Ga naar inhoud

Nisa28 : 14 augustus 2017 : Dr. Fresow : Bauland Kliniek


Aanbevolen berichten

Op 11-8-2017 om 18:32 zei Mama0815:

@Nisa28 ik begrijp je heel goed.. ik heb 3 consulten gehad bij 3 verschillende artsen en de laatste arts (die me gaat opereren) kwam ipv 365 met 385 of 415 cc. Voelt dan in ene zo groot. Ik word maandag ook geopereerd en heb ergens ook nog twijfel. Maar wat al eerder hier word gezegd klopt wel, de meeste meiden hadden achteraf liever groter gehad dan kleiner..

Wat spannend, jij bent ook morgen aan de beurt! Ook al flink zenuwachtig? 

 

Ja dat getwijfel om de juiste maat te kiezen is vreselijk! Maar ik heb mezelf gevraagd wat ik erger zou vinden, te grote borsten of te klein? Dus toen wist ik al meteen dat ik gewoon voor de 400cc ga, tegen het advies van Fresow in. Het past wel maar hij vond het erg zwaar ogen ivm mijn bouw. Dus dat maakte me aan het twijfelen. Nu twijfel ik niet meer gelukkig.

 

Voor hoeveel cc ga jij? @Mama0815

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 150
  • Created
  • Laatste Reactie
38 minuten geleden zei Nisa28:

Dank je wel! Inmiddels al druk met de voorbereidingen thuis. 

 

Weet iemand hier toevallig hoe lang ongeveer het hele proces duurt? Ik word om half 10 verwacht in de baulandkliniek in Mill. Het is de bedoeling dat ik er zelf naar toe rij en dan wordt opgehaald door twee kennissen. Misschien wel handig om dan een tijd door te kunnen geven over wanneer ik ongeveer 'klaar' ben haha.

 

Bij Bergman geven ze aan dat je er geloof 5 uur in totaal bent. 

34 minuten geleden zei Nisa28:

Wat spannend, jij bent ook morgen aan de beurt! Ook al flink zenuwachtig? 

 

Ja dat getwijfel om de juiste maat te kiezen is vreselijk! Maar ik heb mezelf gevraagd wat ik erger zou vinden, te grote borsten of te klein? Dus toen wist ik al meteen dat ik gewoon voor de 400cc ga, tegen het advies van Fresow in. Het past wel maar hij vond het erg zwaar ogen ivm mijn bouw. Dus dat maakte me aan het twijfelen. Nu twijfel ik niet meer gelukkig.

 

Voor hoeveel cc ga jij? @Mama0815

 

Ja dat heb ik inderdaad ook besloten. Denk dat het formaat snel genoeg went :P ik ga voor 385 of 415 (ze liggen beide klaar). Ben wel wat zenuwachtig maar ik houd me lekker bezig met zorgen dat alles klaar staat, sta nu kippensoep te maken :rolleyes: en 4 kids bezig houden.

Heb jij last van zenuwen? Heb je alles geregeld wat je moest doen? We zullen wel weinig slapen vannacht :lazy2:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Mama0815:

Bij Bergman geven ze aan dat je er geloof 5 uur in totaal bent. 

Ja dat heb ik inderdaad ook besloten. Denk dat het formaat snel genoeg went :P ik ga voor 385 of 415 (ze liggen beide klaar). Ben wel wat zenuwachtig maar ik houd me lekker bezig met zorgen dat alles klaar staat, sta nu kippensoep te maken :rolleyes: en 4 kids bezig houden.

Heb jij last van zenuwen? Heb je alles geregeld wat je moest doen? We zullen wel weinig slapen vannacht :lazy2:

 

 

Oh dan heb je iig genoeg wat je deze dag nog bezig houdt! Net mijn dochter naar mijn schoonmoeder gebracht en het huis schoon gemaakt. Alleen nog boodschappen inslaan en me tas voor morgen klaar zetten. 

 

Gelukkig moet ik vanmiddag werken dus de dag vliegt zo voorbij! 

 

Alvast heel veel succes morgen en alvast een fijn herstel toegewenst!

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden zei Nisa28:

 

Oh dan heb je iig genoeg wat je deze dag nog bezig houdt! Net mijn dochter naar mijn schoonmoeder gebracht en het huis schoon gemaakt. Alleen nog boodschappen inslaan en me tas voor morgen klaar zetten. 

 

Gelukkig moet ik vanmiddag werken dus de dag vliegt zo voorbij! 

 

Alvast heel veel succes morgen en alvast een fijn herstel toegewenst!

 

26 minuten geleden zei Nisa28:

Hier echt vreselijk zenuwachtig trouwens! Kan er echt misselijk van worden momenteel haha

O dat is wel fijn ja gaat de tijd wat sneller ^_^ 

Jij ook alvast heel veel succes morgen! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

I'm awake!! Zit aan de koffie en een beschuitje en tot nu toe voelt het allemaal oke, hooguit wat gevoelig nu nog onder me boobies. Verder wel doodmoe maar dat slaap ik er straks wel uit. 

 

Verslagje zal ik proberen vanavond nog te typen. 

 

Maar goed ik heb dus BOOOOBIES haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks iedereen! Ik voel me super! Wat een ontzettend aardige mensen bij de Baulandkliniek. Kan het iedereen echt aanraden die nog de keuze moeten maken waar en door wie ze geopereerd willen worden. 

 

09.30 was ik aanwezig, mocht me omkleden en toen moest ik wachten op de anesthesist. Deze stelde me een aantal vragen en later kwam Fresow me aftekenen. We hebben nog even gelachen omdat er blijkbaar een stapel protheses lag voor mij (vanwege alle twijfels over de maat). 

 

Uiteindelijk werd ik om 11.00 uur de OK ingereden en werd ik langzamerhand steeds suffer vanwege de narcose. Heb als laatst gezegd dat ik echt geen antwoord meer kon geven omdat ik nu wel echt heel moe werd haha!

 

12.15 werd ik wakker, amper pijn maar mijn hemel wat was ik moe! Uiteindelijk in een deuk gelegen omdat ik dus blijkbaar @tinkerbel80 naast me had liggen die ineens riep; zijn er hier borstenforum dames? 

 

Ben nu lekker onderweg naar huis, hooguit een beetje duizelig en heb echt behoefte aan suiker dus ga zo een cola'tje halen.

 

Voor alle dames die nog geopereerd moeten worden; hrel veel succes! En jij ook @tinkerbel80 met je herstel.

.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Evah:

Hey @Nisa28 wat ben jij snel zeg!

Volgens mij is dat een goed teken ;-).

Fijn dat alles goed is gegaan, nu thuis lekker bijkomen!

 

Ik hoop het wel! Voor nu valt het allemaal echt hartstikke mee. Maar goed het is allemaal wel nog even afwachten ofcourse! 

 

Dankje.. ga nu ooo lekker Netflixen en een beetje slapen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Wens2017:

Wauw het leest alsof het allemaal heel voorspoedig is gegaan, wat fijn zeg! En wat leuk dat jullie elkaar bij de kliniek tegen zijn gekomen!

 

Dat is het zeker! Haha ja was inderdaad wel grappig. Lang leve het borstenforum!

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Nisa28:

Thanks iedereen! Ik voel me super! Wat een ontzettend aardige mensen bij de Baulandkliniek. Kan het iedereen echt aanraden die nog de keuze moeten maken waar en door wie ze geopereerd willen worden. 

 

09.30 was ik aanwezig, mocht me omkleden en toen moest ik wachten op de anesthesist. Deze stelde me een aantal vragen en later kwam Fresow me aftekenen. We hebben nog even gelachen omdat er blijkbaar een stapel protheses lag voor mij (vanwege alle twijfels over de maat). 

 

Uiteindelijk werd ik om 11.00 uur de OK ingereden en werd ik langzamerhand steeds suffer vanwege de narcose. Heb als laatst gezegd dat ik echt geen antwoord meer kon geven omdat ik nu wel echt heel moe werd haha!

 

12.15 werd ik wakker, amper pijn maar mijn hemel wat was ik moe! Uiteindelijk in een deuk gelegen omdat ik dus blijkbaar @tinkerbel80 naast me had liggen die ineens riep; zijn er hier borstenforum dames? 

 

Ben nu lekker onderweg naar huis, hooguit een beetje duizelig en heb echt behoefte aan suiker dus ga zo een cola'tje halen.

 

Voor alle dames die nog geopereerd moeten worden; hrel veel succes! En jij ook @tinkerbel80 met je herstel.

.

Fijn dat het zo goed ging en je vlot naar huis mocht. Haha en leuk dat je @tinkerbel80 hebt gezien! 

Heel veel succes komende dagen! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Nisa28:

Thanks iedereen! Ik voel me super! Wat een ontzettend aardige mensen bij de Baulandkliniek. Kan het iedereen echt aanraden die nog de keuze moeten maken waar en door wie ze geopereerd willen worden. 

 

09.30 was ik aanwezig, mocht me omkleden en toen moest ik wachten op de anesthesist. Deze stelde me een aantal vragen en later kwam Fresow me aftekenen. We hebben nog even gelachen omdat er blijkbaar een stapel protheses lag voor mij (vanwege alle twijfels over de maat). 

 

Uiteindelijk werd ik om 11.00 uur de OK ingereden en werd ik langzamerhand steeds suffer vanwege de narcose. Heb als laatst gezegd dat ik echt geen antwoord meer kon geven omdat ik nu wel echt heel moe werd haha!

 

12.15 werd ik wakker, amper pijn maar mijn hemel wat was ik moe! Uiteindelijk in een deuk gelegen omdat ik dus blijkbaar @tinkerbel80 naast me had liggen die ineens riep; zijn er hier borstenforum dames? 

 

Ben nu lekker onderweg naar huis, hooguit een beetje duizelig en heb echt behoefte aan suiker dus ga zo een cola'tje halen.

 

Voor alle dames die nog geopereerd moeten worden; hrel veel succes! En jij ook @tinkerbel80 met je herstel.

.

leuk om je verslag te lezen :) en het was dus ook nog eens gezellig op de uitslaapzaal met andere meiden van hier. Ik wens je een goed herstel toe!

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden zei Nisa28:

Aah ontzettend lief van je @Lucy89, ben jij al geopereerd of heb je al een datum?

@Nisa28 nee nog niet geopereerd ik moet helaas nog even wachten. 19 september ben ik aan de beurt in het Bauland kliniek bij dr Fresow. Voor mij nog even geduld maar in de tussentijd vind ik het heel leuk om de rest van de verhalen/ervaringen te lezen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Lucy89:

@Nisa28 nee nog niet geopereerd ik moet helaas nog even wachten. 19 september ben ik aan de beurt in het Bauland kliniek bij dr Fresow. Voor mij nog even geduld maar in de tussentijd vind ik het heel leuk om de rest van de verhalen/ervaringen te lezen.

 

Ahh oke! Nou de tijd vliegt zo voorbij voor je en dan ben jij aan de beurt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.