Ga naar inhoud

Pienn : 3 november 2017 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 137
  • Created
  • Laatste Reactie
21 minuten geleden zei Pienn:

Ohhh meiden ik vind het nu wel heel spannend worden over precies 24 uur moet ik mij melden. Kan echt niet meer normaal functioneren Hahaha.

Spannend!!! 

Boobies boobies boobies is waarschijnlijk het enige wat er door je hoofd gaat!

Geef vanavond nog even wat extra liefde aan je boobs als afscheid want daarna zullen ze BIG zijn:101::1bouncingboobs::101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@gastmama dat klinkt nog lang, maar weet uit ervaring dat opeens het helemaal niet zo lang meer duurt. Voor het weet zit jij er zo bij als ik!

@ellen001 ik ga het hopen! Merkte wel dat ik vannacht onwijs aan het dromen was over verkeerde prothesen die waren geplaatst omdat ik dat ergens had gelezen op het forum:lol: hoe is het met jou?

@KK-love Haha ja alleen maar BOOBIES! wel raar idd dat deze oude tietjes niet meer terig komen

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

50 minuten geleden zei Pienn:

@Jaydee thnx!!! Zo moet ik ook denken idd alles komt goed!!

Daarom! Nio wordt niet voor niks de "tietenkoning" en "de boobmaster" genoemd hè? 

 

Xxx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha @KK-love nee ik ben de kids nu aan het klaar maken om naar bed te gaan. Daarna wik ik nog even de laatste was weg vouwen en dan vind ik het wel prima in huis. Verder weet ik ook nietgoed wat ik allemaal mee moet nemen dus behalve de Carefix Mary (die misschien niet eens nodig is ivm hestje wat je daar krijgt) hoef ik toch niks mee te nemen? Of heb jij nog goede tips?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Pienn, als ik jou was zou ik een emmertje meenemen voor in de auto, voor als je op de terugweg misschien moet overgeven, een flesje cola tegen de misselijkheid, dextro energie tegen een duizelig gevoel en een kussentje om tussen je gordel en je boobs te doen in de auto op de terugweg. Heel veel succes morgen, meis. :71:

 

Xxx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei Pienn:

@Jaydee dankjewel voor de lieve tips! Heel bruikbaar. Zorg ook nog wel voor iets te eten:D

 

Komt helemaal goed, meis. Heel veel succes morgen. 

 

Xxx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 28-10-2017 om 21:59 zei Pienn:

Nou het is bijna zover! 3 nov word ik geopereerd door dr. Nio. Ik krijg 440 cc monobloc hydrogel. Begin nu wel echt het super spannend te vinden. Ik moet mij om 12 uur melden. @Desert-Rose wil jij dit topic verplaatsen? 

Ohw spannend

ik wordt ook morgen 3 nov geopereerd door dr Nio. Ik moet er om 10.45 zijn. 

Succes! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.