Ga naar inhoud

Bambie : 5 januari 2011 : Dr.Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

hoi bambie,

ik heb dokter vandaag ook gemaild over 300 cc voor morgen, hij zei dat het kan. gelukkig!

ik laat nog wel weten wat het word uiteindelijk, morgenvroeg ben ik om 8 uur smorgens vroeg weg, je hoort nog wel van me.

groetjes lisa

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 575
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik denk ook dat mijn prothesen breder zijn als mijn eigen borst !

mijn borsten steken ook wat uit naar de zijkant, maar ik vind het juist moooi :D

ik weet niet of dual plane pijn doet... ze zeggen van wel !!

ik vind de resultaten ook minder mooi van dual plane, vind ik achter de spier mooier..

twijfel je nog ? :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

weet ook eigenlijk niet op wat voor cup ik uitkom met 280 dual plane maar denk niet echt dat ze dat kunnen zeggen.

Denk dat je daarmee al minstens op een D-cup zult uitkomen met jouw ondermaat. :) Ben benieuwd of het uiteindelijk die 300cc zullen worden. :6: Moet ook nog passen natuurlijk.:75:

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee twijfel niet echt ik vind alles wel mooi voor achter tussen de spier, het heeft gewoon allemaaal zn voor en nadelen en is heel moeilijk om ze af te wegen vind ik haha, mijn pc wil dus niet voor de spier doen (heb nog gebeld) want het is net wel net niet, en achter de spier doen ze daar geloof ik niet weet ook niet waarom maar kvertrouw maar op hem, en die 300 cc wil ik wel heel graag maar wist nou eigelijk niet of t kwaad kan alstie breder is als je borst naar jij heb 450 cc en ben ook maar tenger enzo dus neem aan dat die van jou dan ook breder zijn maar vind jouw borsten heel mooi dus zal geen kwaad kunnen denk :D,

Heeey eefje denkje een D ? ik hoop het wel haha ! jij heb ook omtrek 70 zie ik en 200 cc is niet zoveel vergeleken wat ik hier hoor maar tog op een c uitgekomen dus dan ben je tog 2 goeie cupmaten vooruit gegaan wat eenn verschil per persoon he? daarom is het ook allemaal zo moeilijk pfff..

Liefss xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pffff ze zijn wel allemaal leuk he die bikini's!!!! Moeilijk kiezen zeg!!!!

En wat heeft dat meisje een figuurtje zeg, daar doe je toch een moord voor!!!!! :59:

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

http://www.bikinisonline.eu/bikini-triangulo-rodano.html

http://www.bikinisonline.eu/bikini-triangulo-boleros-tajo.html

Deze 2 vind ik denk het leukste vind het heeeeel moeilijk vind ze ook wel heeeeeel duur moet ik zeggen, ze vervagen zo snel met chloor en met glijen enzo he alleen echt leuke bikini's zie ik nooit meer dus mischien tog maar 1tje kopen:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh Bambie, die tweede vind ik ook heeeeeel leuk!!!! Moet je wel een beetje bruin voor zijn, anders is ie een stuk minder leuk denk ik!

En nee ze zijn niet goedkoop maar ik heb verschillende bikini's, dure en goedkope. Met die dure ga ik naar het strand en daar zwem ik niet mee, met die goedkopere ga ik gewoon het chloor in op vakantie. Ik heb een keer een bikini gekocht van 280 euro, was wel een beetje TE natuurlijk maar hij was zoooooo mooi, heel bling bling haha, jaren geleden hoor. Hij was wit en het topje zat helemaal vol met svarovski steentjes......geen idee waar dat ding gebleven is maar ik heb er wel een paar jaar mee geschitterd haha. Glijden doe ik al een tijdje niet meer trouwens dus daar heb ik geen bikini's voor ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt de 2de is idd een gevaarlijke kleur, Ik ga vaak zwemmen met mijn zoontje en glijde vindtie geweldig (ik trouwens ook hoor haha :P ).

maar zou hem idd kunnen gebruiken voor het strand enzo maar als je zoiets moois in je kast heb liggen trek je het tog aan denk haha, wil hem 't liefst nu al bestellen maar kan beter ff op mn borsten wachten denk.

Wauw een bikini met diamantjes dat lijkt me echt super gaaf haha gingen die er niet af??? zonde dat je hem kwijt ben zeg !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee die gingen er niet af want die zaten in een soort netje aan de bikinistof vast, en dan op elke hoek van het netje zat dan zo'n steentje. Ik ben zo vaak verhuisd de laatste jaren dat die gewoon ergens is blijven liggen. Ik zal eens kijken of ik een foto heb waar ik die bikini aanheb en dan zet ik hem wel even hier neer. Sta ik dan wel met mn hoofd op maar dat is al zo lang geleden, niemand herkent me dan toch haha.

x

En ja beter wachten met bestellen tot je je borsten hebt haha en misschien is die tegen die tijd wel afgeprijsd, je weet maar nooit ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou hem pas bestellen als je je bv hebt laten doen he !!

maar je moet bij aanbiedingen kijken, daar heb ik die van mij ook gekocht!

het nadeel is wel dat je broekje en topje in een maat moet bestellen..

Alleen ik heb net zolang gezeurd totdat ik 2 verschillende maten kreeg ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey mii,

Ja ga maar w88 tege die tijd hebben ze msichien meer aanbiedingen :D

deze vond ik ook best leuk is maar 29,50 http://www.bikinisonline.eu/bikini-triangulo-dedalo.html

en die van jou is ook heel leuk, kan niet wachten om bikini's en lingerie te gaan kopen..

heb jij je borsten al laten meten bij een lingerie zaak of pas jij ze gewoon om te kijken welken het beste is??

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou pfff die foto is zo onduidelijk (is met de eerste cameratelefoon genomen die er bestond haha) dus je ziet het niet goed, maar op dat topje zaten dus een stuk of 100 steentjes haha. Beetje zonde van het geld als ik erover nadenk, en daarbij werd je helemaal gek van de schittering van die steentjes als je in de zon zat, vooral degene die tegenover je zat :154:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee daar had ik nog geen kids. Zo bruin als daar ben ik nu niet natuurlijk maar verder is mn lichaam eigenlijk niet veranderd na het krijgen van kinderen...behalve dan dat mn tieten verdwenen zijn. Al verbaas ik me over die foto want daar lijkt het ook net of ik niet veel heb, maar dat vertekent echt want in die tijd had ik juist wel hele grote borsten. Misschien hangen ze gewoon en lijken ze kleiner, geeft natuurlijk geen ondersteuning zo'n bikini ;)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik heb dat nooit gedaan, als je precies je ondermaat weet is het goed toch?

dan pak je gewoon een 70 en kijk je welke cup het beste past.. :)

ik mag die al wel aan, maar heb er 2 gepast en vond het nog niks..

ze leken enorm in een push up en mijn boobs deden na het passen zeer..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh dat is trouwens in Mexico, Playa del carmen. Echt heel leuk daar, zijn nog een paar x terug geweest en dat doe ik niet vaak hoor naar eenzelfde lokatie op vakantie gaan maar dit was het wel waard.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.