Ga naar inhoud

Desi3 : 7 december 2017 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal! 

 

Ik ben nieuw hier op het Forum. Ik ben Desi, 25 jaar jong. twijfel al jaren over een borstvergroting.. zou het zo graag willen, maar ja die angst en twijfel he.. het is niet niks! Tot mijn 20ste altijd een volle B cup gehad. Totdat ik 9 kilo afviel (voornamelijk door stress, gezond eetpatroon, sporten), en ze nu zijn geslonken naar een 70A. Mijn vriend vind het onzin, maar ik vind het zo ontzettend niet- vrouwelijk. Eigenlijk zou ik al gewoon blij zijn met een B-cup (wat ik eerst had), omdat ik weet dat mijn borsten evt nog zullen groeien als ik wat ouder ben en ik naar alle waarschijnlijkheid ooit nog wel weer wat zal aankomen (ben nu behoorlijk tenger, 165 lang en weeg 50/51 kilo).  Mijn moeder had net zoals ik altijd een B cup maar na de zwangerschappen en overgang heeft ze nu een E!! Ze Is wat aangekomen, maar niet ontzettend veel (6 kilo). Dus haar advies aan mij is doe het absoluut niet te groot...en ik vind persoonlijk "kleine" volle borsten van 75B/ kleine C heel erg mooi, past bij mijn figuur. Zijn er meerdere meiden hier op het forum die slechts een "kleine" cupmaat meer hebben nu? Ik ga eerdaags op consult in haarlem bij Mediconsult.. ben heel erg benieuwd! 

 

Groetjes! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 255
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi @Desi3

 

Je moet er even rekening mee houden dat een borstvergroting in cc's gaat en dat chirurgen eigenlijk niet over cupmaten spreken. Daarnaast is het wel zo dat je uiteindelijke resultaat niet hetzelfde is als je cupmaat. Mijn borsten zien er bijvoorbeeld uit als een C cup, maar van bh draag ik een 70D/70E.

 

Bij je consult krijg je pasprothesen, je moet dan kijken wat je mooi vind. Houd er rekening mee dat het tijdens het passen soms groter lijkt en dat de grootte na de operatie heel vlug went!

Tip: schrijf vragen op als je die hebt. je krijgt zoveel informatie dat je heel makkelijk wat dingen vergeet te vragen :P 

 

Dat je moeder grote borsten heeft gekregen na de zwangerschappen en de overgang hoeft (volgens mij) niet te betekenen dat dat bij jou ook gaat gebeuren.

 

Veel plezier alvast bij je consult!

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Desi3

 

na mijn 4 kids alle vier borstvoeding gegeven te hebben, was er weinig van mijn borsten over, lege B-cup dus het is niet altijd zo dat je grotere borsten krijgt in de loop vd tijd (ik ben nu 48 jaar)

Ik heb op 18-09 Eurosilicone 85% 240 en 260 cc gekregen. Als het goed is ben ik van een lege B naar een volle C gegaan. Ben nog geen 3 weken po dus weet mijn maat nog niet exact. 

Ik ben ook niet zo dik, 1.75 m en 57 kg. Omdat ik “mager” ben (woorden pc) voel ik aan de zijkant van mijn borst wel de prothese. 

Tot nu toe bevalt deze maat mij prima. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
9 uur geleden zei Desi3:

@Grownbabe door alle verhalen hier en foto’s twijfel ik nu idd ook.... ik wil idd wel uitkomen op een mooie B/C dus dacht misschien is 235cc dan beter.. is toch net iets groter dan 220cc. Zou het zonde vinden als ik nauwelijks resultaat zie.

net gebeld met de consulente en dit uitgelegd maar zei zegt dat ik maar een breedte heb van 10cm en dit best wel klein is, daarom is gekozen voor 220cc. Ze ging het nog overleggen met de dokter.

 

weet iemand of je met 10cm breedte van de borst en 220cc groter uitkomt dan als je borst bijv. 12 cm is? Klinkt wel logisch opzich? 

 

Iemand die dit weet? 

 


Ik zal je vraag even in je eigen topic beantwoorden @Desi3 zodat je alles straks bij elkaar hebt staan.

Een prothese geeft geen verschil in breedte en projectie, of je nou een borst hebt die 10 cm breed is of een borst die 12 cm breed is.. Wel is het vaak zo, dat diegene die een bredere borst heeft, ook een ander postuur heeft (gaat niet altijd op hoor, maar meestal wel) Dus dan is het wel zo dat die prothese weer een ander beeld geeft.. Iemand met een borst van 12 cm breed, zal echter niet gauw een prothese krijgen van 9,75 cm breed.. (gewoon omdat die eigenlijk wat aan de smalle kant is voor diegene.)

Voor iemand met een borst van 10 cm breed, is die 9,75 cm breedte best wel al het maximum.. Ga je breder (al is het soms maar een kwart centimeter) dan is de kans veel groter dat je zichtbare randen gaat zien. Dat is natuurlijk niet de bedoeling, want je wilt wel een natuurlijk resultaat neem ik aan?

De prothese die Verdonck jou aanraadt, is 9,75 cm breed en heeft een projectie van 4,1 cm
Met een 70A in bh, dat je zegt nu te hebben, zou je hiermee moeten uitkomen, voor het zicht, op een kleine C cup. In bh misschien dat het wel een 70D gaat worden, maar dat is altijd zo bij borsten die prothesen hebben. De bh maat is wat groter dan de maat voor het zicht.

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

@best_boobie super bedankt voor je uitleg! Als ik op een C cup uit kom ben ik gelukkig haha:wub: maar ik twijfel wel over die breedte van mijn borst, ene pc zei 11cm en de andere 10cm(waar ik ook geopereerd wordt) .misschien een stomme vraag ; maar hoe kan ik dat zelf meten? Gewoon de onderkant van je borst meten? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

56 minuten geleden zei Desi3:

@best_boobie super bedankt voor je uitleg! Als ik op een C cup uit kom ben ik gelukkig haha:wub: maar ik twijfel wel over die breedte van mijn borst, ene pc zei 11cm en de andere 10cm(waar ik ook geopereerd wordt) .misschien een stomme vraag ; maar hoe kan ik dat zelf meten? Gewoon de onderkant van je borst meten? 

Dat is zelf heeeeeeeeel lastig...
Welke pc zei dat jouw borstbreedte 11 was?
En welke prothese adviseerde die pc? (merk, aantal cc en profile)

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Desi3:

@best_boobie pc van Mediconsult, dr Oostveen-bol. Zij adviseerde 250cc rond van Mentor.. ook high profile, dus dat is sowieso breder dan 10cm geloof ik?  Dus ik snap het niet helemaal! 

Oke, die ken ik niet...

Maar meid, je kunt het niet vergelijken. Elke pc heeft zijn eigen voorwaarden en werkwijze, dus je zult je moeten aanpassen aan die werkwijze als je kiest voor die pc :) 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@best_boobie nee nog vrij jonge PC, kon ook niks over haar vinden. Ja dat is zo.. ik wacht nog even de consulente af, ben wel benieuwd! En anders wil ik echt graag nog een tweede consult voor mijn operatie om het gewoon Ff goed te bespreken met de pc (was volgens de telefoniste niet mogelijk meer omdat hij vol zit, vond ik wel slecht...) maar goed.. iig Thanks voor je hulp!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@best_boobie @Grownbabe Even een update!
Net belde dr. Karim mij om het even te bespreken. Hij zei heel eerlijk dat hij gewoon een beetje voorzichtig is, omdat hij mij zo tenger vindt. Daarnaast gaf hij toe dat hij deze prothese (motiva Ergnomix) ook nog nooit heeft geplaatst en het daarom spannend vindt en extra voorzichtig wil zijn. Hij zei wel dat hij me begreep omdat 220cc idd weinig is, dus hij neemt voor de operatie de 235 en 255cc mee en hij kijkt op dat moment. Hij was wel heel lief en stelde mij zeker gerust. Hij wil gewoon het mooiste resultaat bij mij met de minste kans op complicaties. Hij zei letterlijk; ik kan wel gaan lopen proppen maar ik denk ook niet dat je dat wilt? Dat wordt gewoon lelijk. En dat wil ik zeker niet!

Heb gezegd dat ik het liefste 235cc wil en zal dat op de operatiedag nogmaals zeggen hihi. Ben zelf namelijk ook wel bang dat 255cc groot zal uitvallen, maar uiteindelijk is het maar 35cc verschil met de 220cc, dus veel verschil zal dat toch ook weer niet zijn @best_boobie?

 

Geeft wel wat rust.. Nu proberen wat los te laten hihi ^_^

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Desi3:

@best_boobie @Grownbabe Even een update!
Net belde dr. Karim mij om het even te bespreken. Hij zei heel eerlijk dat hij gewoon een beetje voorzichtig is, omdat hij mij zo tenger vindt. Daarnaast gaf hij toe dat hij deze prothese (motiva Ergnomix) ook nog nooit heeft geplaatst en het daarom spannend vindt en extra voorzichtig wil zijn. Hij zei wel dat hij me begreep omdat 220cc idd weinig is, dus hij neemt voor de operatie de 235 en 255cc mee en hij kijkt op dat moment. Hij was wel heel lief en stelde mij zeker gerust. Hij wil gewoon het mooiste resultaat bij mij met de minste kans op complicaties. Hij zei letterlijk; ik kan wel gaan lopen proppen maar ik denk ook niet dat je dat wilt? Dat wordt gewoon lelijk. En dat wil ik zeker niet!

Heb gezegd dat ik het liefste 235cc wil en zal dat op de operatiedag nogmaals zeggen hihi. Ben zelf namelijk ook wel bang dat 255cc groot zal uitvallen, maar uiteindelijk is het maar 35cc verschil met de 220cc, dus veel verschil zal dat toch ook weer niet zijn @best_boobie?

 

Geeft wel wat rust.. Nu proberen wat los te laten hihi ^_^

 

 

Het is wel spannend dat hij voor het eerst motiva ergnomix plaatst! ik denk het uiteindelijk afhangt wat je wilt. 

Er zijn meisjes die duidelijk volumeverschil willen en er zijn meisjes die zo natuurlijk mogelijk willen houden ook al is het niet zo enorm verschil/merkbaar.

Ik hoor bij de laatste groep dus ik wil niet boven 250cc. Ik heb het ook gevoel dat je minder snel geneest als je groot gaat. Maar als je echt goed gevulde C of D wilt, moet je voor 255cc gaan. Het zal je sowieso lukken want ik zie veel meisjes die nog kleinere borstomtrek hebben en groter gaan dan 270cc bvb en ze zien er echt mooi uit. En het lijkt me inderdaad geen groot verschil, die 35cc.

Ik ben sowieso benieuwd naar de resultaten! :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Desi3:

@best_boobie @Grownbabe Even een update!
Net belde dr. Karim mij om het even te bespreken. Hij zei heel eerlijk dat hij gewoon een beetje voorzichtig is, omdat hij mij zo tenger vindt. Daarnaast gaf hij toe dat hij deze prothese (motiva Ergnomix) ook nog nooit heeft geplaatst en het daarom spannend vindt en extra voorzichtig wil zijn. Hij zei wel dat hij me begreep omdat 220cc idd weinig is, dus hij neemt voor de operatie de 235 en 255cc mee en hij kijkt op dat moment. Hij was wel heel lief en stelde mij zeker gerust. Hij wil gewoon het mooiste resultaat bij mij met de minste kans op complicaties. Hij zei letterlijk; ik kan wel gaan lopen proppen maar ik denk ook niet dat je dat wilt? Dat wordt gewoon lelijk. En dat wil ik zeker niet!

Heb gezegd dat ik het liefste 235cc wil en zal dat op de operatiedag nogmaals zeggen hihi. Ben zelf namelijk ook wel bang dat 255cc groot zal uitvallen, maar uiteindelijk is het maar 35cc verschil met de 220cc, dus veel verschil zal dat toch ook weer niet zijn @best_boobie?

 

Geeft wel wat rust.. Nu proberen wat los te laten hihi ^_^

 

Ah oke, op die fiets!
Eens moet natuurlijk de eerste keer zijn, en aangezien het gewoon een ronde prothese is, alleen met een lager zwaartepunt, lijkt het me dat er niet veel mis kan gaan ;)
Hij moet hem gewoon recht in je borst zetten en klaar is kees (jaja, als een pc me hoort praten denkt ie: die is haar medicijnen zeker vergeten?) :P
Even zonder gekheid, komt vast goed! Karim is een goede pc.

Veel verschil zit er idd niet tussen. Ik zal ze even onder elkaar zetten voor je:
220 cc is 9,75 cm breed met een projectie van 4,0 cm

235 cc is 10,0 cm breed met een projectie van 4,1 cm

255 cc is 10,25 cm breed met een projectie van 4,2 cm

Natuurlijk is het zo dat je snel denkt: hm, er zit tussen de kleinste en grootste maar een halve centimeter verschil in de breedte, dan moet dat toch kunnen? Maar dat is volledig afhankelijk van jouw eigen borstbreedte en jouw huiddikte.. Hoe verder je naar het maximale toe werkt (dus de maximale breedte, die binnen jouw eigen borstbreedte past) hoe meer kans dat je hebt op zichtbare randen van de prothese. Zeker bij een tenger postuur, laag vetpercentage of lager bmi, is dat risico nog eens een stuk groter. 
Dus het is goed dat hij tijdens de operatie gaat kijken wat het beste kan passen. Denk dat dat de beste oplossing is, zodat jullie allebei tevreden kunnen zijn. Jij weet dan dat het grootst mogelijke wat mooi bleef, erin gegaan is en hij weet dat hij het maximaal haalbare qua resultaat afgeleverd heeft. 

Qua cupmaat scheelt het geen drol ;) dus wat dat betreft kun je evengoed de 220 nemen hihi

 

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

@best_boobie Thanks again voor de goede uitleg:) !!

 

dit lijkt me idd om de beste oplossing. Als ik sta zie je al me me ribben, heb maar een dunne huid dus wil echt niet dat het nep wordt. Maar door alle ervaringen hier (neem niet te weinig!) ging ik twijfelen.. Maar Huh bijna geen verschil tussen 255cc en 220cc?? Hoe kan dat dan, haha de 255cc klinkt voor mij als “groot” :lol: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei Desi3:

@best_boobie Thanks again voor de goede uitleg:) !!

 

dit lijkt me idd om de beste oplossing. Als ik sta zie je al me me ribben, heb maar een dunne huid dus wil echt niet dat het nep wordt. Maar door alle ervaringen hier (neem niet te weinig!) ging ik twijfelen.. Maar Huh bijna geen verschil tussen 255cc en 220cc?? Hoe kan dat dan, haha de 255cc klinkt voor mij als “groot” :lol: 

ja een halve cm in de breedte.. en 0,2 cm in de projectie.. Maar het is ook maar 35 cc he, dat is iets meer dan 2 eetlepels vocht ;) Verspreid dat maar eens over die breedte en het volume naar voren op de totale hoeveelheid, dan kun je geen wonderen verwachten hihi

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei Desi3:

En zit er eigenlijk nog verschil in voor de spier of dual plane? Lees hier wel eens dat je bij dual plane minder volume hebt (je verliest een soort van cc”s?) of is dat een broodje aap verhaal :blush:

Ik zie daar geen verschil in!!
Er zijn pc's die dat beweren en het gros hier op het forum aapt dat vrolijk na haha, maar als ik cupmaten schat, houd ik daar geen rekening mee (vraag me altijd af waar dat volume naartoe zou moeten als het gewoon in je lichaam zit, en of er nou huid of een spier op ligt, maakt niets uit) en de cupmaten kloppen gewoon.

De een heeft de spier als extra laagje nodig, omdat de huid te dun is en je anders zichtbare randen krijgt, de ander heeft dat niet nodig..
Daarbij speelt de dikte van de huid en de hoeveelheid eigen weefsel gewoon een rol. Dat is eerder bepalend, dan een spier die over een prothese ligt. (mijns inziens)

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een update

Ik ben vandaag op consult geweest bij dr vd Weij. Had het consult al maand geleden gepland en dacht kan nooit kwaad om nog even te gaan ( ook al heb ik al een operatie datum bij dr. Karim) Hij staat echt lijnrecht tegnover de andere artsen waar ik ben geweest. Voor de spier zou bij mij gewoon kunnen en hij adviseert anatomisch ipv rond.. Voor de spier kan omdat ik 3cm weefsel heb. Moet eerlijk zeggen dat ik een heel goed gevoel over hem heb. Maar nu ben ik zo in de war!!! :o Het liefst wil ik idd voor de spier en hij heeft het nauwkeurig opgemeten... Dr Karim zei direct Dual plane omdat ik ''mager'' ben en heeft het verder niet opgemeten. Vind anatomisch wel natuurlijker tonen en dit wilde ik eigenlijk vanaf het begin al, maar de vorige chirurgen zeiden dat dit minder zacht is dan rond. Dr. van der Weij zegt dat dit niet waar is. Daarnaast zei de andere chirurg dat rond beter voor mij is, omdat mijn weefsel aan de onderkant zit.  Zo gek dat ze allemaal wat anders adviseren.. heel verwarrend! Vond wel dat dr. van der Weij me heel goed heeft opgemeten. Hij begon ook met voelen of er geen knobbels zaten en legde alles heel duidelijk uit. Echt een  verschil met Aklinieken, daar werd alles binnen een halve sec opgemeten. Maar dacht dat dat normaal was.

 

Ik vond de Boerhaave kliniek ook zo fijn! De consulente nam ook ruim de tijd en was zo aardig, daarnaast het voordeel dat alles onder één dak zit.. Bij Aklinieken gaat alles centraal, heb vorige week bijna elke dag aan de telefoon met ze gehangen omdat ik de consulente wilde spreken, maar kreeg elke keer weer een ander. Vind Boerhaave wel prijzig, maar wil het niet van de prijs laten afhangen..

 

Oooo zo lastig! Vind het ook zo rot om Aklinieken af te zeggen, maar moet eerlijk zeggen dat ik al niet zo heel tevreden as afgelopen week. Ik wilde een extra consult voor mijn operatie maar dit was niet mogelijk. Daarnaast was dr. Karim niet zeker van de prothese die ik wilde, waardoor ik daardoor ook soms nog twijfelde.

 

Dr. van der Weij adviseert mij 230cc. Ik kan alleen geen 230 anatomisch van mentor vinden op internet?? Alleen 225? Weet jij dat toevallig @best_boobie?

 

@Cccccc Ik zag dat jij ook door vd weij ben geopereerd. Vind jou borsten zo mooi! Jij hebt ook 230cc toch? En weet jij toevallig welke prothese dit precies is? En voelen jou borsten wel een beetje zacht aan en bewegen met je lichaam mee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Desi3:

Even een update

Ik ben vandaag op consult geweest bij dr vd Weij. Had het consult al maand geleden gepland en dacht kan nooit kwaad om nog even te gaan ( ook al heb ik al een operatie datum bij dr. Karim) Hij staat echt lijnrecht tegnover de andere artsen waar ik ben geweest. Voor de spier zou bij mij gewoon kunnen en hij adviseert anatomisch ipv rond.. Voor de spier kan omdat ik 3cm weefsel heb. Moet eerlijk zeggen dat ik een heel goed gevoel over hem heb. Maar nu ben ik zo in de war!!! :o Het liefst wil ik idd voor de spier en hij heeft het nauwkeurig opgemeten... Dr Karim zei direct Dual plane omdat ik ''mager'' ben en heeft het verder niet opgemeten. Vind anatomisch wel natuurlijker tonen en dit wilde ik eigenlijk vanaf het begin al, maar de vorige chirurgen zeiden dat dit minder zacht is dan rond. Dr. van der Weij zegt dat dit niet waar is. Daarnaast zei de andere chirurg dat rond beter voor mij is, omdat mijn weefsel aan de onderkant zit.  Zo gek dat ze allemaal wat anders adviseren.. heel verwarrend! Vond wel dat dr. van der Weij me heel goed heeft opgemeten. Hij begon ook met voelen of er geen knobbels zaten en legde alles heel duidelijk uit. Echt een  verschil met Aklinieken, daar werd alles binnen een halve sec opgemeten. Maar dacht dat dat normaal was.

 

Ik vond de Boerhaave kliniek ook zo fijn! De consulente nam ook ruim de tijd en was zo aardig, daarnaast het voordeel dat alles onder één dak zit.. Bij Aklinieken gaat alles centraal, heb vorige week bijna elke dag aan de telefoon met ze gehangen omdat ik de consulente wilde spreken, maar kreeg elke keer weer een ander. Vind Boerhaave wel prijzig, maar wil het niet van de prijs laten afhangen..

 

Oooo zo lastig! Vind het ook zo rot om Aklinieken af te zeggen, maar moet eerlijk zeggen dat ik al niet zo heel tevreden as afgelopen week. Ik wilde een extra consult voor mijn operatie maar dit was niet mogelijk. Daarnaast was dr. Karim niet zeker van de prothese die ik wilde, waardoor ik daardoor ook soms nog twijfelde.

 

Dr. van der Weij adviseert mij 230cc. Ik kan alleen geen 230 anatomisch van mentor vinden op internet?? Alleen 225? Weet jij dat toevallig @best_boobie?

 

@Cccccc Ik zag dat jij ook door vd weij ben geopereerd. Vind jou borsten zo mooi! Jij hebt ook 230cc toch? En weet jij toevallig welke prothese dit precies is? En voelen jou borsten wel een beetje zacht aan en bewegen met je lichaam mee?

Thanx  ik heb 230cc anatomisch van mentor.  Heb tall height moderate profile. Voor de spier. Ben best dun en smal maar het kon voor de spier. 

Lastig zeg dat ze allemaal wat anders zeggen! Nou heel veel succes x

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Cccccc:

Thanx  ik heb 230cc anatomisch van mentor.  Heb tall height moderate profile. Voor de spier. Ben best dun en smal maar het kon voor de spier.

Lastig zeg dat ze allemaal wat anders zeggen! Nou heel veel succes x

 

Thanks voor je reactie! Is dat dan de 235cc? Zie de 230 er niet bij staan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Desi3:

 

Thanks voor je reactie! Is dat dan de 235cc? Zie de 230 er niet bij staan.

Nee ik heb 230 cc.

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Desi3:

Even een update

Ik ben vandaag op consult geweest bij dr vd Weij. Had het consult al maand geleden gepland en dacht kan nooit kwaad om nog even te gaan ( ook al heb ik al een operatie datum bij dr. Karim) Hij staat echt lijnrecht tegnover de andere artsen waar ik ben geweest. Voor de spier zou bij mij gewoon kunnen en hij adviseert anatomisch ipv rond.. Voor de spier kan omdat ik 3cm weefsel heb. Moet eerlijk zeggen dat ik een heel goed gevoel over hem heb. Maar nu ben ik zo in de war!!! :o Het liefst wil ik idd voor de spier en hij heeft het nauwkeurig opgemeten... Dr Karim zei direct Dual plane omdat ik ''mager'' ben en heeft het verder niet opgemeten. Vind anatomisch wel natuurlijker tonen en dit wilde ik eigenlijk vanaf het begin al, maar de vorige chirurgen zeiden dat dit minder zacht is dan rond. Dr. van der Weij zegt dat dit niet waar is. Daarnaast zei de andere chirurg dat rond beter voor mij is, omdat mijn weefsel aan de onderkant zit.  Zo gek dat ze allemaal wat anders adviseren.. heel verwarrend! Vond wel dat dr. van der Weij me heel goed heeft opgemeten. Hij begon ook met voelen of er geen knobbels zaten en legde alles heel duidelijk uit. Echt een  verschil met Aklinieken, daar werd alles binnen een halve sec opgemeten. Maar dacht dat dat normaal was.

 

Ik vond de Boerhaave kliniek ook zo fijn! De consulente nam ook ruim de tijd en was zo aardig, daarnaast het voordeel dat alles onder één dak zit.. Bij Aklinieken gaat alles centraal, heb vorige week bijna elke dag aan de telefoon met ze gehangen omdat ik de consulente wilde spreken, maar kreeg elke keer weer een ander. Vind Boerhaave wel prijzig, maar wil het niet van de prijs laten afhangen..

 

Oooo zo lastig! Vind het ook zo rot om Aklinieken af te zeggen, maar moet eerlijk zeggen dat ik al niet zo heel tevreden as afgelopen week. Ik wilde een extra consult voor mijn operatie maar dit was niet mogelijk. Daarnaast was dr. Karim niet zeker van de prothese die ik wilde, waardoor ik daardoor ook soms nog twijfelde.

 

Dr. van der Weij adviseert mij 230cc. Ik kan alleen geen 230 anatomisch van mentor vinden op internet?? Alleen 225? Weet jij dat toevallig @best_boobie?

 

@Cccccc Ik zag dat jij ook door vd weij ben geopereerd. Vind jou borsten zo mooi! Jij hebt ook 230cc toch? En weet jij toevallig welke prothese dit precies is? En voelen jou borsten wel een beetje zacht aan en bewegen met je lichaam mee?

Nou.. dat is wel ff schrikken dan, zeker omdat je al een operatiedatum hebt vastliggen.. Kun je daar nog kostenloos vanaf?

Sja.. er zijn veel pc's die plaatsen gewoon niet voor de spier, al zou het kunnen.. Van der Weij is 1 van de weinige pc's die idd alles heel goed opmeet, en precies weet welke techniek hij het beste kan gebruiken bij een bepaalde client.. Hij is heel goed in voor de spier en beheerst ook de dual plane methode heel goed. Hij is dus juist iemand die breed geschoold en gekwalificeerd is...  

Wil je switchen, dan zou ik het doen.. Dan heb je én je anatomische prothese (die ook wel vulling geeft boven je tepel, maar op een natuurlijkere manier dan de ronde) én je plaatsing voor de spier... 

Laat het me maar weten, tag me maar, dan passen we je titel aan!

Zie dat Cccccc al antwoord gegeven heeft op het mentor vraagstuk ;) 


xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei best_boobie:

Nou.. dat is wel ff schrikken dan, zeker omdat je al een operatiedatum hebt vastliggen.. Kun je daar nog kostenloos vanaf?

Sja.. er zijn veel pc's die plaatsen gewoon niet voor de spier, al zou het kunnen.. Van der Weij is 1 van de weinige pc's die idd alles heel goed opmeet, en precies weet welke techniek hij het beste kan gebruiken bij een bepaalde client.. Hij is heel goed in voor de spier en beheerst ook de dual plane methode heel goed. Hij is dus juist iemand die breed geschoold en gekwalificeerd is...  

Wil je switchen, dan zou ik het doen.. Dan heb je én je anatomische prothese (die ook wel vulling geeft boven je tepel, maar op een natuurlijkere manier dan de ronde) én je plaatsing voor de spier... 

Laat het me maar weten, tag me maar, dan passen we je titel aan!

Zie dat Cccccc al antwoord gegeven heeft op het mentor vraagstuk ;) 


xx BB

Hmm ja het lijkt me dat ik er nog vanaf kan.. heb nog niks getekend, wilde de overeenkomst morgen getekend opsturen. Dus lijkt me dan wel toch?!  Als ik nou had getekend heb je een officiële overeenkomst en er staat in dat je dan idd kosten moet betalen. Maar ik ga morgenochtend gelijk bellen. 

 

Ja ik denk dat ik het idd gewoon ga doen. Zag wel dat deze een stuk minder projectie heeft, kom ik dan wel op de C uit?!

 

Ik laat je het weten!!

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Desi3:

Hmm ja het lijkt me dat ik er nog vanaf kan.. heb nog niks getekend, wilde de overeenkomst morgen getekend opsturen. Dus lijkt me dan wel toch?!  Als ik nou had getekend heb je een officiële overeenkomst en er staat in dat je dan idd kosten moet betalen. Maar ik ga morgenochtend gelijk bellen. 

 

Ja ik denk dat ik het idd gewoon ga doen. Zag wel dat deze een stuk minder projectie heeft, kom ik dan wel op de C uit?!

 

Ik laat je het weten!!

 

xx

Als je niks getekend hebt, dan zou je er idd zo vanaf moeten kunnen.. Dus morgen maar ff bellen, maar je moet het wel zeker weten... 
Deze prothese heeft 3,6 cm projectie. Wat had die vorige? Sorry, ff geen tijd om te zoeken waar het staat... 
En wat was je voorsituatie? 

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.