Ga naar inhoud

Desi3 : 7 december 2017 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Desi3:

 

 

Ja klopt, wat dat betreft is het eigenlijk maar goed dat dit is gebeurd! Gisteravond veel gehuild en hard gelachen met me moeder. Mijn oma deed vroeger (tot dat ze aankwam en grotere borsten kreeg) altijd haar bh”s vol met watten zodat het nog wat leek. Ik weet zeker dat ze nu trots op me zou zijn dat k deze stap heb genomen (en toch ook wel een beetje raar Haha) Ze zei altijd “wacht maar meisje, tot je ouder ben, dan krijg je net zulke grote zachte jetsers als oma”:59:  

xxxx

 

 

 

 

Oma had humor :45: 
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 255
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey wat fijn om al je laatste berichten te lezen! Het zou super zijn als je uiteindelijk toch heel blij bent met het resultaat. 

Die ontwikkeling is heel leuk om te zien hoor, elke dag als ik in de spiegel kijk is mijn lach weer een beetje groter ;-)

Het is ook niet niks om iets aan je lichaam te veranderen en dat kan onzekerheid met zich meebrengen. Goed dat je het bespreekbaar hebt gemaakt net dr van der Weij en dat hij je serieus neemt.

Blijf je posten op het forum? Ik ben benieuwd of je steeds blijer wordt... x

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Sophiee:

Hey wat fijn om al je laatste berichten te lezen! Het zou super zijn als je uiteindelijk toch heel blij bent met het resultaat. 

Die ontwikkeling is heel leuk om te zien hoor, elke dag als ik in de spiegel kijk is mijn lach weer een beetje groter ;-)

Het is ook niet niks om iets aan je lichaam te veranderen en dat kan onzekerheid met zich meebrengen. Goed dat je het bespreekbaar hebt gemaakt net dr van der Weij en dat hij je serieus neemt.

Blijf je posten op het forum? Ik ben benieuwd of je steeds blijer wordt... x

Ja bizar he die ontwikkeling. Ik zie mijn borsten ook echt veranderen! Ik blijf zeker posten! Ben heel blij dat dr van der Weij me inderdaad serieus nam, ook al was ik een emotioneel wrak afgelopen week en zal hij wel al gedacht hebben dat het wel goed kwam. Ook de consulentes waren allemaal zo lief. Ben wel heel blij met mijn keuze voor Boerhaave hoor, ze begeleiden je echt goed.

 

Net gedoucht en keek voor het eerst trots in de spiegel, gek mens ben ik hoor.... ^_^:4: 

sinds ik ze heb “geaccepteerd” vind ik ze ook helemaal niet zo groot meer, raar is dat toch haha? Is dan toch echt mijn koppie die het “groot” maakte.. zo zie je maar dat je mindset zo belangrijk is!

 

Ik kan niet wachten tot die herstelperiode voorbij is en het eindresultaat zien :)  Zou leuk zijn als we inderdaad beetje contact houden hier komende weken om elkaar op de hoogte te houden!

Xxx

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat fijn dat je nu blij bent met je "jetsers" ja oma's zijn de beste op aarde!!!! als ze ons verlaten heeft dat toch vaak een hele impact. mijn oma overleed vorig jaar op de verjaardag van mijn man net toen wij het prinsepaar werden van de carnavalsgroep die zij met opa had opgericht... ik had veel verdriet, maar ik was ergens ook heel erg boos. waarom net nu?!  het heeft even geduurd maar door een flinke ruzie met mijn man kwam het er uiteindelijk wel uit. ik schaamde me dat ik boos was op haar maar heb het uiteindelijk geaccepteerd. nu mis ik haar nogsteeds en het doet nogsteeds pijn, maar de scherpe randjes zijn eraf. gun jezelf dus de tijd en de ruimte om alles te accepteren want ook borsten krijgen op latere leeftijd dan je pubertijd iheeft een flinke impact...

 

dikke knuffel!

 

ps mag ik ook ff spieken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden zei Margaretha:

Hey @Desi3, ik herken mezelf heel erg in je verhaal! Voelde me in het begin net zoals jij. Nu 5 weken PO begint het wat te keren. In BH en kledij vind ik het best meevallen, naakt is het nog steeds erg wennen en niet helemaal wat ik wou. Zou ik ook mogen kijken naar je foto's aub?

 

Liefs,

Mar

Hi Margaretha! Ik moet eerlijk bekennen dat sinds ik emotioneler wat stabieler ben, ik ze helemaal niet meer groot vind. Ben er nu oprecht blij mee. Vraag me af waar ik me vorige week zo druk over heb gemaakt..  In kleding valt het ook helemaal niet op. Kan niet achten tot ik normale BH aankan. Ik zal je toevoegen in Mn album.

Wat rot dat jij je nog wel zo voelt.. Heb je ze voor de spier? En heb je het wel besproken met je PC?

Xxx Desi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Desi3, wat is jouw resultaat heel erg mooi! Blij te horen dat je ook meer en meer tevreden bent. Bij mij is het voor de spier geplaatst omdat mijn huid al wat 'hing' en hij zei dat ik dan een doublebubbel zou krijgen. Ik vind dat je het 'hangen' nog steeds ziet maar dan nu met prothesen erin. Ik las hier dat een bv een uitvergroting is van je voorgaande situatie en das bij mij duidelijk het geval.. Ondanks dat vind ik ze vrij groot uitvallen voor maar 215cc te zijn. Ik moet idd nog eens een afspraak maken maar ergens denk ik dan, hij kan er niet veel meer aan doen nu.. Maar ik wil het hem wel zeggen. Bedankt dat ik even mijn hart mocht luchten.

Liefs,

Mar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎15‎-‎12‎-‎2017 om 09:55 zei gastmama:

wat fijn dat je nu blij bent met je "jetsers" ja oma's zijn de beste op aarde!!!! als ze ons verlaten heeft dat toch vaak een hele impact. mijn oma overleed vorig jaar op de verjaardag van mijn man net toen wij het prinsepaar werden van de carnavalsgroep die zij met opa had opgericht... ik had veel verdriet, maar ik was ergens ook heel erg boos. waarom net nu?!  het heeft even geduurd maar door een flinke ruzie met mijn man kwam het er uiteindelijk wel uit. ik schaamde me dat ik boos was op haar maar heb het uiteindelijk geaccepteerd. nu mis ik haar nogsteeds en het doet nogsteeds pijn, maar de scherpe randjes zijn eraf. gun jezelf dus de tijd en de ruimte om alles te accepteren want ook borsten krijgen op latere leeftijd dan je pubertijd iheeft een flinke impact...

 

dikke knuffel!

 

ps mag ik ook ff spieken?


Hoi Gastmama, lief je berichtje. En jeetje, overleden op de verjaardag van je man. Dat zal dan altijd een moeilijke dag blijven.. 
Ik zal je toevoegen! Inmiddels ben ik er al aangewend en ben ik er heel blij mee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Desi3:

 Inmiddels ben ik er al aangewend en ben ik er heel blij mee!

Meis, wat fijn om dat te horen. Super!!! Geniet ervan. 

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Jaydee:

Meis, wat fijn om dat te horen. Super!!! Geniet ervan. 

:53:

Dankjewel!!:wub: Ik hoop nu zelfs dat ze niet verder slinken dan dit....:huh: Er is inmiddels behoorlijk wat vocht uit, maar ze mogen niet nog kleiner worden hoor! Wat een verschil he met vorige week!! Ik snap nu echt niet waar ik me zo druk over maakte.. Ach hoort misschien bij het proces hahaha :106:.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Desi3:

Dankjewel!!:wub: Ik hoop nu zelfs dat ze niet verder slinken dan dit....:huh: Er is inmiddels behoorlijk wat vocht uit, maar ze mogen niet nog kleiner worden hoor! Wat een verschil he met vorige week!! Ik snap nu echt niet waar ik me zo druk over maakte.. Ach hoort misschien bij het proces hahaha :106:.

Ja joh... niet meer over vorige week nadenken..... gewoon lekker genieten van de boobies. Heb jij ze voor of achter de spier? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Jaydee:

Ja joh... niet meer over vorige week nadenken..... gewoon lekker genieten van de boobies. Heb jij ze voor of achter de spier? 

Voor de spier. Ze moeten nog behoorlijk zakken (zijn nu echt nog heel rond), maar echt groter zullen ze dus niet meer worden..

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jaydee @gastmama even vraagje aan jullie,  is het normaal dat je na 1,5 week nog best wel last heb bij het lopen? Als ik loop hou ik ze het liefst vast haha, zo gevoelig zijn ze! Ik ben namelijk ook net begonnen met de Nuvaring en las dat het daar ook een bijwerking van is.. en misschien is t daardoor extra extra gevoelig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als dit je eerste bv is, dan kan ik me voorstellen dat het de eerste paar weken nog erg gevoelig is allemaal. Ik heb bij mijn eerste bv 22 jaar geleden ook echt veel pijn gehad. En dat heeft echt wel een aantal weken geduurd. Daarentegen heb ik bij mijn beide prothesewissels nagenoeg geen pijn ervaren. Terwijl Nio bij mijn laatste operatie van 10 dagen terug toch flink is bezig geweest in mijn borsten. En daarbij is natuurlijk iedereen anders en zal de één meer pijn ervaren dan de ander. Dus ik durf je geen antwoord te geven of dit door de Novaring komt. Ik denk dat gastmama je hier ook niks over kan vertellen: zij krijgt vrijdag namelijk pas haar eerste bv en heeft hier nog geen ervaring mee. 

 

XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Jaydee:

Als dit je eerste bv is, dan kan ik me voorstellen dat het de eerste paar weken nog erg gevoelig is allemaal. Ik heb bij mijn eerste bv 22 jaar geleden ook echt veel pijn gehad. En dat heeft echt wel een aantal weken geduurd. Daarentegen heb ik bij mijn beide prothesewissels nagenoeg geen pijn ervaren. Terwijl Nio bij mijn laatste operatie van 10 dagen terug toch flink is bezig geweest in mijn borsten. En daarbij is natuurlijk iedereen anders en zal de één meer pijn ervaren dan de ander. Dus ik durf je geen antwoord te geven of dit door de Novaring komt. Ik denk dat gastmama je hier ook niks over kan vertellen: zij krijgt vrijdag namelijk pas haar eerste bv en heeft hier nog geen ervaring mee. 

 

XXX

klopt jaydee! helaas kan ik @Desi3 helaas nog niet mee helpen :45: nog een paar dagen wachten!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei gastmama:

klopt jaydee! helaas kan ik @Desi3 helaas nog niet mee helpen :45: nog een paar dagen wachten!!!!

Nog 4 nachten... dan ben jij ook weer een ervaring rijker :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Desi3:

Voor de spier. Ze moeten nog behoorlijk zakken (zijn nu echt nog heel rond), maar echt groter zullen ze dus niet meer worden..

Nee, dan is het "ploppen" van de borstspier idd niet van toepassing. Van plaatsing voor de spier weet ik eigenlijk niet veel. Weet ook niet hoe dat zit met de verandering van de boobs. Misschien kan @best_boobieje daar meer over vertellen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.