Ga naar inhoud

Pienn : 3 november 2017 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi @Pienn,

 

Oké, bedankt voor je antwoorden. Lief van je. :35:

 

Wat fijn dat je zo lekker kunt slapen. Geniet maar lekker van je rust. Is zowiezo goed voor je lichaam, voor het herstel. Ik wens je een heel fijn herstel toe, meis. 

 

:53:, Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 137
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi @LovelyBoobies tot nu toe ben ik erg tevreden, maar ik heb nog niet echt een eindresultaat. Het zit allemaal erg hoog en opgezet dus het is nog niet wat het wezen moet, maar ga er wel vanuit dat het mooi wordt. Ik lees hier alleen maar positieve verhalen over hem. Heb je al consulten gehad ergens anders?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ellen001 merk dat de pijn langzaam wel minder wordt. Zij staan alleen helemaal strak en super hoog dus kan er nog niet zoveel over zeggen. Bij lange na niet hoe het bij jou na vier dagen eruit ziet dus moet wat meer geduld hebben. Hoe is het met jou? Over dat autorijden btw, mag je na 1 weer weer autorijden zei de verpleegster. Jij nergens meer last van? Veranderen ze nog veel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Pienn:

@ellen001 merk dat de pijn langzaam wel minder wordt. Zij staan alleen helemaal strak en super hoog dus kan er nog niet zoveel over zeggen. Bij lange na niet hoe het bij jou na vier dagen eruit ziet dus moet wat meer geduld hebben. Hoe is het met jou? Over dat autorijden btw, mag je na 1 weer weer autorijden zei de verpleegster. Jij nergens meer last van? Veranderen ze nog veel?

O dus je hebt de ergste dagen gelukkig achter de rug. Bij mij gaat het goed. Overdag nergens last van alleen word ik soms in de nacht wakker van een scherpe steek. Blijkbaar doe ik dan toch iets raars waardoor het er ineens inschiet. 

Ze worden steeds natuurlijker. Ik merk subtiele verandering. Zal mogen wel weer een foto plaatsen. Dan ben ik alweer 2 weken verder! Gaat zo snel! 

Hoop voor je dat ze snel zullen zakken, dan wordt het echt leuk! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei Pienn:

Hoi @Nini28 spannend morgen. Eerste gesprek bij Nio. Weet je al wat je wil? Ik moest as donderdag op controle. Ben benieuwd wat hij er van vindt

Ja ik weet precies wat ik wil.

Motiva full en dan mag Nio gaan bepalen hoeveel cc ik nodig heb voor een maatje C

Heb eerder ook een consult gehad bij zijn collega Dr. Wu maar wil toch nog een keer de mening horen van een andere plastische chirurg. 

Hopelijk is het dat gewordenwat je ervan verwacht :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden zei Pienn:

Hoi @Nini28 spannend morgen. Eerste gesprek bij Nio. Weet je al wat je wil? Ik moest as donderdag op controle. Ben benieuwd wat hij er van vindt

Hoi pienn,

 

hoe laat moet jij donderdag op controle? Ik moet om 11.45 uur. En hoe gaat het met de pijn. Als ik in de ochtend wakker wordt kan ik nog niet zelf omhoog. Maar dan neem ik me pijnstillers en dan is het goed te doen.  Gr elle

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee @Elle84 meen je niet ik moet om 11.50. Duurt het maar vijf minuten?!!!! Of boeken ze alles vol en moet je gewoon weer vet lang wachten? Raar man. Bij mij is het wel hetzelfde, in de ochtend merk ik dat de pijnstillers uitgewerkt zijn, dis als ik ze in neem is het een stuk dragelijker. Doe jij al wat of is het ook gewoon bank hangen of in bed?

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Pienn:

@ellen001 weet jij hoe lang de controle afspraak duurt bij Nio? Aangezien ze @Elle84 en ik vijf min na elkaar hebben gepland?

Ik was wel langer dan 5 minuten binnen hoor. Maar zou best max 10 - 15 minuten geweest kunnen zijn. Nou had ik ook geen gekke dingen. Hij heeft wel nog foto's gemaakt omdat ik niet meer terug hoef te komen met 6 weken

Link naar reactie
Delen op andere sites

43 minuten geleden zei Pienn:

Hee @Elle84 meen je niet ik moet om 11.50. Duurt het maar vijf minuten?!!!! Of boeken ze alles vol en moet je gewoon weer vet lang wachten? Raar man. Bij mij is het wel hetzelfde, in de ochtend merk ik dat de pijnstillers uitgewerkt zijn, dis als ik ze in neem is het een stuk dragelijker. Doe jij al wat of is het ook gewoon bank hangen of in bed?

Nou, dat is wel erg snel achter elkaar! Nee dat heb ik ook, in de ochtend doet het pijn en neem ik alles. En dat gaat het goed. Ik doe verder nog eigenlijk niks. Ik zit/ lig op de bank. Ik kom er alleen vanaf om eten/ drinken te pakken. Ik wil het ook echt niet forceren.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Pienn:

Hoi @Sanv was ook vet zenuwachtig maar op de dag zelf was dat opeens weg. Gek He. Voelde toen gewoon een soort van rust. Jij bent nu ook bijna aan de beurt!!! Zag dat je je protheses nog hebt gewijzigd? Ben je erg zenuwachtig?

Das wel apart! Maar lijkt me wel fijn. Jaa klopt, ik heb nog gewisseld, ook omdat ik las dat Demi wat kleiner lijkt. Tor nu toe kriebelt het wel steeds ja, haha. Maar heb er wel onwijs veel zin in! ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Sanv:

Das wel apart! Maar lijkt me wel fijn. Jaa klopt, ik heb nog gewisseld, ook omdat ik las dat Demi wat kleiner lijkt. Tor nu toe kriebelt het wel steeds ja, haha. Maar heb er wel onwijs veel zin in! ^_^

Ja dat snap ik helemaal!! Aftellen is begonnen. Ga je volgen!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden zei Pienn:

Hoi @LovelyBoobies tot nu toe ben ik erg tevreden, maar ik heb nog niet echt een eindresultaat. Het zit allemaal erg hoog en opgezet dus het is nog niet wat het wezen moet, maar ga er wel vanuit dat het mooi wordt. Ik lees hier alleen maar positieve verhalen over hem. Heb je al consulten gehad ergens anders?

Hallo @Pienn, Mooi, dat je tevreden bent is het belangrijkste.

Nee, ik was nog erg zoekende naar welke arts. Maar ik ga deze week een afspraak maken bij dokter Nio en dokter Straten voor consulten. Ik wilde eigenlijk wachten tot ik afgestudeerd ben eind juli maar ik heb geen geduld meer. Dan maar even in gesprek en kijken wat zij aanraden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo meiden, ik lees even met jullie mee. Ik wil namelijk ook op consult bij dr. Nio. Eerste bij Bergman was geen succes, a.s. zondag bij Boerhaave, benieuwd wat daaruit komt en wil sws ook een consult gaan plannen bij Nio. Lees zoveel goede verhalen over hem, dus hoop dat mijn lang gekoesterde droom in verVULLING ;-) gaat..

Is het mogelijk dat de dames die door Nio geholpen zijn mij ook toegang verlenen tot hun album?

 

Grappig om te lezen dat jullie ook constant borsten aan het kijken zijn :152:Mijn man zei inderdaad ook een paar keer; Zit je nou nog steeds/ alweer borsten te kijken..haha..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.