Ga naar inhoud

Nicoline_W : 11 oktober 2017 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

Heyhey, supertof verslag, maar dat had je wel al eens gehoord hè :D Thelpt echt wel om alles zo in detail te kunnen lezen. Kheb zo al een goed beeld van hoe alles gaat verlopen. Ben ook superbenieuwd naar je foto's. Men BV staat ingepland op 1/12.. ik ben al volop aant aftellen. Bij de eerst consultatie ging mijn gevoel naar de 295cc-315cc Motiva. Ik begon me plots vooral te focussen aan het gewicht wat er aan me hing :huh:Ik ben 1m70 en 58kg, maar omdat ik nogal breed van schouder ben en geen cupmaat heb (75AA of minder) twijfel ik toch toch of dit wel groot genoeg gaat zijn.. Ik heb dan toch maar een 2e consultatie gepland op 20/11. Hopelijk kan ik dan men keuze vastleggen :141: x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 142
  • Created
  • Laatste Reactie

@Marloesb31 In heb je toegevoegd! 

 

@liesje Hahaha, ja thanks hoor.... Jij kan vanaf nu ook in mijn foto's kijken. Grappig dat we hetzelfde figuur hebben: ik ben ook 170 lang en weeg 58 kilo. Ook brede schouders. Check mijn voorsituatie eens... dan zou je iets kunnen vergelijken. Ook al ziet het resultaat er bij ieder toch weer anders uit.

Ik ben benieuwd waar je voor gaat kiezen (goed dat je nog eens gaat passen de 20e) en ga je volgen vanaf nu!

Liefs, Nicoline 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden zei liesje:

Heyhey, supertof verslag, maar dat had je wel al eens gehoord hè :D Thelpt echt wel om alles zo in detail te kunnen lezen. Kheb zo al een goed beeld van hoe alles gaat verlopen. Ben ook superbenieuwd naar je foto's. Men BV staat ingepland op 1/12.. ik ben al volop aant aftellen. Bij de eerst consultatie ging mijn gevoel naar de 295cc-315cc Motiva. Ik begon me plots vooral te focussen aan het gewicht wat er aan me hing :huh:Ik ben 1m70 en 58kg, maar omdat ik nogal breed van schouder ben en geen cupmaat heb (75AA of minder) twijfel ik toch toch of dit wel groot genoeg gaat zijn.. Ik heb dan toch maar een 2e consultatie gepland op 20/11. Hopelijk kan ik dan men keuze vastleggen :141: x

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 10-11-2017 om 22:22 zei liesje:

Heyhey, supertof verslag, maar dat had je wel al eens gehoord hè :D Thelpt echt wel om alles zo in detail te kunnen lezen. Kheb zo al een goed beeld van hoe alles gaat verlopen. Ben ook superbenieuwd naar je foto's. Men BV staat ingepland op 1/12.. ik ben al volop aant aftellen. Bij de eerst consultatie ging mijn gevoel naar de 295cc-315cc Motiva. Ik begon me plots vooral te focussen aan het gewicht wat er aan me hing :huh:Ik ben 1m70 en 58kg, maar omdat ik nogal breed van schouder ben en geen cupmaat heb (75AA of minder) twijfel ik toch toch of dit wel groot genoeg gaat zijn.. Ik heb dan toch maar een 2e consultatie gepland op 20/11. Hopelijk kan ik dan men keuze vastleggen :141: x

Hey Liesje, 

Hoe laat mag jij op 20/11? 

Misschien komen we elkaar dan nog wel tegen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@liesje Tuurlijk mag je wat vragen! Graag zelfs!

Je gaat bij Verdonck naar huis met verband om je nieuwe borsten. Dat blijft er 2 weken om zitten.

In die 14 dagen kan je de eerste 3 dagen echt niets over je hoofd aantrekken. Dan is een shirtje met knoopjes aan de voorkant handig. De 4 dagen daarna kan je met een beetje hulp van je partner een wat wijder shirt over je hoofd aantrekken (of natuurlijk nog steeds die met de knoopjes aan de voorkant). De tweede week lukt het je allemaal zelf wel. 

Na die 14 dagen ga je op controle bij Verdonck en haalt hij het verband er af (mits je het zo lang hebt volgehouden). Hier op het forum lees je vaak dat het gaat kriebelen en de meiden (na overleg met Verdonck) het thuis iets mogen inknippen of zelfs er thuis al af mogen halen.

Vanaf het moment dat het verband er af is, moet je een sportBH gaan dragen. Die krijg je niet van Verdonck. Daarin heb ik zelf ook geen advies gekregen, en heb er ook niet naar gevraagd. Dus heb ik zelf op internet wat gezocht en gelezen en gekozen voor de Carefix Anna. Deze heb ik in 2 maten besteld (kort na de operatie) en deze beiden meegenomen naar de afspraak bij Verdonck toen hij het verband eraf haalde (en de knoopjes van de hechtingen eruit knipte). Hij heeft de beide sportBH's dus gekeurd en daarna wist ik welke maat goed was. De foutieve maat heb ik terug kunnen sturen. 

 

@mvdv Tuuurlijk!! Is jouw verband er al af???

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 12-11-2017 om 21:11 zei liesje:

Ik kon pas savonds na men werk. Ik heb dus pas om 16h50 men passessie ☺

Ik ben om half 3, zou wel grappig zijn als we elkaar tegen zouden zijn gekomen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @liesje, ik heb even op internet gezocht en uiteindelijk via Emdaplast besteld. Als je aangeeft dat je twijfelt over de maat, en dan 2 verschillende maten bij hun bestelt, dan kan je er daarna (als je vooraf een retournummer vraagt) 1 van terugsturen. Een heel fijne organisatie vind ik! Ik had dus een S en een M besteld, en uiteindelijk heb ik de M gehouden. Op hun site kan je ook meer info erover terugvinden.

 

Hey @Grownbabe, ik heb de borstband 2 weken dag en nacht gedragen. En daarna draag je hem nog 6 weken 's nachts (of overdag bij zwaar tillen). Ik heb op de dag van de operatie de borstband van Verdonck betaald, en meteen na de operatie omgekregen van ze. Deze kost daar dan € 40 (en is van het merk Anita). Maar volgens mij kan je er ook eentje zelf meenemen op de operatiedag: check dat even bij Stéphanie voor de zekerheid.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden zei Nicoline_W:

Hoi @liesje, ik heb even op internet gezocht en uiteindelijk via Emdaplast besteld. Als je aangeeft dat je twijfelt over de maat, en dan 2 verschillende maten bij hun bestelt, dan kan je er daarna (als je vooraf een retournummer vraagt) 1 van terugsturen. Een heel fijne organisatie vind ik! Ik had dus een S en een M besteld, en uiteindelijk heb ik de M gehouden. Op hun site kan je ook meer info erover terugvinden.

 

Hey @Grownbabe, ik heb de borstband 2 weken dag en nacht gedragen. En daarna draag je hem nog 6 weken 's nachts (of overdag bij zwaar tillen). Ik heb op de dag van de operatie de borstband van Verdonck betaald, en meteen na de operatie omgekregen van ze. Deze kost daar dan € 40 (en is van het merk Anita). Maar volgens mij kan je er ook eentje zelf meenemen op de operatiedag: check dat even bij Stéphanie voor de zekerheid.  

 

22 uur geleden zei Nicoline_W:

Hoi @liesje, ik heb even op internet gezocht en uiteindelijk via Emdaplast besteld. Als je aangeeft dat je twijfelt over de maat, en dan 2 verschillende maten bij hun bestelt, dan kan je er daarna (als je vooraf een retournummer vraagt) 1 van terugsturen. Een heel fijne organisatie vind ik! Ik had dus een S en een M besteld, en uiteindelijk heb ik de M gehouden. Op hun site kan je ook meer info erover terugvinden.

 

Hey @Grownbabe, ik heb de borstband 2 weken dag en nacht gedragen. En daarna draag je hem nog 6 weken 's nachts (of overdag bij zwaar tillen). Ik heb op de dag van de operatie de borstband van Verdonck betaald, en meteen na de operatie omgekregen van ze. Deze kost daar dan € 40 (en is van het merk Anita). Maar volgens mij kan je er ook eentje zelf meenemen op de operatiedag: check dat even bij Stéphanie voor de zekerheid.  

@Nicoline_W hey , bedankt voor de tip :-)

volgende week maandag ga ik voor de tweede consulatie , ik ben er nog niet aan uit hoeveel cc ik ga nemen , ik heb maar een 75 AA , hij denk misschien een 335 cc maar weet het niet goed omdat ik ook niet wil dat ze te groot lijken , maar ik denk met de breedte van mijn schouders dat dat wel mag 335 cc.

Vorige nacht weinig geslapen omdat ik aan het denken was aan mijn operatie :-) heb wat schrik voor de narcose de laatste keer met mijn neus operatie was ik ziek van de narcose :-)

Ook vandaag ook 2 nachthemdjes gaan halen en een rits vest :-) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je nieuwe borsten! Net alle pagina's eens terug gelezen en wat een fijn verslag maak je zeg. Kwa lichaamsbouw komen we erg overeen. Ik heb de 23ste en de 7de een consult staan in parkkliniek en velthuizen, morgen bellen naar breastclinic om ook daar een consult aan te vragen. Zou ik misschien eens mogen spieken bij je foto's?

Succes nog met het herstel!! x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
  • 4 weeks later...
Op 12-12-2017 om 12:20 zei Nicoline_W:

@dromer92 Oh sorry dat ik jouw berichtje pas zo laat zie. Ik voeg je toe! 

Heb je ondertussen al een afspraak bij Verdonck in kunnen plannen?

 

Ik heb zojuist de 8 weken PO foto's erop gezet. X

Hoi @Nicoline_W, zou ik aub mogen meekijken in je album? In ben 31 januari aan de beurt bij dr. Verdonck. ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Auks Aaaah merci! Lief van je!

 

@Elles1984 Tuurlijk! Ik zal jou direct toevoegen! Er waren 2 dingen die bij mij de doorslag gaven...

1. De klik met de pc. Bij Verdonck voelde ik me echt meer op mijn gemak dan bij Esther Bodde. Dat ze allebei kundig waren, dat zag en ervaarde ik meteen.

2. De communicatie met de kliniek. Bij de BBC werd er snel op mijn vragen gereageerd (via de mail) terwijl ik bij Bauland er steeds achteraan moest bellen en de telefoniste kon me vaak niet verder helpen dan. Dan moest ik weer op consult komen als ik antwoord op  mijn vragen wilde. En zelfs toen ik dus voor BBC gekozen had, en ik netjes had afgebeld bij Bauland, werd ik 2 maanden na mijn operatie bij BBC gebeld door Bauland of ik al wist wanneer ik bij hun mijn borstvergroting wilde laten doen. Huh?!?!

Dus mijn tip: volg je gevoel!

 

@La. Wat geweldig dat je de 31e naar BBC gaat! Ik weet zeker dat je daar geen spijt van zult krijgen! Ik voeg je toe!! 

 

 

Zojuist heb ik de foto's van 12 weken PO erop gezet!! Enjoy!

X Nicoline 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jannn Ik voeg je toe! Ben je op je profielfoto 300cc aan het passen?? Die staat je goed!!

 

@Grownbabe Tuurlijk mag je meekijken! Ik heb mijn sportabonnement een poos bevroren, en ben na 7 weken weer rustig aan opbouwen in de sportschool. Vooral conditie, en beetje benen en billen. In ieder geval oefeningen waarbij ik mijn borstspieren niet hoefde te gebruiken. En het is fijn, want je krijgt metéén een 'signaal' als ze gebruikt worden. Momenteel (3 mnd PO) sport ik bijna weer volle bak: alleen opdrukken, boksen en borstspieren trainen doe ik nog niet.

Hoe ik mijn dagen gevuld heb? Het is vooral die eerste week dat je echt onthand bent. Ik heb veel geslapen, tv gekeken, blokjes om gelopen (om tóch een beetje dat bloed te laten stromen) en me bezig gehouden met het schema voor de pijnstilling. Verder had ik heel erg leuk app contact met @CatvonDee die op dezelfde dag geopereerd is. Heel handig, fijn, en leuk om dan je ervaringen te delen!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.