Ga naar inhoud

Nisa28 : 14 augustus 2017 : Dr. Fresow : Bauland Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 150
  • Created
  • Laatste Reactie
34 minuten geleden zei Nisa28:

@Meisie10 ik heb je toegevoegd! 12 september ben jij al aan de beurt zag ik? En ben je al zenuwachtig?

@Nisa28 Dankjewel. Ja klopt!  Ik vind het echt spannend..  28 augustus ga ik nog voor een keer langs om toch nog even te passen voor de zekerheid.  Vind het zo moeilijk inschatten.  ben jij tevreden?  

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Meisie10 verstandig om toch nog een keer te gaan passen. 

 

Ik ben zeker tevreden, vind de vorm nu al erg mooi. Maar ook nu twijfel ik nog steeds hoor of ik toch niet wat kleiner had moeten gaan. Komt meer omdat ik me nu ook wat dikker voel door me boobies ineens. Maar denk dat dat er allemaal bijhoort die rollercoaster van emoies totdat ze eindelijk een keer rustig en soepel erbij 'hangen' en het vocht uit me lichaam is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Nisa28! Hoe is het meid? Alles meegevallen? Hoe gaat het met je rug, best killing vind ik dat. Die pijn in je rug, pffff!! Mag ik ook ff meegluren in je album? Jij had 450cc toch gekozen? Ik ben zelf tot nu toe ook heel blij met het resultaat. De rechterborst voelt al iets soepeler aan dan links...heel gek om ineens borsten te hebben, hahaha!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Julsa:

Hoi,

 

Zou ik ook mee mogen kijken? @Nisa28 ik ben in oktober aan de beurt en erg benieuwd naar zijn werk haha! Ik heb al aardig wat moois voorbij zien komen en kan niet wachten haha!

@Julsa; spannend in oktober! Waar heb je voor gekozen? Ik ben ook 14 augustus geopereerd door dr Fresow. Ben heel tevreden tot nu toe ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Nisa wat gaat het bij jou snel zeg, op de foto's zien ze er al soepeler en natuurlijk uit. Heb je ook minder last dan van de spieren? We zijn op dezelfde dag geopereerd door Fresow  maar ik heb nog steeds gevoel alsof het van die puntige torpedo's zijn bij mij. Maar ik heb geduld hoor en maak mij er niet druk over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Evah @tinkerbel80 heb jullie toegevoegd dames! 

 

Alles is me tot nu toe meegevallen, kan weer eindelijk gewoon opstaan zonder al teveel (spier)pijn in me borsten. Ik heb trouwens 400cc full geplaatst gekregen van Motiva @tinkerbel80

 

@Henrique ja vindt je? Mijn rechterborst vind ik echt nog keihard, komt ook echt amper soepelheid in nog, jammer genoeg. Maar goed lees overal dat je echt geduld moet hebben dus dat moet dan maar. Dat gevoel van die puntige tornedos is dus ook hier echt wel herkenbaar.. weliswaar aan 1 borst maar goed haha

 

Hoe gaat het verder met jullie qua pijn etc? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Nisa28:

@Evah @tinkerbel80 heb jullie toegevoegd dames! 

 

Alles is me tot nu toe meegevallen, kan weer eindelijk gewoon opstaan zonder al teveel (spier)pijn in me borsten. Ik heb trouwens 400cc full geplaatst gekregen van Motiva @tinkerbel80

 

@Henrique ja vindt je? Mijn rechterborst vind ik echt nog keihard, komt ook echt amper soepelheid in nog, jammer genoeg. Maar goed lees overal dat je echt geduld moet hebben dus dat moet dan maar. Dat gevoel van die puntige tornedos is dus ook hier echt wel herkenbaar.. weliswaar aan 1 borst maar goed haha

 

Hoe gaat het verder met jullie qua pijn etc? 

@Nisa28; mooi zijn ze! Bij mij gaat alles goed, sinds gisteravond geen pijnstilling genomen en dat gaat goed. Wel nog spierpijn in mn rug, want dat slapen op deze manier is niet zo mijn ding. Bij mij is mn linkerborst ook nog iets meer gezwollen en iets groter, maar dat was deze voorheen ook. Ik zal straks nog een foto in mn album erbij zetten. Maar ik ben tot nu toe tevreden. Had jij ook dual plane of voor de spier? Succes weer vandaag! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

De pijn is echt prima te doen vind ik. Af en toe lees ik van andere dames dat ze echt veel pijn hebben.  Ik weet niet of het aan de operatiemethode van Fresow ligt of aan de zak medicijnen die we mee naar huis krijgen maar bij ons lijkt dat allemaal beter te gaan toch?

En ja @tinkerbel80 dat rugslapen vind ik ook een toestand hoor, die pijntjes die ik daardoor in de nacht krijg vind ik veel vervelender dan dat beetje spierpijn bij de borsten. Ik ben gisternacht zelfs op de bank blijven slapen, omdat ik daar een beetje op mijn zij kon liggen. De hele leuning van de bank ondersteunt je natuurlijk in de rug en dat ging beter dan in bed.

Vandaag nog even rustig aan doen en veel drinken, voel mij nog steeds wat opgeblazen maar dat hoort er ook bij.

Fijne dag dames!

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden zei tinkerbel80:

@Nisa28; mooi zijn ze! Bij mij gaat alles goed, sinds gisteravond geen pijnstilling genomen en dat gaat goed. Wel nog spierpijn in mn rug, want dat slapen op deze manier is niet zo mijn ding. Bij mij is mn linkerborst ook nog iets meer gezwollen en iets groter, maar dat was deze voorheen ook. Ik zal straks nog een foto in mn album erbij zetten. Maar ik ben tot nu toe tevreden. Had jij ook dual plane of voor de spier? Succes weer vandaag! X

 

Ja, bij mij zijn ze dual plane geplaatst. Bij jou voor de spier toch? 

 

Hier ook hoor ben echt super tevreden! Vooral nu de 'pijn' echt haast volledig weg is. Kan er eindelijk steeds meer van genieten! Jij ook xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Henrique:

De pijn is echt prima te doen vind ik. Af en toe lees ik van andere dames dat ze echt veel pijn hebben.  Ik weet niet of het aan de operatiemethode van Fresow ligt of aan de zak medicijnen die we mee naar huis krijgen maar bij ons lijkt dat allemaal beter te gaan toch?

En ja @tinkerbel80 dat rugslapen vind ik ook een toestand hoor, die pijntjes die ik daardoor in de nacht krijg vind ik veel vervelender dan dat beetje spierpijn bij de borsten. Ik ben gisternacht zelfs op de bank blijven slapen, omdat ik daar een beetje op mijn zij kon liggen. De hele leuning van de bank ondersteunt je natuurlijk in de rug en dat ging beter dan in bed.

Vandaag nog even rustig aan doen en veel drinken, voel mij nog steeds wat opgeblazen maar dat hoort er ook bij.

Fijne dag dames!

 

Heb hier ook 2 nachten op de bank geslapen omdat het daar beter ging! 

 

Ja echt heel erg pijn heb ik niet gehad hoor. Lees wel vaker dat dames die door Fresow geopereerd zijn, niet zo heel erg pijn hebben. Heb de Tramadol ook maar 1x gebruikt en gisteravond zelfs de paracetamol een keer overgeslagen. 

 

Heb hier nu ook een fles gevuld met water staan want dat ergert me nog het meeste van alles, dat opgeblazen gevoel! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Henrique:

De pijn is echt prima te doen vind ik. Af en toe lees ik van andere dames dat ze echt veel pijn hebben.  Ik weet niet of het aan de operatiemethode van Fresow ligt of aan de zak medicijnen die we mee naar huis krijgen maar bij ons lijkt dat allemaal beter te gaan toch?

En ja @tinkerbel80 dat rugslapen vind ik ook een toestand hoor, die pijntjes die ik daardoor in de nacht krijg vind ik veel vervelender dan dat beetje spierpijn bij de borsten. Ik ben gisternacht zelfs op de bank blijven slapen, omdat ik daar een beetje op mijn zij kon liggen. De hele leuning van de bank ondersteunt je natuurlijk in de rug en dat ging beter dan in bed.

Vandaag nog even rustig aan doen en veel drinken, voel mij nog steeds wat opgeblazen maar dat hoort er ook bij.

Fijne dag dames!

@Henrique, volgens mij viel die zak medicijnen best mee toch? Overigens vond ik dat wel een super service! Maar inderdaad lijkt het erop dat (wat ik lees) roel fresow wel voorzichtig met zn clienten omgaat:D. Nou inderdaad dat opgeblazen gevoel vind ik ook echt niks...maar idd dat hoort erbij! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Nisa28:

 

Heb hier ook 2 nachten op de bank geslapen omdat het daar beter ging! 

 

Ja echt heel erg pijn heb ik niet gehad hoor. Lees wel vaker dat dames die door Fresow geopereerd zijn, niet zo heel erg pijn hebben. Heb de Tramadol ook maar 1x gebruikt en gisteravond zelfs de paracetamol een keer overgeslagen. 

 

Heb hier nu ook een fles gevuld met water staan want dat ergert me nog het meeste van alles, dat opgeblazen gevoel! 

@Nisa28, @Henrique, brandnetelthee helpt! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden zei Nisa28:

 

Ja, bij mij zijn ze dual plane geplaatst. Bij jou voor de spier toch? 

 

Hier ook hoor ben echt super tevreden! Vooral nu de 'pijn' echt haast volledig weg is. Kan er eindelijk steeds meer van genieten! Jij ook xxx

Ja klopt! Ik vind t alleen nog steeds raar en als ik in de nacht wakker word kijk ik of ze er nog zitten:blink:. Als ik ga douchen, doe ik dat ook snel zodat mn beha gelijk weer aan kan. Maar dat zal natuurlijk uiteindelijk steeds beter gaan. We houden elkaar op de hoogte! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei Evah:

Mooi zijn ze @Nisa28! Bij mij was het verschil tussen links en rechts ook vanaf het begin aanwezig. 

 

@tinkerbel80 en @Henrique hebben jullie er ook al foto's opstaan?

 

Ik denk trouwens ook dat Fresow gewoon wat voorzichtiger handelt. Als je filmpjes zien van dit soort operaties, gaat het er vaak niet zo zachtjes aan toe.

@Evah, jazeker! Mijn album is openbaar,  dus deze kun je denk gewoon vinden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Evah:

Mooi zijn ze @Nisa28! Bij mij was het verschil tussen links en rechts ook vanaf het begin aanwezig. 

 

@tinkerbel80 en @Henrique hebben jullie er ook al foto's opstaan?

 

Ik denk trouwens ook dat Fresow gewoon wat voorzichtiger handelt. Als je filmpjes zien van dit soort operaties, gaat het er vaak niet zo zachtjes aan toe.

Ik heb nog geen album gemaakt maar ga proberen eens goede foto's te maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 18-8-2017 om 04:30 zei tinkerbel80:

@Julsa; spannend in oktober! Waar heb je voor gekozen? Ik ben ook 14 augustus geopereerd door dr Fresow. Ben heel tevreden tot nu toe ;-)

Ik ga voor 275cc Motiva Full. Zal daarmee qua zicht waarschijnlijk (lees hopelijk ;-)) op een mooie volle C uitkomen.

 

@Nisa28, ziet er al echt natuurlijk uit zeg!!

@Henrique, zou ik ook mee mogen kijken?

 

Goed om te horen dat het jullie allemaal zo mee valt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ladies even een vraagje ik zie dat een aantal van jullie bij dr Fresow geweest zijn. Ik moet morgen laten weten voor wie ik ga. Dr Fresow 400cc motiva of dr van de weij 425cc Mentor. Ik zou heel graag wat foto's willen zien :) of ervaringen van beiden.

Ik ben net nieuw hier dus ik hoop dat deze post goed is zo :) Thanx alvast 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.