Ga naar inhoud

Nisa28 : 14 augustus 2017 : Dr. Fresow : Bauland Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik ben Nisa en ben 28 jaar. Na me zwangerschap is er van mijn volle C cup nog een kleine B over. Ik ben mij momenteel aan het orienteren voor een borstvergroting. Maar jeetje ik zie door de bomen het bos niet meer! Zoveel verschillende protheses en manieren van plaatsen, vandaar dat ik me heb aangemeld op dit forum. Ik hoop een beetje wijzer te worden en erachter te komen wat ik nu precies wil. 

Een borstvergroting wil ik sowieso laten doen, i.v.m twee eigen ondernemingen zou volgend jaar augustus ideaal zijn. Voor nu wordt het dus gewoon veel forummen en googlen! 

 

Groetjes,

Nisa

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 150
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi @Nisa28 welkom op het forum.:48:

Hier kan je lekker veel info opdoen!
Vaak word er achter de spier geplaatst noemen ze dual plane. Of voor de borstspier als je veel eigen weefsel hebt of een dikke huid daar kijkt de arts meestal naar. Dan heb je nog ronde protheses waar je de bolling boven op wat meer gaat zien 'decolleté'. En met anatomisch loopt het wat natuurlijker over en zit de bolling meer onder in de borst.

Veel lees plezier hier. :D

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Nisa28

Hallo! 

Welkom op het forum :) 

Om even een aanvulling te geven op wat koko hierboven verteld.

Ronde implantaten kunnen ook anatomisch ogen als het dual plane geplaatst word omdat de implantaat dan iets word plat gedrukt door de spier.

Bovenin de zoekbalk kun je bijvoorbeeld klinieken of artsen intypen om verslagen daarover te lezen.

Veel succes met oriënteren!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden zei KoKo:

Hoi @Nisa28 welkom op het forum.:48:

Hier kan je lekker veel info opdoen!
Vaak word er achter de spier geplaatst noemen ze dual plane. Of voor de borstspier als je veel eigen weefsel hebt of een dikke huid daar kijkt de arts meestal naar. Dan heb je nog ronde protheses waar je de bolling boven op wat meer gaat zien 'decolleté'. En met anatomisch loopt het wat natuurlijker over en zit de bolling meer onder in de borst.

Veel lees plezier hier. :D

 

Dag KoKo,

Bedankt voor de informatie! Daar zal ik zeker iets aan hebben. Ik probeer nog een beetje dmv foto's op Google erachter te komen wat ik wil. Maar hier kan ik absoluut al wat mee. 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei Sweetboobs16:

@Nisa28

Hallo! 

Welkom op het forum :) 

Om even een aanvulling te geven op wat koko hierboven verteld.

Ronde implantaten kunnen ook anatomisch ogen als het dual plane geplaatst word omdat de implantaat dan iets word plat gedrukt door de spier.

Bovenin de zoekbalk kun je bijvoorbeeld klinieken of artsen intypen om verslagen daarover te lezen.

Veel succes met oriënteren!

Groetjes

 

Hartstikke bedankt voor de tip! Ik moet het forum nog een beetje ontdekken maar dat gaat wel lukken! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet niet of het nut heeft om in dit topic de vraag te stellen maar doe het toch maar;

Ik heb dus mijn zinnen gezet op een borstvergroting, maar wil absoluut in de toekomst voor een 2e kindje gaan en ook hierbij weer proberen borstvoeding te geven. In mijn omgeving werd mij aangeraden dan te wachten met een borstvergroting maar is dat echt beter? Is er een risico dat er een prothese wissel dient plaats te vinden na een zwangerschap? Mijn borsten werden echt huge in mijn zwangerschap, zou er dan eventueel na een tweede ook veel huid over zijn waardoor mijn borsten met protheses er minder mooi uit zullen zien?

Misschien een beetje een glazen bol vraag, maar wie weet dat iemand hier op het forum ervaring heeft?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden zei Nisa28:

Weet niet of het nut heeft om in dit topic de vraag te stellen maar doe het toch maar;

Ik heb dus mijn zinnen gezet op een borstvergroting, maar wil absoluut in de toekomst voor een 2e kindje gaan en ook hierbij weer proberen borstvoeding te geven. In mijn omgeving werd mij aangeraden dan te wachten met een borstvergroting maar is dat echt beter? Is er een risico dat er een prothese wissel dient plaats te vinden na een zwangerschap? Mijn borsten werden echt huge in mijn zwangerschap, zou er dan eventueel na een tweede ook veel huid over zijn waardoor mijn borsten met protheses er minder mooi uit zullen zien?

Misschien een beetje een glazen bol vraag, maar wie weet dat iemand hier op het forum ervaring heeft?

 

Hoi meis,

Of er na een zwangerschap en het geven van borstvoeding een wissel nodig is, is absoluut niet te voorspellen.Het is per persoon verschillend in hoeverre de borsten te lijden hebben na dit alles, maar de kans zit er natuurlijk wel in, dat er teveel huidoverschot gaat komen en je de protheses kunt gaan zien,of plooien kunt krijgen.

Meestal word er inderdaad aangeraden om te wachten tot na een zwangerschap,maar je weet natuurlijk ook niet van tevoren hoe lang een zwangerschap op zich laat wachten.

Ook is het wel zo, dat je na het stoppen van de borstvoeding, nog een half jaar moet wachten voordat je een bv kunt nemen, omdat je 6 maanden moet ontzwangeren,en er zijn pc's die zelfs een jaar aanhouden.

Maar als je bijvoorbeeld kijkt bij lucia, die is na haar bv , zwanger geworden, borstvoeding gegeven en haar borsten zijn echt heel erg mooi gebleven, dus er is helaas geen duidelijk antwoord op te geven.

xx

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 months later...
  • 4 months later...

Dag allemaal!

 

Nou vandaag eindelijk de bevestiging gehad per mail. 7 augustus wordt ik dan geopereerd! Ontzettend veel zin in maar de twijfels om de cc's slaan weer ontzettend toe. 

 

Mijn eerste consult had ik bij Frans Straten, na mijn wensen aangehoord te hebben adviseerde hij mij 400cc hp dual plane. Daarna ben ik op een 2e consult geweest via Faceland bij Roel Fresow. Hij vond 400 cc veel te 'zwaar ogen' en adviseerde me 355cc full aan of 360 demi. Vreselijk verwarrend dus! 

 

Afgelopen week een topic geplaatst op dit forum en toen werd het me al gauw  duidelijk de 360 demi volledig te negeren. Maar nu... nu twijfel ik gewoon weer, of ik niet toch gewoon voor de 400cc moet gaan! Toch omdat ik dit in eerste instantie gewoon een goede maat vond bij Frans. En ergens vond ik het ook wel weer best  groot lijken bij Fresow. Maar hoe vaker ik naar de foto's kijk hoe mooier ik het toch begin te vinden.

 

Ik had vroegah een goede volle C cup en een kleine D. Was er tevreden mee maar een volle D cup had ik nog mooier gevonden. Nu na zwangerschap een lege B over, en ben er toch bang voor dat ik met de 355cc full van Fresow uit ga komen op een volle C. 

 

Al met al vervelend en het neemt helemaal mijn vreugde weg wat betreft de borstvergroting waar ik al zolang naar verlang!  

 

Hopelijk lukt  het me gauw een keuze te maken.. en tot die tijd blijf ik lekker struinen op dit forum

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om een beter beeld te krijgen zet ik even mijn maten erbij; 

 

171cm, 65 kg, kleine slappe B cup.

 

Wat misschien ook handig is om te weten, ik ben momenteel nog hard aan het trainen om mijn lichaam een stuk strakker te krijgen. En toch ook wel nog een paar kilo wil afvallen. Dit zorgt er mede voor dat ik dus alsnog twijfel over de 400cc. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Nisa28, we worden op dezelfde dag geopereerd door Fresow! :D Bij mij ook twijfels over de maat! Maar ik heb zoveel verhalen gelezen over spijt van te klein en nog 0 verhalen over spijt van te groot, dus eeeeh...ik ga voor mn grootste optie ^_^

Nog 3 weken! :D Ben je nerveus?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17-7-2017 om 13:19 zei Nisa28:

Om een beter beeld te krijgen zet ik even mijn maten erbij; 

 

171cm, 65 kg, kleine slappe B cup.

 

Wat misschien ook handig is om te weten, ik ben momenteel nog hard aan het trainen om mijn lichaam een stuk strakker te krijgen. En toch ook wel nog een paar kilo wil afvallen. Dit zorgt er mede voor dat ik dus alsnog twijfel over de 400cc. 

 

Ben je smal? Ik weet niet wat je huidige cupmaat en omvang is?

Ik ben 1,68 en 60-61kg en ben met 275cc motiva van een 70A naar een 70E gegaan. Voor zicht een C cup denk ik? Maar dat vind ik dan weer lastig inschatten :P Ziet er iig niet uit als een E. Ik ben heel smal (68cm omvang)..

 

Kun je niet eerder voor 375cc gaan van Motiva? Dan heb je een beetje een middenweg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7/18/2017 om 07:05 zei Lonneke81:

Hey Nisa28, we worden op dezelfde dag geopereerd door Fresow! :D Bij mij ook twijfels over de maat! Maar ik heb zoveel verhalen gelezen over spijt van te klein en nog 0 verhalen over spijt van te groot, dus eeeeh...ik ga voor mn grootste optie ^_^

Nog 3 weken! :D Ben je nerveus?

Hai @Lonneke81, wat toevallig!  Hoeveel cc krijg jij? 

 

Ik vindt je opmerking over dat je nog nooit hebt gelezen dat iemand spijt had van de te grote borsten, bijna doorslaggevend! Dus ik neig momenteel echt veel meer naar de 400cc. Ook omdat Frans Straten (waar ik mijn 1e consult had) dit ook adviseerde. 

 

Toch denk ik dat ik een tweede passessie ga aanvragen.

 

Op dit moment ben ik nog niet heel erg zenuwachtig, maar dat komt omdat ik me erg druk maak om het aantal cc's te kiezen.

 

Jij wel al zenuwachtig? En wie weet tot dan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden zei Nisa28:

Hai @Lonneke81, wat toevallig!  Hoeveel cc krijg jij? 

 

Ik vindt je opmerking over dat je nog nooit hebt gelezen dat iemand spijt had van de te grote borsten, bijna doorslaggevend! Dus ik neig momenteel echt veel meer naar de 400cc. Ook omdat Frans Straten (waar ik mijn 1e consult had) dit ook adviseerde. 

 

Toch denk ik dat ik een tweede passessie ga aanvragen.

 

Op dit moment ben ik nog niet heel erg zenuwachtig, maar dat komt omdat ik me erg druk maak om het aantal cc's te kiezen.

 

Jij wel al zenuwachtig? En wie weet tot dan!

Ja misschien komen we elkaar tegen! Ik krijg waarschijnlijk 295cc. Uit consulten bij andere pc's kwam 255cc, maar ik schrok toen gewoon van dat er opeens 'iets' zat. In het huidskleurige hemd vond ik het groot en met mn eigen shirt er overheen niet zo. En ik heb een omvang van bijna 80cm, dus jah... Aan de andere kant heb ik daar dunne huid. Ik heb nu met faceland afgesproken dat dr Fresow beide maten klaarlegt op de operatiedag (na een hoop gedoe), want een passessie lukt me niet meer qua werktijden. Dus ik laat Fresow me vooraf ook nog even adviseren. 

Met vlagen ben ik nerveus, als het tot me doordringt wat er precies gaat gebeuren... :blink: 

Ze zeggen dus dat als je twijfelt over 50cc (of minder) dat je dan voor de grootste moet gaan... Maar als je een extra consult kunt doen, zou ik dat zeker doen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7/19/2017 om 19:28 zei Ellen125:

 

Ben je smal? Ik weet niet wat je huidige cupmaat en omvang is?

Ik ben 1,68 en 60-61kg en ben met 275cc motiva van een 70A naar een 70E gegaan. Voor zicht een C cup denk ik? Maar dat vind ik dan weer lastig inschatten :P Ziet er iig niet uit als een E. Ik ben heel smal (68cm omvang)..

 

Kun je niet eerder voor 375cc gaan van Motiva? Dan heb je een beetje een middenweg.

Hi @Ellen125,

 

Ik heb nu een zielig b-cupje, in een push up bh lijkt het nog wel wat maar naakt is het niet eens een borst te noemen haha! mijn precieze omvang weet ik niet. Hoorde Anke iets rond de 70 nog wat opnoemen dus denk ergens tussen de 75 en de 80 in. Ben dus niet erg smal en best brede schouders.

 

Voordat ik zwanger werd had ik een volle C en toen mocht het van mij eigenlijk best een cupmaat groter. Ik heb idd ook nagedacht aan een tussenweg maar vind het zo ontzettend moeilijk! Langzamerhand denk ik toch dat ik gewoon voor de 400cc moet gaan, dus ga ik morgenochtend Faceland contacten om een 2e passessie in te plannen. 

 

Had jij het zelf ook moeilijk om de juiste maat te kiezen?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Nisa28:

Hi @Ellen125,

 

Ik heb nu een zielig b-cupje, in een push up bh lijkt het nog wel wat maar naakt is het niet eens een borst te noemen haha! mijn precieze omvang weet ik niet. Hoorde Anke iets rond de 70 nog wat opnoemen dus denk ergens tussen de 75 en de 80 in. Ben dus niet erg smal en best brede schouders.

 

Voordat ik zwanger werd had ik een volle C en toen mocht het van mij eigenlijk best een cupmaat groter. Ik heb idd ook nagedacht aan een tussenweg maar vind het zo ontzettend moeilijk! Langzamerhand denk ik toch dat ik gewoon voor de 400cc moet gaan, dus ga ik morgenochtend Faceland contacten om een 2e passessie in te plannen. 

 

Had jij het zelf ook moeilijk om de juiste maat te kiezen?

 

Ja vond dat ook wel lastig. Niet te groot, niet te klein, veel vergelijken. Kon mezelf echt gek maken. Ga nog een keer passen en kijk wat je het mooiste vind. En een knoop doorhakken. Blijven twijfelen wordt je moe van :P 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist de knoop doorgehakt! Zojuist bevestiging gekregen van Faceland dat ze de 400cc's besteld hebben :D

 

Helaas was ik wel genoodzaakt om mijn operatie een week te verzetten, dit ivm mijn partner dit langer in het buitenland moet blijven.

 

Nu beginnen de zenuwen langzamerhand door mijn lijf te gieren! Heb er nu zo ontzettend zin in en weet haast wel zeker dat ik de juiste keus gemaakt heb. Mede dankzij dit forum!

 

Nu wordt het shoppen voor comfi outfits voor na de operatie en en sportbh's! Iemand nog enige tips voor goede fijne sportbh's? En hoe schat je nou eigenlijk een beetje de juiste maat in?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17-7-2017 om 13:15 zei Nisa28:

Dag allemaal!

 

Nou vandaag eindelijk de bevestiging gehad per mail. 7 augustus wordt ik dan geopereerd! Ontzettend veel zin in maar de twijfels om de cc's slaan weer ontzettend toe. 

 

Mijn eerste consult had ik bij Frans Straten, na mijn wensen aangehoord te hebben adviseerde hij mij 400cc hp dual plane. Daarna ben ik op een 2e consult geweest via Faceland bij Roel Fresow. Hij vond 400 cc veel te 'zwaar ogen' en adviseerde me 355cc full aan of 360 demi. Vreselijk verwarrend dus! 

 

Afgelopen week een topic geplaatst op dit forum en toen werd het me al gauw  duidelijk de 360 demi volledig te negeren. Maar nu... nu twijfel ik gewoon weer, of ik niet toch gewoon voor de 400cc moet gaan! Toch omdat ik dit in eerste instantie gewoon een goede maat vond bij Frans. En ergens vond ik het ook wel weer best  groot lijken bij Fresow. Maar hoe vaker ik naar de foto's kijk hoe mooier ik het toch begin te vinden.

 

Ik had vroegah een goede volle C cup en een kleine D. Was er tevreden mee maar een volle D cup had ik nog mooier gevonden. Nu na zwangerschap een lege B over, en ben er toch bang voor dat ik met de 355cc full van Fresow uit ga komen op een volle C. 

 

Al met al vervelend en het neemt helemaal mijn vreugde weg wat betreft de borstvergroting waar ik al zolang naar verlang!  

 

Hopelijk lukt  het me gauw een keuze te maken.. en tot die tijd blijf ik lekker struinen op dit forum

 

 

Ik had precies hetzelfde advies bij hem! Nja niet bij hem zelf maar bij die consulente. Ben uiteindelijk naar boerhaave gegaan en neem nu 420

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

@Nisa28 ik begrijp je heel goed.. ik heb 3 consulten gehad bij 3 verschillende artsen en de laatste arts (die me gaat opereren) kwam ipv 365 met 385 of 415 cc. Voelt dan in ene zo groot. Ik word maandag ook geopereerd en heb ergens ook nog twijfel. Maar wat al eerder hier word gezegd klopt wel, de meeste meiden hadden achteraf liever groter gehad dan kleiner..

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden zei tinkerbel80:

Nog 1 dag! Spannend en succes morgen! 

Dank je wel! Inmiddels al druk met de voorbereidingen thuis. 

 

Weet iemand hier toevallig hoe lang ongeveer het hele proces duurt? Ik word om half 10 verwacht in de baulandkliniek in Mill. Het is de bedoeling dat ik er zelf naar toe rij en dan wordt opgehaald door twee kennissen. Misschien wel handig om dan een tijd door te kunnen geven over wanneer ik ongeveer 'klaar' ben haha.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.