Ga naar inhoud

Vriesje : 27 september 2017 : Dr. Stevens : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

32 minuten geleden zei Vriesje:

Ja dat blijft indd lastig. Soms zie ik iemand met 200 cc die voor mijn gevoel minimaal een 400cc zou kunnen zijn en andersom dus dat zegt niks.

 

Ik vind het bij mezelf lastig te bepalen wat ik wil. Ik draag nu namelijk een 70d alleen lijken mijn borsten absoluut niet op een d. Eerder een B. Opzich ook logisch wat toen ik mezelf nog niet had oplaten meten droeg ik altijd een 80b. Maar ik blijk smaller in opvang te zijn. Vandaar die D. Maar ik wil graag volle borsten. Dus ik denk een volle D/ E.

 

Daarom ben ik heel benieuwd wat dokter Stevens gaat zeggen.

Ja hè dat verschilt echt enorm. Misschien een handige tip.. neem een foto met van borsten welke jij mooi vind qua formaat, hoor dat pc's dat vaak op prijs stellen voor een goede beeldvorming van wat jouw wens is.

Heb je al een idee wanneer je geopereerd zou willen worden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 135
  • Created
  • Laatste Reactie
14 minuten geleden zei Mama0815:

Ja hè dat verschilt echt enorm. Misschien een handige tip.. neem een foto met van borsten welke jij mooi vind qua formaat, hoor dat pc's dat vaak op prijs stellen voor een goede beeldvorming van wat jouw wens is.

Heb je al een idee wanneer je geopereerd zou willen worden?

Haha ja ik heb al een mooi galerijtje in mijn telefoon staan :P

 

Ik weet niet wat de wachttijden zijn voor de operatie maar ik zou graag in het najaar geholpen willen worden. Oktober /november 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei Vriesje:

Haha ja ik heb al een mooi galerijtje in mijn telefoon staan :P

 

Ik weet niet wat de wachttijden zijn voor de operatie maar ik zou graag in het najaar geholpen willen worden. Oktober /november 

Haha heel goed ^_^ 

je moet rekenen op ongeveer een maand gaven ze aan. Al las ik bij meerdere meiden dat het bij dr Stevens al na 2/3 weken kon. Dat is wel een goede tijd om te doen. Heb je volgende zomer mooie borsten :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 10-7-2017 om 21:32 zei Zuster89:

Ik ben 13,5 week geleden geholpen in bilthoven door Drs. Van Engeland: ook zij is een duidelijke arts die een reëel beeld schetst en aangeeft wat kan en niet maar dat is bij Bergman sowieso. Daar werken ze maar met een bepaald aantal Max.  cc's om te zetten omdat ze het anders niet verantwoord en reconstructief vinden dus wil je 600cc bijwijze van zullen ze dat niet doen. 

 

Ik ben erg tevreden over het resultaat en zo ook de pc. Ze was vorige week op controle erg tevreden en zei ook eerlijk dat ze tijdens operatie dacht dat misschien te groot ging worden tav mijn strakke spier maar dat het goed is uitgepakt (zie album als je nieuwsgierig bent) kan bergman en deze chirurg aanraden

Ik heb even je foto's bekeken. Erg mooi geworden!  Mag ik vragen wat voor protece en op of onder de spier. Vind het erg mooi geworden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden zei Vriesje:

Hey @Sarahw super zeg! Jij heb het allemaal al lekker achter de rug^_^ hoe gaat het nu met je? Hoe waren de eerste dagen gegaan na je operatie? Heb je misschien ook een topic met je operatie verslag?

ik zou graag in je album neuzen hihi

Yess, gaat goed, Dankje! 

De eerste 3/4 dagen na de operatie vond ik het zwaarst. Ik had die dagen last van m'n maag door de narcose (misselijkheid), was erg moe, kon niks zelf enz..

Daarna ging het steeds beter hoor :). Viel uiteindelijk mee na die dagen!

Yess hier is de link ervan:

Ik zal je even toevoegen!

X

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden zei Vriesje:

@Michellev bedankt voor je fijne reactie ! Het geeft me echt een goed gevoel dat hij je op je gemak kan stellen. Dat zal ik denk ook wel nodig hebben haha.

Voor jou ook al aftellen zeg. Spannend hoor!

Wat is jou voorsituatie nu een hoeveel cc ga krijgen krijgen?

 

Ik weet niet hoe lang de wachtlijst is na je consult als je de operatie wilt inplannen. Hoelang zat daar bij jou tussen?

Ik hoop als ik alles geregeld krijg  (werk ivm vrij krijgen) in oktober of november geopereerd te kunnen worden.

Ja tuurlijk! Ik had dus eerst mn consult met koopman maar die was een keer afgezegd en toen heb ik mijn consult laten inplannen bij stevens. Hoorde trouwens ook dat hij wat informeler is dan koopman en dan vind ik persoonlijk erg fijn. Bij zon consult sta je daar toch maar zonder bh voor een vreemde haha. Ik heb nu een cup a, ben 162 en weeg 58 kilo. Ik neem 500 cc ultra high profile en hoop uit te komen op een DD. Super spannend, gaat enorm opschieten nu. Weer jij al wat je ongeveer wilt? 

 

Kan ik niet echt antwoord op geven hoe lang de wachttijd is, ik had in mei mn consult en ga pas in september voor de operatie omdat ik niet eerder vrij kon krijgen van werk. Maar het schijnt mee te vallen.

 

dokter stevens heeft trouwens zijn eigen site, vind je misschien ook leuk om te bezoeken: www.dokterstevens.nl 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎12‎-‎8‎-‎2017 om 14:09 zei Sarahw:

Yess, gaat goed, Dankje! 

De eerste 3/4 dagen na de operatie vond ik het zwaarst. Ik had die dagen last van m'n maag door de narcose (misselijkheid), was erg moe, kon niks zelf enz..

Daarna ging het steeds beter hoor :). Viel uiteindelijk mee na die dagen!

Yess hier is de link ervan:

Ik zal je even toevoegen!

X

 

Bedankt voor het toevoegen in je album @Sarahw en Wauw! Wat een mooie maat zeg! En zeker zo mooi als je het vergelijkt met je voorsituatie. Ik kan me niet anders bedenken dat dat jij super blij er mee bent:D:wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag op consult geweest bij dokter Stevens.

Wat een duidelijke en fijne man is hij. Hij is wel heel snel in zijn praten en uitleggen maar gelukkig wist ik dankzij dit forum precies waarover bij het had ;-)  dus kon hem goed volgen.

Aan de hand van mijn wensen had hij eigenlijk al vrij snel de juiste prothese maat voor mij en bij het passen voelde het gelijk heel fijn en zelfs al vertrouwd en wilde ik de pasprotheses het liefst in mijn bh laten zitten:lol:

 

Ik krijg 450 cc high profile duel plane.

Ik heb al een operatiedatum maar die is onder voorbehoud omdat ik rond die datum nog vrij moet regelen op mijn werk. zodra dat hopelijk gelukt is zet ik de datum ook hier neer.

 

Ik ben natuurlijk ook wel benieuwd of er hier meer meiden zijn die 450 cc hebben gekregen met ongeveer dezelfde lengte 1.73 en gewicht 65 kilo.:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan gaan aftellen dames.

27 september word ik geopereerd bij Bergman Clinics in Rijswijk. :D

 

Ik vind het wel echt vreselijk spannend nu er een datum is en dat het dus "echt " is.

 

Het enige is dat ik weer ga twijfelen over de maat. Dan ben ik toch ineens bang dat 450cc te groot wordt naar mijn zin. Steeds als ik borsten op het forum voorbij zie komen waarvan ik denk, ja die vind ik mooi! Dan zijn het vaak borsten tussen de 350 en 400 cc. Ik denk dat ik nog even ga bellen of ik nogmaals mag komen passen voor het aantal cc's. :rolleyes:

 

Meer meiden met ongeveer het zelfde aantal cc dilemma van rond de 400cc?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Vriesje

 

Hoi hoi

 

Ik zie een datum voorbij komen dus gelijk de titel aangepast en topic verhuisd naar operatie verslagenborstvergroting.

Hier in dit topic kun je nu alle verdere updates,eventuele vragen en dadelijk je verslag neerzetten, zodat je alles netjes en overzichtelijk bij elkaar hebt staan.

 

Nu lekker af gaan tellen.

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Desert-Rose:

@Vriesje

 

Hoi hoi

 

Ik zie een datum voorbij komen dus gelijk de titel aangepast en topic verhuisd naar operatie verslagenborstvergroting.

Hier in dit topic kun je nu alle verdere updates,eventuele vragen en dadelijk je verslag neerzetten, zodat je alles netjes en overzichtelijk bij elkaar hebt staan.

 

Nu lekker af gaan tellen.

 

x

Dankjewel @Desert-Rose voor het aanpassen :)

Nu ga ik zeker aftellen haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

41 minuten geleden zei Sarahw:

@Vriesje gefeliciteerd met je operatiedatum!

Als je twijfelt over de maat, gewoon nog een keer gaan passen idd, dat helpt altijd :). Ik ben ook 2x wezen passen.

Al heb ik de 2e keer dezelfde maat gepast omdat ik die de eerste keer al erg mooi vond. En ben blij dat ik 400cc heb gekozen:D:4:.

 

X

 @Sarahw hahaha ik ben bang dat dat uiteindelijk bij mij ook zo zal gaan:lol: Tig andere maten passen om uiteindelijk alsnog voor die 450 cc te gaan. Maar voor mijn eigen gevoel wil ik nog een keer rustig passen en kijken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Vriesje Oo wat fijn dat je een datum hebt! Voor je het weet is het zo ver :43:

Je moet je niet blindstaren bij foto's van andere want hoe de maat bij jou gaat worden is afhankelijk van je postuur, je cupmaat nu.. de ene 400 cc oogt heel anders dan de andere. Wat sarahw zegt, gewoon weer gaan passen! 

Ik was ook steeds bang dat er te groot zou zijn maar heb uiteindelijk de grootste maat gekozen en ben er (tot nu toe) super blij mee.

Wat je ook kunt doen is rijstzakjes thuis vullen met de aantal cc's, dat heeft mij geholpen bij mn keuze:41:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Gisteren nog even bij dokter Stevens langs geweest om nog een keer te passen. En wat ik dus al dacht en zei is het gewoon bij die 450 cc hp dp gebleven hahaha :75: 

Deze keer was ik minder zenuwachtig en kon ik me beter richten op het passen en kijken naar de maat. Maar ohhh wat heb ik er nu zin in!!! Ik wilde de pasproteses gewoon laten zitten :33: zo mooi vond ik het staan bij mezelf. 

 

Nog 3 weekjes..:43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Sarahw:

@Vriesje Fijn!! 450cc it is dus:D. Leuk meis! Lekker de voorbereidingen treffen en voor je het weet is het zo ver! Aftellen is het voor je!:43:

Jep! 450cc en gaan met die banaan:126: hahaha

ik heb er tot nu toe echt zin zin! De echte zenuwen zullen vast nog wel komen maar ik denk voornamelijk aan het doel haha. Bij elk truitje wat ik nu aan doe denk ik steeds; "hoe zal dat volgende maand staan?" Of eindelijk geen gevulde bhs meer aan! 

Ik kan het me echt nog niet voorstellen dat het over 3 weken gewoon zo ver is:20:

 

Hoe gaat het met jou @Sarahw? Zijn je borsten nog veel veranderd? Gaat het werken ook goed?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mama0815 Ik ben nu 8 weken PO. Ja, alles gaat goed, dankje! Ben d'r super blij mee! Ja, denk ook dat als er van te voren door de PC gezegd was tegen me dat het op een F zou kunnen uitkomen dat ik hem met grote ogen aangekeken zou hebben :4: hahah.

Maar vind ze echt perfect en ben dr trots op:D:43:.

 

Hoe is het met jou? Hoeveel weken PO ben je nu?

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sarahw Jeetje 8 weken al! 

Lekker dat je alles mag zeker? En mooie bh's aan:wub:

Had jij na 6 weken al beugel bh's aan? Lees hier dat sommige dat niet mogen of dat het niet lekker zit.

En is jouw maat nog veranderd? Ik ben nu 4 weken po en zit op maat D. Vind ze ook mooi al moet ik wel wennen soms vind ik ze best groot :o Ging een push up bh passen, ze waren echt mega groot :o

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.