Ga naar inhoud

Bambie : 5 januari 2011 : Dr.Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 575
  • Created
  • Laatste Reactie

heey Jayro,

Ja valt me niet mee ben zo zenuwachtig haha, ik vind het steeds moeilijker worden ..voor de spier kun je de randen voelen achter de spier gaan ze uit elkaar staan en las nu pas bij iemand dat ze nooit geen dual plane meer zou willen echt zooo moeilijk ..zou wel graag de ciliconen willen die niet kunnen lekken en met een ruw oppervlak (ivm kapselvorming) kwa grootte dacht ik eerst aan een grote b kleine c maar ga tog voor een volle c aangezien ik hier lees dat er veel spijt hebben over te weinig cc ben wel klein en dun 1.64 ..51 kilo ..meette dr maas jou cupmaat op ?? en neemmt hij echt de tijd of is hij gehaast ..hoelang heb je daar gezeten?? en ga je dan ook gelijk een gesprek aan met de arts die jou narcose doet ?of stel ik nu teveel vragen haha sorry maar wil goed voorbereid zijn:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bambie,ik regeer hier in je eigen topic even terug op je vraag naar mij toe in mijn topic :rolleyes:

waarom ik nooit geen dual plane meer wil?

kijk ik wist dat al voor me wissel,dus toen had ik nog geen vergelijkmatriaal zeg maar,toen stond mijn beslissing al vast.

dual plane is niet voor mij weggelegt,tene eerste oogde het in mijn situatie erg onnatuurlijk,tepelstand klopte niet(meer) ze werden naar de zijkant gedrukt,wat ik afschuwelijk vind,ze voelde als 2 stenen,geen beweging erin,als ik lag bleven ze rechtop staan,als ik bukte,bungelde ze niet mee,allemaal factoren die me duidelijk niet bevielen,toen kwam er ook nog is bij dat ik ze mega te klein vond,dus me besluit naar wissel was snel gemaakt,groter en geen dual plane meer,en heb nu voor de spier,vergelijkmatriaal dus hihi en nu helemaal,nooit geen dual meer voor mij,al kreeg ik ze gratis.

ik heb nu echt tegenovergestelde van wat ik omschreef bij dual :6:

greetzz moontje

sucses met het maken van je keus

Link naar reactie
Delen op andere sites

heeey moontje,

ja had eigenlijk hier moeten reageren maar moet er nog ff inkomen in t borstenforum haha, denk je dat achter de spier beter is als dualplane? ik zou 't liefst voor de spier willen maar weet niet of ik genoeg borstweefsel heb maar dat zal ik maandag allemaal te horen krijgen:D bedankt he moontje.. kus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is niet zo dat ze achter de spier verder uit elkaar gaan staan hoor..

Je borsten zoals ze nu zijn worden uitvergroot, dus staan ze nu wat verder uit elkaar zal dat straks ook zo zijn..

Voor de spier kunnen ze ietsje dichter bij elkaar komen..

Dual Plane houd de borstspier je prothesen tegen waardoor ze iets verder uit elkaar kunnen komen te staan..

Persoonlijk zou ik proberen ze voor de spier te krijgen, anders achter de spier..

dual plane zou ook nooit mijn voorkeur zijn..

:58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja snap ik... als je ze echt perse voor de spier wilt hebben zou je eens naar Bruno moeten gaan, waar moontje en eefje zijn geweest, die doet altijd voor de spier met prothesen met dunne randen.. Maar achter de spier kan ook mooi resultaat geven vind ik.. :)

ik heb ze nu bijna 9 weken en alles gaat perfect :D het voelt inderdaad al helemaal als me eigen borsten.. het enige nadeel is dat het gevoel onderaan boven mijn litteken nog weg is... Hopelijk komt dit snel terug ..

:58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

geeft niks Bambie,waar je antwoord, :rolleyes:

ik zou idd erg gaan hopen dat je voor de spier kan krijgen,dat is in mijn ogen dan,een goede keus en geen spijt ervan.

dual plane moet je voorkeur zijn,en zeker ook die van je arts,niet alle artsen willen dat dual plane plaatsen,liever achter de spier,de veilige weg zeg maar :6:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey mii,

vind jou borsten ook prachtig en absoluut niet uit elkaar staan, maar las bij iemand dat je er meer kans op heb als bij voor de spier en vind dat persoonlijk echt niet mooi als je borsten heel ver uit elkaar staan .. maar denk dat 't ook grootendeels met de stand van je eigen borsten te maken heeft, als hij 't achter de spier wil doen vind ik 't absoluut niet erg, hoop tog stiekem ervoor, hoor daar veel positieve verhalen over:D dat is wel een beetje eng denk he dat er geen gevoel zit maar lees dat zo veel hier dus zal vast gauw terugkomen, zijn je tepels ook gevoelloos??

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou gewoon naar je pc luisteren, die weet het echt het beste... :)

alleen bij de bergman kliniek word wel veel dual plane gedaan geloof ik?

Naja maandag weet je het :D en ben je niet zeker kun je altijd nog een ander consult nemen bij iemand anders..

Ja dat geen gevoel hebben is naar inderdaad! mijn tepels zijn juist nog steeds overgevoelig, echt heel irritant

bijna alles doet zeer...

Thnx voor de site!!!

Draag jij ook wel eens een string bikini?

:58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat kan ook altijd nog, nee nog nooit gedragen vind het wel leuk maar zou 't nooit in nl dragen maar ergens ver weg hahaha,of ben ik nou te preuts haha die kleine broekjes vind ik ook heel erg leuk en minder gewaagt dat zou ik wel hier durven dragen , en is eigenlijk net zo sexy als een stringbikini :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanx voor de link, echt superleuke bikini's!!!

Ik draag geen string bikini;s (meer) Vroeger wel hoor, maar dat is zeker al 14 jaar geleden ofzo, toen kon dat nog, nu is het echt not done!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey je kunt ze appart bestellen he op die site dan moet je naar beha driehoekig gaan aan de linkerkant en daarna bij slipje alleen minder keuze dat wel, want ga waarschijnlijk na mn bv ook verschillende mate hebben heb normaal xs haha maar de meeste bikinibroekjes zijn zo klein enn met touwtjes dat t denk nie uitmaakt dat t broekje wat groter is denk je wel??

Link naar reactie
Delen op andere sites

je zou ook een L kunnen nemen hoor denk niet echt dat dat zoveel uitmaakt past vaak tog wel je kunt ze ook verstellen met de touwtjes ..zolang je tepels maar bedekt blijven en dat doet een L genoeg denk ..weet je al welke je ga nemen ????

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja die vond ik ook heel erg leuk er zit een fel rode bij met leuke bandjes ik hou persoonlijk heele rg van rood is vooral mooi als je lekker bruin ben (daar moet hard aan gewerkt wordenhaha) . ben je trouwens alweer aan het werk?? die tramidol tabletten he? kun je die ook zonder voorschrift halen???

Link naar reactie
Delen op andere sites

hihi nee dat denk ik niet... is morfine he, een lichte vorm..

Ik kreeg die bij de kliniek, 10 pillen!

Daarna ben ik gewoon aan de ibuprofen gegaan, daarmee red je het ook prima :)

ja ben weer aan het werk.. al 5 weken ofzo...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je trouwens aan de linkerkant op "verschillende maten" klikt dan leggen ze uit wat je kan doen om keuze te hebben uit alle bikini's. Dan bestel je dus gewoon 2 dezelfde bikini's in verschillende maten, dus een s en een L bijv. en dan krijg je over het totaal bedrag 35% korting en ben je uiteindelijk maar 10 euro meer kwijt. Dat is ook een idee natuurlijk, dan geef je die andere bikini gewoon aan een vriendin die een een dikke kont en kleine borsten heeft....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.