Ga naar inhoud

Bambie : 5 januari 2011 : Dr.Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 575
  • Created
  • Laatste Reactie

Dankjee ben al behoorlijk zenuwachtig heb morgen eerst een hele dag EHBO cursus hoop dat k een beetje kan opletten en slaag haha, heb om half 8 sávonds de afspraak staan hoop dat ik optijd kom !!

Ga nu m'n vragen lijstje maken, iemand nog tips want ben denk de helft alweer vergeten .

xxxxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou spannend morgen heb je al de antwoorden op je vragen. Heb je al een lijstje?

Ik heb er wel een uur gezeten hoor. Eerst met de arts en daarna nog met een andere mevrouw. Zij legt meer uit hoe alles in zijn werking gaat.

Dr Maas, heeft bij mij wel gemeten. Hij zei ow dat kan makkelijk voor de borstspier. Heb je een witte sportbh in de maat die je wilt hebben? En een wit shirt? Hadden ze tegen mij niet gezegd maar is wel makkelijker passen.

Hoe laat mag eje morgen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey jayro,

kben nu een lijstje aan het maken:

welke Medicijnen krijg ik voor en na de bv?

kan ik nog borstkankeronderzoek doen?

ciliconen met vaste antilek gel? ruw oppervlak?

wat mag ik absoluut niet en hoelang niet ?

ben heel bang voor narcose ?

mag ik ook een eige sportbh aan?

pfff moet echt nog ff goed nadenken hoor, wel fijn dat ze de tijd neme kga wel pas om half 8 savonds dus mischien wiltie wel snel zijn hooop t niet, wat voor mevrouw is dat dan?? zal die er wel zijn savonds?

ja heb nog een voedingbh liggen is ook zoder voorvorm of vulling eigenlijk een sportbh maar dan met flapjes die eraf kunnen heb echt zin in morgen :1bouncingboobs:

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahhaha kan wel zien dat je de zenuwen hebt. Ga je met auto naar Bilthoven trouwens? Is echt donker op dat park en wel ff zoeken waar dat gebouw is.

Die mevrouw is een soort consulent waar je de afspraak mee kan maken of dat je er nog even over na wil denken.

Zij stuurt ook de papieren en de recepten naar je toe als je er wel voor kiest om de BV te doen.

De silconen zijn van cohesieve gel zols ik begreep en kunnen niet lekken met ruw oppervlakte.

Je krijgt na de BV eerst een BH van hun die je aan moet.

O wel slim dat je je voedingsbh meeneemt had ik ook moeten doen hahah. Maar het was ook goed gelukt in mijn normalen bh.

Ik zou goed vragen over de plaatsing en de CC's. Waar gaat je voorkeur naar uit en wat zijn de mogelijkheden.

Hij vraagt ook of je eerder onder narcose bent geweest. Ben ik ook nog nooit geweest. Hij geeft dit door aan de narcose dokter :) die gaat je ook voor de operatie bellen, om alles door te nemen en om je op je gemakt te stellen.

Mijn afspraak was om 19.50 en volgens mij was ik de laatste.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja haha ja de plaatsing hoop ikzelf dat t voor de spier kan anders dualplane en anders achter de spier vind alle 3 mooie resultaten geven hoor maar als ik de voor en nadelen afweeg lijkt me dit de beste volgorde maar ga met zijn advies gewoon mee, wil op een grote C uit komen minimaal eigenlijk 't grootste wat bij mn lijf nog mooi is enn wat er in kan natuurlijk ben benieuwd wat dat is maar dat zal natuurlijk zowiezo besproken worden dus daarom staat t niet op m vragelijstje hahah ga met de auto ja moet eerst tot 5 naar ehbo vanwge me werk is verplicht en moet dan een half uur naar huis rijden me zoontje ophalen bij t kinderdagverblij naar me schoonma brengen, eten sla ik dan maar ff over haha en dan 1,5 uur rijden naar bilthoven hoop dat ik half 8 ga halen me vriend rijd gelukkig anders zou t niet goed komen denk oow dus jij was ook savonds dan zal t wel goedkomen haha benn weer helemaal gerust

xxxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik kom van brabant de buurt van roosendaal, heb gewoon veel goeie verhalen gehoord over de bergman kliniek ook van tv gezien enzo die operaties en vind me borsten wel heeeeel belagrijk haha daar heb ik wel een 1,5 uurtje voor over om te rijden :D valt opzich best mee als je met zn 2je ben ken je lekker kletse onderweg haha.. thnx voor de tipp zal m onthouden:D

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

ben weer thuisssssss van mijn consult!!!!

Was zo zenuwachtig in de wachtkamer dat mn bakje thee helemaal op m schoteltje rammelde heb 'm maar weggezet en niet opgedronken was echt bang dat hij er af zou vliegen ..

Dr Maas was heel aardig voelde me echt op mn gemak, hij zei gelijk dat 't dual plane zou worden omdat hij al zag dat ik mager was.

Maar toen hij ging voelen zeitie ow mischien kan 't tog wel voor de spier alleen zou ik echt niet mogen afvallen anders zou je randen gaan zien, dat doe ik dus heel snel afvalleen dus denk dat k dan tog voor dual plane ga. Vind 't wel moeilijk, hij kwam eerst met 240 cc dat vond ik echt veel te klein me vriend zei gelijk das groot genoeg doe die maar haha.

De 280 cc was het meeste wat hij bij mij wilde doen omdat ik maar omtrek 70 heb en dan zijn grotere protheses te breed om er in te kunnen dan word t lelijk zegtie alleen die maat pasprotheses had hij niet shrok er wel van vond het best weinig maar toen ik de 300cc paste was dat echt veeel te groot voor mij.

Ga het absoluut wel bij hem laten doen, heb echt veel vertrouwen in hem .

Maar als ik hier met de cc's op t forum vergelijk lijkt mij 280 echt weinig maar die 300 was echt opvallend groot.

Toen met een mevrouw gepraat en ivm met werk tog gekozen voor januarie want mag dan van mn baas thuis zitten het kon gelukkig 5 januarie al gelijk joepieeeee!!!! duurt nog ff maar december is zo voorbij, ben echt happieeee.. i'm gonna get boobiesssssssssssssss :1bouncingboobs::1bouncingboobs::1bouncingboobs::1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

van 280 naar 300 is ene verschil van niks hoor hihi dus 280 zal je goed staan,je verliest nog iets he bij dual plane,maar als je omtrek 70 hebt,gaat het goedkomen met wat je aan wens verteld heb aan je arts en komt je droom uit.

idee dat iemand met 280cc boobies heeft straks hihi best raar voor mij,kom ik aan met me 1000cc en ik heb geen eens overdreven grote boobs,gewoon mooie volle,bij mij zou je 280 niet eens zien hahaha

joepie je datum al meteen ook,geweldig toch! feest!!!

ik ga je meteen verhuizen naar operatie verslagen :1bouncingboobs::1bouncingboobs::1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey moontje,

had in mn hoofd minimaal 300 cc vooral omdat ik hier ook zie dat de meeste tog min 300 hebben, maar toen ik ze aanhad waren ze echt groot maar hou daar wel van alleen m'n vriend zei dat 't echt te groot was en mn pc vond dat ook, ooow wat moeilijk zeg!!!!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Bambie,

Moeilijke keus inderdaad... ;)

Maar ik zou er nog goed overna denken als ik jou was..

Het lijkt snel te groot, maar als de prothesen er eenmaal inzitten valt het reuze mee..

SLaap lekker meis!

En gefeliciteerd met je datum :43:

Liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

bambie,vergeet niet dat er nog wat verdwijnt he bij dual plane,en ook met passen krijg je een iets vertekent beeld,dan lijkt alles wel groot,niet gek je stopt iets in je bh en dat is geen realistisch beeld,want in echt zit het onder je huid en tussen de spieren,dus ik denk dat je juist met die 300cc beter uit zou komen,daar hou je dan ongeveer 280 van over,maar het blijft gokken ,en lastig he met die cc,s

denk er goed overna,niet dat je achteraf spijt krijgt he,zou zonde zijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Bambie ,

Gefeliciteerd met je datum , nu kan je ook beginnen aftellen en wegdromen over jou nieuwe boobs.

5 januari gaat heel snel daar zijn hoor , nog even november door dan december , leuke drukke feestmaand en dan is het al daar.

Nu nog even goed nadenken over de maat want dat is toch belangrijk he , dat je ook geen spijt hebt achteraf omdat je het misschien te groot of net te klein vind.Als je heel mager bent moet je beter ook niet te groot gaan want dan gaat het enorm afsteken tegen je lichaam he.Maar jou pc zal wel de perfecte inschatting kunnen maken.Dr Plovier heeft er bij mij meer cc's ingedaan dan wat we voor de operatie gezegd hadden en ik ben er gewoon super blij mee.

Komt allemaal goed...

Veel liefs

Nadja :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.