Ga naar inhoud

Pienn : 3 november 2017 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 137
  • Created
  • Laatste Reactie

@ellen001 thnx meis. Ik had Nio ook erover gemaild dat ik dacht dat ze nu wel goed zitten. Hij vond dat ze nog iets moesten zakken en hij zei ook dat ze soms langzaam weer omhoog kunnen kruipen:rolleyes: dus nu doe ik soms de band een dag af of alleen in de avond en snachts. Wil ook niet dat ze aan de bovenkant helemaal plat worden. Jij ook nog steeds blij?

@Jojo83 en @Iris1985 ik heb jullie toegevoegd. Jojo heb jij nog recente foto’s geplaatst hoe ze nu zijn? Ik zie bij jou alleen foto’s van de passessie

Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minuten geleden zei Pienn:

@ellen001 thnx meis. Ik had Nio ook erover gemaild dat ik dacht dat ze nu wel goed zitten. Hij vond dat ze nog iets moesten zakken en hij zei ook dat ze soms langzaam weer omhoog kunnen kruipen:rolleyes: dus nu doe ik soms de band een dag af of alleen in de avond en snachts. Wil ook niet dat ze aan de bovenkant helemaal plat worden. Jij ook nog steeds blij?

@Jojo83 en @Iris1985 ik heb jullie toegevoegd. Jojo heb jij nog recente foto’s geplaatst hoe ze nu zijn? Ik zie bij jou alleen foto’s van de passessie

Haha kunnen ze ook nog weer dwars omhoog kruipen.... ik vind ze helemaal niet hoog zitten bij jou. Maar kan natuurlijk dat het op de foto anders over komt. Is je gevoel ook helemaal goed? Geen pijn meer?

Ik ben nog steeds heel blij! Kan niet meer zonder hoor :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaa ze zijn echt super mooi! En helemaal niet te hoog! Het duurt ook nog wel een tijd tot ze helemaal soepel en gezakt zijn :D maar ze zijn echt prachtig niet onzeker over zijn en ook niet over de grote, het staat je heel mooi! Ah iedereen komt deze maand aan en vorral na je operatie. Precies nu nog even lekker genieten en in januari kun je aan de bal met je nieuwe voornemens! :wub: xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.