Ga naar inhoud

Bambie : 5 januari 2011 : Dr.Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

vind niet dat je daar kleine borsten heb hoor !! in een bh hebben ze natuurlijk altijd wel meer volume idd..

aan mijn lichaam is ook niet heel veel veranderd aleen heb wel echt bredere heupen gekregen is opzich niet zo erg want was voorheen heel smal maar nu is het helemaal opvallend dat ik kleine borsten heb, totaal uit verhouding !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 575
  • Created
  • Laatste Reactie

Nou ik zou heel graag wat bredere heupen hebben maar dat zal nooit gebeuren, dat is gewoon mn bouw niet, ben gewoon een rechte plank haha, niks aan te doen. Mn zusje is heel anders gebouwd, die heeft echt enorme J-lo billen en is heel smal van boven, verder lijkt ze precies op mij maar dan donker haar en ogen. Echt raar, zou wel wat van haar heupen en billen willen haha....ach, soms moet je maar tevreden zijn met wat je hebt, tieten kan je er nog op laten zetten maar aan mn bouw kan ik niks doen....hoewel, een vriendin van mij neemt binnenkort bil implantaten om bollere billen te krijgen.....misschien toch eens over nadenken dan haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ik was eerst ook een plank om het zo maar te zeggen maar die bredere heupe vind ik ook maar niks hoor ik heb best dunne benen en als ik dan een broek ga passen en hij zit goed aan mn benen dan zitie super strak van boven en dan krijg ik van die lelijke muffin tops !! maar denk dat iedereen wel vanalles over zich kan verzinnen wat niet mooi is:P we moete idd maar blij zijn met wat we hebben !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha... als je toch onder het mes gaat, laat je meteen ff omdraaien en bilimplantaten indoen.

Heb zelf ook brede heupen, hetzelfde probleem als Bambi... heel gedoe om spijkerbroeken te vinden waarbij je geen 'muffintops' krijgt.

Maar JLO billen zou ik wel willen, vind ik wel mooi :P

Maar goed, kan niet alles hebben he!

Vraag me wel af... we mogen na een borstvergroting een tijdje niet op onze buik slapen... bij een bilimplantaat, mag je dan een tijdje niet zitten?!?!?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nazorg

In de vier weken die volgen op de operatie moet u een steunend korset of pantybroekje dragen. Om de hechtingen moet u zich geen zorgen maken; deze zijn oplosbaar en zullen na verloop van tijd als vanzelf verdwijnen. Houd er rekening mee dat u tijdens twee weken niet op de billen mag zitten. U zult dus staande moeten eten en op uw buik moeten slapen. U mag drie weken lang niet met de auto rijden en zes weken lang niet voorover bukken. Met sporten en zware arbeid zal u zelfs drie maanden moeten wachten. Wacht met roken en het nemen van bloedverdunnende medicijnen (aspirine) totdat de wonden helemaal genezen zijn. Injecties in de billen zijn vanaf nu verboden omdat deze de protheses kunnen beschadigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pffff ze zijn wel allemaal leuk he die bikini's!!!! Moeilijk kiezen zeg!!!!

En wat heeft dat meisje een figuurtje zeg, daar doe je toch een moord voor!!!!! :59:

xx

Nou pfff die foto is zo onduidelijk (is met de eerste cameratelefoon genomen die er bestond haha) dus je ziet het niet goed, maar op dat topje zaten dus een stuk of 100 steentjes haha. Beetje zonde van het geld als ik erover nadenk, en daarbij werd je helemaal gek van de schittering van die steentjes als je in de zon zat, vooral degene die tegenover je zat :154:

Nou, als ik zo je foto zie, mag jij toch zeker niet klagen met jouw figuurtje! En als het nog steeds zo is na je zwangerschappen, dan heb je echt heel veel geluk zeg, en die boobs zijn straks ook weer in orde!:136:

(sorry bambie voor het gebruik van jouw topic :blush:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zullen we een billenforum.com op gaan zetten? Dan gaan we dalijk allemaal onze billen laten vergroten....en misschien sommigen wel verkleinen, prothesewissels etc etc hahaha. Maken we een gallerij aan met foto's van onze billen voor en na.

Gezellig met iedereen van het forum verhuizen :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha ja mii ga je hem nou wel kopen ?

of ga je met deze naar egypte?

Nee zou dat zelf ook niet willen vind mn billen al dik genoeg haha!! zou t oook niet durven vind het al heeeel wat dat ik een bv durf te laten doen !

Pfffffffffff Wat moet ik nog lang wachten he op mn :1big_boobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga er eentje kopen op die site die jij mij eens gaf geloof ik??

maar deze neem ik ook mee hoor... gewoon voor aan het zwembad ofzoo..

of als ik ga snorkelen in de zee, anders zie je de hele tijd zo die billen boven water hahaha

jaa het is nog ff wachten voor jou meis..

maar voor je het weet is het zover... met sinterklaas en kerst gaat het snel!

:58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey..

Ja hoor gaat nog steeds super :D

heb echt nergens meer last van..

Nee we zijn nog maar 1 keertje gweest, vond het toch wel een beetje raar..

maar we gingen eigenlijk voor mijn vriend zijn rug, maar deed teveel zeer.

dus gaan we voorlopig niet... xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey bambie,

Ja gaat goed hoor. Ik heb trouwens nog een consult gepland met dr de meyere van de artemedis kliniek. Dus ms wordt ik toch niet in de bergman geholpen. Ik heb dat consult de 22 ste dus ben erg benieuwd. Ik heb trouwesn van hun nog niks gehoord

En ben je al een beetje aan het aftellen?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het geld is ook wel een van de redenen hoor.

En het ligt ook niet aan dr maas want die vond ik heel erg vriendelijk en kundig.

Maar ik wilde gewoon nog een consult en over dr plovier en dr de meyere zoveel goede verhalen gelezen dat ik toch nog een consult aan heb gevraagd.

Bij de artemedis kliniek heb je ook garantie en mocht je in de toekomst toch wat hebben of niet tevreden zijn mag je altijd terug komen.

Wrm vraag je niet gewoon een consult aan dan kan je altijd toch nog bepalen wat je doet. het is nooit erg om verder te kijken. En als je gevoel dannog Dr Maas zegt blijf je gewoon bij hem.

Zo ga ik het wel doen.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.