar een gokje hoe het er daadwerkelijk uit komt te zien :p. 

 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei lin87:

 

Hoi Mima, 

 

Ik ben een tijdje offline geweest, sorry! Is het nog gelukt met het overmaken?? 

Ik zou eerst op de 27e geopereerd worden maar was te laat met betalen en toen werd mn operatie 2 dagen verschoven. Dus hoop dat het bij jou goed is gegaan. 

 

Ik krijg 300cc, heb gezegd het vooral heel subtiel te willen houden. Maar het blijft altijd maar een gokje hoe het er daadwerkelijk uit komt te zien :p. 

 

Groetjes

Hey Lin,

 

Het is inderdaad gelukt met het betalen.

Morgen is de grote dag en ben nog steeds niet zenuwachtig, haha.

 

Waar ik super benieuwd naar ben is hoe het word, want na de operatie zijn ze erg gezwollen en ben ik bang dat ik het niet mooi vind. Maar het echte resultaat is na 6 weken pas.  

 

Hou mij maar op de hoogte ben zo benieuwd voor jou :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.