Ga naar inhoud

Bambie : 5 januari 2011 : Dr.Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 575
  • Created
  • Laatste Reactie

Nou gezellig kunnen wij daar samen een kop thee drinken hahahha.

Nou fijn dat je nu weet wat je krijgt. Volgens mij hebben ze de protheses op voorraad daar en kijken ze ook nog op de operatie dag wat het beste past.

Mijn buurvrouw is door dr luijendijk daar geholpen ook dualplane en heeft wel de 300cc. Zij heeft ook een omtrek van 70 en erg tenger maar het staat bij haar heel mooi en niet overdreven groot.

Maar goed de pc kijkt wat het beste bij jou staat. Maar overleggen kan altijd toch.

oeiii spannend kunnen wij samen aftellen.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja hahahah moet jij sochtends of smiddags, ik ergens in de middag weet nog niet hoelaat precies.

Denk je dat ik niet eerst moet bellen over de 300 cc ? Hij raadde dual plane aan hij zei dat voor de spier mischien net zou kunnen maar dan mocht ik niet afvallen ivm met de randen, maar vind dat wel een groot risico kan hij dat ook nog op de dag zelf bepalen?

Nog 2 maandjes hebben we iets om naar uit te kijken haha..

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Volgens mij stond ik om half 11 maar de echt planning moest nog worden gemaakt. Nou dan vragen of je ff mijn boobs mag komen bekijken voordat je de operatie in gaat hahahah.

Ja als hij echt twijfelt voor de spier dan zou ik toch dual plane doen hoor, als je een keertje ziek bent en je valt af dan zie je ms de randen? Ik zou wel even bellen voor de 300 cc en dan vragen of als het kan dat hij die plaatst? Als jij dat graag wilt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja haha ben heel erg benieuwd !!

ga van de week eerst ff bellen , hoop dat het kan :D

ga denk gewoon voor dual plane kiezen want randen lijkt me heel onnatuurlijk en lelijk .

Was trouwens best lastig vinden hoor in het donker haha !!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben je van plan nog veel af te gaan vallen dan?

Ik zou voor voor de spier gaan... :D maar als je echt veel af gaat vallen en dan randen gaat zien is ook niet mooi natuurlijk!

In ieder geval ff bellen voor die 300 cc !

Liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

heeey mii

wil niet afvallen ben blij dat ik eindelijk een beetje wat dikker ben normaal woog ik 44 kilo maar ik val wel makkelijker af dan dat ik aankom maar ben nu sinds mn bevalling niet meer afgevallen (51 kilo),wil tog liever die 300 cc maar ben bang dat hij dat niet wil doen ga 't nog allemaal even navragen ik wist niet dat 't zo moeilijk allemaal zou zijn hahah

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik geloof dat ze bij de bergmankliniek bijna altijd wel dual plane doen, hij zei dat 't niet veel verschil is achter of ertussen, hij is bang dat de 300 cc cilicoon breder als mijn eigen borsten gaan zijn maar hij kan ff kijken natuurlijk :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oooh op die manier.... Hmm daar heb ik niet eens aan gedacht, of mijn silicoon breder is als mijn eigen borst, waarschijnlijk wel want ze steken uit naar de zijkant..

Maar je kunt het altijd vragen he meis... :D misschien kan hij tijdens de operatie kijken wat het mooist is? xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eigenlijk krijgen alle meiden maar 'weinig' cc !

Tenminste de meiden die ik heb gezien hier op het forum..

Ik heb wel eens ergens gelezen dat ze dat bij de bergmankliniek expres doen,

zodat je eerder terug komt voor een wissel???

Weet niet of het waar is he, maar las het ergens !! :unsure:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja zo dacht ik ook snap eigenlijk niet dat ik dat niet gelijk gevraagd heb maar mn vriend vond 240 al voldoende hahaha dus toen ik naar het maximale vroeg (280) vond hij dat heeeeeeeel groot had beter met een vriendin kunnen gaan haha maar vond het wel lief en leuk dat hij zo goed mee dacht en ook vrage stelde , ga morgen denk even bellen als me dat lukt ivm werk, wat was joou MAX volgens jou pc??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi eerlijk gezegd heb ik echt geen idee wat mijn MAX zou zijn..

Toch raar, ik heb daar voor mijn bv eigenlijk niet over nagedacht van : wat nou als er geen cc in passen om mij een D te geven? nee niet over na gedacht heel stom.. :rolleyes: nu ben ik eigenlijk wel benieuwt wat mijn max zou zijn!

Tjaa. mijn vriend wilde ook niet dat ik te groot ging, maar toen ik ze eenmaal had was ie er gek op!

dus dat zal bij jou vriend ook wel zo zijn, houd je vriend eigenlijk van kleine boobs?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou gewoon zeggen dat je er overna hebt gedacht en dat je voor die 300 cc wilt gaan ;) !!! Of hij dat nou minder mooi vind of te groot voor jou, dat is zijn mening, maar hij moet wel aan jou wil voldoen, tenzij het echt niet past natuurlijk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hij zegt dat hij een billeman is en dat hij 't niet erg vind dat ik kleine borsten heb bla bla maar ik denk dat elke man gewoon van borsten houd hoe meer hoe beter, ik weet voor mezelf dat 300 echt niet overdreve gaat zijn maar mijn vriend is daar wel heel bang voor maar hij heeft totaal geen idee waar over gesproke word dus hij kijkt natuurlijk naar wat die chirurg zegt, weet ook eigenlijk niet op wat voor cup ik uitkom met 280 dual plane maar denk niet echt dat ze dat kunnen zeggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi daar was mijn vriend ook heel bang voor, hij was ook billeman, maar nu is hij een tietenman zegt ie zelf ;)

komt echt wel goed met je vriend, als je eenmaal hebt vind ie het vast ook prachtig!

en met jou boobs krijg je echt een prachtig resultaat! weet ik zeker... ik denk op een C ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja duurt lang he haha, ik kon oook al volgende week terrecht maar dt hadden ze liever niet op me werk, januarie was geen probleem en heb me geld ook pas eind december, heb me vriend wel een paar x lief aangekeken maar die von dat ik maar is gewoonn een x gedult moest hebben <_< .

ga je nu bellen dan voor 300 cc?

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid ,

Tja die cc's kiezen is moeilijk he.Bij mij was het niet zo moeilijk want ik ben geen fijn meisje he , ben 1.79 groot en weeg ong 61kg en ik had een B75 dus daar kon wel heel wat bij he en ik wou ook graag groot.

Ik had foto's voor mij pc bij van Carmen Electra en Fergie van Black Eyed Peas en Dr Plovier wist meteen wat ik wou.Mijn vrien vind mijn boobs nu wel heeeeel mooi maar voor hem had het een klein beetje kleiner gemogen.Hum , voor mij niet hoor HAHA :125:

Hij heeft zo een beetje bang dat andere mannen te hard gaan zitten staren dus ik begrijp wel waarom hij het wat kleiner wou.Maar hij vind ze wel super hoor.

Ben benieuwd welke beslissing je gaat nemen.

Liefs Nadja

:101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha... grappig bambi... heb ik ook altijd, mn vriend moet mij constant herinneren dat ik gewoon geduld moet hebben... heb ik van nature niet!! En januari is zo!! Voordat je het weet lig je met je nieuwe borsten je verslagje te schrijven! :126:

Bij je herstel moet je ook geduld hebben.. Maar het leuke is wel dat je elke dag wat verandering ziet! Maakt het wel spannend :)

Ik denk bellen! Het kan geen kwaad toch?? En dan kun je nu minder gaan twijfelen, want je hebt alle opties.

liefs,

marie xxx :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb gebeld joehoeee ze besteld de 300 cc en dan gaan ze met de operatie kijken hoeveel 't kan worden ben echt benieuwd laat t maar gauw 5 januarie zijn !!!!!!!!!

heey mii vind het niet ordinair hoor vind tepelpiercing lijkt me alleen wel eng ,bang dat me tepel eraf zou scheuren met uitklden ofzo haha :D

heeey Nadja,

de maat van carmen elektra vind ik oopk heeeel mooi niet overdreven ofzo, ja mannen houden van grootte borsten bij andere vrouwen maar bij hun vriendin mag et niet TE zijn hoor haha

heey marie,

ja zodra ik iets in me hoofd heb moet het gelijk gebeuren verschrikkelijk is dat en juist nu bij wat k zo graag wil steekt hij er ff een stokje voor grrr haha achja kheb iets om naar uit te kijken lekker rustig na de feestdagen moet ik maar denken :D:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.