Ga naar inhoud

Adela : 16 augustus 2017 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal!

 

Ik heb mezelf aangemeld bij deze forum zodat ik meer informatie kan vinden over borstvergroting. Ik wil al me hele leven grotere borsten willen hebben en heb eindelijk een beslissing genomen dat ik deze zomer een borstvergroting ga doen!

 

Ik weet al nu zeker dat ik bij de kliniek Amstelveen wil ga, maar zit nog steeds te twijvelen tussen dr. Karim en dr. Schiettecatte. 

 

Hoop dat ik me final keuze kan maken met hulp van deze forum :)

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 180
  • Created
  • Laatste Reactie

Heeeee lieverd welkom!! Danique hier :D 

 

ben zo blij voor je dat ook jij het gewoon laat doen deze zomer! Ik ga de hele borstvergroting en daarvoor en daarna delen en live filmen via Snapchat dus als je mee zou willen kijken 10 juli en daarna kan ik je toevoegen!  

 

Ik weet zeker dat je een goede beslissing gaat maken! Je kan altijd gratis op consult bij alle twee xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyyyyy meis!!! :D:D

 

Jaaaa kan niet wachten!! Ben heel fanatiek laatste paar dagen hahah. Ben alleen maar videos aan het kijken, fotos en heel veel lezen. Me man denkt dat ik geobsedeerd ben hahha xD. 

 

Denk je dat ik gewoon zelfdedag afspraak kan maken bij biede? :P ik ga morgen bellen!!

 

Oh jaa graaag zou super leuk zijn om te zien!! Je moet alleen je snapchat naam stuuren in een pb :) trouwens, waarom snapchat en niet op de fb borsten groep? :)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet eigenlijk niet of je op dezelfde dag bij beide kan gaan!! Ik weet wel dat Karim op sommige dagen consulten doet en dan op maandag opereert zegmaar. Gewoon bellen joh! 

 

En waarom niet op fb, ben bang dat als ik dat soort filmpjes op fb zet dat ze dan het hele internet over gaan snapje.. met Snapchat is het inprncipe na 1 x kijken weer weg. Dus een beetje eigen veiligheid denk ik haha! 

 

En ik geef je man gelijk hahahahha ik zit ook elke dag boven boobies te kijken en YouTube af te struinen naar filmpjes over boobs enzo! Hahahhaha 

 

mijn naam op Snapchat is trouwens: Daniquebono dus voeg me maar toe! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Halloj!

 

Eindelijk kan ik met een grote glimlach hier ook me verhaaltje posten :D

 

Ben 26 jaar oud, 173 cm en weeg 88 kg (ben bezig met afvallen).

Ik wordt geopereerd door Dr. Straten, krijg 550cc HP DP. 

 

Mijn alle eerste consult was bij Diana Gabriels; daar zeiden ze dat ik max 450 cc er in zou kunnen krijgen, ze zeiden ook hoe moelijke tubulaire borsten ik had en dat ik naar een meer eervaren arts moest gaan (Dr. Damen).

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 

Tweede consult was bij dokter Karim in Kliniek Amstelveen. Daar kreeg ik ook een 3D foto van het resultaat en hij wou 420cc Nagor implantaat plaatsen. Eigelijk voor de spier maar dat wou ik niet. Hij zei ook dat ik helemaal geen tubulaire borsten had en Rozenburg kwam ook langs en zei dat ik het niet had.

 

 

En me derde consult en was bij Dr. Straten. Ik vond hem echt de beste van allemaal! 

We kwamen er aan en ik moest eerst zijn assistent spreken, zij legde alles netjes uit en liet een power point presentatie zien, moest ook een vragenlijst invullen. Daarna ging ik naar Dr. Straten. Ik vond het toch heel spannend, was helemaal rood in me gezicht haha en de warmte hielp ook niet haha. Maar ja, hij vroeg wat me wensen waren en ik liet fotos zien van hoe en wat. Daarna ging hij fotos nemen en ging me heel snel opmeten (hoorde hem mumelen dat de breedte van me borsten 14/15cm was tenzij Karim zei dat het max 12 was). Daarna pakte hij 2 verschillende maten implantaten die ik moest in doen in een BHa (ik wist niet hoeveel ccs ze waren).

 Ik moest goed kijken in de spiegel welke maat het beste bij me lichaam paste, en ik vond de grootste maat het beste passen! Daarna zei hij pas dat het 550cc was. Ik shrok een beetje van en dacht omg dat is veel maar dan dacht ik dat het wel bij me lichaam paste en in de spiegel zag het niet zo groot uit!! Ziet helemaal niet huge uit!

 

 

Hij zei ook dat ik een beetje tubulaire borsten had maar dat een tepellift niet nodig was nu, omdat het toch meer littekens zou komen, en later kan ik altijd terug komen als ik dat zou willen doen.

 

Maar ik vond hem echt zo goed! Hij legde alles goed uit waarom en waarom niet! Goede argumenten voor alles, ik voelde me echt veilig bij hem en ik had een sort gevoel van deze arts weet precies wat hij over hebt en ik kan hem helemaal vetrouwen dat het mooi gaat worden. Hij liet ook fotos van zijn werk zien en wauuuw elke borst was echt zooo prachtig!! Precies hoe ik het ook zou willen hebben.

 

Ik heb er zoo zin in en ben zo gelukkig dat dit nu echt gaat gebeuren:connie_39:. Bye bye little ugly boobs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat je met Straten een hele goede keuze hebt gemaakt!

 

Wat ik mij wel afvraag.. Je zegt dat je nog bezig bent met afvallen. Ben je niet bang dat dat veel invloed gaat hebben op je boobs? Weet natuurlijk niet hoeveel je er vanaf wilt hebben, maar ik kan mij voorstellen dat 5kg niet zo erg is maar bijv 15kg wel. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Ellen125:

Ik denk dat je met Straten een hele goede keuze hebt gemaakt!

 

Wat ik mij wel afvraag.. Je zegt dat je nog bezig bent met afvallen. Ben je niet bang dat dat veel invloed gaat hebben op je boobs? Weet natuurlijk niet hoeveel je er vanaf wilt hebben, maar ik kan mij voorstellen dat 5kg niet zo erg is maar bijv 15kg wel. 

Ja ik moet nog minimal 10 kilo afvallen. Maar ik heb bijna geen borsten vanmezelf (nooit gehad) dus als ik afval gaat er niet zoveel af van me boobs. Ze blijven hetzelfde! 

 

Ik was zelf meer bang dat me boobs groter gaan lijken omdat me lichaam tuurlijk smaller wordt en heb dit ook aan Straten gezegt. Maar hij zei dat het geen probleem zou zijn omdat ik een peer vorm lichaam heb. Dus mijn heupen en kont blijven altijd breder, daarom gaat het altijd in proportie zijn ook val ik 20 kilos af :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Adela:

Ja ik moet nog minimal 10 kilo afvallen. Maar ik heb bijna geen borsten vanmezelf (nooit gehad) dus als ik afval gaat er niet zoveel af van me boobs. Ze blijven hetzelfde! 

 

Ik was zelf meer bang dat me boobs groter gaan lijken omdat me lichaam tuurlijk smaller wordt en heb dit ook aan Straten gezegt. Maar hij zei dat het geen probleem zou zijn omdat ik een peer vorm lichaam heb. Dus mijn heupen en kont blijven altijd breder, daarom gaat het altijd in proportie zijn ook val ik 20 kilos af :)

Ooh oke gelukkig dan maar :D Zou anders wel echt zonde zijn. 

Fijn dat Staten zegt dat het dan niks uit maakt. Kun je vanaf 22 aug gaan genieten van je boobies en dan heb je nog tijd genoeg om rustig af te vallen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Ellen125:

Ooh oke gelukkig dan maar :D Zou anders wel echt zonde zijn. 

Fijn dat Staten zegt dat het dan niks uit maakt. Kun je vanaf 22 aug gaan genieten van je boobies en dan heb je nog tijd genoeg om rustig af te vallen.

 

Ja zeker weten! Ik was ook erg bang voor en als hij anders had gezegt dat had ik het niet willen doen :) maar gelukkig kan het wel :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Adela:

Ja zeker weten! Ik was ook erg bang voor en als hij anders had gezegt dat had ik het niet willen doen :) maar gelukkig kan het wel :D

Ja inderdaad, nu kun je al lekker aftellen. Voordat je het weet is het zo ver.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan uit je hele verhaal lezen dat je nu echt super blij bent met je keuze. En je bent over een maandje al aan de beurt!

Met jouw "peervorm" en mooie smalle taille krijg je na de bv echt een prachtig zandloperfiguur zeg, super mooi!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

46 minuten geleden zei Henrique:

Kan uit je hele verhaal lezen dat je nu echt super blij bent met je keuze. En je bent over een maandje al aan de beurt!

Met jouw "peervorm" en mooie smalle taille krijg je na de bv echt een prachtig zandloperfiguur zeg, super mooi!

 

Ja ik ben echt gelukkig over me keuze!! Heb zo veel zin in!! 

 

Awww dank je wel! Hopelijk wordt het mooi hihi!! :wub::wub::connie_39:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2017-07-22 om 07:21 zei Nicoline_W:

@Adela Die 550cc ziet er inderdaad écht niet zo enorm uit! Het staat je prachtig vind ik. Counting down the days dus...

Maar je bent dus juist níet zo tevreden dus over Diana Gabriels? Lees ik dat goed?

Dank je wel! :)

 

Nou het was zeg maar zo snel en het voelden zoals je alleen een nummertje daar was. Ik had gewoon geen goede gevoel er van, maar ook omdat ik misschien een arts kreeg die ik nooit van had gehoord (dr. damen). Ik weet het niet, maar het was een groote verschil vergeleken met de 2 andere consulten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Adela:

Yeeeaaah ik ben net gebeld door kliniek Hyendael ik mag een weekje eerder geopereerd worden!!! Ben zo blij!!! 

 

@best_boobie zou je me topic datum kunnen veranderen naar 16 Augustus? :D

Oh wat fijn zeg!!
Dan hoef je nog maar 3 weken te wachten haha ;) Minder tijd om je te vervelen :P 

Heb je titel aangepast!!

 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoooiii allemaal. Voor de meiden die het leuk en intressant vinden. Ik ga mijn borstvergroting filmen via snapchat, niet de operatie maar alles rondom :) vond het zo leuk wat @Blondie22 had gedaan dus zou het ook willen doen! 

 

Btw. Kom uit zweden dus me Nederlands kan een beetje slecht soms zijn (niet lachen) hahah :P

 

Me snapchat is: adelasrbija

 

Als jullie een berichtje stuuren als jullie mij hebben toegevoegd dan kan ik jullie ook toevoegen! 

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.