Ga naar inhoud

Vriesje : 27 september 2017 : Dr. Stevens : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

@Mama0815 Jaa, is heel fijn! Ik wil nog een paar bh's van Triumph gaan bestellen, maar ben daar toch nog voorzichtig mee omdat zoveel zeggen dat borsten ook 8PO nog gaan veranderen..

 

Yess, al wat eerder zelfs. Ik heb de littekens niet precies in de plooi, maar iets hoger. Daardoor kon het in mijn ogen geen kwaad om een paar dagen eerder al tijdens een feestje beugelbh te dragen. Die beugels komen namelijk niet tegen m'n littekens aan, en heb er verder ook geen last van. 

 

Ik denk van wel. Ik kwam uit de kliniek met een sportbh van 70E. En pas nu vaak een 70F. En als die te groot is qua cup, pas ik 65F wel. Die is iets kleiner in verhouding.

 

Haha, daar ga je echt aan wennen! We hebben nu mooie boobies om eindelijk die pushups in de prullenbak te doen, hebben we niet meer nodig :43::D.

Hoe verloopt je herstel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 135
  • Created
  • Laatste Reactie

@Sarahw ik heb ook bij een kant dat het litteken niet in de plooi valt, hopelijk komt dat nog goed.

Ja dat zeggen meer dat de maat snel genoeg went:)

Gaat goed alleen snel harde borsten en soms steken. Moet soms echt nog rustiger aan doen (best moeilijk met kinderen). Heb jij nog last van steken, harde borsten enz?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Mama0815:

@Sarahw ik heb ook bij een kant dat het litteken niet in de plooi valt, hopelijk komt dat nog goed.

Ja dat zeggen meer dat de maat snel genoeg went:)

Gaat goed alleen snel harde borsten en soms steken. Moet soms echt nog rustiger aan doen (best moeilijk met kinderen). Heb jij nog last van steken, harde borsten enz?

Ja, dat las ik idd in 1 van je eerder geplaatste berichten. Ja, dat is zeker waar!

 

Dat is normaal, had ik ook de eerste weken. Nu heb ik er bijna geen last meer van. Heel zelden heb ik steken. Harde borsten heb ik niet meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Mama0815:

@Vriesje Ah wat lief! Komt helemaal goed de 27e. Nog 2 weekjes! :43:Ben je aan het aftellen? Straks heb je hele mooie boobies:) nooitmeerpushupbhsaan :3:

Ik zit nu nog met een dikke wang van de kaakchirurg waar ik gisteren naar toe moest en daar zag ik veeeel meer tegen op dan de borstvergroting hahaha dus vanaf nu kan ik eindelijk lekker gaan aftellen voor m'n mooie boobies! Moet zeggen dat ik ook een soort afscheid aan het nemen ben van m'n huidige borsten. Zo van "die bh draag ik nu denk voor het laatst" en ik zit er meer aan dan anders. Hadden jullie dat ook? :131:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 11-8-2017 om 11:05 zei Vriesje:

@Evelienx wat fijn dat je zo'n goede ervaring hebt gehad.  Hoe gaat het nu met jou? Zo 3 weken na de operatie?

 

Op 11-8-2017 om 16:28 zei Michellev:

Wat leuk! Ik word 4 september door hem geopereerd. Ik vind hem echt een fantastische arts, hij is erg perfectionistisch en heel professioneel. Hij maakt af en toe lekker een grapje maar dat vind ik fijn, haalt de spanning er een beetje vanaf! Ben heel benieuwd hoe je hem vind na je consult. Wanneer zou je voor operatie gaan? Liefs michelle

@Vriesje heb jij foto's. Ben super benieuwd. Ik ga ook naar Bergman clinics en wil ook op een C-D cup uit komen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei Cato:

 

@Vriesje heb jij foto's. Ben super benieuwd. Ik ga ook naar Bergman clinics en wil ook op een C-D cup uit komen. 

Hoi @Cato ik word over 1.5 week geopereerd dus heb nog geen foto's  ;-) 

 

Wat leuk dat je ook naar bergman gaat! Welke arts en heb je ook al een datum? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Vriesje:

Hoi @Cato ik word over 1.5 week geopereerd dus heb nog geen foto's  ;-) 

 

Wat leuk dat je ook naar bergman gaat! Welke arts en heb je ook al een datum? 

Ik heb een consult gehad bij dokter van dam. Ken je deze pc?  Ja heb een goed gevoel bij Bergman. Ben ook niet bij andere klinieken geweest. Dit voelt goed. Ben super benieuwd hoe het gaat worden. Ook bij jou, je hebt het zelfde figuur dan mij. Lengte gewicht en cup maat. Grappig. Dus kan niet wachten op jouw foto's. :):)   Ik moet nog een paar maand wachten. Eind april komt mij het beste uit ivm mijn werk. Ga nog voor een tweede consult. Nog een x passen en een 3D beeld, dat lijkt mij super. Ze hebben mij dual plane anatomisch geadviseerd. Hoe en wat krijg jij? 

Ik twijfel nu wel over de maat. Ze zei tegen mij tussen 240 en 275cc. 

Nou meid. Nov even aftellen en dan mag jij,succes! Geniet en rust. Wil je mij op de hoogte houden :);) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Cato:

Ik heb een consult gehad bij dokter van dam. Ken je deze pc?  Ja heb een goed gevoel bij Bergman. Ben ook niet bij andere klinieken geweest. Dit voelt goed. Ben super benieuwd hoe het gaat worden. Ook bij jou, je hebt het zelfde figuur dan mij. Lengte gewicht en cup maat. Grappig. Dus kan niet wachten op jouw foto's. :):)   Ik moet nog een paar maand wachten. Eind april komt mij het beste uit ivm mijn werk. Ga nog voor een tweede consult. Nog een x passen en een 3D beeld, dat lijkt mij super. Ze hebben mij dual plane anatomisch geadviseerd. Hoe en wat krijg jij? 

Ik twijfel nu wel over de maat. Ze zei tegen mij tussen 240 en 275cc. 

Nou meid. Nov even aftellen en dan mag jij,succes! Geniet en rust. Wil je mij op de hoogte houden :);) 

@CatoHey meis, nee dr van Dam ken ik niet.  Maar heb het idee dat elke arts bij Bergman goed is. Heb nog niks negatiefs gelezen over ze in ieder geval :)

 Ik krijg 450 cc rond high profiel duel plane. Dus dat is een behoorlijk  verschil met wat ze bij jou hebben geadviseerd. Wat is jouw wens?

Ik wil namelijk uitkomen op een flinke DD. Misschien jij wat kleiner?

 

Op dit topic hou ik alles bij en als ik foto's heb dan plaats ik ze ook :)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Vriesje:

@CatoHey meis, nee dr van Dam ken ik niet.  Maar heb het idee dat elke arts bij Bergman goed is. Heb nog niks negatiefs gelezen over ze in ieder geval :)

 Ik krijg 450 cc rond high profiel duel plane. Dus dat is een behoorlijk  verschil met wat ze bij jou hebben geadviseerd. Wat is jouw wens?

Ik wil namelijk uitkomen op een flinke DD. Misschien jij wat kleiner?

 

Op dit topic hou ik alles bij en als ik foto's heb dan plaats ik ze ook :)

 

Hai hai. Ik wil een mooie C misschien een kleine D. 

High profiel. Wat woor soort protece is dat. Heb daar niet zo veel verstand van haha. Ken alleen maar rond en anatomisch. :)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Cato:

Hai hai. Ik wil een mooie C misschien een kleine D. 

High profiel. Wat woor soort protece is dat. Heb daar niet zo veel verstand van haha. Ken alleen maar rond en anatomisch. :)

 

Ja dan wil je inderdaad iets kleiner dan ik. Ik denk dat rond de 300 cc wel voor jou dan mooi is.

 

High profile is dat je meer projectie aan de bovenkant van de protese hebt waardoor  je meer volume aan de bovenkant van de borst krijgt. Bij mij zit al m'n volume onderin. Daarom zou anatomisch voor mij  niet naar mijn wens zijn. Mijn borst omvang is een D (mijn bh maat is 70 D alleen dan wel een voorgevormde bh met push up en dan nog heb ik aan de bovenkant lege  ruimte) maar mijn borst volume is een B. En ik wil daarom weer een volle D. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden zei Vriesje:

Ja dan wil je inderdaad iets kleiner dan ik. Ik denk dat rond de 300 cc wel voor jou dan mooi is.

 

High profile is dat je meer projectie aan de bovenkant van de protese hebt waardoor  je meer volume aan de bovenkant van de borst krijgt. Bij mij zit al m'n volume onderin. Daarom zou anatomisch voor mij  niet naar mijn wens zijn. Mijn borst omvang is een D (mijn bh maat is 70 D alleen dan wel een voorgevormde bh met push up en dan nog heb ik aan de bovenkant lege  ruimte) maar mijn borst volume is een B. En ik wil daarom weer een volle D. :)

Heel duidelijk. Snap je keuze! 

De pc zei dat ik nog wel wat volume heb. Ik kan ondanks mijn kleine maat nog wel een decolleté krijgen met Puch Up bh uiteraard. Dus daarom adviseert ze mij denk ik anatomisch. Ik wil een zo natuurlijk mogelijk resultaat. Denk dat ik voor 275cc ongeveer ga. Moet alleen nog lang wachten. Maar ga maandag een afspraak maken voor een tweede consult. Iedergeval weer iets om naar uit te kijken.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 12-7-2017 om 11:18 zei juni17:

Gaat erg goed eigenlijk! Kan bijna alles weer, al moet ik natuurlijk nog wel erg voorzichtig zijn dat ik niet teveel doe. Dat is nu het lastigste eigenlijk haha, omdat ik zo graag alles weer meteen wil doen. Ik studeer nog en heb de zomer echt vrijgehouden voor mijn herstel, dus dat scheelt ook! Ben van 75A naar nu 75D gegaan met 295cc. :) 

wauw dat is mooi hoor is het groot want ik ga 475 cc en heb nu kleine b en dan heb ik ronde corse dat ze nog naar voren staat ik hoor het graag Gr sylvana

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei Vriesje:

Ja dan wil je inderdaad iets kleiner dan ik. Ik denk dat rond de 300 cc wel voor jou dan mooi is.

 

High profile is dat je meer projectie aan de bovenkant van de protese hebt waardoor  je meer volume aan de bovenkant van de borst krijgt. Bij mij zit al m'n volume onderin. Daarom zou anatomisch voor mij  niet naar mijn wens zijn. Mijn borst omvang is een D (mijn bh maat is 70 D alleen dan wel een voorgevormde bh met push up en dan nog heb ik aan de bovenkant lege  ruimte) maar mijn borst volume is een B. En ik wil daarom weer een volle D. :)

Als je nu een 70D hebt dan ga je hoger uitkomen met 450cc dan een DD cup meis. Want ik had 70B en zit nu op 70E/F met 400cc ehp. Zegt natuurlijk niet dat dit bij jou ook zo gaat, maar om een voorbeeld te geven. Ik denk dat je qua bh maat nu niet op een 70D zit, want je bh hoort niet aan de bovenkant leeg te zijn, dan is je cup te groot.

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden zei Sarahw:

Als je nu een 70D hebt dan ga je hoger uitkomen met 450cc dan een DD cup meis. Want ik had 70B en zit nu op 70E/F met 400cc ehp. Zegt natuurlijk niet dat dit bij jou ook zo gaat, maar om een voorbeeld te geven. Ik denk dat je qua bh maat nu niet op een 70D zit, want je bh hoort niet aan de bovenkant leeg te zijn, dan is je cup te groot.

@Sarahw haha ja ik heb heel moeilijke borsten. Zoals Stevens het uitlegde is dat ik die D nodig heb voor de omvang van mij borst maar mijn borst inhoud is een B. Maar als ik bijvoorbeeld een B bh aantrek is die juist gek genoeg een soort van te klein in omvang maar te ruim in cup. Echt heel raar. Ik droeg vroeger altijd 80b maar had nooit echt m'n omvang laten meten. Na m'n bevalling een keer wel laten doen. En toen bleek mijn omvang 70 te zijn en dan ga je automatisch 2 cupmaten omhoog. 

Toen die verkoopster zei dat ik een 70 D nodig had. Dacht ik echt van; watt? Want zit die D dan??? Haha. En toen trok ik de maat aan en zat als gegoten. 

 

Ik weet ook dat ik straks qua bh maat misschien wel op een 70 f uitkom maar dan oogt het als een volle D. 

 

Snap je me nog een beetje? ;) ik zal een kijken of ik foto's kan toevoegen van mijn situatie nu.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Vriesje:

@Sarahw haha ja ik heb heel moeilijke borsten. Zoals Stevens het uitlegde is dat ik die D nodig heb voor de omvang van mij borst maar mijn borst inhoud is een B. Maar als ik bijvoorbeeld een B bh aantrek is die juist gek genoeg een soort van te klein in omvang maar te ruim in cup. Echt heel raar. Ik droeg vroeger altijd 80b maar had nooit echt m'n omvang laten meten. Na m'n bevalling een keer wel laten doen. En toen bleek mijn omvang 70 te zijn en dan ga je automatisch 2 cupmaten omhoog. 

Toen die verkoopster zei dat ik een 70 D nodig had. Dacht ik echt van; watt? Want zit die D dan??? Haha. En toen trok ik de maat aan en zat als gegoten. 

 

Ik weet ook dat ik straks qua bh maat misschien wel op een 70 f uitkom maar dan oogt het als een volle D. 

 

Snap je me nog een beetje? ;) ik zal een kijken of ik foto's kan toevoegen van mijn situatie nu.

Oké, heb ik nog nooit eerder van gehoord, vandaar m'n reactie. Ook omdat je zei dat hij aan de bovenkant open was en dat je push up droeg.

Ik snap met je foto's erbij wel meer wat je bedoeld, maar vind het alsnog bijzonder. Jij kent jezelf het beste, dus als je zegt dat het zo is, dan zal het zo zijn. :)

Nu ik je foto's heb gezien snap ik wel met wat je bedoeld, dat je aan de bovenkant projectie mist. Dat had ik ook :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag gebeld door Bergman. Woensdag moet ik 7.15 uur aanwezig zijn! Gelukkig woon ik op 10 minuten rijden :12:  en ben ik ook binnen 10 minuten weer thuis als ik naar huis mag.

Nu kan ik echt aftellen! maar begint de spanning toch ook wel iets toe te nemen haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17-9-2017 om 12:46 zei Vriesje:

@Sarahw haha ja ik heb heel moeilijke borsten. Zoals Stevens het uitlegde is dat ik die D nodig heb voor de omvang van mij borst maar mijn borst inhoud is een B. Maar als ik bijvoorbeeld een B bh aantrek is die juist gek genoeg een soort van te klein in omvang maar te ruim in cup. Echt heel raar. Ik droeg vroeger altijd 80b maar had nooit echt m'n omvang laten meten. Na m'n bevalling een keer wel laten doen. En toen bleek mijn omvang 70 te zijn en dan ga je automatisch 2 cupmaten omhoog. 

Toen die verkoopster zei dat ik een 70 D nodig had. Dacht ik echt van; watt? Want zit die D dan??? Haha. En toen trok ik de maat aan en zat als gegoten. 

 

Ik weet ook dat ik straks qua bh maat misschien wel op een 70 f uitkom maar dan oogt het als een volle D. 

 

Snap je me nog een beetje? ;) ik zal een kijken of ik foto's kan toevoegen van mijn situatie nu.

Hoi, dit was bij mij ook het geval! Had ook 70e als bh maat, had ik ook echt nodig, maar te weinig vulling aan de bovenkant. Denk dat ik nu ook dezelfde maat hou, alleen veel voller. Het schiet al op voor je. Spannend!!

 

Had trouwens beetje zelfde voorsituatie zie ik aan je borsten. Ik heb 385cc gekregen. Je kunt in mijn album kijken als je het leuk vindt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Annette1975:

Hoi, dit was bij mij ook het geval! Had ook 70e als bh maat, had ik ook echt nodig, maar te weinig vulling aan de bovenkant. Denk dat ik nu ook dezelfde maat hou, alleen veel voller. Het schiet al op voor je. Spannend!!

 

Had trouwens beetje zelfde voorsituatie zie ik aan je borsten. Ik heb 385cc gekregen. Je kunt in mijn album kijken als je het leuk vindt.

@Annette1975 haha grappig dat jij dat ook had. Ik dacht al dat ik raar was:P

 

Ik twijfelde tussen de 385cc en de 450 en was nog een keer wezen passen maar ga toch voor de 450cc! 

 

Bij jou ziet het er trouwens ook al mooi uit. Zijn al flink gezakt! En wat fijn dat je zo lekker door het herstel heen gaat. Ik teken daar voor:blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.