Mima

Mima : 28 december 2017 : Dr. Peters : MFIV

Recommended Posts

Hey meiden, 

Het is bijna zover ik krijg een borstvergroting. Van Cup A naar een mooie C 375cc onder de borstspier hoog profiel.  Ik ben alleen een beetje bang dat het er onnatuurlijk uit gaat zien. Diana Gabriels gaf aan dat echt absoluut niet gebeurd. Maar ik hou gewoon niet van die recht opstaande borsten. Hebben jullie foto's!?  Please help me out. 

-mima

Heej @Mima ik ben vorige week via haar praktijk geopereerd door dr. Peters. Als je de naam van de chirurg intypt in de zoekbalk en in afbeeldingen zoekt kan je een kijkje bij anderen nemen. Xx

• Upvote 1

Hey Hey Romy  

Super dankjewel ik ga een kijkje nemen. 

Hoe is jou pijn tot nu toe!? 

Kus 

Het is mij heel erg mee gevallen allemaal! Ik heb de zwaardere medicatie niet hoeven gebruiken. De eerste drie dagen wel Naproxen en paracetamol ben ik nu aan het afbouwen. Ik ervaar het meer als lastig dan echt pijnlijk. Ik kan het vergelijken met spierpijn en af en toe stijf doordat je met slapen een rare houding aanneemt.

Een tip die ik kreeg was Arnica druppels nemen en vitamine c om beurse plekken te voorkomen en niet ziek te worden en dat lijkt goed te helpen!

Hoi hoi

Door welke arts word je geopereerd en in welke kliniek? Dan kunnen we je titel aanpassen zodat ie op de rest lijkt :)
Wanneer is je operatie?

Als je genoeg huiddikte hebt bij een plaatsing voor de spier, of als je anders plaatsing achter de spier/dual plane krijgt, dan hoef je met deze grootte niet te verwachten dat het er nep uit gaat zien. De pc houdt altijd rekening met je wensen daarin, en als iets te nep wordt, dan raden ze dat aantal cc af.

Laat maar even weten hoe en wat, dan passen we je topic aan :)

xx BB

@best_boobie, ja.... dit is niet zo'n hele leuke titel hè? :152:

• Like 1

We hebben graag dat alle titels op elkaar lijken, met pc, datum en opererende kliniek erbij, zodat alles goed vindbaar is via de zoekbalk :) 

xxx

• Like 1

Ja.... daarom :35:.

Dr peters :) daar word ik door geopereerd 

Moet je dat smeren, of innemen.

Waar moet ik rekening mee houden voor de operatie, sporten (borst)  of juist niet. Hoe zit het Überhaupt met sporten nadenken operatie. 

Borstspieren niet meer te veel trainen, liever rekken (voor de operatie)
Erna mag je 6 weken niet sporten, sommige artsen hebben zelfs liever dat bovenlichaam 3 maanden niet getraind wordt. Ook cardio dus pas na 6 weken. 

Maar in welke kliniek wordt je geopereerd? Oisterwijk? En op welke dag (datum)?

xx

Op 28-12-2017 word ik geopereerd in Vlaardingen :)

MFIV, neem ik aan dan :) 
Oke, thanks!!

Dit topic kun je dus ook na je operatie blijven gebruiken, dan heb je alles overzichtelijk bij elkaar staan. Ik ga meteen ff je titel aanpassen :) 

xxx BB

Ik ben 17-11-2017 ook in MFIV vlaardingen geopereerd bij dokter hupkens. Eerst dag was het heel stijf nu meer ergen spierpijn. 

• Like 1