Ga naar inhoud

Desi3 : 7 december 2017 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

9 minuten geleden zei Desi3:

Hahaha ja harde tepels heb ik ook, ik loop nu hele dag met van die tepelplakkers haha!!  Ohh die ziet er wel goed uit! Goede tip, misschien dat ik die ook ga kopen voor net na de 6 weken.. Mijn litteken is open gegaan aan de zijkant en het is echt best wel aan het irriteren.. Dus is voor mij denk ik ook wel een goede oplossing voor tijdelijk!
 

Oh nee wat klote! Gebeurt dat vaker? En hoe moet je het nu behandelen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 255
  • Created
  • Laatste Reactie
36 minuten geleden zei Sophiee:

Oh nee wat klote! Gebeurt dat vaker? En hoe moet je het nu behandelen?

Ja de kliniek doet er behoorlijk makkelijk over vind ik. T doet best wel zeer en heb al drie keer gebeld, maar ze zeggen dat het geen kwaad kan en het er bij hoort. Maar t ziet er echt smerig uit en er komt vocht uit, en met sportbh erop is het echt geen pretje. Maarja zij zullen het wel weten! Hoop dat het gauw dicht gaat want zo onder een sportbh krijgt t ook niet echt de kans om te luchten..

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Sophiee:

Hai @Pvk, ik heb 340cc voor de spier. Ik voeg je toe aan mijn album!

heb je er zin in?

Dankjewel! :) ja ik heb er zin in! Maar begin nu toch te twijfelen aan de maat... advies was 265 cc. Van der Weij vond 300 cc medisch onverantwoord. Maar ik ben zo bang dat ik spijt krijg als ik niet groter neem... terwijl hij 265 cc de max vond :s

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Pvk:

Dankjewel! :) ja ik heb er zin in! Maar begin nu toch te twijfelen aan de maat... advies was 265 cc. Van der Weij vond 300 cc medisch onverantwoord. Maar ik ben zo bang dat ik spijt krijg als ik niet groter neem... terwijl hij 265 cc de max vond :s

Ik heb 250cc voor de spier. De Natrelle 510FX. En tja groter vond hij bij mij ook onverantwoord. Hij is voorzichtig en daar is opzich ook niks mis mee. Ik zou hem verder ook niet dwingen meer te plaatsen dan waar hij voor staat. Bij mij had dat ook geen zin, want dat doet hij gewoon niet. Je zal sowieso een mooi en natuurlijk resultaat krijgen, en aan voor de spier plaatsing zit gewoon snel een max. Als je voor 300cc gaat , is de prothese 0,5 cm breder en dat zal waarschijnlijk niet passen. Komt omdat de prothese die hij gebruikt medium profile is en de cc vooral in de breedte zit. Ik heb daarom een speciale prothese gekregen waarbij je Meer projectie heb. (En die 200 euro duurder is)  Ik zal je toevoegen xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Linmiy:

@Desi3 vervelend dat je niet tevreden bent met het resultaat!! Ik wordt 8 januari geholpen door dr vd weij.  Hoeveel cc heb je gekregen? En zou ik ze mogen zien?

ik vind het ook behoorlijk spannend. Vooral omdat je niet weet hoe ze worden en wat je ervan moet verwachten

Hi Linmiy! Ik ben wel tevreden over hoe mijn borsten eruit zien hoor, ze zijn echt nu al best wel natuurlijk vind ik! Alleen had ik ze echt wel groter gewild hihi.... Maarja ik geef het nog even de tijd, kan iig niet wachten tot ik normale bh’s aan kan! Ik heb 250cc! wat spannend zeg al bijna!! Hoeveel cc krijg jij? Xxx en fijne jaarwisseling he!

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei Desi3:

Hi Linmiy! Ik ben wel tevreden over hoe mijn borsten eruit zien hoor, ze zijn echt nu al best wel natuurlijk vind ik! Alleen had ik ze echt wel groter gewild hihi.... Maarja ik geef het nog even de tijd, kan iig niet wachten tot ik normale bh’s aan kan! Ik heb 250cc! wat spannend zeg al bijna!! Hoeveel cc krijg jij? Xxx en fijne jaarwisseling he!

Dat vind ik dus ook spannend. Wat ik ervan ga vinden als ik weer “bij” ben. Of het dan echt zo is zoals ik had verwacht. Ik krijg 475 anatomische voor de spier. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Jannn:

 @Desi3 Hoe is het nu met jou? En ben je nu tevreden? :) Mijn operatiedag komt ook dichterbij... 

Met mij gaat het lichamelijk al heel goed! Ben nu 4 weken PO en k heb eigenlijk nergens meer last van. Wel gevaarlijk want ben van mijzelf best wel druk en doe denk soms iets te veel hihi. Maar ik kan gewoon niet goed stil zitten :blush:  Hmm tevreden, vind mezelf zo als een zeur overkomen, maar eerlijk nee ik vind ze echt te klein en baal er ontzettend van. Ga komende periode wat proberen van me af te zetten (want er zijn wel belangrijkere dingen in het leven dan borsten) maar ga daarna wel kijken naar een wissel.. of ik moet plotseling wel tevreden zijn.

 

ohhh wat spannend he voor je! Wanneer moet je ook al weer? Hoop niet dat ik je bang maak hoor met mijn ontevredenheid, dat is echt niet mijn bedoeling!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Desi3 Wat mooi dat het goed met je gaat en dat naar 4 weken :)!! Haha heel herkenbaar dat drukke, daar ben ik ook heel erg bang voor, ik kan ook niet stilzitten.. maar we gaan het zien!

 

Jammer dat je nog niet tevreden bent, ik dacht misschien groeien ze weer naar een x aantal weekjes maar nee dus :( Snap je heel goed hoor en heb dat zelfde, kan het heel moeilijk aan de kant zetten dan. Maar ik denk dat je het na een tijdje wel mooi en goed vind! Ik verhouding staat het je echt prachtig! 

 

Haha nee ben niet bang maar heb wel ook snel van vedorie waarom niet toch groter gedaan. Maar alle beetjes helpen al en groter geeft ook weer meer risico met randen en weet ik het wat.. heel spannend! 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Jannn:

@Desi3 Wat mooi dat het goed met je gaat en dat naar 4 weken :)!! Haha heel herkenbaar dat drukke, daar ben ik ook heel erg bang voor, ik kan ook niet stilzitten.. maar we gaan het zien!

 

Jammer dat je nog niet tevreden bent, ik dacht misschien groeien ze weer naar een x aantal weekjes maar nee dus :( Snap je heel goed hoor en heb dat zelfde, kan het heel moeilijk aan de kant zetten dan. Maar ik denk dat je het na een tijdje wel mooi en goed vind! Ik verhouding staat het je echt prachtig! 

 

Haha nee ben niet bang maar heb wel ook snel van vedorie waarom niet toch groter gedaan. Maar alle beetjes helpen al en groter geeft ook weer meer risico met randen en weet ik het wat.. heel spannend! 

xx

Ja op de foto’s vind ik het zelf ook mooi! Maar daar lijkt het echt groter door het licht inval en positie!

 

ja snap ik! De weken voor de operatie vond ik ook zo spannend! Het wordt sowieso mooi en natuurlijk bij vd Weij dat is een ding wat zeker is! 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Desi3:

Met mij gaat het lichamelijk al heel goed! Ben nu 4 weken PO en k heb eigenlijk nergens meer last van. Wel gevaarlijk want ben van mijzelf best wel druk en doe denk soms iets te veel hihi. Maar ik kan gewoon niet goed stil zitten :blush:  Hmm tevreden, vind mezelf zo als een zeur overkomen, maar eerlijk nee ik vind ze echt te klein en baal er ontzettend van. Ga komende periode wat proberen van me af te zetten (want er zijn wel belangrijkere dingen in het leven dan borsten) maar ga daarna wel kijken naar een wissel.. of ik moet plotseling wel tevreden zijn.

 

ohhh wat spannend he voor je! Wanneer moet je ook al weer? Hoop niet dat ik je bang maak hoor met mijn ontevredenheid, dat is echt niet mijn bedoeling!

xxx

 

Hihi ik vind het geen zeuren hoor. Het is gelukkig wel een luxe probleem. Je bent ook niet de enige die het achteraf toch wat klein vindt. Maar heb net nog even gespiekt en ik vind ze heel mooi bij je! Straks in mooie bh’s ogen ze ook wat groter in kleding. 

 

Wisselen kan altijd nog, maar zou dat zeker niet overhaasten. Dat zou zonde zijn:wub:

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Desi3, heel rot dat je ze te klein vindt.. Soms ben ik ook bang dat ze te klein worden. Ze zijn sowieso niet de grootte die ik wilde maar dat paste gewoon onmogelijk in mijn lichaam, dus dat moest ik accepteren. Mij was verteld dat ik waarschijnlijk op een D zou uitkomen maar draag nu een c75 sportbh, dus hopelijk veranderd er nog iets. Moet je zeggen dat ik ze zelf niet als een C vind ogen, maar ben ook niet zo lang geleden geopereerd dus kan er eigenlijk nog niet heel veel over zeggen. 

Mag ik misschien in jouw album kijken? 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei MayaTerLaar:

Hey @Desi3, heel rot dat je ze te klein vindt.. Soms ben ik ook bang dat ze te klein worden. Ze zijn sowieso niet de grootte die ik wilde maar dat paste gewoon onmogelijk in mijn lichaam, dus dat moest ik accepteren. Mij was verteld dat ik waarschijnlijk op een D zou uitkomen maar draag nu een c75 sportbh, dus hopelijk veranderd er nog iets. Moet je zeggen dat ik ze zelf niet als een C vind ogen, maar ben ook niet zo lang geleden geopereerd dus kan er eigenlijk nog niet heel veel over zeggen. 

Mag ik misschien in jouw album kijken? 

X

Hoihoi. Balen is dat he. Maar jij hebt ze denk ik dual plane en dan worden ze vaker nog wat groter als de spier ontspant.. weet niet of dat bij iedereen zo is. Dat meer onmogelijk past in “ons” lichaam, Tsja ik vind dat moeilijk geloven als ik hier zie dat veel slanke vrouwen veel cc krijgen. Denk zelf dat het echt aan de PC ligt die dan voorzichtiger zijn en het heel natuurlijk willen houden ( wat ook belangrijk is). Volgens mij zijn zowel Laura Mooijen als vd Weij pc”s die niet snel veel cc adviseren bij slanke vrouwen. Ik baal nu wel een beetje dat ik niet bij andere PC ben geweest voor een consult en wat langer de tijd had genomen. terwijl ik duidelijk was gewaarschuwd dat het me waarschijnlijk niet zou geven wat ik wilde. Dus ook beetje eigen schuld hihi. Die van mij ogen ook duidelijk als een b. Op de foto’s niet hoor, ze lijken daar echt wel groter dan dat ze zijn. Ik zal je toevoegen! Heb jij ook foto’s toevallig? Xx 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Desi3 ja ik had wel aangegeven dat ik het natuurlijk wilde houden, dat is in ieder geval gelukt:152:. Vind ze tot nu toe ook mooi hoor, dus daar ligt het ook niet aan. Heb niks te zeuren als ik het zo bekijk, maarja. Denk dat vrouwen altijd wel kritisch blijven over iets.. 

Hoorde ook al dat ze wat groter kunnen ogen als ze ‘ontplooien’, dus daar ben ik benieuwd naar :). Heb zelf geen foto’s, misschien dat ik over een tijdje even wat ga maken. 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel lief je reactie @B00bies !! Op de foto’s ben ik er blij mee maar naakt voor de spiegel valt het enorm tegen. Op die foto’s lijkt t echt stuk groter. Ben helaas niet de enige die dat ziet hoor (was bang dat het tussen mijn oren zat) mijn vriend vindt ze prachtig maar snapt wel dat het een teleurstelling is nu. Ook mijn ouders snappen me wel (al zeggen die dat ik het moet proberen te accepteren) 

maaaar ik ga het nu proberen Ff los te laten, en we zien wel over paar maandjes 

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei MayaTerLaar:

@Desi3 ja ik had wel aangegeven dat ik het natuurlijk wilde houden, dat is in ieder geval gelukt:152:. Vind ze tot nu toe ook mooi hoor, dus daar ligt het ook niet aan. Heb niks te zeuren als ik het zo bekijk, maarja. Denk dat vrouwen altijd wel kritisch blijven over iets.. 

Hoorde ook al dat ze wat groter kunnen ogen als ze ‘ontplooien’, dus daar ben ik benieuwd naar :). Heb zelf geen foto’s, misschien dat ik over een tijdje even wat ga maken. 

X

Ja ik vind mijn borsten ook best wel mooi, dat is ook het lastige haha! Voel me soms een verwend nest... Maarja uiteindelijk betalen we een hoop geld en wil je wel het resultaat waar je om gevraagd hebt. Hoelang ben jij nu PO? Ik heb je toegevoegd hoor Xx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw vind ze echt heel erg mooi :wub:! Omdat je slank bent passen ze echt bij je lichaam (voor zover ik dat op de foto kan zien). Hoop dat die van mij ook meer naar elkaar toe gaan staan, is nu nog niet heel erg te zien aangezien ze nog best wel recht naar voren staan. Dit is mijn 10e dag PO, dus ze gaan nog heel veel veranderen als het goed is! Ze zijn namelijk nog niet echt veranderd sinds de operatie. Gelukkig zei de verpleegkundige dat dit de normale gang van zaken is en dat ik nog wat weken moet wachten voordat ze slinken. Geduld he.. ben alleen niet geduldig:145:. Maar nogmaals, super mooie en natuurlijke borsten heb je gekregen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

51 minuten geleden zei MayaTerLaar:

Wauw vind ze echt heel erg mooi :wub:! Omdat je slank bent passen ze echt bij je lichaam (voor zover ik dat op de foto kan zien). Hoop dat die van mij ook meer naar elkaar toe gaan staan, is nu nog niet heel erg te zien aangezien ze nog best wel recht naar voren staan. Dit is mijn 10e dag PO, dus ze gaan nog heel veel veranderen als het goed is! Ze zijn namelijk nog niet echt veranderd sinds de operatie. Gelukkig zei de verpleegkundige dat dit de normale gang van zaken is en dat ik nog wat weken moet wachten voordat ze slinken. Geduld he.. ben alleen niet geduldig:145:. Maar nogmaals, super mooie en natuurlijke borsten heb je gekregen! 

Dankjewel!! Ja ik vond ze vooral de eerste twee weken enorm veranderen. Daarna eigenlijk niet meer enorm, ik zie ze nu heeeel langzaam beetje zakken. Dat mijn borsten dicht bij elkaar staan komt ook doordat ik ze voor de spier heb.. anders worden ze door de spier wat uit elkaar geduwd. Dat s wat mijn PC zei tenminste. Hahaha en nee geduld heb ik ook niet:P

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.