Ga naar inhoud

Adela : 16 augustus 2017 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

@Mama0815:D ja bij mij weten ze van niks haha. Had 2 maanden vakantie dus hoefde ook niet te vertellen gelukkig :P ze zijn serieuze oude accountants hahaha zou ook niet willen dat ze het weten:152:

 

Ja maar werk gaat goed eigelijk! Ik zit de hele dag dus kan ook geen last van krijgen :) ja steekt nog steeds soms in verschillende gedeeltes in me borsten maar is niet echt dat ik pijn heb. En ja ik ga ook op een gegeven moment heel vaak naar vooren leunen haha. Dus moet mezelf herinneren om naar achter te leunen, heel raar is dat. Zoals ik me houding kwijt ben ofzo.

 

En jaaaa alleeesss zooo strakkies. Zo lekker is het om de borsten te luchten als ik moet douschen. :123:  nog 3 weekjes en dan geen boorstband meer :)

 

Heb geen pijn als ik op me rug lig snachts alleen als ik op me zij lig.., maar vanacht kon ik eigelijk ietjes meer op me zij liggen zonder pijn! Dat was echt zooo lekker pfff. Hopelijk kan ik het weer vanacht :5:

 

Hoe gaat het met jou en je boobies :)?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 180
  • Created
  • Laatste Reactie

@Adela Whahah nee snap wel dat je het niet hebt verteld :P

Heb jij ook geen hele gevoelige borsten? En heb ook als ik te veel heb gedaan keiharde ballen:blink:

Ik mag maandag de band al af gelukkig, ben zooo blij als ik die niet meer om moet.

Ja dat had ik ook met op je zij liggen, gaat steeds langer zonder pijn. Nu slaap ik hele nacht op mn zij.

Heb jij al bh's en of bikini's gekocht? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mama0815

Nee me borsten zijn helemaal niet gevoelig. Ik ben ook het gevoel in me tepels helemaal kwijt, gelukkig.. ik had altijd overgevoelige tepels, vond het altijd vreselijk als mijn man me tepels aanraakte haha. Dus is veel fijner nu :)

 

Ja ik weet het niet doe eigenlijk niet te veel, ik doe heel rustig aan. Ze zijn nog steeds hard en huid is strak maar begint nu soepeler te worden aan de boven kant van me borsten.

 

Mag je maandag bandje al af!? Hoeveel weken PO ben je mandaag? 

 

Ne heb nog niks gekocht, ze gaan nog veeel meer veranderen dus wacht nog effe af, anders is het zonder als de BHas in eens te klein zijn. Ik ga wel een lekkere sport BHa kopen als ik 6 weken PO ben:) en jij heb je iets gekocht :)?

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Adela O dat is wel fijn, hopelijk blijft het zo dan.

Ben maandag 4 weken po, snel hè.. ik lees indd dat de meeste meiden hem langer om moeten. Wanneer mag jij hem af doen? Jij had hem niet meteen na je operatie toch?

Gelijk heb je, ik kan mezelf alleen niet inhouden.. nog 2,5e week ^_^ 

Mag jij na 6 weken po wel een normale bh aan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mama0815 ohhh ik moet echt een emailtje stuuren en vragen hoelang ik de band nog om moet. Ik heb hem idd niet gelijk om gekregen pas na 8 dagen :)

 

En heb ook niet gevraagd over die BHa na 6 weken hmmmm moet ik ook doen. Volgens mij mag het, alleen mag geen beugel BHa zijn.

 

Jaaaa ik kan ook niet wachten totdat me boobs helemaal gezakt en gefluffed zijn :D dat ik mooie truitjes en BHas kan kopen. Gaat zo leuk zijn!!

 

Zal vandaag 3 weken PO foto maken :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Adela Echt apart vind ik dat iedere pc een totaal ander advies geeft:blink: 

Jaaa ik heb stiekem gepast met normale bh en kleding werd er zooo blij van (foto's staan in openbaar album).

Er is geloof ik nog storing met privé  albums, kan maar 1 persoon je foto's laten bekijken.. 

Zijn jouw boobs nog erg veranderd? Mijne namelijk niet.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.