Ga naar inhoud

Desi3 : 7 december 2017 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Hey @Desi3

Ik zag de tag van @Jaydee en je vroeg je af wat ze gaan doen hè,  je boobs. 

Wat ik bij mezelf gemerkt heb, is wat toen ze zakten, dat het volume mooier verdeeld raakte.... Beetje lastig uit te leggen, maar in plaats van opgepakte bollen, werden het borsten :P

Ploppen (ik haat dat woord :45: ) gebeurt niet bij voor de spier, maar het gaat er wel echt nog anders uitzien. 

 

Geduld, geduld hihi

 

Xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 255
  • Created
  • Laatste Reactie

@Desi3 Zou ik ook is een kijkje mogen nemen? Ik ga namelijk ook naar Boerhaave van der Weij en ben er toevallig op consult geweest toen het die zondag gigantisch sneeuwde :)  Ik neem waarschijnlijk 265 cc mentor en wil een D krijgen wat oogt als een C. Welke maat heb jij uiteindelijk gekregen 230? Succes en het wordt straks vast prachtig! grtzzz

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Jannn:

@Desi3 Zou ik ook is een kijkje mogen nemen? Ik ga namelijk ook naar Boerhaave van der Weij en ben er toevallig op consult geweest toen het die zondag gigantisch sneeuwde :)  Ik neem waarschijnlijk 265 cc mentor en wil een D krijgen wat oogt als een C. Welke maat heb jij uiteindelijk gekregen 230? Succes en het wordt straks vast prachtig! grtzzz

Hi Jannn,

 

Ik heb 250cc van Natrelle gekregen. Ik vind het er nu zelf uitzien als een volle B, kleine C..  In het begin vond ik ze gigantisch maar nu na de zwelling weg is ben ik een beetje teleurgesteld. Ik heb stiekem al wat BH's gepast en 75C was te klein, 75D zat goed.
 

Ik zal je toevoegen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Jannn:

@Desi3 Zou ik ook is een kijkje mogen nemen? Ik ga namelijk ook naar Boerhaave van der Weij en ben er toevallig op consult geweest toen het die zondag gigantisch sneeuwde :)  Ik neem waarschijnlijk 265 cc mentor en wil een D krijgen wat oogt als een C. Welke maat heb jij uiteindelijk gekregen 230? Succes en het wordt straks vast prachtig! grtzzz

Ik weet trouwens niet wat je voorsituatie is? Dat is uiteraard ook bepalend voor je uiteindelijke resultaat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Desi3 Ja he dus nu denk je had ik misschien toch groter moeten doen :P Zo snel kan dat veranderen dus.. maar D75 BH is wel fijn, zijn de mooisten! Ik ben 1.61 en 52 kg dus als ik groter neem 300 cc ben ik bang dat het gelijk E wordt. Maar wil ook niet spijt achteraf.. zal even bij je foto’s kijken :) jou bh maat wil ik ook het liefst

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Jannn:

@Desi3 Ja he dus nu denk je had ik misschien toch groter moeten doen :P Zo snel kan dat veranderen dus.. maar D75 BH is wel fijn, zijn de mooisten! Ik ben 1.61 en 52 kg dus als ik groter neem 300 cc ben ik bang dat het gelijk E wordt. Maar wil ook niet spijt achteraf.. zal even bij je foto’s kijken :) jou bh maat wil ik ook het liefst

Ja ik zou ze nu zeker echt groter willen. Nu met sportbh zie je er niks van in kleding en vind dat echt heel jammer. Maar ik was van te voren ook  bang en voorzichtig en dacht ''liever te klein dan te groot''. En dat is ook logisch want stel je vind ze echt te groot is er niks meer aan te doen. Te klein kan je nog oplossen  met een push up BH.. Maarja het liefst wil je geen push up BH meer aan he!

Vd Weij is geloof ik ook niet zo van de grote borsten haha, want hij wilde bij mij echt niet groter gaan terwijl ik hier op het forum genoeg slanke vrouwen zie met rond de 350cc. Op foto''s lijkt het trouwens altijd wel groter dan in het echt hoor. Laat maar weten wat je er van vind:blush:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Desi3 Ik vind ze echt prachtig!! Staat perfect bij je lichaam. Maar ik snap ook je twijfels ik heb foto’s van de passessie en hoe vaker ik kijk hoe meer ik denk dit mag groter. Het went heel snel denk ik. Maar jij mag echt tevreden zijn, zo natuurlijk zien ze eruit :) was jou voorsituatie gelijk aan mijne ongeveer en is dit voor de spier? Ik heb dus ook 300 cc gepast dit was echt wooooowwww maar ik denk nu vond dat wel mooi eigenlijk. En de 265 was maar zo gewoon en bescheiden. Zooooo lastig, hij zei de 300 is echt max en dat heeft al meer risico op randen etc. Maar uiteindelijk heeft alles risico. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Jannn:

@Desi3 Ik vind ze echt prachtig!! Staat perfect bij je lichaam. Maar ik snap ook je twijfels ik heb foto’s van de passessie en hoe vaker ik kijk hoe meer ik denk dit mag groter. Het went heel snel denk ik. Maar jij mag echt tevreden zijn, zo natuurlijk zien ze eruit :) was jou voorsituatie gelijk aan mijne ongeveer en is dit voor de spier? Ik heb dus ook 300 cc gepast dit was echt wooooowwww maar ik denk nu vond dat wel mooi eigenlijk. En de 265 was maar zo gewoon en bescheiden. Zooooo lastig, hij zei de 300 is echt max en dat heeft al meer risico op randen etc. Maar uiteindelijk heeft alles risico. 

Dankjewel! Ik ben wel blij met de vorm enzo, maar op de foto's en zo van dichtbij lijkt het groter. Ik vind het wel jammer want heb duidelijk gezegd tegen vd Weij dat ik een C voor het zicht wilde. Ik vind eigenlijk dat hij wel had mogen aangeven dat ik dit niet zou gaan halen. Wat betreft de passessie, ik heb daarna ook gevraagd aan vd Weij; is dit dan echt hoe het eruit gaat zien? hij zei van wel maar als ik nu kijk leek dat veel groter. Dus ik zou zeker voor de 300cc gaan als ik jou was. Maar ik moet er wel eerlijk bijzeggen,  de 300cc is vooral een stukje breder dan de 265, scheelt maar 0,1 cm in projectie geloof ik. Dus denk eigenlijk dat het nauwelijks wat scheelt..  Dit komt omdat het een medium profile is.

Ik had trouwens een 70A, je ziet mij voorsituatie ook in mijn album. En heb idd voor de spier!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Desi3 Dat is dan wel jammer dat je nu achteraf toch groter had gewilt.. maar ik denk dat dat met alles zo is, je wilt altijd meer :) dankjewel voor je informatie, scheelt inderdaad niks. Ik denk dat ik gewoon nog een keer ga passen want heb nu ook wel allerlei vragen. Waarom zo breed en dat merk.. kan 300 cc gewoon of niet en waarom niet.. ik hou je op de hoogte :) ! 

 

Hierbij een foto van mijn passessie:

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden zei Jannn:

@Desi3 Dat is dan wel jammer dat je nu achteraf toch groter had gewilt.. maar ik denk dat dat met alles zo is, je wilt altijd meer :) dankjewel voor je informatie, scheelt inderdaad niks. Ik denk dat ik gewoon nog een keer ga passen want heb nu ook wel allerlei vragen. Waarom zo breed en dat merk.. kan 300 cc gewoon of niet en waarom niet.. ik hou je op de hoogte :) ! 

 

Hierbij een foto van mijn passessie:

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 

Is ook zo. Maar het is ook echt zo dat het er nu stuk kleiner uitziet dan met de passessie. Mijn vriend maakt het allemaal niet uit, die vond mijn A'tje ook hartstikke mooi, maar die zegt ook dat het nu een stuk kleiner is.

Maar ziet er mooi uit hoor!! Is dit de 265cc?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei Desi3:

Hii Rooom, ja hoor natuurlijk! Ik voeg je toe! Hoe is het met jou? tevreden met het resultaat?? Ik ben ook wel heel benieuwd naar jou boobies hihi :blush:

Thanks!! Ja gaat goed! Heb er niet heel veel last van eigenlijk. Tot nu toe ben ik zeer tevreden, alleen ben ik ook een beetje bang voor dat slinken als ik jou verhaal hoor.. maarja even afwachten. En hoe voel jij je nu? 

Jaa ik moet ook nog even uitvogelen hoe ik foto’s moet plaatsen dan zal ik je toevoegen!:blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Rooom:

Thanks!! Ja gaat goed! Heb er niet heel veel last van eigenlijk. Tot nu toe ben ik zeer tevreden, alleen ben ik ook een beetje bang voor dat slinken als ik jou verhaal hoor.. maarja even afwachten. En hoe voel jij je nu? 

Jaa ik moet ook nog even uitvogelen hoe ik foto’s moet plaatsen dan zal ik je toevoegen!:blush:

Fijn dat je tevreden bent! Ik voel me ook goed, weinig last meer. Alleen mijn litteken lijkt een beetje geïrriteerd maar heb net een foto gestuurd naar Boerhaave en die gaat het bespreken met dr van der Weij.
Haha is goed ik ben heel benieuwd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Desi3:

Fijn dat je tevreden bent! Ik voel me ook goed, weinig last meer. Alleen mijn litteken lijkt een beetje geïrriteerd maar heb net een foto gestuurd naar Boerhaave en die gaat het bespreken met dr van der Weij.
Haha is goed ik ben heel benieuwd!

Fijn!! Ooh hopelijk valt het mee. Heb je er ook last van?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Desi3 Jaa he dus als ik ze te groot vind met passen zullen ze misschien achteraf perfect zijn! Ja dit is de 265 cc vind je het groot of klein lijken en hoe is het vergeleken bij nou? 

 

Zal deze week gewoon een afspraak maken voor een tweede consult. Moet alleen ver rijden kom uit Leeuwarden.. :( maar heb het ervoor over! 26 januari is het al zover en geloof een week van te voren kan ik nog beslissen hoe en wat

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Jannn:

@Desi3 Jaa he dus als ik ze te groot vind met passen zullen ze misschien achteraf perfect zijn! Ja dit is de 265 cc vind je het groot of klein lijken en hoe is het vergeleken bij nou? 

 

Zal deze week gewoon een afspraak maken voor een tweede consult. Moet alleen ver rijden kom uit Leeuwarden.. :( maar heb het ervoor over! 26 januari is het al zover en geloof een week van te voren kan ik nog beslissen hoe en wat

Oh wauw helemaal uit Leeuwarden! Hoe kom je dan bij Boerhaave? Goede verhalen over gehoord?
Ik vind het groot lijken op je foto, maar dat vond ik de 230cc bij mij ook. Als ik nu een shirtje aan heb zie je het nauwelijks. Zal zo een foto sturen waarbij ik een zwart hempje aan heb, dan lijkt het al helemaal plat haha!
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei Rooom:

Vind ze trouwens wel super mooi geworden! Maar snap dat je ze achteraf misschien groter had gewild

Ja ik begin me er ook elke dag meer aan te irriteren. In shirtjes zie je er niks van. Daarom ben ik ook wel benieuwd naar jou resultaat met de 230cc!

Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minuten geleden zei Desi3:

Ja ik begin me er ook elke dag meer aan te irriteren. In shirtjes zie je er niks van. Daarom ben ik ook wel benieuwd naar jou resultaat met de 230cc!

Bah wat een teleurstelling zeg.. zie je geen verschil in shirts vergeleken je voorsituatie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Rooom:

Bah wat een teleurstelling zeg.. zie je geen verschil in shirts vergeleken je voorsituatie?

Met deze sportBH niet echt. Misschien een klein beetje maar niet wat ik hoopte. Hoop dat het met een voorgevormde BH groter oogt straks in kleding. Komt omdat ik hiervoor wel BH's droeg met opvulling denk ik. Naja ik zal nog even geduld moeten hebben en wachten tot ik 6 weken PO ben!
Ik probeer een foto te plaatsen van ze in een shirtje maar lukt niet..


Ik heb trouwens wel echt mega veel jeuk op mijn borsten en tepels. Zit het liefst de hele dag te kriebelen haha. Niet eens het litteken maar echt rondom mijn tepels :huh:


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.