Ga naar inhoud

Pienn : 3 november 2017 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

2 uur geleden zei Pienn:

@gastmama thnx!!!! Ik kan niet wachten om in de zomer m’n bikini aan te trekken!! Haha maar dat duurt nog even. Dan heb jij ze ook al allang, kan jij het je voorstellen?!

Nog niet helaas! Ik tel elke dag af! Heb een aftel app op mijn telefoon. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 137
  • Created
  • Laatste Reactie
33 minuten geleden zei Pienn:

@gastmama nee nu nog niet, maar bedoel als wij in de zomer in bikini moeten dan heb jij ze ook!

@ellen001 ja ik ga even tegen Nio zeggen dat hij het net zo mooi moet maken als bij jou! En net zo voorzichtig zodat ik ook geen pijn heb ;)

haha ja dat snapte ik ja. maar ik bedoelde dat ik het me nog niet kan voorstellen :45: ik probeer er ook zo min mogelijk aan te denken. het duurt anders nog zo lang! geduld is een schone zaak, maar makkelijk is het niet!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Pienn, als het goed is, heb je ze nu. Ben benieuwd hoe het gegaan is. Doe maar lekker rustig aan, we zien je wel weer verschijnen hier. In ieder geval mijn hartelijke felicitaties met de nieuwe boobs! :1big_boobs:

 

Veel liefs, Jaydee :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei Pienn:

He lieve meiden bedankt dat jullie allemaal aan me dachten! Lig nu thuis heerlijk in bed en alles is goed gegaan. Wel wat pijn, maar goed te handelen. Zal morgen m’n verslag even doen! Nu lekker ff in bed tv kijken en hopelijk slapen! 

Toppertje!!! Ben ZO blij voor je!!!

Wij zijn nu niet belangrijk, eerst lekker aan jezelf denken!

Hopelijk kan je een beetje slapen

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Pienn:

He lieve meiden bedankt dat jullie allemaal aan me dachten! Lig nu thuis heerlijk in bed en alles is goed gegaan. Wel wat pijn, maar goed te handelen. Zal morgen m’n verslag even doen! Nu lekker ff in bed tv kijken en hopelijk slapen! 

Fijn dat het achter de rug is! Lekker slapen en geniet ervan! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

41 minuten geleden zei Pienn:

He lieve meiden bedankt dat jullie allemaal aan me dachten! Lig nu thuis heerlijk in bed en alles is goed gegaan. Wel wat pijn, maar goed te handelen. Zal morgen m’n verslag even doen! Nu lekker ff in bed tv kijken en hopelijk slapen! 

Rust maar lekker uit. Dat verslag komt wel. Nu draait het ff alleen om jou. 

Slaap lekker, meis (ik hoop het voor je).

 

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2-11-2017 om 22:47 zei Pienn:

Hee @Elle84 wat leuk!!!! Misschien zien we elkaar nog? Ben je gespannen? Voor wat voor protheses heb je gekozen!! Ik denk dan dat ik gelijk na jou geopereerd word.

Hoi hoe is het gegaan? Ik heb 550 dual plane, zo heb pijn. Valt me echt tegen. Ik kon gister niet eens uit me bed komen. En hoe gaat het met jou??? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee meiden, bedankt dat jullie aan me hebben gedacht gister. Hierbij m’n operatieverslag:

 

ik moest mij om 12 uur melden in het Parkkliniek, dus in de ochtend de kids naar opa en oma gebracht en daarna meteen door. Was er rond 11.45 uur. Ik kon gelijk naar m’n kamer samen met mijn man en er kwam verpleging die alles ging uitleggen. Ze vertelde dat ik meteen mij mocht omkleden en dat ik al naar de verkoeverkamer kom. Eenmaal daar aangekomen kreeg ik een infuus met antibiotica. Maar het was nogal een vreemde situatie want het meisje naast mij zou eerst gaan, maar die had nog niet betaald. Dus dokter Nio kwam binnen om af te tekenen en gaf an dat ik wss eerst mocht. Uiteindelijk was er opeens wel betaald en mocht zij eerst. Was echt een bummer voor me en moest weer terug naar m’n kamer. Toen werd ik om 13.45 opgehaald en nu mocht ik dan echt. Eenmaal op de OK ging het snel en voordat ik wist werd ik weer wakker op de verkoeverkamer. Voelde toen niet veel en kreeg meteen het conpressievest aan. Op de kamer was ik nog wel erg moe en heb nog wat gedut. Verder voelde ik mij eigenlijk wel goed en gingen rond acht uur naar huis. Nu lekker in bed. Als ik niks doe en m’n medicatie op tijd in neem dan heb ik niet veel pijn, maar zodra ik beweeg doet jet wel goed pijn. Durf ook niet dat vest uit te doen maar ja wil toch wel even kijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

51 minuten geleden zei Pienn:

Hoi @LaurenT en @ellen001 ja denk dat ik heel tevreden ben over de maat maar ze zitten nog zo hoog en hard van het vocht dat je toch niet heel goed een beeld hebt. Ellen wanneer werden ze bij jou wat zachter en gingen ze meer naar beneden?

Bij mij moeten ze ook nog verder zakken hoor. Elke dag een beetje meer heb ik het idee. En ze zijn nu alweer een stuk zachter dan een week geleden, maar ik weet van anderen dat het nog veel zachter kan. Maar ja, ik ben ook nog geen twee weken verder. 

Eerst moet bij jou het vocht en de zwelling afnemen. Dat vestje losmaken is inderdaad een vervelend gevoel. Wordt ook elke dag minder vervelend. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Pienn, leuk, je verslagje. Balen zeg, dat je toch niet eerder aan de beurt was dan dat meisje dat nog niet had betaald. Ff één vraagje; word je met een bed naar de verkoeverkamer gebracht in Parkkliniek, voordat de operatie begint?

Nu lekker je rust pakken, neem op tijd je medicijnen, drink lekker veel om je overtollige vocht en de narcose weg te spoelen en laat je maar heerlijk vertroetelen. Een fijn herstel gewenst, meis. 

 

:53:, Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Apart van de betaling, mij werd in de Parkkliniek verteld dat je het hele bedrag minimaaltwee weken voor de operatie voldaan moet hebben. 

Anders gaat het feestje niet door, tenminste dat kreeg ik bij de consult twee weken geleden te horen vaneen dame bij de receptie.

 

Succes met het herstellen trouwens!

Link naar reactie
Delen op andere sites

He @Jaydee ik moest lopend naar de verkoeverkamer en daar kreeg ik een bed. Verder lig ik heerlijk in bed en waren m’n ouders net gezellig even langs gekomen.

@Nicoline_W bedankt voor je berichtje. De kids komen vanavond weer thuis. Slapen gaat echt super goed. Komt denk ik wel door de medicijnen want ik ben zo vertrokken! Ik zal binnenkort even een album aanmaken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Pienn, oh oké. Apart. Ik ben vorig jaar in het ziekenhuis geopereerd en toen werd ik met bed en al naar de holding gereden. Wat heb je aan je voeten dan op dat moment? Je pantoffels ofzo? 

En waar tekent Nio je af? Op je kamer of beneden in de holding? Sorry voor de vele vragen, maar ben gewoon benieuwd hoe het gaat in Parkkliniek.

Hoe voel je je, meis? Is het je mee- of tegenvallen? Goed om jezelf denken hoor en lekker rustig aan doen. 

 

Xxx, Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jaydee Haha nee maakt nietnuitnhoor.’op je kamer mag je je omkleden en krijg je dat groene ding aan en sokken en crocs. Als je dan op de verkoeverkamer bent krijg je je bed en nemen ze de crocs weer mee. Ook daar tekent Nio je af en krijg jenhet infuus e.d. Verder gaat het eigenlijk wel goed. Wel erg moe door al die medicijnen enzo maar joh ik vind het prima. Ik slaap wel door die eerste drie dagen heen:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.