Ga naar inhoud

Vriesje : 27 september 2017 : Dr. Stevens : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Mama0815:

@Vriesje O lekker op tijd! Dat is wel fijn toch. Wel een paar wekkers zetten :rolleyes:

Nog maar een weekje meid! Spannend!! :43:

Haha nou nog een hoop geregel uiteindelijk vandaag omdat mijn zoontje die dag naar de opvang moet en m'n man al om 6 uur de deur uit moet voor werk en mijn moeder mij naar de kliniek brengt.  Maar ik heb gelukkig wat met mijn broer kunnen regelen dus nu geen stress daar meer over haha. 

 

En of ik een wekker nodig heb weet ik niet... vraag me af of ik überhaupt wel een beetje kan slapen die nacht hahha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 135
  • Created
  • Laatste Reactie

@Mama0815 mijn zoontje is ruim 2 jaar. Hij is van t weekend al naar een peuterbedje overgegaan dus die hoef ik niet meer in en uit bed te tillen haha. En voor de 1e 1.5 week heb ik gelukkig hulp van m'n man en moeder dus dat zit goed. Daarna springt m'n moeder bij waar nodig. 

Jij had volgens mij ook kinderen in die leeftijd toch? Hoe heb jij dat ervaren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Vriesje  Dat scheelt al een hoop, mijn zoontje ligt indd ook in een peuterbedje.

Mijn zoontje is net 2 en mn dochter is 8, zij helpt me met de kleine in de autostoel zetten en in het begin luier verschonen. 

Alleen is het soms lastig als hij een driftaanval heeft en niet in bed wil liggen bijv. Kan ik hem er niet in leggen.

Loopt jouw zoontje al de trap af? Ik doe dat nu nog zittend met de kleine op schoot^_^ (had ik van een tip van iemand op het forum)

Het is opzich te doen hoor je moet alleen even maniertjes vinden om dingen anders te doen :35:

En werk je? Hoe lang ben je vrij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mama0815 dat is wel handig een oudere dochter die kan helpen waar nodig!

Gelukkig loopt mijn zoontje de trap zelf al af als ik hem een handje geef dus dat is echt wel fijn. Maar het enige waar ik straks denk ook last mee ga krijgen is mijn zoontje in z'n auto stoel krijgen hahaha die werkt namelijk niet altijd even lekker mee:12: maar goed dat zie ik tegen die tijd wel. 

Ik heb minimaal 1.5 week vrij gekregen van mijn werk en mocht het daarna nog niet gaan mag ik wat langer vrij. Heb gelukkig een fijne werkgever waar ik ook het eerlijk tegen heb verteld. Scheelt dat het een vrouw is ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

59 minuten geleden zei Vriesje:

Nou vandaag geopereerd. Allemaal goed gegaan. Alleen nu al zo'n pijn en stijfheid Pfff dat is wel even balen.:23:

 

Ik ga kijken of ik morgen een operatie verslagje kan maken.

Maar voor nu even rust haha:lazy2:

Heel veel succes vannacht, hopelijk vanaf morgen steeds beter gaan voelen! Zag er al mooi uit!

 

-x-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey dames, Hierbij mijn operatie verslag :D

 

Gisterochtend om 7.15 mocht ik me melden maar ik woon op 10 minuten rijden van de kliniek dus was er al om 7 uur. Samen met mijn moeder.

 

Na een minuut of 10 te hebben gewacht beneden werd ik opgehaald door een mega lieve en aardige mannelijke verpleger. Ik werd naar mijn privé kamer gebracht. De van der Valk onder de klinieken vond ik hahaha. Waar ik mij in m'n operatie hemd mocht hijsen en er werden nog wat foto's gemaakt. Na een kwartiertje ongeveer werd ik met bed en al opgehaald om richting de ruimte te gaan waar de anesthesist was. Even m'n moeder gedacht gezegd en toen die kant op.

 

Ik voelde me nog verrassend rustig en ontspannen wat ik totaal niet had verwacht van mezelf. Ik dacht ik ga liggen shaken als een rietje maar dat viel alles mee.

 

Het infuus werd geprikt, dokter Stevens kwam ook nog even wat foto's maken en kletsen en toen ging ik al vrij snel naar de OK. Daar over gestapt op de voorverwarmde operatie tafel en toen ging alles heel snel. Ik dacht ik geef me over en ik zie t wel. Zo rustig was ik haha.

 

Toen ik wakker werd had ik het gevoel een hele nacht heerlijk diep te hebben geslapen en wilde me nog eens lekker op m'n zij draaien maar werd heel snel teruggeroepen dat ik dat niet mocht doen hahaha. Ik had nog niet veel pijn alleen duurde het wel even voordat ik echt goed bij was. Ik was wel wakker maar ik zag heel wazig en ik wilde m'n ogen steeds dicht doen. Na een half uurtje op de uitslaapkamer werd ik naar m'n eigen kamer gebracht. Daar heb ik nog even lekker gelegen met m'n ogen dicht. Ik wilde gewoon even lekker niks aan m'n hoofd haha. Na een half uur kwam m'n moeder bij mij en toen pas durfde ik naar m'n borsten te kijken. Ik vond het nog maar eng! Maar wat zagen ze er mooi uit! 

 

Omdat ik steeds als ik overeind wilde komen niet goed werd en drijgde flauw te vallen en een keer moest overgeven  ben ik wat langer in de kliniek geweest en uiteindelijk was ik om 15.30 uur thuis. 

 

Vannacht ben ik redelijk doorgekomen gelukkig maar er is ook bij mij zeker een vrachtwagen over m'n middenrif gereden hoor pff wat staat dat strak en pijnlijk. Voor nu lukt het de pijn onder controle te houden met paracetamol en aleve en ik hoop dat dat ook genoeg blijft.

 

Ik ben nog wel behoorlijk verzwakt en moe maar lekker rustig op de bank kom ik mijn tijd redelijk pijnvrij door! :D 

Morgen douchen en voor 't eerst de Bh uit. Ik ben benieuwd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Loumi dankjewel meis :53:

 

@Mama0815 haha nee heb nog niet gedouched. Was er nog niet echt aan toe maar misschien  vanavond en anders sowieso morgen. Vind het ook wel spannend om die bh uit te doen:12: 

Ben vandaag ook nog wel een beetje kwakkelend en emotioneel. En ik lijk wel 3 maanden zwanger! Wat een opgezette buik zeg haha. Mn borsten vallen er nog helemaal bij weg. Morgen even kijken of ik me weer een beetje kan opknappen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Vriesje Ja ik vond dat ook beetje eng..

En dat je emotioneel bent had ik ook.. is toch een rollercoaster de van emoties de eerste tijd! Ineens heb je borsten.. is ook niet niks :P

Haha ja je borsten moeten echt ook nog zakken dont worrie! Ik heb stevens vandaag nog bedankt omdat ik vind dat hij echt een top prestatie heeft geleverd :D

Doe rustig aan, neem je medicatie op tijd.. even doorbijten komende dagen daarna vliegt de tijd ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een update. 3 dagen po.

 

Ik moet zeggen dat het nu met de pijn echt goed gaat. Ik slikt nog steeds de pcm en aleve en daar red ik het goed mee. Slapen gaat ondanks dat het alles behalve comfortabel is best redelijk. 

 

Maar mensen lief wat ben ik moe! Ik voel me metaal niet zo lekker. Ik voel me een beetje het zelfde als een paar dagen na m'n bevalling. Alles voelt wat angstiger en onwerkelijk. Huilbuien liggen op de loer. En soms voel ik paniek opkomen.  Pfff dit vind ik heftiger dan de pijn die ik had..:(

 

Zijn er meer meiden die dit herkennen??

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden zei Vriesje:

Even een update. 3 dagen po.

 

Ik moet zeggen dat het nu met de pijn echt goed gaat. Ik slikt nog steeds de pcm en aleve en daar red ik het goed mee. Slapen gaat ondanks dat het alles behalve comfortabel is best redelijk. 

 

Maar mensen lief wat ben ik moe! Ik voel me metaal niet zo lekker. Ik voel me een beetje het zelfde als een paar dagen na m'n bevalling. Alles voelt wat angstiger en onwerkelijk. Huilbuien liggen op de loer. En soms voel ik paniek opkomen.  Pfff dit vind ik heftiger dan de pijn die ik had..:(

 

Zijn er meer meiden die dit herkennen??

Hoi! Ik ben de 28e geopereerd dus we lopen een beetje gelijk op. Ik heb geen pijn gehad en mag niet klagen tot nu toe. Soms wat druk op mijn borst wat me kan beangstigen, dat is onbekende pijn en dan denk ik, is dit wel goed. Ik ben niet echt moe maar wel wat licht in mijn hoofd. Ik denk dat dit door de oxycodon komt, dat is best een pittig medicijn. 

 

Vooral proberen rustig te blijven en voldoende rust nemen. Drink goed, ook brandnetelthee om het vocht goed af te voeren. 

 

Succes en ik hoop dat je lekker slaapt! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.