Ga naar inhoud

Bambie : 5 januari 2011 : Dr.Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

Hoi Bambie,

Plovier is een toppertje hoor, goeie keuze!!!

Nee ik heb eigenlijk nooit last gehad van mn borsten, 1 middagje een beetje trekkerig/branderig gevoel maar dat was omdat ik iets te vroeg (na een week) weer in de auto was gestapt. Heb een zware auto en geen automaat dus het schakelen en inparkeren waren gewoon nog te zwaar. Was een beetje dom van me. Paar dagen later geprobeerd en toen ging het prima, nu doe ik niets anders meer.

Ben ook al een avondje flink op stap geweest en daarna ook geen last gehad. Het gaat dus prima allemaal, ik hoop dat jij het ook zo mag ervaren....niet alleen jij, ik wens dit natuurlijk iedereen toe!!!!

Bij Plovier krijg je iig super pijnstillers dus dat is ook een pluspunt, ik voelde helemaal geen pijn daardoor, heerlijk hahahaha!!!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 575
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik was even het forum een paar dagen kwijt hahaha.

Maar goed hoor dat je toch voor nog een consult gaat. Ik had ook een beetje schrik voor Belgie. Maar hier zie ik allemaal mooie borsten door Belgische artsen.

Dus gaat helemaal goed komen

En hoop dat je dan ook nog in januari geopereerd kan worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

heeey A70,

Ik hoop tog wel minnimaal 350 te kunnen krijgen maar dat zal vast wel,

nee klopt inderdaad niet ik heb kleine borste maar kleiner als aa lijkt me sterk haha mooie bh heb je aan op je profielfoto:D

om welke cup had je gevraagd eigenlijk??

@ daffy

Dankje:D hoop ook dat k niet teveel pijn ga hebben, was zeker geweldig om te stappe met je nieuwe boobies haha, bij plovier krijg je tramadol mee tog??

@jayro

Ja ik ben zelf ook aventoe een paar daagjes afwezig hoor druk druk druk, ik hoop 't ook ik d8 er eerst aan ff te bellen of ik mischien alvast wel een datum kan vastleggen voor de zekerheid maar dat is misc een beetje raar hihi!!!

xxxxxxxxxx en veel liefs allemaal

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hej Bambie,

Dank je. Heb die bh van moontje gekocht. Ze hAd hem hier op t forum te koop aangeboden. Vond hem zo appart :)

Ik had om een hele volle C Gevraagd en tis dus een 70E geworden met 375 cc. Haha zo zie je maar dat je niet te veel op een maat af moet gaan, maar gewoon op wat je mooi vind! Gewoon een hoop foto's meenemen meid naar je consult zodat je goed op dr plovier over kan brengen wat je wilt.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ daffy

Dankje:D hoop ook dat k niet teveel pijn ga hebben, was zeker geweldig om te stappe met je nieuwe boobies haha, bij plovier krijg je tramadol mee tog??

Ja je krijgt een recept voor Paracetamol, Tramadol en Ibuprofen mee, kost ongeveer 22 euro bij elkaar, de apotheek zit daar om de hoek. Ik heb gewoon de maximale dosis geslikt de eerste dagen, op aanraden van Plovier die zei dat je dat gewoon moet doen, pijn of geen pijn. Hij waarschuwde wel dat je van die Tramadol erg misselijk kan worden en dat je die dan beter niet kan nemen als dat gebeurt maar ik heb dat geen moment gehad, je kan er ook suf van worden maar dat had ik ook niet. Mijn zusje slikt Tramadol voor haar hernia, wel in veel hogere dosis maar die gaat er dus echt heel erg van kotsen en is helemaal van de wereld als ze dat neemt, dus die waarschuwde me ervoor, maar ik had dat gelukkig helemaal niet...

Ik hoop voor je dat je ook geen pijn hebt na de operatie!!!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey daffy,

heb al medicijnen gehaald van de voorschriften van de bergman kliniek haha dat was: vitamine c, zuigtabletten tegen de misselijkheid 1 uur voor de operatie. tabletten tegen blauwe plekken en zwellingen 1 week voor de operatie, een pre op drankje van nutricia voor de lege maag te vullen 2 uur voor de operatie, paraceramol en ibrupofen. was 10 euro maar weet niet of ik dat nu ook bij plovier moet gaan gebruiken kga t ff meenemen denk om te vrage of dat goed is . en heb van me schoonmoeder tramadol gekregen die werkt in t ziekehuis :D volgens mij ben ik wel voorzien hope dat ik geen gat me maag krijg hahaha maar denk dat plvier de helft al afraad !

maar tramadol lijkt me ook niks dan ik ben nogal gevoelig voor misselijkheid sinds mijn bevalling kheb daar zo van die kwaaltjes aan overgehouden zie daarom ook zo op tege die narcose!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat had ik ook hoor, ben ook altijd snel misselijk, ook tijdens mn bevallingen de hele boel ondergekotst door de pijnstlling, zelfs tijdens mn kiezersnede bleef ik gaan, toen mn dochter bij me werd gelegd na de keizersnede, kotste ik zo over haar heen, ben daar echt heel gevoelig voor normaal gesproken. Ik zou al die troep van de Bergman niet nemen hoor, is echt nergens voor nodig. Beter als je een lege maag hebt ipv dat drankje en pilletjes tegen misselijkheid. Ik heb het doorgegeven aan de anesthesist dat ik verwachtte heel erg misselijk te gaan worden en over te gaan geven en zij zei gelijk dat ze me meteen voor de operatie al een middel via het infuus zou toedienen tegen de misselijkheid. Ik heb me geen seconde ziek of misselijk gevoeld, had zelfs na een uurtje al verschrikkelijke honger en ben onderweg naar huis bij de pomp gestopt voor een paar sandwiches en een grote fles cola.

Vitamine c heb ik wel geslikt voor de operatie, gewoon omdat ik niet verkouden wilde worden maar of dat nou zin had?? Ook heb ik arnica druppeltjes geslikt voor de operatie tegen blauwe plekken en die had ik inderdaad niet maar ook dat weet ik niet of dat daardoor kwam, denk dat dr Plovier gewoon voorzichtig is geweest haha en dat ik daarom niet blauw was. Je moet even kijken hoe zwaar die Tramadol van je schoonmoeder is, die van Plovier is 50 mg en daar moet je er dan 2 van nemen per 24 uur. Ik deed dat voordat ik ging slapen en als ik wakker werd....weet niet of het goed hielp tegen de pijn maar ik sliep er wel lekker van haha. Voor je maag hoef je niet bang te zijn hoor, je slikt ze maar hooguit een week. Alleen oppassen dat er wel een uur tussen de tramadol en de paracetamol en ibuprofen zit. Waarom weet ik niet maar Plovier zei dat je die niet alle drie tegelijk mocht innemen.

Maar ja, zoals blijkt doet elke kliniek het anders.....ik zou me gewoon aan Ploviers voorschriften houden want bij mij heeft het perfect geholpen, heb echt geen minuut pijn gehad....misschien geluk maar misschien gewoon goede medicijnen/voorschriften.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee maar hij vindt het wel fijn zodat hij een idee heeft over de vorm en maat. Het was bij mij het eerste wat hij vroeg toen hij binnenkwam. Nou had ik dus een probleem met mn fotootjes, die waren eruit gekomen als mini foto's, ze waren ongeveer 2 vierkante cm dus dat ging nergens over. Ik zei als dat ie het vast niet kon zien maar dat kon hij gelukkig wel. Hij vroeg voor de zekerheid nog welke maat ik wilde en toen zei ik minimaal een E, liefst groter. hij zei dat hij dat al zag op die foto en dat hij er rond de 600 in zou doen, tenzij dat niet paste. verder nog een beetje bebabbeld over de vorm en toen is ie gaan tekenen.

Maar dit was allemaal pas net voort de operatie hor, tijdens mn consult had ik niks bij me.

Succes, nog een paar daagjes1!!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey jayro,

Ja best wel haha ik moet er vrijdag om 10 uur zijn ! En dan ga ik daarna ff bellen naar de bergmankliniek als ik het daar wil laten doen, of mailen ik kijk nog wel even ik mail liever maar weet niet of ze daarop reageren, heb jij inmiddels al iets gehoord???

xxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Bambie zie dat je vrijdag consult heb bij Plovier, maar in je naam staat dat je al ergens geopereerd wordt of begrijp ik het nu verkeerd? :blush:

Afijn ik ben dus ook geopereerd door Plovier en ga in 12 januari weer opnieuw onder het mes, maar Plovier is een vakkundige man en die zijn klanten echt goed wil helpen. Naar welke cupmaat wil je gaan of weet je dat nog niet?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

heeey Roosie,

heb toevallig gisteravond je topic gelezen en wilde je vragen op je ww want was eigenlijk wel heeel benieuwd naar je boobies, alleen niet meer gedaan me zoontje zat op me schoot te springen en was maar gestopt met computeren, grappig dat je toevallig heb gereageert om mijn topic :D wel heel vervelend dat je niet tevrede ben over de maat en wat ingewikkeld allemaal he? ik zat zelf te denken dat ik tog min. 350 cc wil maar als het dan op een B kan uitvallen hou ik het maar op min 400 cc, gek he dat alles zo verschillend uitvalt, ik denk tog dat dat komt door die spier die niet bij iedereen even veel meegeeft, ben je nu zenuwachtig om weer geopereerd te worden of juist niet ?

Klopt ik was bij de bergmankliniek geweest bij dkr maas en ik was heel positief eigenlijk en gelijk een afspraak gemaakt enzo maar rond die tijd kwam ik hier op t forum en las dat bijna iedereen naar dkr plovier gaat en dat er maar weinig meide zijn die onder de 300 cc hebben en dkr maas wil dus eigelijk maar 280 geven maar dan kom ik nooit op een volle c kleine d uit (dat is wat ik graag wil)en toen ik de prijs hoorde van dkr plovier dacht ik eigelijk.. zou 't dan allemaal wel in orde zijn daar, maar begreep van mn schoonmoeder (belg) dat je in nl de btw zelf moet betale en in belgie niet maar dat ze daar net zo goed zijn vaak zelf nog beter ook! nu ga ik dus op consult naar dkr plovier en ik denk dat 't wel 99,9% zeker is dat ik 't daar wil laten doen maar laat tog nog maar even mn naam staan tot ik 't consult heb gehad en het echt 100% zeker weet :D Ik hou jou topic ook in de gaten ben heeeel benieuwd, wanneer kon jij nu ookalweer op consult?

veelliefs Bambie (amaii wat een verhaal!!)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Bambie,

Nou je zal nu wel je consult hebben gehad, als je door de sneeuw heen bent gekomen hahaha.

Ik ben heel benieuwd wat hij heeft gezegd en wanneer je terecht kan.

Nee heb niks meer gehoord van de bergman. Houdt er rekening mee dat je schriftelijk moet annuleren. Dus via een fax of brief. Dat stond in de voorwaarden.

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Bammbie wat toevallig dat je gisteravond mijn topic zat te lezen hihi. Inderdaad vervelend dat het bij mij allemaal zo is gelopen, is inderdaad erg moeilijk de juiste maat te 'kiezen' Met 350cc zal je zeker wel een 70c ermee kunnen bereiken hoor denk ik! Maar het is inderdaad een feit dat het bij echt iedereen anders uitvalt, denk dat ik daar wel een goed voorbeeld van ben <_<. Ik ben nu wel meer zenuwachtiger dan de eerste keer ja, de eerste keer had ik zoiets van kom maar op heb er zin in en was ik niet zenuwachtig. Maar ik weet nu precies wat er gaat gebeuren, dus ook de dingen die ik iets minder fijn vond haha majaa heb het er allemaal voor over hoor!! :D Weet in ieder geval bijna zeker dat plovier je meer dan 280cc gaat geven hoor, pfff als ik dat had gekregen was ik echt nog ongelukkiger geworden. Maar het is inderdaad waar, Belgie is goedkoper en er is niks mis mee. In Nederland doen ze volgens mij ook liever te klein dan te groot qua aantal cc.. weer typisch nederlands ofso :44: Kom zelf ook uit Nederland hoor maar dat uurtje rijden was zeker de moeite waard naar Belgie! Ben benieuwd hoe het consult is verlopen..

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel veel succes bambie morgen!

Ik ben t weekend weg, maar kom maandag zeker ff spieken hoe t gegaan is, ben erg benieuwd naar je besluit.

En wat roosie zegt is echt waar: die cc´s zijn zo verschillend. Ik heb ´maar´ 375 en een 70E. Pakt echt bij iedereen anders uit. Maar 400 zal je vast een mooie cup opleveren hoor!

Laat t maar gerust aan Dr Plovier over!!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo ik ben weer veilig thuis het viel reuze mee onderweg!!

Ik heb mijn keuze dus gemaakt ik ga naar dkr Plovier:D!!!!

Vond hem heel aardig en nam de tijd hij wachten ook echt tot ik zelf opstond om weg te gaan dat vond ik wel positief, ik was door al die sneeuw gedoe helemaal vergeten foto's mee te nemen zei dat ik C/D wou dus het aantal cc wist hij nog niet echt te vertellen, wel dat 't rond de 400 cc zal zijn:D:D:D! Mijn operatie datum is gewoon weer 5 januarie om 8 uur, 7 uur aanwezig zijn ben ik wel blij mee want dan hoef ik geen honger te lije en geen zenuwen! hij meette trouwens echt alles goed op en zei dat mijn ene tepel hoger zat dan de ander had ik dus nog nooit gezien haha !! dit was mijn verslagje ben super blij!!!

xxxxxxxxxxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Bambie super fijn dat je consult zo fijn is verlopen en dat je je er ook laat opereren!

Met 400cc zul je zeker wel een mooie maat krijgen hoor, heb je trouwens 70 of 75 als omvang?

Nog even reactie over je pb, ben wel heeel erg tevreden over de vorm maar zoals je zelf aan aangaf waren ze niet echt ver naar voren en was het gewoon totaal niet het beeld die ik had in me hoofd.

Zelfs ik denk oeff als 550/600cc maaar niet weer te klein wordt.. bij mij is het natuurlijk toch wat kleiner uitgevallen vergeleken de rest :unsure:

Maargoed ik heb er vertrouwen in! Krijg je eigenlijk high of medium profile of wordt dat ook pas terplekke bekeken?

Vind wel leuk dat we rond dezelfde tijd geopereerd worden, kunnen we elkaar beetje op de hoogte houden ^_^

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey bambie,

Wat fijn dat je hebt gekozen! En ook fijn dat je ook de 5de kan worden geholpen. Ik moet nog twee dagen langer wchten.

Ik heb trouwens de bergman gebeld vandaag en zij hadden mijn fax ontvangen en de operatie geannuleerd met excuses dat zij geen bevestiging hier van hadden opgestuurd. Nou ja weet in ieder geval nu zeker dat ik van de lijst ben afgehaald.

400cc dat wordt vast een mooie cup! En wat bespaar je nu qua kosten?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.