Ga naar inhoud

Vriesje : 27 september 2017 : Dr. Stevens : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal! 

Wat een fijne pagina is dit! Na al bijna 2 jaar lid te zijn maar met een grote tussenpose van ruim een jaar dat ik niet mee las ben ik weer terug.

Ik ben Vriesje, 28 jaar en moeder van een zoontje van 2. Van een volle C cup voor mijn zwangerschap ben ik naar een slappe C cup gegaan na mijn zwangerschap. Daardoor vind ik mijn postuur niet meer mooi in proportie.  Ik heb veel last van een opgezette buik en daardoor lijk ik soms wel 3 maanden zwanger. Mijn buik steekt dan verder naar voren dan mijn borsten en ik vind dat echt heel vervelend. Daarom zou ik graag mijn borsten laten vergroten tot het liefst een volle D cup zodat ik voor mijn gevoel weer in verhouding ben :) Voor de rest ben ik best tevreden met 1.73m en 63 kilo.

 

Ik ben er in ieder geval al uit dat als ik de stap zet, ik graag naar Bergman Clinics toe wilt gaan.

Nu heb ik al wat gezocht op verschillende artsen maar ben ook benieuwd naar jullie ervaringen met de artsen van Bergman hoe jullie daar over te spreken zijn.

 

Liefs Vriesje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 135
  • Created
  • Laatste Reactie

hoihoi, leuk dat je de stap gaat nemen! ik ben 10 dagen geleden geopereerd bij Bergman door dr. Verduijn. Ik ben heel tevreden over hem. Hij is vrij direct, maar hij heeft heel goed naar mijn wensen geluisterd en daar ben ik super blij mee! :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast happynewme

Hey @Vriesje ik ben bijna 6 weken po en geholpen door dr Koopmann bij bergman clinics. Ik ben heel erg tevreden over mijn borsten. Ze hadden ook heel snel al een mooie vorm. Ook dr Koopmann is heel direct en draait nergens omheen, maar luisterd wel naar wat je voor ogen hebt en verteld ook eerlijk of je wens mogelijk is. Ik ben van 65b naar 65f/70e gegaan, maar het lijkt meer op een d. Bij bergman kan je ook een 3d scan krijgen waarbij je het resultaat van te voren kan zien. Als je wil kan ik je toevoegen aan mijn album.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 13,5 week geleden geholpen in bilthoven door Drs. Van Engeland: ook zij is een duidelijke arts die een reëel beeld schetst en aangeeft wat kan en niet maar dat is bij Bergman sowieso. Daar werken ze maar met een bepaald aantal Max.  cc's om te zetten omdat ze het anders niet verantwoord en reconstructief vinden dus wil je 600cc bijwijze van zullen ze dat niet doen. 

 

Ik ben erg tevreden over het resultaat en zo ook de pc. Ze was vorige week op controle erg tevreden en zei ook eerlijk dat ze tijdens operatie dacht dat misschien te groot ging worden tav mijn strakke spier maar dat het goed is uitgepakt (zie album als je nieuwsgierig bent) kan bergman en deze chirurg aanraden

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden zei juni17:

hoihoi, leuk dat je de stap gaat nemen! ik ben 10 dagen geleden geopereerd bij Bergman door dr. Verduijn. Ik ben heel tevreden over hem. Hij is vrij direct, maar hij heeft heel goed naar mijn wensen geluisterd en daar ben ik super blij mee! :) 

@juni17 Thanks voor je positieve reactie! Hoe gaat het nu met je na 10 dagen? Kan je je een beetje goed voort bewegen en werken of is dat nog wat lastig?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Zuster89 OEps ik las jullie berichtjes een beetje door elkaar dus de reactie voor @happynewme was dan ook een beetje aan jou gericht haha. Ik moet nog even wennen aan dit forum :D

 

Ik heb even bij je gespiekt en ik vind jou resultaaat echt super mooi! Wat was jou cupmaat voor de bv en nu na de bv als ik vragen mag?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@happynewme Hey! Thanks voor je reactie! Ik ben natuurlijk dan wel nieuwsgierig naar je album:blush: 

Daarom wil ik ook graag naar Bergman omdat zij zoals ik vernomen hebt voor natuurlijke borsten gaan. Ik wil graag mijn volume terug (plus dan een beetje meer hihi) dat ik had voor mijn zwangerschap. Een volle D/E zou dat denk ik zijn. Ik ben ook heel benieuwd wat zij bij mij zouden adviseren. De CCs zijn per persoon zo verschillend maar ik denk dat ik tussen de 300 en 400 zou zitten maar dat baseer ik alleen op fotos van andere met vergelijkbare borsten voor de BV.

 

PS: ik weet nog niet zo goed hoe alles werkt en hoe ik dan straks in jou album kan kijken als je me toegevoegd hebt. :rolleyes: misschien kan je het me dat even vertellen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast happynewme

@Vriesje ik heb je toegevoegd hoor! Als je dan naar mijn profiel gaat staat er album en als je daar nu op klikt zie je mijn foto's. Ik moet er nog wel even recentere foto's bijzetten, maar dat zal ik vd week even doen ;) ik heb 345cc gekregen naar aanleiding van de foto's die ik liet zien wat ik graag wilde hebben. Ik was  wel een beetje bang dat het te groot zou worden, maar dat is absoluut niet het geval. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Vriesje:

@Zuster89 OEps ik las jullie berichtjes een beetje door elkaar dus de reactie voor @happynewme was dan ook een beetje aan jou gericht haha. Ik moet nog even wennen aan dit forum :D

 

Ik heb even bij je gespiekt en ik vind jou resultaaat echt super mooi! Wat was jou cupmaat voor de bv en nu na de bv als ik vragen mag?

Haha maakt niet uit, voor een aa/a75 en nu een d75

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben afgelopen maandagmiddag geholpen bij Bergman bij Dr Blecourt! Een super fijne kliniek, had gelijk een goed gevoel hierbij! Zoals hier ook al geschreven staat bij deze kliniek willen ze liever voor een mooie natuurlijke vorming gaan inderdaad en niet nepnep als ik het even zo zou mogen zeggen! Ik vind dat persoonlijk erg fijn! Ik had ongeveer een A75 en heb nu 330 en 345 cc gekregen dit omdat mijn linkerborst wat voller was en dat is nu echt mooi in verhouding! Kom volgens Blecourt op een grote C kleine D uit, ik hou het op een 75C. Hoop alleen niet dat het te klein uitpakt als de zwelling eraf is maar volgens mij zijn meer meiden daar bang voor hihi. Hoe ervaren jullie de pijn voor die geen die al geholpen zijn? En wie gaat er binnekort onder het mes? Bergman is echt aan te raden, fijne mensen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei Vriesje:

@juni17 Thanks voor je positieve reactie! Hoe gaat het nu met je na 10 dagen? Kan je je een beetje goed voort bewegen en werken of is dat nog wat lastig?

Gaat erg goed eigenlijk! Kan bijna alles weer, al moet ik natuurlijk nog wel erg voorzichtig zijn dat ik niet teveel doe. Dat is nu het lastigste eigenlijk haha, omdat ik zo graag alles weer meteen wil doen. Ik studeer nog en heb de zomer echt vrijgehouden voor mijn herstel, dus dat scheelt ook! Ben van 75A naar nu 75D gegaan met 295cc. :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weeks later...
Op 12-7-2017 om 10:20 zei Evelienx:

Ik ben afgelopen maandagmiddag geholpen bij Bergman bij Dr Blecourt! Een super fijne kliniek, had gelijk een goed gevoel hierbij! Zoals hier ook al geschreven staat bij deze kliniek willen ze liever voor een mooie natuurlijke vorming gaan inderdaad en niet nepnep als ik het even zo zou mogen zeggen! Ik vind dat persoonlijk erg fijn! Ik had ongeveer een A75 en heb nu 330 en 345 cc gekregen dit omdat mijn linkerborst wat voller was en dat is nu echt mooi in verhouding! Kom volgens Blecourt op een grote C kleine D uit, ik hou het op een 75C. Hoop alleen niet dat het te klein uitpakt als de zwelling eraf is maar volgens mij zijn meer meiden daar bang voor hihi. Hoe ervaren jullie de pijn voor die geen die al geholpen zijn? En wie gaat er binnekort onder het mes? Bergman is echt aan te raden, fijne mensen!

@Evelienx wat fijn dat je zo'n goede ervaring hebt gehad.  Hoe gaat het nu met jou? Zo 3 weken na de operatie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Vriesje:

Even een update :P

Woensdag 16 augustus heb ik mijn eerste consult bij dokter Stevens.

 

Ik ben echt zo benieuwd wat de mogelijkheden zijn voor mij en vind het nu al spannend haha.

 

Iemand ervaringen met dokter Stevens?

O spannend! Ik word maandag door dr Stevens geopereerd. Heb inmiddels al 3 pc's gezien bij Bergman :118: Persoonlijk vind ik Stevens de vriendelijkste en prettigste arts. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Vriesje:

Even een update :P

Woensdag 16 augustus heb ik mijn eerste consult bij dokter Stevens.

 

Ik ben echt zo benieuwd wat de mogelijkheden zijn voor mij en vind het nu al spannend haha.

 

Iemand ervaringen met dokter Stevens?

Wat leuk! Ik word 4 september door hem geopereerd. Ik vind hem echt een fantastische arts, hij is erg perfectionistisch en heel professioneel. Hij maakt af en toe lekker een grapje maar dat vind ik fijn, haalt de spanning er een beetje vanaf! Ben heel benieuwd hoe je hem vind na je consult. Wanneer zou je voor operatie gaan? Liefs michelle

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey @Vriesje,

Ik ben nu ruim 3 weken geleden ook door Dr. Koopman bij Bergman Clinics geopereerd. Ik ben erg blij met het resultaat! Net als wat happynewme zegt, is hij erg duidelijk en kort van stof, maar hij luistert wel goed naar wat je wilt en zegt of dit mogelijk is of niet. Ik heb foto's staan in mn privé album, ik kan je toevoegen als je wilt?

Liefs, Sarah

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Mama0815:

O spannend! Ik word maandag door dr Stevens geopereerd. Heb inmiddels al 3 pc's gezien bij Bergman :118: Persoonlijk vind ik Stevens de vriendelijkste en prettigste arts. 

@Mama0815

 

Oeee!! Maandag al! Dat is echt aftellen dus! Mag ik vragen hoeveel cc je gaat krijgen en wat nu je voorsituatie is? :rolleyes:

 

Ik ga je sowiezo volgen en ben benieuwd naar je operatie verslag :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Michellev:

Wat leuk! Ik word 4 september door hem geopereerd. Ik vind hem echt een fantastische arts, hij is erg perfectionistisch en heel professioneel. Hij maakt af en toe lekker een grapje maar dat vind ik fijn, haalt de spanning er een beetje vanaf! Ben heel benieuwd hoe je hem vind na je consult. Wanneer zou je voor operatie gaan? Liefs michelle

@Michellev bedankt voor je fijne reactie ! Het geeft me echt een goed gevoel dat hij je op je gemak kan stellen. Dat zal ik denk ook wel nodig hebben haha.

Voor jou ook al aftellen zeg. Spannend hoor!

Wat is jou voorsituatie nu een hoeveel cc ga krijgen krijgen?

 

Ik weet niet hoe lang de wachtlijst is na je consult als je de operatie wilt inplannen. Hoelang zat daar bij jou tussen?

Ik hoop als ik alles geregeld krijg  (werk ivm vrij krijgen) in oktober of november geopereerd te kunnen worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Vriesje:

@Mama0815

 

Oeee!! Maandag al! Dat is echt aftellen dus! Mag ik vragen hoeveel cc je gaat krijgen en wat nu je voorsituatie is? :rolleyes:

 

Ik ga je sowiezo volgen en ben benieuwd naar je operatie verslag :D

Jaa super spannend! 

Stevens raadde aan voor 385 of 415 te gaan, hij legt maandag beide formaten klaar.. ik ga maar vertrouwen op zijn oordeel wat het mooiste word (al twijfel ik nog soms of het niet te groot word). Ik heb nu een A75 wat sinds mn zwangerschappen echt niet meer oké eruit zien :-( ben benieuwd hoe je consult gaat, bereid je vragen voor en veel plezier alvast! Ik ga jou ook volgen:7:

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Sarahw:

Heey @Vriesje,

Ik ben nu ruim 3 weken geleden ook door Dr. Koopman bij Bergman Clinics geopereerd. Ik ben erg blij met het resultaat! Net als wat happynewme zegt, is hij erg duidelijk en kort van stof, maar hij luistert wel goed naar wat je wilt en zegt of dit mogelijk is of niet. Ik heb foto's staan in mn privé album, ik kan je toevoegen als je wilt?

Liefs, Sarah

Hey @Sarahw super zeg! Jij heb het allemaal al lekker achter de rug^_^ hoe gaat het nu met je? Hoe waren de eerste dagen gegaan na je operatie? Heb je misschien ook een topic met je operatie verslag?

ik zou graag in je album neuzen hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mama0815 

Ik ben bij mij ook heel benieuwd met hoeveel cc mijn borsten gevuld moeten worden voor het resultaat wat ik voor ogen heb. Ik denk zelf namelijk ook rond de 400 maar dat baseer ik alleen op verhalen en foto's van hier op het forum. Maar ik heb net als jou ook een zwangerschap achter de rug waarbij mijn borsten in de 1e weken na de bevalling echt huge!!! Waren. Maar daar is helaas niks meer van over.

 

Op welke cupmaat zou jij ongeveer uitkomen? Heeft dr Stevens dat gezegd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Vriesje:

@Mama0815 

Ik ben bij mij ook heel benieuwd met hoeveel cc mijn borsten gevuld moeten worden voor het resultaat wat ik voor ogen heb. Ik denk zelf namelijk ook rond de 400 maar dat baseer ik alleen op verhalen en foto's van hier op het forum. Maar ik heb net als jou ook een zwangerschap achter de rug waarbij mijn borsten in de 1e weken na de bevalling echt huge!!! Waren. Maar daar is helaas niks meer van over.

 

Op welke cupmaat zou jij ongeveer uitkomen? Heeft dr Stevens dat gezegd?

Ja het is alleen lastig dat het bij iedereen weer anders uitvalt.. ligt ook weer aan postuur en gebruikte prothese @best_boobie kan hier meer over vertellen.

 Ik had aangegeven een volle c te willen, dat het wel natuurlijk blijft.

Ja die zwangerschappen doen je borsten niet veel goeds!:blink: soort lege theezakjes :74:

want wat is jouw wens qua cupmaat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei Vriesje:

Dames, hebben jullie bij jullie consult bij Bergman ook een 3d consult gehad? En hebben ze daar pasbh's voor de pasproteses of moet ik die zelf mee nemen?

 

Ben ik allemaal vergeten te vragen aan de telefoon:wacko: haha

Bij mij deed de 3D het 2 x niet. Maar de pc's zeiden dat met gewoon passen je het beste kon zien wat je mooi vind. De 3 d is vaak niet hoe het precies word.. alles hebben ze daar dus don't worry!

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Mama0815:

Ja het is alleen lastig dat het bij iedereen weer anders uitvalt.. ligt ook weer aan postuur en gebruikte prothese @best_boobie kan hier meer over vertellen.

 Ik had aangegeven een volle c te willen, dat het wel natuurlijk blijft.

Ja die zwangerschappen doen je borsten niet veel goeds!:blink: soort lege theezakjes :74:

want wat is jouw wens qua cupmaat?

Ja dat blijft indd lastig. Soms zie ik iemand met 200 cc die voor mijn gevoel minimaal een 400cc zou kunnen zijn en andersom dus dat zegt niks.

 

Ik vind het bij mezelf lastig te bepalen wat ik wil. Ik draag nu namelijk een 70d alleen lijken mijn borsten absoluut niet op een d. Eerder een B. Opzich ook logisch wat toen ik mezelf nog niet had oplaten meten droeg ik altijd een 80b. Maar ik blijk smaller in opvang te zijn. Vandaar die D. Maar ik wil graag volle borsten. Dus ik denk een volle D/ E.

 

Daarom ben ik heel benieuwd wat dokter Stevens gaat zeggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.