Ga naar inhoud

Desi3 : 7 december 2017 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Op 5-4-2018 om 21:58 zei Desi3:

Update 4 maanden PO:

 

Net een weekje terug van vakantie. ZO genoten!! Met de boobies gaan het ook goed.. helemaal geen pijn, alleen soms wat steekjes nog. 

 

Echter merkte ik tijdens en nu na mijn vakantie dat mijn BH”s strakker zitten. De striemen zitten gewoon in mijn huid. Ik dacht eigenlijk dat ik het gewoon hoopte en dat ze niet echt gegroeid zouden zijn. Ben overigens niet aangekomen.. Ze zijn ook heel gevoelig, als ik me bh uitdoe doet het pijn. 

 

Net Bh”s wezen shoppen (had er nog te weinig, wilde confrontatie niet aan eigenlijk haha).. en ja de verkoopster zei dat ik echt 75D/70e nodig had, nadat ik mijn strakke bh liet zien. En idd, zat perfect. Nou voorheen paste ik dat echt niet!! Paste net aan de 70d. Ik dacht Huh? Bij thuiskomst gelijk gaan meten (Haha) en Jahoor 3cm erbij! In zoon korte tijd (laatste keer gemeten in februari) Ik heb nog vijf keer nagemeten ofzo haha maar het is echt zo. 

 

Iemand ervaring met dat je borsten nog groeien na 4maanden - en voor de borstspier plaatsing-?  Zijn ze door het zakken gegroeid?

 

Ik was gelijk stiekem bang dat ik zwanger ben hihi. Ben 1,5 maand geleden begonnen met de Yasmin Pil. had 1,5 jaar geen pil geslikt en voor de Yasmin even de nuvaring. We hebbe tijdens de vakantie wel onveilig seks gehad (of nouja, voor het zingen de kerk uit-_-.. Ja halooo het was zoo lang geleden zonder condoom haha) terwijl dat officieel nog niet mocht in de eerste maand met de pil ( dom, i know). Maar OK denk dat ik mezelf gewoon gek maak hihi

 

hieronder wat foto’s van mijn nieuwe BH’s en de laatste foto de strakke bh Haha!

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Wauw wat zien ze er mooi uit! En lekker bruin zeg. Fijne vakantie gehad?

Je borsten staan zo mooi dicht bij elkaar. Hoe krijg je zoon decolleté?:blush: Ik moet daarvoor echt een push-up bh aan hoor. 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 255
  • Created
  • Laatste Reactie
10 uur geleden zei Rooom:

Wauw wat zien ze er mooi uit! En lekker bruin zeg. Fijne vakantie gehad?

Je borsten staan zo mooi dicht bij elkaar. Hoe krijg je zoon decolleté?:blush: Ik moet daarvoor echt een push-up bh aan hoor. 

Xx

Thanks Meis! Ja klopt volgens mij heeft vd Weij ze gewoon heeel dicht bij elkaar geplaatst ofzo hahah! Als ik push up aan heb is t geen gezicht. Die grijze (laatste foto) is overigens wel voorgevormd hoor. 

 

Maar Ff serieus: bh”s kopen is daardoor een drama! Die tussenstukjes staat vaak niet op mn lichaam, kan er zo twee vingers onder doen, en de binnenkant van de cups prikken in mijn borst, juist doordat ze zo dicht bij elkaar staan! Kan bijna geen goede bh”s vinden, twijfel ook deze terug te brengen omdat dat tussenstukje zeer doet (dat zie je ook bij die groene als je goed kijkt) 

 

Ja mijn vakantie was heeeerlijk!

En zo leuk eindelijk borsten in een bikini!

Hoe gaat het met jou? Heb jij soms ook last van steken? Ik heb echt paar keer per dag dat ik plotseling van die steken heb in mn borsten en ze zijn nog wel heeel gevoelig!

 

xx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7-4-2018 om 10:27 zei Desi3:

Thanks Meis! Ja klopt volgens mij heeft vd Weij ze gewoon heeel dicht bij elkaar geplaatst ofzo hahah! Als ik push up aan heb is t geen gezicht. Die grijze (laatste foto) is overigens wel voorgevormd hoor. 

 

Maar Ff serieus: bh”s kopen is daardoor een drama! Die tussenstukjes staat vaak niet op mn lichaam, kan er zo twee vingers onder doen, en de binnenkant van de cups prikken in mijn borst, juist doordat ze zo dicht bij elkaar staan! Kan bijna geen goede bh”s vinden, twijfel ook deze terug te brengen omdat dat tussenstukje zeer doet (dat zie je ook bij die groene als je goed kijkt) 

 

Ja mijn vakantie was heeeerlijk!

En zo leuk eindelijk borsten in een bikini!

Hoe gaat het met jou? Heb jij soms ook last van steken? Ik heb echt paar keer per dag dat ik plotseling van die steken heb in mn borsten en ze zijn nog wel heeel gevoelig!

 

xx

 

 

Haha ja ik vind het er wel mooi uitzien! 

Maar dat is dan wel heeel vervelend met shoppen zeg.. en las ook dat je borsten wat gegroeid zijn? Super fijn!:wub:

 

Met mij gaat het goed! Ik heb eigenlijk nergens last meer van. 

Is dat normaal dat je nu nog iedere dag van die steken hebt?..

 

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei Rooom:

Haha ja ik vind het er wel mooi uitzien! 

Maar dat is dan wel heeel vervelend met shoppen zeg.. en las ook dat je borsten wat gegroeid zijn? Super fijn!:wub:

 

Met mij gaat het goed! Ik heb eigenlijk nergens last meer van. 

Is dat normaal dat je nu nog iedere dag van die steken hebt?..

 

xx

 

Jaa ze zijn idd wel gegroeid! Niet mega hoor, maar wel 2cm hihi.

 

Hmm ja geloof t wel. las dat je het zelfs nog een jaar later kan hebben! Volgens mij zijn dat de zenuwen ofz.

 

xxx 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.