Ga naar inhoud

Bambie : 5 januari 2011 : Dr.Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

heey heey bambie..

las in het andere topic dat je twijfelde om naar dr.plovier op consult te gaan..

je kunt altijd gaan toch? gewoon om te kijken wat hij zegt...

durf erom te wedden dat hij wel zegt dat er meer als 300 cc in kan..

wij zijn nog erg jong, dus we moeten zoizo nog voor een wissel...

je hebt je afspraak bij bergman al staan, als je dr.plovier niks vind ga je gewoon je bv bij hun doorzetten :D

:58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 575
  • Created
  • Laatste Reactie

Heeey jayro en mii,

Vinnd het best moeilijk ik ben bang dat als ik ook nog is naar een ander ga dat ik nog erger ga twijfelen en dat k het dan al helemaal niet meer weet :blink: !!! En in principe voel ik me bij de bergman kliniek goed alleen vind de cc's zo weinig :( hoeveel cc wil jij jayro? En mii ga je bij dct plovier onder narcose of een roesje??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja je moet natuurlijk zelf weten meis...

ik weet nu al dat dr.plovier je achter de spier aanraad.. en misschien wel meer cc.

en het is goedkoper bij hem..... misschien voel je je helemaal niet op je gemak bij hem en ga je alsnog nsaar de bergman..

narcose heb ik gehad, roesje is te licht voor een operatie als een bv werd er mij verteld..

eigenlijk maar beter ook helemaal van de wereld zijn denk ik.. ;) xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat vraag ik me juist af waarom het zo goedkoper is eigenlijk?? en is het niet zo dat als je teveel cc's krijg dat je sneller complictaies krijgt of heb ik dat helemaal mis ? ja narcose is beter ja vind ik ook hoor :D ik haat al dat getwijfel haha :145:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Omdat in Belgie de pc;s er minder aan verdienen als hier in Nederland... ;)

en volgens mij is het onzin dat als je meer cc's hebt je meer kans hebt op complicaties..

je herstel en complicaties heb je ook een beetje zelf in de hand vind ik..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahah het salaris van de pc's in belgie is minder dan wat pc's in nederland krijgen..

In nederland krijgen ze meer betaald... ;)

Snapje het nu? hihi...

Zonder file deden wij er ongeveer 1 uur en 10 minuten over...

naar beaucare dan he... maar be-clinic ligt bij brussel geloof ik!

en jij woont ongeveer bij roosendaal dus zal het voor jou ook wel zoiets zijn ... xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Bambie,

Ik begrijp heel goed wat je bedoeld hoor.Je moet doen waar jij je goed bij voelt.Ms is het juist wel goed om een extra consult te doen om te kijken of je daar wel meer cc's krijgt. Je twijfelt namelijk al een tijdje over de cc die je krijgt bij de bergman, ik heb het idee dat je eigenlijk wat meer wilt dan 240?

Ik wil op een grote c/kleine d uitkomen. Dus ik ben benieuwd hoeveel cc dat is bij dr de meyere.

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja haha die van mij zuchtte al toen ik er over begon, hij word er een beetje moe van denk dat ik het elke dag over me borsten heb haha en dat moet hij nog 2 maanden aanhoren !! Weet je waar ik een beetje mee in me hoofd zit is dat van de mensen (zijn er maar weinig) die niet tevreden zijn over hun BV hebben het voor 2000 euro in belgie latien doen weet niet waar hoor dus vandaar dat ik een slecht beeld heb over de goedkopere maarja vind de boobies van die ik hier zie allemaal uit belgie tog wel heeeel mooi:D

ja das vervelend mii maar komt weer terug he alleen wanneer is de vraag en hoe zien je littekentjes eruit??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat begrijp ik, ik had die angst ook een beetje. Maar door de positieve verhalen over dr plovier en de meyere ben ik wel een beetje gerustgesteld. En bij dr demeyere kost het 3000 euro. Ik weet dat het nog goedkoper kan in Belgie maar dan ga ik toch voor het zekere.

Link naar reactie
Delen op andere sites

narcose heb ik gehad, roesje is te licht voor een operatie als een bv werd er mij verteld..

eigenlijk maar beter ook helemaal van de wereld zijn denk ik.. ;) xxx

Dat klopt niet iig, ik heb een roesje gehad (slaapverdoving) en je bent even ver weg als met narcose, alleen kun je zelf blijven ademen iplv beademd te worden!

Ow en artemedis ligt in Gent dat is niet zo ver toch?

Dr de meyere plaatst vooral voor de spier ook bij mensen met weinig weefsel.

Anders moet je de foto's van eefje bekijken die zijn zoo mooi.

Thanks meis! :68: Weet niet of je m'n foto's al gezien hebt Bambie, anders doe je me maar een pbtje!

heey jayro

Op die maat wil ik ook uitkomen heb omtrek 70 ben 1.64 en weeg 51 kilo hij heeft de 280 en 300 besteld!!

Zul je vast wel een grote C/kleine D mee bekomen, ik heb een C nu met 200 cc en zelfde ondermaat als jij!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.