Ga naar inhoud

Nicoline_W : 11 oktober 2017 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 142
  • Created
  • Laatste Reactie
Op 13-10-2017 om 10:28 zei Nicoline_W:

@CatvonDee Merci lady! You too! X

 

@Bunny87 Ik heb je toegevoegd! En ik heb meteen wat nieuwe foto's erop gezet!

Aftellen dan nu voor jou... X

Dankje wat een leuk verslag. Dat geeft me ineens een beetje een idee van wat me te wachten staat. Heb ook een afspraak gepland voor 24 januari met de Verdonck. Kan je mij ook aub toevoegen aan je album? Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

@KK-love Neeee ik ben ondertussen zó nieuwsgierig!! Precies 1 week post-operation... en het Verdonck-verband zit er nog braaf omheen! X

 

@Kleinie Tuurlijk mag je meekijken! X

 

@Mista Hahaha!! Thanks voor je compliment! Lief... Ik ga je toevoegen! Je állereerste consult straks? Laat je ons allemaal weten hoe het ging hier op het forum? X

 

@bvinspe Vette naam heb je gekozen, heel origineel! 24 Januari: dan heb je nog lekker veel tijd om hier rond te neuzen! Stel je vragen en doe er je voordeel mee! Succes, X

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Nicoline_W:

@KK-love Neeee ik ben ondertussen zó nieuwsgierig!! Precies 1 week post-operation... en het Verdonck-verband zit er nog braaf omheen! X

 

@Kleinie Tuurlijk mag je meekijken! X

 

@Mista Hahaha!! Thanks voor je compliment! Lief... Ik ga je toevoegen! Je állereerste consult straks? Laat je ons allemaal weten hoe het ging hier op het forum? X

 

@bvinspe Vette naam heb je gekozen, heel origineel! 24 Januari: dan heb je nog lekker veel tijd om hier rond te neuzen! Stel je vragen en doe er je voordeel mee! Succes, X

Hehe thank you ! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Nicoline! 

 

Wat fijn om jouw verslagje te lezen! Daar heb ik echt veel aan gehad. Ik overweeg ook om een consult bij dr. Verdonck in te plannen, maar wil net als jij ook eerst nog bij een andere pc gaan kijken. Wellicht Bergman, maar ik heb daar geen idee welke chirurg goed is. 

 

Ik ga jou volgen. Zou ik mee mogen kijken in je album? Heel veel succes met je herstel! 

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@B00B1985 Nou fijn te horen girl!! Ik zou zéker nog even verder 'shoppen': daar word je alleen maar wijzer van! Ik zie dat je in Limburg woont: bij Bergman doet Sven Bruekers in Den Bosch consulten (de operatie zou dan wel in omgeving Utrecht zijn) en in Mill (net onder Nijmegen) zit Bauland (waar ikzelf bij dr. Esther Bodde geweest ben). Bergman heeft een onwijs fijne 3D-simulatie waar je na het consult ook nog thuis mee kan 'spelen'. Heel handig!

Succes met inplannen van de consulten!!

Ik voeg je in ieder geval toe! Liefs, Nicoline 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 15-10-2017 om 21:34 zei Karen1989:

Dag Nicoline,

Wat was je voorsituatie?

Ik zou graag uitkomen op een volle C nu heb ik een lege B een volle A hij raadt me de 275 cc aan ik heb 3 maten laten voorzien op Dday 255, 275 en 295 kga zien wat hij zegt maar wls wordt het de 255 al niet. Hoe gaat het herstel je verder? Is het draaglijk gebleven?

Xx

Hi @Karen1989, sorry dat ik nog niet gereageerd had!

Ik weeg 58 kilo en ben 171 cm lang. De ene keer had ik een 70B en de andere keer een 75A. In mijn fotoalbum kan je mijn voorsituatie bekijken (heb je zojuist toegevoegd).

Het blijft lastig om (vooraf) in cupmaten te spreken... ieder lijf is anders en het blijft een 'gok'.

Eerst zat ik aan 280cc te denken, daarna 350cc en uiteindelijk dus voor 300cc gekozen. In die tussentijd heb ik deze volumes met zakjes rijst gesimuleerd en in m'n (soft)BH gepropt. Deed dat dan 's avonds en daardoor kreeg ik steeds een duidelijker beeld van wat ik wel en niet mooi vond. 

Mijn herstel gaat echt goed! Vanaf dag 3 steeds een stukje beter! En al met al vond ik het echt draaglijk hoor! En weet je, ik heb er ook zelf voor gekozen! Wie mooi wil zijn..... 

Maar ik heb zo'n zin om ze te zien, ze te ontmoeten... nog 6 nachtjes en dan sjezen mijn vriend en ik weer naar Diest om ze samen met Verdonck uit te pakken!

Ik ga je volgen, X 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De foto's van 1 week PO staan vanaf nu in mijn album 'Herstel na BV'.

Als je nieuwsgierig bent, en ik je even moet toevoegen: let me know!

 

Enne, iemand tips voor die ontzettend opgezwollen buik?? Mijn nieuwe borsten vallen er bijna bij in het niet! 

 

X Nicoline

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden zei Nicoline_W:

De foto's van 1 week PO staan vanaf nu in mijn album 'Herstel na BV'.

Als je nieuwsgierig bent, en ik je even moet toevoegen: let me know!

 

Enne, iemand tips voor die ontzettend opgezwollen buik?? Mijn nieuwe borsten vallen er bijna bij in het niet! 

 

X Nicoline

Ik ben nieuwsgierig naar jou nieuwe borsten.. Die buik, idd ik heb net hetzelfde wel al 14dgn po en vind het nog steeds wat opgezet. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@MayaTerLaar Hee hai! Leuk jouw compliment te lezen!! Zsl je toevoegen hoor!

Ik ben nu 11 dgn PO en realiseer me dst ik al een hoop zelf kan! Ik heb niet meer zoveel steken in mijn borsten bij een ‘foute’ beweging, kan mijn haren weer zelf wassen, auto rijden (gordel achter mijn rug en ik begin in de 2e versnelling: scheelt weer 1x schakelen), heb weer normale kleding aan. Ook het zorgen voor de kids (2 en 5 jaar) lukt goed. 

Al met al vind ik het écht meegevallen! Vooral de 2 - 3 dagen na de operatie zijn heavy.

Tips voor die heftige dagen: kids uit logeren, koelkast volstoppen met boodschappen, niets plannen, en volgens een tijdschema je pijnstilling slikken. Tukken afgewisseld met wandelingetjes buiten. Veeel drinken. Ook app-contact met een ‘lotgenoot’ is reuzefijn!!!! Hè @CatvonDee :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 20-10-2017 om 20:56 zei Nicoline_W:

 De foto's van 1 week PO staan vanaf nu in mijn album 'Herstel na BV'.

Als je nieuwsgierig bent, en ik je even moet toevoegen: let me know!

 

Enne, iemand tips voor die ontzettend opgezwollen buik?? Mijn nieuwe borsten vallen er bijna bij in het niet! 

 

X Nicoline

Hey @Nicoline_W zou ik ook in je album mogen kijken? En jaaa die buik...zoo blij dat jij het meldt. Ik zei vanmiddag nog..ik ben mn taille kwijt. Het ziet er niet uit. Terwijl ik niet het idee heb dat het vocht is. Maar goed..zit nu toch maar aan de brandnetelthee. Maar blij dat het dus bij meerderen voorkomt, dan zal het wel weer weggaan ook. ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 20-10-2017 om 20:28 zei Nicoline_W:

Hi @Karen1989, sorry dat ik nog niet gereageerd had!

Ik weeg 58 kilo en ben 171 cm lang. De ene keer had ik een 70B en de andere keer een 75A. In mijn fotoalbum kan je mijn voorsituatie bekijken (heb je zojuist toegevoegd).

Het blijft lastig om (vooraf) in cupmaten te spreken... ieder lijf is anders en het blijft een 'gok'.

Eerst zat ik aan 280cc te denken, daarna 350cc en uiteindelijk dus voor 300cc gekozen. In die tussentijd heb ik deze volumes met zakjes rijst gesimuleerd en in m'n (soft)BH gepropt. Deed dat dan 's avonds en daardoor kreeg ik steeds een duidelijker beeld van wat ik wel en niet mooi vond. 

Mijn herstel gaat echt goed! Vanaf dag 3 steeds een stukje beter! En al met al vond ik het echt draaglijk hoor! En weet je, ik heb er ook zelf voor gekozen! Wie mooi wil zijn..... 

Maar ik heb zo'n zin om ze te zien, ze te ontmoeten... nog 6 nachtjes en dan sjezen mijn vriend en ik weer naar Diest om ze samen met Verdonck uit te pakken!

Ik ga je volgen, X 

Hey Nicoline. Spannend voor vrijdag gaat een heel ander zicht zijn :wub:. Zo lang ik hoor dat het draaglijk is valt het nog mee met de stress voor de pijn je weet zo niet goed wat je kan verwachten. Ben blij dat je herstel goed verloopt. Miss een domme vraag maar hoeveel grm is 275cc en 295cc zou het idd ook zo eens kunnen bekijken?

Groetjes K

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Karen1989 hey ik las dat je vroeg hoeveel gr Cc is. Wel dat is ongeveer hetzelfde. Ik heb boterhamzakjes gevuld met rijst :lol: en in mijn bh gestopt. Geeft een beetje een idee. Maar denk dat het in realiteit wat minder uitvalt. 

Woensdag is het voor mij Dday:blink: 300cc .

En bedankt aan @Nicoline_W voor de tips! Ik ben goed voorbereid...vitaminé C, E, probiotica en druppels arnica ...en verschillende pijnstillers staan klaar:D

Een heleboel kussens in de zetel en in bed ter ondersteuning...brandnetel en groene thee.

 

Mmmm...mocht ik iets vergeten zijn laat maar weten:wacko:

 

Grtjs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21-10-2017 om 07:20 zei Starships:

MOh en die buik ja... als iemand de gouden tip heeft, ik drink tot nu toe 3 of 4 bakjes brandnetel thee.. Maar t blijft toch wat in mijn lijf hangen. Dit is niet m'n meest charmante periode haha.

@Starships en @Nicoline_W ik kan geen brandnetelthee meer zien maar houd nog even vol! Want mn buik...het is echt niet lachen...lijkt wel of ik een zwemband om heb! :blink: Maar de gouden tip is nog niet binnen he? @Nicoline_W zou je mij ook aan je album toe willen voegen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@nathaly haha ik begrijp precies wat je bedoelt met die brandnetelthee!  Ik moet sinds gister al een stuk vaker plassen, dus hoop dat t vocht nu langzaam wegtrekt :)

 

Ik word wel steeds nieuwsgieriger merk ik wel, net al eens met een vinger onder t verband proberen voelen.. raar hoor! :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden zei Starships:

  @nathaly haha ik begrijp precies wat je bedoelt met die brandnetelthee!  Ik moet sinds gister al een stuk vaker plassen, dus hoop dat t vocht nu langzaam wegtrekt :)

 

Ik word wel steeds nieuwsgieriger merk ik wel, net al eens met een vinger onder t verband proberen voelen.. raar hoor! :lol:

Haha...ik ook...rare wezens zijn wij :Pvoel gewoon een bolling zitten...maar niet mega hoor bij mij!! Heb het idee dat ik bij mn buik meer bolling heb :152: !! Maar goed nog even geduld hebben. Het is gewoon surrealistisch het idee om nu borsten te hebben omdat alles nog zo ingepakt is. Je leeft zo naar die datum toe. Dan is het zover... ergste pijn is dan voorbij maar je hebt dan nog niet de beleving dat je nu eindelijk borsten hebt. Het is een rare achtbaan...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.