Ga naar inhoud

Adela : 16 augustus 2017 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Mijne zijn echt aan het veranderen: 

Me tepels beginnen nu naar beneden te wijzen... 

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 180
  • Created
  • Laatste Reactie
10 minuten geleden zei Adela:

Mijne zijn echt aan het veranderen: 

Me tepels beginnen nu naar beneden te wijzen... 

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Ja idd, bij mij is er nauwelijks iets veranderd.. heb gelukkig wel weer gevoel in me tepels. Had ik de eerste 3 dagen niet. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@MvR wat zijn ze mooi!!! Wauw!! En ja datdat heb ik ook een paar keer gezegd: als ik het over kon doen, had ik het niet gedaan! Maar het gaat nu stapje voor stapje beter met de pijn, maar inderdaad die betonblokken mogen wel geen zakken en aan gaan voelen als borsten.. jeetje wat doen we onszelf aan, hopelijk komt die dag dat het, het allemaal 100% waard is geweest heel snel!

 

@Adela inderdaad, bij jou is echt een merkbaar verschil! Al zo snel! Dat heb ik ook niet..

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lysa1989 haha ja! Wordt wel beter dag voor dag. :D maar denk dat we over een paar weken anders over denken, denk dat we dan super blij zijn met onze boobkes :)

 

Jaa maar is het goed dan dat ze zo snel veranderen, voor mijn gevoel worden ze niet mooier... rechte litteken op de foto zit nu lager dan de linke.... ahh weet niet meer xD zo krijg ik ook spookjes in me hoofd de hele tijd hahaha. Moet gewoon niet zo veel kijken...

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Adela:

@Lysa1989 haha ja! Wordt wel beter dag voor dag. :D maar denk dat we over een paar weken anders over denken, denk dat we dan super blij zijn met onze boobkes :)

 

Jaa maar is het goed dan dat ze zo snel veranderen, voor mijn gevoel worden ze niet mooier... rechte litteken op de foto zit nu lager dan de linke.... ahh weet niet meer xD zo krijg ik ook spookjes in me hoofd de hele tijd hahaha. Moet gewoon niet zo veel kijken...

Heeeeeel herkenbaar! Niet te lang naar kijken! Ik heb precies hetzelfde... hou mezelf voor dat ik pas over 4/5 maanden echt mag oordelen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei Adela:

@MvR ohja gevoel in me tepels is ook weg! Maar vind het alleen maar fijn ze waren altijd zo gevoelig, was altijd vervelend! Voelde em altijd in een Bha.....

Ja dan is het idd fijner haha ik heb alleen maar gevoelige tepels als ik ongesteld moet worden dus vond het fijn dat er weer gevoel in zit haha 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Lysa1989:

@MvR wat zijn ze mooi!!! Wauw!! En ja datdat heb ik ook een paar keer gezegd: als ik het over kon doen, had ik het niet gedaan! Maar het gaat nu stapje voor stapje beter met de pijn, maar inderdaad die betonblokken mogen wel geen zakken en aan gaan voelen als borsten.. jeetje wat doen we onszelf aan, hopelijk komt die dag dat het, het allemaal 100% waard is geweest heel snel!

 

@Adela inderdaad, bij jou is echt een merkbaar verschil! Al zo snel! Dat heb ik ook niet..

Dank je! Ja ben er nu ook al blij mee hoor. Het was van te voren echt niks meer. Haha voel me nu al meer vrouw ookal zitten ze nog heel hoog en zijn ze gezwollen. Ja denk als we paar weken verder zijn dat we zeggen dat het allemaal waard is geweest. Vraag me wel af hoelang het duurt voordat ze gaan zakken, ben nu een week verder en nog niks gezakt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@MvR jaaaa! Had zelf nooit iets... voelt nog steeds raar dat ik borsten heb gekregen haha. Kan niet wachten tot dat ze echt als eigen gaan voelen!

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Adela:

@MvR jaaaa! Had zelf nooit iets... voelt nog steeds raar dat ik borsten heb gekregen haha. Kan niet wachten tot dat ze echt als eigen gaan voelen!

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Ja begrijp jou helemaal. Ik was door de spanning gewoon vergeten een voor foto te maken. Maar die hebben hun wel gemaakt dus ga ik even aan hun vragen of ze die naar mij willen sturen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei MvR:

Dank je! Ja ben er nu ook al blij mee hoor. Het was van te voren echt niks meer. Haha voel me nu al meer vrouw ookal zitten ze nog heel hoog en zijn ze gezwollen. Ja denk als we paar weken verder zijn dat we zeggen dat het allemaal waard is geweest. Vraag me wel af hoelang het duurt voordat ze gaan zakken, ben nu een week verder en nog niks gezakt. 

 

hier pas gezakt na week 4. duurde net een eeuwigheid .frans plaatst ze ook hoog, heb t al bij vele gezien die door hem geholpen zijn, dus die moeten wel een hele weg afleggen naar beneden haha. draag je de borstband al? die begon meteen wel goed zen werk te doen hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei MissM:

 

hier pas gezakt na week 4. duurde net een eeuwigheid .frans plaatst ze ook hoog, heb t al bij vele gezien die door hem geholpen zijn, dus die moeten wel een hele weg afleggen naar beneden haha. draag je de borstband al? die begon meteen wel goed zen werk te doen hier.

Bij 4 weken pas? Dan heb ik nog ff te gaan haha. Nee ik had gebeld naar hun en hun zeiden dat ik het tijd moest geven. Moest wel een grotere maat sport bh bestellen heb nu een m maar die knelt alles af. Dus net een l bestelt. Gaan ze dan nog niet zakken dan ga ik wel een borstband pakken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zooo nieuwe BHa (2XL) is binnen gekomen en oooh wat een verschil!! Zit zo veel lekkerder!!!

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag 8 dagen PO. Heb net me nacontrole gehad bij de kliniek en alles zag er mooi uit! Zij heeft fotos genomen en de pleisters eraf gehaald. :29:

 

En ik heb de martelband gekregen,  tot nu zit die eigelijk best zo lekker haha. Maar voel wel weer die gespannenheid in me borsten. Maakt niet uit als me borsten maar snel er van zakken :D miss die mooie bolling under tepels, die heb ik nog niet gekregen. Fototje van dag 7 zit trouwens in me album :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mama0815 ja ik voel me nu eigenlijk prima! Ja borsten zijn nog steeds gespannen. Ik kan nu meer dingen doen thuis, eten maken, omkleden. Alleen douchen dat mag me man nog steeds mee helpen haha (is ook zo lekker :32:). Neem nu ook alleen 1 keer per dag paracetamol 1000mg.

 

Maar ik doe nog steeds rustig aan, ik ben zo bang dat ik te veel kapselvorming krijg, wil ik echt niet hebben. 

 

Ze zei ook dat ik vanaf mandaag een beetje op me zij mag slapen als het ok voelt, moet dan alleen kussens onder me borsten leggen zodat ze genoeg steun krijgen. :43:

 

Hoe gaat het met jou? :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Adela ja mijne zijn ook nog gespannen, maar zal vast goed komen. 

Ja haren wassen kan ik nog niet zelf, sowieso met douchen durf ik niet helemaal rechtop te staan, heb jij dat ook? :P

Ik vind het zooo fijn om plat te mogen liggen, op mn zij vind ik minder fijn en ik kom zoooo moeilijk omhoog :21: maar dat zag ik ook bij jou op Snapchat lastig he

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mama0815 ja!! Ik vind het super eng zonder BHa aan als ik ga douchen!! Dan voelt het zoals de implantaten er uit gaan vallen, heel raar gevoel is dat. Dus ik ga lekker op een krukje in bad zitten en dan gaat me man me helemaal insoppen. Ik wil daarna zo snel mogelijk klaar zijn en me BHa aandoen haha. :79: 

 

Ik sta ook nog steeds niet helemaal recht op, als ik dat probeer te doen dan trekt het te veel aan me borstspieren, uhhhh naar gevoel.  Dus voorlopig loop ik nog steeds beetje als een oma. Ik prober wel de hele tijd een beetje recht op te staan.

 

Wacht lekker mandaag af en dan ga ik voor het eerst proberen om helemaal plat te liggen :36: ik wil het nu al. Oooh zo lekker de rug uitstrekken op bed pffff kan niet wachten!!! Lekker op me tempuur kussentje, oh wat heb ik jou gemist !! :lazy2::139:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.