Ga naar inhoud

Nisa28 : 14 augustus 2017 : Dr. Fresow : Bauland Kliniek


Aanbevolen berichten

20 uur geleden zei Mama0815:

@Nisa28 nou fijn toch! :rolleyes: nu hopelijk lekker slapen. Mij lukt het voor geen meter :145: slaap altijd op mn buik, die tijd is nu voorgoed voorbij.

slaap lekker!

 

Haha ja dat slapen ging hier ook niet helemaal oke. Ontzettend last van me rug ondanks dat ik een rugslaper ben. Heb jij nog een beetje kunnen slapen? En hoe ging jouw dagje vandaag? Allemaal een beetje kunnen redden op de medicatie die je gekregen hebt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 150
  • Created
  • Laatste Reactie
2 uur geleden zei Nisa28:

 

Haha ja dat slapen ging hier ook niet helemaal oke. Ontzettend last van me rug ondanks dat ik een rugslaper ben. Heb jij nog een beetje kunnen slapen? En hoe ging jouw dagje vandaag? Allemaal een beetje kunnen redden op de medicatie die je gekregen hebt?

Ik ook erge rugpijn ja.. hopelijk gaat deze week snel voorbij. Vond vandaag niet prettig.. best veel last, alle pijnstillers gebruikt wat mocht. En hoe is het bij jou gegaan? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kleine update:

 

Heb gisteravond toch maar Tramadol ingenomen om te kijken of ik fijner kon slapen. Het heeft gelukkig goed geholpen! Heb eindelijk weer me energie terug en ook eens lekker onder de douche gestaan.

 

Heb vrijwel geen pijn meer dat is gelukkig een stuk minder geworden na gisteren. Merk wel al dat mijn linkerborst een stuk soepeler is als de rechterborst en is ook al een klein beetje ingedaald. Is echt heel erg wennen om ineens weer boobies te hebben zeg! 

 

Nu is het geduld hebben tot ze helemaal gezakt en soepel zijn. Merk wel dat ze iedere dag een beetje veranderen. 

 

Ga even op onderzoek uit hoe ik een prive album kan aanmaken en dan gauw wat foto's toevoegen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minuten geleden zei Mama0815:

@Nisa28 ik wil ook graag kijken! En ben benieuwd hoe je een privé album aanmaakt. Slaapt indd beter he ik neem oxycondon, wat een verschil. Alleen erge rugpijn/ spierpijn maar dat zal iedereen denk wel hebben. 

 

Zal je toevoegen! Als je bij borstenforum informatie kijkt vind je een handig topic waar alles stap voor stap wordt uitgelegd. Op de telefoon vond ik het wel wat lastiger dat wel.

 

Ja die spierpijn voel ik hier ook nog aardig goed. Wel een stuk minder dan de afgelopen 2 dagen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden zei Nisa28:

 

Zal je toevoegen! Als je bij borstenforum informatie kijkt vind je een handig topic waar alles stap voor stap wordt uitgelegd. Op de telefoon vond ik het wel wat lastiger dat wel.

 

Ja die spierpijn voel ik hier ook nog aardig goed. Wel een stuk minder dan de afgelopen 2 dagen.

Wow mooi meid! Wel heel anders dan mijn 385 cc:o maar bij iedereen is het natuurlijk anders.

ik ga kijken of het lukt, dank je!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Nisa28 ik ben maandag ook geopereerd door Fresow, maar moet nog een album maken hoor. Mag ik alvast bij jou kijken?

Las ik nou goed dat jij beter kon slapen door die Tramadol te nemen? Ik heb twee nachten zo slecht geslapen door de rugpijn dat ik dat misschien ook maar ga proberen. Borsten en spieren heb ik minder last van dan de nachtelijke rugpijn?!.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Val92:

Hoi @Nisa28 zou ik je foto's ook misschien mogen zien? 

ik ben zelf afgelopen vrijdag geopereerd met 425cc .. Ben benieuwd hoe het er bij jou uit ziet.

 

 

Heb je toegevoegd! 

 

Thanks @Mama0815! Vind ze nog best groot hoor, ze zouden van mij nog best mogen zakken en ietsje slinken haha

 

@Henrique ja ik denk echt dat ik door de Tramadol goed heb geslapen! Ik kon echt helemaal ontspannen voor het eerst. Ik denk dat ik er vanavond nog 1 neem voor het slapen gaan. Die nachtelijke rugpijn is echt killing namelijk!

 

@Wens2017 ik ga je toevoegen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Yaanaa heb je toegevoegd!

 

@Wens2017 dankje wel! Ja vind het eigenlijk wel goed overeenkomen met wat ik gepast heb. Moet soms alleen echt nog wennen aan de grootte. Maar dat komt ook omdat ik nu idioot veel vocht vasthoud dus voor mijn gevoel ben ik 5 kg aangekomen. En laat ik dat nou niet zo leuk vinden haha hoop dat het vocht gauw verdwijnt. Kan niet wachten tot over 6 weken het resultaat te zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.