Ga naar inhoud

Adela : 16 augustus 2017 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

  • Reacties 180
  • Created
  • Laatste Reactie

@Mama0815 ik moet zeggen dat het met de dag beter gaat, al heb ik wel bepaalde momenten dat ik nog super veel pijn ervaar. En ik moet rustig aan blijven doen! Het ene moment ga ik door de grond en blijf ik plat op de bank liggen en het andere moment denk ik: oh geen pijn en sta ik de vaatwasser uit te ruimen... zo stom! Ik slik nu Celecoxib en paracetamol.. hoe gaat het bij jou? Goh ben zo blij dat ik met mensen kan praten die in het zelfde schuitje zitten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden zei Lysa1989:

@Mama0815 ik moet zeggen dat het met de dag beter gaat, al heb ik wel bepaalde momenten dat ik nog super veel pijn ervaar. En ik moet rustig aan blijven doen! Het ene moment ga ik door de grond en blijf ik plat op de bank liggen en het andere moment denk ik: oh geen pijn en sta ik de vaatwasser uit te ruimen... zo stom! Ik slik nu Celecoxib en paracetamol.. hoe gaat het bij jou? Goh ben zo blij dat ik met mensen kan praten die in het zelfde schuitje zitten!

Herkenbaar! Je moet echt je rust nog pakken en niet te veel willen.

Bij mij alles goed, slik alleen pijnstilling als ik niet kan slapen. 

Fijn he dit forum! Voor al je vragen is wel een antwoord:7:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Mama0815:

Herkenbaar! Je moet echt je rust nog pakken en niet te veel willen.

Bij mij alles goed, slik alleen pijnstilling als ik niet kan slapen. 

Fijn he dit forum! Voor al je vragen is wel een antwoord:7:

Ik heb vandaag ook zeker mijn rust weer volop genomen! Ik vergeet nu vaak de paracetamol maar die andere durf ik nog niet mee te stoppen omdat die ook ontstekingremmend werkt. Ik heb wel sinds vanochtend blauwe plekken aan allebei de kanten aan de zijkant, blij dat ik dinsdag op controle kan voor hopelijk wat geruststelling! 

 

@Adela wat ziet het er bij jou al mooi en natuurlijk uit! Ook super symmetrisch! Wauw! 

 

Hier ook een foto van mij, nu 6 dagen p.o en nog heel hoog, gezwollen en apart van vorm.

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Mama0815:

Herkenbaar! Je moet echt je rust nog pakken en niet te veel willen.

Bij mij alles goed, slik alleen pijnstilling als ik niet kan slapen. 

Fijn he dit forum! Voor al je vragen is wel een antwoord:7:

Ik heb vandaag ook zeker mijn rust weer volop genomen! Ik vergeet nu vaak de paracetamol maar die andere durf ik nog niet mee te stoppen omdat die ook ontstekingremmend werkt. Ik heb wel sinds vanochtend blauwe plekken aan allebei de kanten aan de zijkant, blij dat ik dinsdag op controle kan voor hopelijk wat geruststelling! 

 

@Adela wat ziet het er bij jou al mooi en natuurlijk uit! Ook super symmetrisch! Wauw! 

 

Hier ook een foto van mij, nu 6 dagen p.o en nog heel hoog, gezwollen en apart van vorm.

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Lysa1989:

Ik heb vandaag ook zeker mijn rust weer volop genomen! Ik vergeet nu vaak de paracetamol maar die andere durf ik nog niet mee te stoppen omdat die ook ontstekingremmend werkt. Ik heb wel sinds vanochtend blauwe plekken aan allebei de kanten aan de zijkant, blij dat ik dinsdag op controle kan voor hopelijk wat geruststelling! 

Ja ik heb morgen ochtend mn controle afspraak, ben benieuwd. Al denk ik dat alles in orde is.

alweer bijna 1 week po ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden zei Mama0815:

Ja ik heb morgen ochtend mn controle afspraak, ben benieuwd. Al denk ik dat alles in orde is.

alweer bijna 1 week po ^_^

Oeh dat is fijn! Als het allemaal goed voelt, dan zal het vast ook goed zijn! 1 week, op naar de 6! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei Adela:

@Lysa1989 dacht ik al. Kan nu wel Dr. Straten boobs herkennen :P hahaha 

 

Ik heb donderdag controle afspraak

  :)

Hahaha geniaal!

ik hoop dat het voor jou donderdag ook allemaal goed gaat! Ik vind het zelf wel spannend, ik lees misschien TE veel verhalen hier waardoor ik bij elk dingetje stress. Het blijft toch afwachten en goed voor jezelf zorgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 18-8-2017 om 19:19 zei Adela:

Hierbij eerste fototje ❤

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Zien er echt al mooi uit. Ik ben maandag geopereerd en heb nog heel veel vocht erin. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@MvR jaa die vocht wordt ik gek van. Ben als een opgeblazen walrus. Mijn buik is ergst, ziet uit als ik 9 maanden zwanger ben met 3 kinderen.... vandaag heeft me man brandnetelthee voor me gehaald. Hopelijk gaat het een beetje weg....

 

Maar is zo erg dat me bha onder begint te snijden in me huid pffff.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Adela:

@MvR jaa die vocht wordt ik gek van. Ben als een opgeblazen walrus. Mijn buik is ergst, ziet uit als ik 9 maanden zwanger ben met 3 kinderen.... vandaag heeft me man brandnetelthee voor me gehaald. Hopelijk gaat het een beetje weg....

 

Maar is zo erg dat me bha onder begint te snijden in me huid pffff.

 

 

Ja begrijp je helemaal. Ik had brandnetel detox thee van de kruidvat gebruikt en ben sinds gister van me opgeblazen gevoel af in me buik. Ook weer me vertrouwd platte buikje terug alleen me borsten zitten nog vol vocht. Had daar ook wel weg mogen gaan haha maar dat heeft tijd nodig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Adela:

@Lysa1989 niet te veel stressen maar vooral genieten van je mooie boobies. Alles komt goed! Gelukkig hebben we hele goede nazorg bij Dr. Straten. Voel me helemaal save bij hem, hij is een hele goede pc :)

True! En na dinsdag zal het stressen sowieso hopelijk minder zijn! Ja dat gevoel heb ik ook wel, dat we goed zitten bij hem! Nu hopen dat ze snel gaan zakken! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Lysa1989:

@MvR hahaaa jaa idd! en bij mij is het ook best hard en het voelt alsof ze niet van mij zijn.. van mij mogen de weken voorbij vliegen!

Ja bij ook net 2 beton blokken die erop zijn gezet. Ik moet zeggen deze week is voorbij gevlogen, heb goede dagen gehad maar ook slechte zelfs zo erg dat ik tegen mijn vriend zei ik heb er spijt van. Maar na 2 dagen goed rusten ben ik er nu weer heel blij mee. 

 

Deze foto is van gister. Heel hoog en gezwollen nog steeds.. maar moet geduld hebben 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.