Ga naar inhoud

Bambie : 5 januari 2011 : Dr.Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

heey eefje,

Ik was je foto's aan het zoeken maar zag ze niet staan haha maar je hebt ze prive staan ik zou ze graag willen zien :D Ja denk je dat ik dan op een c/d uitkom ik hoop het wel :D

xxx

Je hebt een berichtje in je inbox! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 575
  • Created
  • Laatste Reactie

heey mii, ja ik rook dus zelf ook haha ben benieuwd of ik kan stoppen niormaal gezien kan ik dat best goed maar zou dat echt zoveel schelen??? ik ga het zowiezo proberen :D

@ eefje,

Ze zijn echt heel mooi!! ze zijn ook echt gegroeid he met de tijd of zie ik dat verkeerd???????

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ eefje,

Ze zijn echt heel mooi!! ze zijn ook echt gegroeid he met de tijd of zie ik dat verkeerd???????

Thanks! :68: Ze zijn niet echt veel veranderd qua grootte, enkel de vorm is mooier geworden, maar als ik ze tegen elkaar aan druk lijken ze ook wel groter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja mischien omdat ze ook ingedaald zijn dat ze groter lijken idd heb jij je gevoel in je tepels weer normaal?? je littekens zijn ook bijna niet meer zichtbaar mooi hoor!! deed dual plane veel zeer?

Heb van mezelf al niet zo'n gevoelige tepels, ze zijn even na de bv wel heel gevoelig geweest, op het pijnlijke af, maar nu zijn ze voor mijn gevoel weer helemaal de oude, hihi, maar heb geen dual plane hoor, heb ze voor de spier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Joehoeeeeeeeee!! De papieren zijn binnen van de bergman kliniek wat een vragenlijst zeg!! Alleen wat minder dar er op het voorschriftje plastische chirurgie staat :unsure: ik zag ook een afspraken kaartje erbij met 2 datums na mn bv weten iemand wat voor controles dat precies zijn en of dat ook niet gewoon bij de huisarts kan ?

Owja ik ga trouwens niet meer bij plovier op consult, me vriend vind dat ik is niet zo moet twijfelen en dat de bergmankliniek goed is..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen idee of stoppen met roken helpt..

ik had er echt lak aan.. ik heb gewoon lekker doorgerookt.. had geen zin om te stopppen

bij de een heeft het er wel mee te maken en bij de ander weer niet...

maarre toch maar geen consult?

maar meis, je moet doen waar jij je fijn bij voelt he.

als je twijfelt over de bergman zou ik toch voor een 2e consult gaan.. ccx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Bambie,

Ik heb ook alle papieren binnen gekregen. Toch wacht ik nog even met de aanbetaling na het consult van de 22ste.

Maar het is idd een hele papierwinkel.

En als jij niet meer twijfelt dan moet je gewoon bij Dr Maas blijven. Vond het ook een vriendelijke arts hoor.

Groetjs

Link naar reactie
Delen op andere sites

heeey,

Ik ben totaal niet ontevreden over de bergman kliniek in tegendeel!! Dus daarom is het beter dat ik gewoon hier blijf want anders ga ik weer twijfelen enzo:D Stond bij jou ook overal 5-10-10 op de papieren bij mij wel haha foutje kan gemaakt worden maar wel een slordige fout, en wat een vragenlijst en medicijnen die ik moet halen zeg!! vind het nu allemaal wel heel echt worden krijg er allemaal de zenuwen van hihi !!

Tja en roken zal ik denk tog wel blijven doen zowiezo van te voren heb hele drukke werkweeken met kerst enzo dus dan moet ik wel ff roken en met oud en nieuw enzzo maar daarna stoppen vind ik niet zo erg dan zit ik tog maar thuis binnen zonder stress, ik kijk wel rook zowiezo niet echt veel 3 sigaretjes per dag maar!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja haha dat is het he ik heb nog nooit willen stoppen zou niet weten waarom zo schadelijk is het allemaal niet heb nog nooit gehoort dat iemand in mijn omgeving iets ernstigs aan roken heeft overgehouden, wel aan stress das veel slechter en een lekker peukie op zn tijd ontlaad me helemaal van de stress :D

Wanneer ga je op vakantie trouwens dit jaar nog?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee ik denk dat dan mn centjes ver op zijn haha en vind mn zoontje nog wat te klein om echt met het vliegtuig weg te gaan hij zit namelijk in zijn peuterpubertijd :93: wil wil graag op vakantie helemaal met mn nieuwe boobies straks dus misch van de zomer alleen dan is alles zo duur he !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag damessss,

Even een update!! Ik ga tog maar bij dkr Plovier op consult: 3 december om 10 uur!! hoor hier zoveel goede verhalen en vind de borsten van hem zooo mooi!!

En wil gewoon meer cc dan 280 en denk dat plovier daar geen problemen mee heeft :D Ik hou jullie op de hoogte !!!

xxxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja klopt, ik wil echt een volle c kleine d en denk nie dat ik die daar ga krijgen, ik had ook een verkeerd beeld over belgie omdat het allemaal goedkoper is enzo dan denk ik dan zal het wel minder goed zijn.. maar dat is helemaal niet, me schoonmoeder komt uit belgie en die zei dat dat met de btw te maken heeft ofzo die moet je hier zelf betalen en in belgie niet ofzoiets. Ben wel benieuwd naar Plovier

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed idee Bambie, gewoon doen en kijken waar je het beste gevoel bij krijgt.

Natuurlijk is het in Belgie ook gewoon goed. Ik heb gelezen dat het goedkoper is in Belgie omdat de artsen daar veel minder verdienen dan in nederland.

Dat de kwaliteit niet minder is, is wel duidelijk denk ik!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey daffy,

klopt de artsen n belgië zijn ook gewoon goed heb niks slechts kunnen vinden over plovier even kijke of ik me op me gemak voel in die kliniek en bij plovier zelf natuurlijk en dan daar maar een afspraak maken! je borsten zijn trouwens echt super mooi geworden heb je er nog veel last van in het begin helemaal niks he?

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hej Bambie,

Wat leuk dat je toch nog voor en consult naar Dr Plovier gaat.

Volgende week dus al... spannend zeg! Ben beneuwd wat hij je gaat adviseren :rolleyes:

denk ook wel dat je bij hem meer krijgt dan 280 hihi. Weet sowieso niemand die minder heeft gekregen dan 300cc bij hem hihi

Om op je vraag van die tabellen terug te komen. Volgens mij klopt daar ook geen drol van. Het is handig om je ondermaat op te meten. Maar wat de cup betreft moet je gewoon in de winkel passen. En dat is ook wat aan mij al door verschillende lingerie verkoopsters is geadviseerd.

liefs

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.