Ga naar inhoud

Adela : 16 augustus 2017 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

  • Reacties 180
  • Created
  • Laatste Reactie

Leuk en uitgebreid operatieverslag. Kom zelf uit Nijmegen dus mijn voorlopige voorkeur gaat uit naar dr. Straten. Kun je hem aanbevelen? En kon je er snel terecht of moest je lang wachten op de operatiedatum?

Link naar reactie
Delen op andere sites

56 minuten geleden zei Blondies:

Leuk en uitgebreid operatieverslag. Kom zelf uit Nijmegen dus mijn voorlopige voorkeur gaat uit naar dr. Straten. Kun je hem aanbevelen? En kon je er snel terecht of moest je lang wachten op de operatiedatum?

Van Straten schijnt goed te zijn, maar als locatie iets is wat je mee laat wegen is Mill ook een optie voor je. Via Baulandkliniek of Faceland worden de operaties daar uitgevoerd. Mill is toch vlakbij Nijmegen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Blondies:

@Henrique ja dat ligt vlak bij Nijmegen! thanks voor de tips, ik ga me daar ook eens inlezen. ben je zelf toevallig ook in Mill geweest?

Ja ik ben in Mill geopereerd door Roel Fresow via Faceland. Moet zeggen dat ik erg tevreden ben over de hele behandeling en ook de super lieve anesthesist en verpleegkundigen in Mill.
Zal je aan mijn album toevoegen, kan je zien hoe het er uit ziet.

Van Straten boobs zien er aan het begin heel anders uit dan Fresow boobs. Ze hebben beiden denk ik een iets andere techniek en voorkeuren, maar beiden mooie resultaten aan het einde. Je goed verdiepen in wat bij je past, welke implantaten je voorkeur heeft etc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Blondies heyy meid!

 

Ik raad zeker Dr. Straten aan! Hij is een van de meest populaire chirurgen hier op de forum! Je kan echt helemaal geen slechte gemaakte boobs van hem vinden! Van Fresow heb ik helaas een paar misslukte boobkes gezien. 

 

Wat ik top vind bij Straten is dat hij goed naar je wensen luistert en hij neemt heel veel tijd voor je! Mijn consult duurde 1.5 uur bij hem. En wat ik heel belangrijk vond is dat hij echt altijd bereikbaar is als je vragen hebt. Dit is de reden waarom ik hem hebt gekozen. Hij maakt ook prachtige boobs! En je wordt echt behandeld zoals een prinsesje bij hem!

 

@Henrique hoe bedoel je anders uitzien? Elke borsten zien 4 kant uit in het begin als je voor ze BV bijna plat bent geweest (dual plane plaatsing). Als je lege borsten hebt gehad voor de BV dan wordt het zeg maar alleen opgevuld en ze zien niet vierkant uit :) heeft niks te maken met wat voor techniek de chirurg gebruikt. Kan je ook zien op fotos op de amerikanse borsten FB pagina :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik bedoel dat van Straten ze meestal iets hoger lijkt te plaatsen dan Fresow. Ben geen expert dus snap niet waarom. Maar heb van allebei al veel gezien en dat viel mij op . Meestal hoef je bij Fresow ook geen borstband en ik dacht bij van Straten wel? Zal vast wel een chirurgische reden hebben dat het verschilt bij beiden maar ik geloof dat ze beiden kundig zijn. En fijn dat van straten zoveel tijd neemt bij consult zegt! Had ik gelukkig bij Faceland ook maar hoorde van meiden die bij Diane Gabriels binnen 10 minuten weer buiten stonden. 

Faceland had bij jou wel een misser gemaakt met het op het laatste moment afzeggen van de afspraak ivm het bmi toch? Dat vond ik niet netjes van ze, verbaasde mij toen al waarom ik je niet in de wachtkamer tegen kwam ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Henrique en @Adela

Voordat deze nutteloze discussie uit de hand loopt, zou het fijn zijn als jullie hem staken.

Straten/fresow/Nio/Van Selms/Visser/Verdonck: ze hebben allemaal hun eigen visie/techniek/ervaringen en voorkeuren. Of iemand een band wel of niet adviseert heeft alles te maken met die visie en ervaring. Zo zijn er nog veel meer verschillen: hoe lang iemand op zijn rug moet slapen/hoe lang je geen huishoudelijk werk mag doen/hoe lang je niet mag sporten enz enz 

 

Het is hier geen competitie wie de betere pc is, iedereen beslist dat voor zichzelf, op basis van ervaringsverhalen. 

 

Dus, graag gewoon weer on-topic. 

Alvast bedankt

 

Xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

@best_boobie en @Adela , ik wilde juist geen competitie over een "betere PC" maar juist aanhalen dat ze ondanks andere werkwijze allebei goed zijn. Als dit anders is overgekomen, dan mijn excuses.

 

En @Adela natuurlijk heeft BMI niks te maken met de plaatsing van de prothese, ik plaatste die opmerking als jouw reactie over jouw consult. Maar dat had ik misschien niet duidelijk genoeg gedaan :blush:

Ik was juist super blij te lezen dat je een fijn consult had gehad! Je was net daarvoor niet zo professioneel afgebeld door Faceland vanwege hun BMI- regels. Daar baalde je van en ik vond dat je groot gelijk had, echt!
Dan verdien je dubbel en dwars een topconsult en dat heeft van Straten goed gedaan.
En echt meid, als je zou twijfelen door mijn reacties dat ik een negatieve mening zou hebben over jouw eigen resultaat, bij deze even mijn visie: JE HEBT SUPER MOOIE PRACHTIGE BOOBS WAAR JE TROTS OP MAG ZIJN!!!!!

Het is dat ik geen snapchat heb, maar anders zou ik je volgen ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Henrique:

@best_boobie en @Adela , ik wilde juist geen competitie over een "betere PC" maar juist aanhalen dat ze ondanks andere werkwijze allebei goed zijn. Als dit anders is overgekomen, dan mijn excuses.

 

En @Adela natuurlijk heeft BMI niks te maken met de plaatsing van de prothese, ik plaatste die opmerking als jouw reactie over jouw consult. Maar dat had ik misschien niet duidelijk genoeg gedaan :blush:

Ik was juist super blij te lezen dat je een fijn consult had gehad! Je was net daarvoor niet zo professioneel afgebeld door Faceland vanwege hun BMI- regels. Daar baalde je van en ik vond dat je groot gelijk had, echt!
Dan verdien je dubbel en dwars een topconsult en dat heeft van Straten goed gedaan.
En echt meid, als je zou twijfelen door mijn reacties dat ik een negatieve mening zou hebben over jouw eigen resultaat, bij deze even mijn visie: JE HEBT SUPER MOOIE PRACHTIGE BOOBS WAAR JE TROTS OP MAG ZIJN!!!!!

Het is dat ik geen snapchat heb, maar anders zou ik je volgen ;-)

 

Haha kom ik ook weer aan hoor.. maar als ik jouw reacties als buitenstaander zo lees zegmaar is het best negatief wat betreft haar resultaat van haar boobs! Ook omdat je zegt "had het niet groter gemogen?" 

Why do you even ask? Ze is er zelf blij mee maar zo word ze er wel onzeker door en gaat ze zichzelf afvragen of ze dus inderdaad niet te klein zijn.. 

 

maaaar je hebt het helemaal recht gezet hoor met je bericht van net dus nu gewoon lekkah lief zijn en elkaar respecteren en alle artsen zijn goed :D (oké bijna alle artsen :P ) 

 

adela heb net even je foto's bekeken en mijn god wat een verschil hè als je ze met elkaar vergelijkt en dat na 2 weken al! Prachtig :wub: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Adela zie net je Snapchat bericht en heel herkenbaar.. op mijn werk zag niemand iets en niemand viel het op, terwijl ze het wel wisten:12: 

alles zit zo strak in de bh en band hè :145: 

Hoe ging het werken?

Hopelijk kan je snel weer op je zij slapen! Bij mij doet het eindelijk geen pijn meer en dat slaapt echt veeeeel beter :P 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.