Ga naar inhoud

Vriesje : 27 september 2017 : Dr. Stevens : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

  • Reacties 135
  • Created
  • Laatste Reactie
23 minuten geleden zei Mama0815:

@Vriesje Hoe is het nu met je? Gaat het al wat beter qua paniek en mentaal? Als het goed is heb je het ergste qua pijn nu gehad.

Ik vind je boobs nu al super mooi! :35: 

 

 Hey @Mama0815 

Ik heb best een emotioneel weekend gehad maar dat had ook wel met wat privé dingetjes te maken maar ik reageerde daar wel veel heftiger op. Vandaag gaat het wel wat beter. Heb in iedergeval nog niet gehuild :75: 

 

Qua pijn mag ik sinds gister echt niet klagen! Gisteren alleen pcm genomen en vandaag alleen nog maar in de ochtend 2x 500mg pcm. En ik voel gewoon geen pijn meer. Wel het mega strakke gevoel en oncomfortabel is het ook nog steeds maar ik mag echt niet klagen!  Ik heb vanavond zelfs gekookt:47: weliswaar niet zelf de de pannen afgegoten maar wel lekker met het eten gerommeld.

 

Ik ben tot nu toe ook al heel blij met het resultaat dus ik begin steeds meer van m'n nieuwe boobies te genieten :wub:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Update 8 dagen p.o

 

Vandaag 8 dagen p.o en vanochtend naar de kliniek geweest voor controle en het verwijderen van de hechtingen. 

 

Alles ziet er goed uit. Nog wel wat vocht in de borsten maar dat gaat vanzelf weer weg. De littekens zien er heel mooi uit! Echt petje af voor dokter Stevens. :35:Hele mooie fijne lijntjes zijn het geworden. Over een paar dagen beginnen met het insmeren van de littekens.

 

Zelf voel ik me al stukken beter dan vorige week! Ik slaap weer beter en heb geen erge pijn meer. Sinds vanochtend ook geen paracetamol genomen.

Ik zou bijvoorbeeld alleen echt nog niet kunnen werken zo beperkt ben ik nog in mijn doen en laten en nog heel snel moe. Ben blij dat ik nog een weekje vrij hebt.  Hopelijk kan ik dan ook voorzichtig auto rijden. 

 

Nu op naar de 6 weken en dan shoppen voor mooie bhs!:43::D

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minuten geleden zei Vriesje:

Owja ik heb  m'n album toch maar op privé gezet. Vind ik een prettiger idee :)

Stuur even een berichtje als je toegang wilt! 

Hey @Vriesje welke implants kreeg je en hoeveel cc? Zou ik eens mogen piepen in je album? Ik krijg binnenkort Motiva Ergonomics Full (dual plane) 295cc bij dr. Verdonck... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

39 minuten geleden zei Bunny87:

Hey @Vriesje welke implants kreeg je en hoeveel cc? Zou ik eens mogen piepen in je album? Ik krijg binnenkort Motiva Ergonomics Full (dual plane) 295cc bij dr. Verdonck... 

Hoi @Bunny87

Ik heb 450 cc high profile dual plane van Natrelle gekregen. Ik ben dan ook wel 173 cm en 64 kilo.

 

Wanneer ben je aan de beurt? Spannend hoor! Ik heb je toegevoegd aan m'n album :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei sheba:

@Vriesjezijn ze groot of niet vriesje want ik krijg 475 cc rond montiva corse :P en ik ben 165 en weeg 50 kilo dus kleine lichaampje

 

Ik heb je toegevoegd aan m'n album dan kan je zelf even kijken hahha.

 

Ja uhmm groot, ik vind ze best groot, dat is ook wat ik wilde. Een DD/E en daar ga ik ook wel op uitkomen. :)

 

Wat zijn jouw wensen en welke cup maat heb je nu? En hoe worden ze geplaatst?(voor/achter/dual plane)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Vriesje:

 

Ik heb je toegevoegd aan m'n album dan kan je zelf even kijken hahha.

 

Ja uhmm groot, ik vind ze best groot, dat is ook wat ik wilde. Een DD/E en daar ga ik ook wel op uitkomen. :)

 

Wat zijn jouw wensen en welke cup maat heb je nu? En hoe worden ze geplaatst?(voor/achter/dual plane)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei sheba:

Ik heb nu cup 70 B ze worden achter me borstspier gezet ik heb heel weinig ervaring er mee en corse is dat meer naar voren komen hoe kom ik in je album welke cup had jij eerst xx:rolleyes:

 

@sheba Ik had ook een B cup :)

 

Gewoon even op mijn profiel klikken en naar  album gaan. Daar staat ook een foto van mn voorsituatie. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Triske:

Fijn dat alles goed is gegaan. Dat moe zijn ken ik snel uitgeput en zou volgende week al terug willen gaan werken, nog ff aanzien denk ik en anders maar een weekje extra rust nemen. Ze zien er echt al super uit die van jou ! 

@Triske dankjewel!:D Ja ik kijk het echt per dag aan hoe ik me voel en dan zie ik wel even wanner ik weer aan het werk ga. Nu nog lekker rustig aan doen en chillen haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

51 minuten geleden zei Sarahw:

@Vriesje

 

Het emotioneel in de war zijn herken ik. Ik had hier ook last van, huilbuien enz.. Maar dat gaat vanzelf over ^_^. Gewoon lekker doen waar je je goed bij voelt.

 

ik zat je foto's net te bekijken en ze zijn mooi geworden zeg! Mooie volle boobies Xx

Pfiew gelukkig dus herkenbaar ;) was echt ff balen t weekend. Maar moet zeggen dat het nu alweer stukken beter gaat en ik langzaam aan steeds blijer ben met m'n borsten ben.

 

Er zit nog wel behoorlijk wat vocht in m'n borsten hoor maar ik verwacht niet dat ze als dat vocht er uit is veel minder vol zullen  zijn. Ik ben er blij mee:D

 

Hoe gaat ie met jou verder? Zitten de borsten niet in de weg met werken? :141:

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Vriesje:

Hoi @Bunny87

Ik heb 450 cc high profile dual plane van Natrelle gekregen. Ik ben dan ook wel 173 cm en 64 kilo.

 

Wanneer ben je aan de beurt? Spannend hoor! Ik heb je toegevoegd aan m'n album :)

Bedankt om me toe te voegen @Vriesje. Ik vind ze echt heeel mooi!:wub: 

Ik ben 1m71, 56kg. 18/10 is het zover, finallyyy!! Kijk er zoooo naar uit! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Vriesje fijn he zo'n controle^_^ even horen dat alles er goed uit ziet

Smeren met littekencreme mag pas als alle korstjes weg zijn he.. duurt soms wel aantal weken voordat ze helemaal weg zijn (bij mij wel)

Fijn dat je nog een week vrij bent, ik zou ook echt na een week nog niet hebben kunnen werken :unsure:

Succes, geniet nog even van je 'vakantie'

Link naar reactie
Delen op andere sites

46 minuten geleden zei Mama0815:

@Vriesje fijn he zo'n controle^_^ even horen dat alles er goed uit ziet

Smeren met littekencreme mag pas als alle korstjes weg zijn he.. duurt soms wel aantal weken voordat ze helemaal weg zijn (bij mij wel)

Fijn dat je nog een week vrij bent, ik zou ook echt na een week nog niet hebben kunnen werken :unsure:

Succes, geniet nog even van je 'vakantie'

 @Mama0815 Jep ik know dat ik pas mag smeren als de korstjes weg zijn :)

 

Ja stiekem heb je toch wat spanning of alles wel goed is enzo. Het gekke is dat nu vanaf vandaag nu de hechtingen er uit zijn dat ik veel minder last heb van m'n borsten en ook mezelf weer beter kan bewegen  ( waardoor ik moet oppassen niet te veel te gaan doen<_<) had jij dat ook? Of is het gewoon toeval dat het samen loopt met het verwijderen van de hechtingen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Bunny87:

Bedankt om me toe te voegen @Vriesje. Ik vind ze echt heeel mooi!:wub: 

Ik ben 1m71, 56kg. 18/10 is het zover, finallyyy!! Kijk er zoooo naar uit! 

@Bunny87 Aah super lief dankjewel!:53:

 

Spannend zeg! Je kan echt al gaan aftellen! Succes met de laaste weken doorkomen hihi ik telde de dagen af :126:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Vriesje Nee dat had ik niet misschien maar misschien is het het idee dat de hechtingen eruit zijn en alles er goed uit ziet :P maar wel fijn dat je minder last hebt. Wil je niet ontmoedigen, maar ik had bij 4 weken ineens weer erge pijn (mn spier wilde niet ontspannen) :blink: 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.