Ga naar inhoud

Desi3 : 7 december 2017 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

1 minuut geleden zei best_boobie:

Als je niks getekend hebt, dan zou je er idd zo vanaf moeten kunnen.. Dus morgen maar ff bellen, maar je moet het wel zeker weten... 
Deze prothese heeft 3,6 cm projectie. Wat had die vorige? Sorry, ff geen tijd om te zoeken waar het staat... 
En wat was je voorsituatie? 

 

xxx

Ja lijkt mij ook. Er staat alleen wel “in geval van beeindigen van deze overeenkomst meer dan 21 dagen voor de behandeling....” maar er is nog geen officiële overeenkomst getekend. Lijkt me wel erg als ik nu verplicht ben om me bij hun te opereren....maar dat ter zijde. 

Geeft niet hoor. Die had een projectie van 4.1. Motiva ergonomix, 235cc. Ik heb nu een 70a! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 255
  • Created
  • Laatste Reactie

Scheelt dus een halve centimeter in projectie.. Scheelt ook wel een halve cupmaat in bh.. Denk wel dat je dus op een 70D uit gaat komen qua bh maat, maar voor het zicht ga je niet uitkomen op een volle C.. eerder een gewone C... 

Jeetje, jij MOET morgen bellen, is dan nog 21 dagen!!
Ook al heb je niks ondertekend, toch morgen bellen. Niet zeggen dat je elders een operatie gaat doen, voor mijn part heb je een enorme financiele tegenvaller gehad waardoor het niet door kan gaan ;) (als je besluit om idd bij van der weij te gaan)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@best_boobie kon gelukkig de operatie nog annuleren! Ze begrepen mijn twijfel, aangezien ik ook al 1000 keer had gebeld en gemaild hadden ze door dat ik er niet zeker van was. Ook dr Karim was niet zeker van de prothese dus ze snapte dat ik er nog even over na wilde denken....Ik denknserieus dat dr karim het ook niet heel erg zal vinden. Hij klonk vorige week aan de tel al niet heel overtuigend en tijdens het consult liet hij al vaak vallen dat hij geen vertrouwen heeft in Motiva. Niks slechts over dr Karim hoor, vind het echt een hele fijne man! Maar ik denk dat ik mij zekerder voel bij dr van der Weij. Ik heb op het forum wat rondgekeken naar foto’s van zijn werk en vind die borsten echt prachtig! Ik zou 7 dec op 12 dec geopereerd kunnen worden, dus hoef gelukkig niet langer te wachten! Het lijkt ook wel dat ik sinds het consult van gister een soort van tot rust kom. Het is gewoon goed en ik twijfel nauwelijks meer. Ik begin er nu zelfs zin in te krijgen!! :43: Dit had ik echt niet verwacht haha, dacht ga gewoon nog even op consult omdat ik niet meer kon afzeggen!

 

ik denk dat ik vanmiddag 7 dec bevestig!! Dus dan mag mijn titel aangepast worden :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Datum staat vast hoor @best_boobie!! 7 dec al!! Ga morgen nog even op tweede consult voor de uiteindelijke maat. Ik zit toch een beetje over die projectie in (ja is het de cc niet is het de projectie wel). Heb je daarover ook een privé bericht gestuurd (sorry voor het stalken..:huh:) hahaha en inderdaad, die dr. Karim is blij dat tie van me af is:48: Hij probeerde me gisteren hele dag nog te bellen (maar hij belde met anoniem dus wist het niet) en vanochtend had ik hem nog even aan de lijn. Heb  gezegd dat ik niet zeker ben en nog even wil nadenken.. En hij vond het heeeel verstandig zei die haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Desi3:

Datum staat vast hoor @best_boobie!! 7 dec al!! Ga morgen nog even op tweede consult voor de uiteindelijke maat. Ik zit toch een beetje over die projectie in (ja is het de cc niet is het de projectie wel). Heb je daarover ook een privé bericht gestuurd (sorry voor het stalken..:huh:) hahaha en inderdaad, die dr. Karim is blij dat tie van me af is:48: Hij probeerde me gisteren hele dag nog te bellen (maar hij belde met anoniem dus wist het niet) en vanochtend had ik hem nog even aan de lijn. Heb  gezegd dat ik niet zeker ben en nog even wil nadenken.. En hij vond het heeeel verstandig zei die haha.

haha geweldig!
Arme Karim!

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hoi @Desi3

 

Ik las in een ander topic dat je het resultaat veel te groot vind,maar meis je bent pas 2 dagen po alles staat nog gespannen.

Alles gaat nog veranderen in de komende weken:147: sterkte  met je herstel.

xx Ank

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

@Desi3 

Hoi, 

Wat naar dat je er niet blij mee bent. (Las ik in de topic van Rosalynn_)

 

Ik had dat ook de eerste dagen na de operatie.. Ik vond ze echt veel te groot en heb de protheses ook voor de spier. 4 cm projectie en 11,2 cm breed. Ik leek wel een opblaaspop na de operatie. Ik had echt twee opgeplakte basketballen op mijn lijf zitten, maar dat is gelukkig allemaal goed gekomen. Als de protheses zakken en het vocht afneemt worden ze veel natuurlijker en een stuk kleiner. Ook de projectie in mijn geval. Achteraf had het van mij zelfs wel groter gemogen, maarja toen vond ik het echt verschrikkelijk. Je gaat toch van een vrij kleine cupmaat naar toch wel een stuk grotere borsten en als ze dan vlak na de operatie ook nog eens een stuk groter zijn dan je had beoogd is dat al helemaal schrikken. Ik had ook nog eens een vriend die er nog even een schepje bovenop deed..

 

Maar echt geef het even de tijd meis. Ze gaan echt nog kleiner worden en veel natuurlijker vallen. Na zeven weken waren ze bij mij pas helemaal gezakt en was het laatste vocht weg. Dus ook bij een plaatsing voor de spier kan het echt wel even duren, voordat het allemaal een beetje op zijn plaats zit, maar ook na die tijd zijn ze alleen nog maar mooier gaan vallen. Ben nu bijna 8 maanden po. 

 

Ik denk oprecht dat jij een hele mooie maat hebt gekozen en dat je niet bang hoeft te zijn voor een nep resultaat. 

 

Heb je al een album aangemaakt? Zijn er vast zat dames die je gerust kunnen stellen in de reacties op je foto’s. 

 

Maar houd je nu vooral bezig met je herstel en maak je nog niet te druk om het resultaat. Het gaat vast goed komen! :) xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei B00bies:
 

@Desi3 

Hoi, 

Wat naar dat je er niet blij mee bent. (Las ik in de topic van Rosalynn_)

 

Ik had dat ook de eerste dagen na de operatie.. Ik vond ze echt veel te groot en heb de protheses ook voor de spier. 4 cm projectie en 11,2 cm breed. Ik leek wel een opblaaspop na de operatie. Ik had echt twee opgeplakte basketballen op mijn lijf zitten, maar dat is gelukkig allemaal goed gekomen. Als de protheses zakken en het vocht afneemt worden ze veel natuurlijker en een stuk kleiner. Ook de projectie in mijn geval. Achteraf had het van mij zelfs wel groter gemogen, maarja toen vond ik het echt verschrikkelijk. Je gaat toch van een vrij kleine cupmaat naar toch wel een stuk grotere borsten en als ze dan vlak na de operatie ook nog eens een stuk groter zijn dan je had beoogd is dat al helemaal schrikken. Ik had ook nog eens een vriend die er nog even een schepje bovenop deed..

 

Maar echt geef het even de tijd meis. Ze gaan echt nog kleiner worden en veel natuurlijker vallen. Na zeven weken waren ze bij mij pas helemaal gezakt en was het laatste vocht weg. Dus ook bij een plaatsing voor de spier kan het echt wel even duren, voordat het allemaal een beetje op zijn plaats zit, maar ook na die tijd zijn ze alleen nog maar mooier gaan vallen. Ben nu bijna 8 maanden po. 

 

Ik denk oprecht dat jij een hele mooie maat hebt gekozen en dat je niet bang hoeft te zijn voor een nep resultaat. 

 

Heb je al een album aangemaakt? Zijn er vast zat dames die je gerust kunnen stellen in de reacties op je foto’s. 

 

Maar houd je nu vooral bezig met je herstel en maak je nog niet te druk om het resultaat. Het gaat vast goed komen! :) xx

Dank voor je lieve berichtje! Doet me goed:-) Ik hoop het zo, maar k heb zelfs 5cm projectie! Door die dunne randen zit al het Cc aan de onderkant en had k net zo goed 350 cc kunnen nemen ofzo, zie dat die soms aan dezelfde projectie en breedte komen. Ik heb ze gewoon nooit zo groot gewild.. zelfs al slinken ze nog en zouden ze nog wat kleiner worden.. vind ik ze nog veel te groot. Maar idd de tijd geven maar t herstel voelt nu extra zwaar door dat ik zo verdrietig ben:(

fotos durf ik echt nog niet te maken.. probeer de spiegel echt te ontwijken vind het veel te confronterend. Ben ook zo smal en t voelt alsof me borst even groot is als me taille. Ben bang dat dit gevoel niet helemaal weg zal gaan, heb t namelijk eerder gehad bij een tatoeage en daar heb ik nog mega spijt van. Wel geaccepteerd inmiddels maar blij ben k er echt niet mee. En nu gebeurt t gewoon weer, voelt als n deja vu. Zo boos op mezelf!

maar goed nu even mezelf vermannen, me vriend vindt ze iig wel heel mooi :-) (in BH, naakt nog jiet laten zien). Had jij trouwens ook t idee dat je borsten echt in je oksels zaten Haha?

xxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@B00bies weet niet of je trouwens mijn hele verhaal heb gelezen.... maar ik had deze prothese ook nooit gepast alleen telefonisch besproken, waarbij hij zei dat t waarschijnlijk geen optie zou zijn vanwege teveel projectie.  Hij plaatste deze prothese alleen bij brouwen met geen eigen weefsel... dus ik was er inmiddels miet meer van uitgegaan. En plotseling voor de operatie zei hij dat t m toch werd en heb echt nog tegen alle verpleegkundige en artsen gezegd in de OK kamer dat ik zo twijfelde omdat ik echt geen grote borsten wilde. Iedereen zei neeeejoh daarvoor moet je veel meer cc nemen. Achteraf denk ik; waarom heeft niemand ingegrepen? Ik liet duidelijk merken dat ik bang was dwt het te groot was..ik was ook zo vermoeid door het pilletje dat ik had gekregen om rustig t blijven.   vind het gewoon echt niet netjes gegaan dus ga maandag bespreken met de arts.. snap niet waarom die niet duidelijk heft gevraagd wat ik wilde..

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Desi3:

@B00bies weet niet of je trouwens mijn hele verhaal heb gelezen.... maar ik had deze prothese ook nooit gepast alleen telefonisch besproken, waarbij hij zei dat t waarschijnlijk geen optie zou zijn vanwege teveel projectie.  Hij plaatste deze prothese alleen bij brouwen met geen eigen weefsel... dus ik was er inmiddels miet meer van uitgegaan. En plotseling voor de operatie zei hij dat t m toch werd en heb echt nog tegen alle verpleegkundige en artsen gezegd in de OK kamer dat ik zo twijfelde omdat ik echt geen grote borsten wilde. Iedereen zei neeeejoh daarvoor moet je veel meer cc nemen. Achteraf denk ik; waarom heeft niemand ingegrepen? Ik liet duidelijk merken dat ik bang was dwt het te groot was..ik was ook zo vermoeid door het pilletje dat ik had gekregen om rustig t blijven.   vind het gewoon echt niet netjes gegaan dus ga maandag bespreken met de arts.. snap niet waarom die niet duidelijk heft gevraagd wat ik wilde..

Oh @Desi3 Wat vervelend. Ik hoop dat je gesprek met je arts je gaat helpen. Weet niet goed wat ik moet zeggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

1 uur geleden zei Desi3:

@B00bies weet niet of je trouwens mijn hele verhaal heb gelezen.... maar ik had deze prothese ook nooit gepast alleen telefonisch besproken, waarbij hij zei dat t waarschijnlijk geen optie zou zijn vanwege teveel projectie.  Hij plaatste deze prothese alleen bij brouwen met geen eigen weefsel... dus ik was er inmiddels miet meer van uitgegaan. En plotseling voor de operatie zei hij dat t m toch werd en heb echt nog tegen alle verpleegkundige en artsen gezegd in de OK kamer dat ik zo twijfelde omdat ik echt geen grote borsten wilde. Iedereen zei neeeejoh daarvoor moet je veel meer cc nemen. Achteraf denk ik; waarom heeft niemand ingegrepen? Ik liet duidelijk merken dat ik bang was dwt het te groot was..ik was ook zo vermoeid door het pilletje dat ik had gekregen om rustig t blijven.   vind het gewoon echt niet netjes gegaan dus ga maandag bespreken met de arts.. snap niet waarom die niet duidelijk heft gevraagd wat ik wilde..

 

@Desi3  dat heb ik inderdaad niet zo begrepen. Ik dacht dat je de 230cc met 3,6 cm projectie had gekregen (zie eerder in je topic). 

 

Als het zo is gegaan als jij nu zegt vind ik dat inderdaad wel een beetje een rare gang van zaken. Zo kort voor de operatie terwijl jij al versuft bent.. Ook jammer dat je geen passessie hebt gehad. Bij mij was de passessie leidend voor mijn keuze mbt het aantal cc.

 

Ik zou daar zeker werk van maken mocht je na je herstel nog niet tevreden zijn. Ik denk dat het wel goed is als je het nu al aankaart. Ik zou ook vragen waarom de keuze op het laatste moment nog is gewijzigd en waarom hij bij jou wel voor die specifieke prothese heeft gekozen, terwijl hij eerder aangaf deze alleen bij dames met weinig eigen weefsel te plaatsen. 

 

Wel fijn dat je vriend in ieder geval aangeeft dat hij het er in bh in ieder geval al wel mooi uit vindt zien. 

 

Helaas kan je nu even niet meer doen dan afwachten en wie weet valt het uiteindelijk heel erg mee. Je bent immers nog naar twee dagen po. Ik hoop het voor je meis. 

 

Ik blijf je volgen en ben heel benieuwd hoe het je vergaat. xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Desi3, hè meis, wat vervelend dat je niet tevreden bent over het resultaat. Maar geef het gewoon ff de tijd. Ze veranderen nog heel erg en je zult nu ook nog veel vocht vasthouden. Je moet er ook gewoon nog aan wennen. Komt vast wel goed. Ik hoop voor je dat je toch nog van je boobies gaat houden. 

Veel liefs, Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden zei Jaydee:

@Desi3, hè meis, wat vervelend dat je niet tevreden bent over het resultaat. Maar geef het gewoon ff de tijd. Ze veranderen nog heel erg en je zult nu ook nog veel vocht vasthouden. Je moet er ook gewoon nog aan wennen. Komt vast wel goed. Ik hoop voor je dat je toch nog van je boobies gaat houden. 

Veel liefs, Jaydee 

Bedankt voor je lieve berichtje.

Snap dat iedereen denkt dat ik het de tijd moet geven en dat ik het wel mooi ga vinden, dat is wat iedereen zegt, maar ik had dit echt niet zo gewild dus kan het me moeilijk voorstellen. 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

44 minuten geleden zei B00bies:

 

 

@Desi3  dat heb ik inderdaad niet zo begrepen. Ik dacht dat je de 230cc met 3,6 cm projectie had gekregen (zie eerder in je topic). 

 

Als het zo is gegaan als jij nu zegt vind ik dat inderdaad wel een beetje een rare gang van zaken. Zo kort voor de operatie terwijl jij al versuft bent.. Ook jammer dat je geen passessie hebt gehad. Bij mij was de passessie leidend voor mijn keuze mbt het aantal cc.

 

Ik zou daar zeker werk van maken mocht je na je herstel nog niet tevreden zijn. Ik denk dat het wel goed is als je het nu al aankaart. Ik zou ook vragen waarom de keuze op het laatste moment nog is gewijzigd en waarom hij bij jou wel voor die specifieke prothese heeft gekozen, terwijl hij eerder aangaf deze alleen bij dames met weinig eigen weefsel te plaatsen. 

 

Wel fijn dat je vriend in ieder geval aangeeft dat hij het er in bh in ieder geval al wel mooi uit vindt zien. 

 

Helaas kan je nu even niet meer doen dan afwachten en wie weet valt het uiteindelijk heel erg mee. Je bent immers nog naar twee dagen po. Ik hoop het voor je meis. 

 

Ik blijf je volgen en ben heel benieuwd hoe het je vergaat. xx

Ja zo is het echt gegaan... toen ik naar de OK liep was ik helemaal in shock, van Huh toch de Natrelle 510?? Gezegd dat ik zo bang was dat het te groot werd en absoluut niet op een volle D of een E wilde uitkomen. Ben maar klein meisje en heb nog net geen ondergewicht ( nu wel denk ik door de stress Haha) Verpleegkundige zei t tegen de dokter maar die zei “nee hoor wordt niet te groot”. En vervolgens viel ik in slaap. 

Vind het zo erg :-( t liefst word ik morgen nog geopereerd en wordt de 230 gewoon geplaatst. Maar ben bang dat ik maanden moet wachten om “af te wachten”. Moet ehr proberen mezelf positief te spreken maar oh ik heb nog nooit zoveel spijt gehad dat ik niet heb ingegrepen. Voel me ook best wel onbegrepen, doordat iedereen in mijn omgeving denkt dat ik hier wel aan ga wennen :(  Denk dat ik ook extra emotioneel ben doordat ik nauwelijks slaap en alleen maar lig de malen.

 

Ga ik idd allemaal vragen. Hou je op de hoogte. Hoop heel erg dat ik met hem kan afspreken dat we het even de tijd geven (3/4 maanden) en ik anders een wissel kan krijgen. Desnoods betaal ik gewoon zelf de volle mep :(

 

 

xxx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje wat naar om te lezen! Het laatste wat je verwacht is dat je een rotgevoel krijgt. Het had juist iets moeten zijn waar je blij van zou worden.

Ik vind het ook heel raar om te horen hoe het is gegaan. Ik twijfelde zelf ook over de maat en vroeg of hij twee maten klaar wilde leggen voor de operatie maar ik werd geadviseerd om te komen passen. Ze wisselen niet op het laatste moment zeiden ze.

Om te horen hoe het bij jou is gegaan vind ik echt erg. Ik kan het gevoel niet bij je wegnemen helaas. Ik hoop dat je óf uiteindelijk toch blij bent met het eindresultaat, óf samen met dr van der Weij tot een andere oplossing komt...

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Sophiee:

Jeetje wat naar om te lezen! Het laatste wat je verwacht is dat je een rotgevoel krijgt. Het had juist iets moeten zijn waar je blij van zou worden.

Ik vind het ook heel raar om te horen hoe het is gegaan. Ik twijfelde zelf ook over de maat en vroeg of hij twee maten klaar wilde leggen voor de operatie maar ik werd geadviseerd om te komen passen. Ze wisselen niet op het laatste moment zeiden ze.

Om te horen hoe het bij jou is gegaan vind ik echt erg. Ik kan het gevoel niet bij je wegnemen helaas. Ik hoop dat je óf uiteindelijk toch blij bent met het eindresultaat, óf samen met dr van der Weij tot een andere oplossing komt...

Ja ik hoop het ook.. ben zo bang dat hij gaat zeggen dat ik een jaar moet afwachten :(  ik vraag me überhaupt af na Hoelang je een wissel zou mogen. snap dat je littekens eerst moeten herstellen, maar als ik een jaar moet wachten dan rekt je huid toch hartstikke uit..

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden zei Desi3:

Desnoods betaal ik gewoon zelf de volle mep :(

Nee meis... dat moet je echt niet doen. De arts heeft niet gedaan wat jij hebt gevraagd, dus dan moet hij voor de kosten opdraaien bij een eventuele wissel. Ik zou dat dus niet zeggen, dat je desnoods wel zelf betaalt. Speel het maar gewoon hard dan. Want dit is echt een fout van de arts, niet van jou. 

XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Desi3:

ik vraag me überhaupt af na Hoelang je een wissel zou mogen. snap dat je littekens eerst moeten herstellen, maar als ik een jaar moet wachten dan rekt je huid toch hartstikke uit..

@frbarbie heeft 6 oktober 2017 een prothesewissel gehad en haar arts had tijdens de operatie ook zelf een beslissing genomen waar zij niet blij mee was. Zij krijgt nu aanstaande maandag 11 december (dus twee maanden na de vorige operatie) een nieuwe operatie. (Bij haar is het juist net andersom... zij wil juist groter en ronder en zo nep mogelijk). Maar zo snel kan het dus gaan. 

Ik hoop dat je iets aan deze informatie hebt. Nogmaals sterkte meis. :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Jaydee:

@frbarbie heeft 6 oktober 2017 een prothesewissel gehad en haar arts had tijdens de operatie ook zelf een beslissing genomen waar zij niet blij mee was. Zij krijgt nu aanstaande maandag 11 december (dus twee maanden na de vorige operatie) een nieuwe operatie. (Bij haar is het juist net andersom... zij wil juist groter en ronder en zo nep mogelijk). Maar zo snel kan het dus gaan. 

Ik hoop dat je iets aan deze informatie hebt. Nogmaals sterkte meis. :54:

O wauw daar krijg ik wel hoop van.

dankjewel!:wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Jaydee:

@frbarbie heeft 6 oktober 2017 een prothesewissel gehad en haar arts had tijdens de operatie ook zelf een beslissing genomen waar zij niet blij mee was. Zij krijgt nu aanstaande maandag 11 december (dus twee maanden na de vorige operatie) een nieuwe operatie. (Bij haar is het juist net andersom... zij wil juist groter en ronder en zo nep mogelijk). Maar zo snel kan het dus gaan. 

Ik hoop dat je iets aan deze informatie hebt. Nogmaals sterkte meis. :54:

Bij mij werd gezegd 3 maanden , maar het zijn 4 maanden geworden /!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Desi3vervelend dat je ergens zo naar uitkijkt en uiteindelijk niet blij bent met het resultaat. Wie weet ga je ze toch mooi vinden als alles is gezakt en de vocht weg is :) heb je nou natrelle of motiva ergonomix? Ik ben namelijk zelf ook niet heel stevig ofzo en ik krijg 335 full van motiva.. Na jouw verhaal ben ik een beetje bang geworden dat het bij mij ook heel groot is :mellow:. Ik heb wel twee keer gepast en 335cc stond volgens de consulente heel natuurlijk. Zelf vond ik het ook niet te groot.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Mee:

@Desi3vervelend dat je ergens zo naar uitkijkt en uiteindelijk niet blij bent met het resultaat. Wie weet ga je ze toch mooi vinden als alles is gezakt en de vocht weg is :) heb je nou natrelle of motiva ergonomix? Ik ben namelijk zelf ook niet heel stevig ofzo en ik krijg 335 full van motiva.. Na jouw verhaal ben ik een beetje bang geworden dat het bij mij ook heel groot is :mellow:. Ik heb wel twee keer gepast en 335cc stond volgens de consulente heel natuurlijk. Zelf vond ik het ook niet te groot.. 

Ik heb Natrelle 510, speciale prothese. Projectie 5,1 en breedte 11cm. Als je het bij t passen heel mooi vind, zal t toch wel goed zijn hoor!’Ik heb de prothese niet eens gepast, alleen de kleinere (mentor demi 230cc, 3,7 projectie dus behoorlijk verschil) die ik dus liever had gehad. Uiteindelijk komt t onder je huid he dus t is sowieso kleiner dan met passen. Niet bang worden hoor door mijn verhaal. Ik hou ook gewoon niet van hele grote borsten dus vandaar mijn reactie nu....

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Desi3dat klopt in het echt zal het er iets kleiner uitzien omdat het achter de spier zit. Jammer dat je die natrelle niet hebt gepast. En ja een projectie van 5,1 of 3,7 is wel een verschil. Ik heb zelf helemaal geen kennis van natrelle maar zo slordig van ze dat ze niet hebben gedaan wat je wilde. Ik hoop dat het allemaal nog goed komt en dat ook jij blij bent met je boobies :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.