Ga naar inhoud

Vriesje : 27 september 2017 : Dr. Stevens : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

6 uur geleden zei Mama0815:

@Vriesje Nee dat had ik niet misschien maar misschien is het het idee dat de hechtingen eruit zijn en alles er goed uit ziet :P maar wel fijn dat je minder last hebt. Wil je niet ontmoedigen, maar ik had bij 4 weken ineens weer erge pijn (mn spier wilde niet ontspannen) :blink: 

 

@Mama0815 nou ik snap wel wat je bedoeld. Ik was vanochtend even met m'n man mee boodschappen doen. En ik merkte al dat m'n houding anders is en ik meer aangespannen loop. En toen schoot het in de supermarkt ineens in m'n rug!:20: en dat deed me een pijn joh pfff. Ik toch gewoon voorzichtig doorgelopen waardoor ik het er werd uit liep maar alles zit vast in m'n nek en rug. Van m'n borsten heb ik geen eens veel last maar al die aangespannen spieren zijn  veel vervelender. Als het nog lang aan blijft houden bel ik even met de kliniek misschien dat ze er iets voor hebben. Maarja de boobies hebben we in ieder geval :141:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 135
  • Created
  • Laatste Reactie
22 uur geleden zei Vriesje:

Pfiew gelukkig dus herkenbaar ;) was echt ff balen t weekend. Maar moet zeggen dat het nu alweer stukken beter gaat en ik langzaam aan steeds blijer ben met m'n borsten ben.

 

Er zit nog wel behoorlijk wat vocht in m'n borsten hoor maar ik verwacht niet dat ze als dat vocht er uit is veel minder vol zullen  zijn. Ik ben er blij mee:D

 

Hoe gaat ie met jou verder? Zitten de borsten niet in de weg met werken? :141:

Jaa echt hoor. Gelukkig maar!

 

Is even afwachten, maar zal geen mega verschil zijn inderdaad!

 

Ja gaat lekker, nee heb er geen last van. T vest drukt alles bijna plat hahaha. je kan het nog steeds wel een beetje zien met het vest aan, maar ach, het geeft ook weer extra bescherming:D.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 5-10-2017 om 11:58 zei Vriesje:

Hoi @Bunny87

Ik heb 450 cc high profile dual plane van Natrelle gekregen. Ik ben dan ook wel 173 cm en 64 kilo.

 

Wanneer ben je aan de beurt? Spannend hoor! Ik heb je toegevoegd aan m'n album :)

@Vriesje zou ik misschien in je album mogen kijken?

En heb je ze duel plane of voor de spier?

Ik heb volgende week een 2e consult en me nu een beetje aan het verdiepen in de cc's ;) dankjewel alvast!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden zei Sarahw:

Jaa echt hoor. Gelukkig maar!

 

Is even afwachten, maar zal geen mega verschil zijn inderdaad!

 

Ja gaat lekker, nee heb er geen last van. T vest drukt alles bijna plat hahaha. je kan het nog steeds wel een beetje zien met het vest aan, maar ach, het geeft ook weer extra bescherming:D.

@Sarahw Haha ach een  beetje extra bescherming kan geen kwaad indd ;) ik ben benieuwd hoe die bij mij nu zit. Ga het volgende week eens passen haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden zei Mama0815:

@Vriesje Au :unsure: dat is niet fijn..

Had ik ook.. je houding en bewegingen zijn anders dan normaal. Hopelijk gaat het snel beter. Slaap je wel een beetje? Je mag al plat en op je zij toch?

@Mama0815 slapen gaat gelukkig best goed nu. Mag plat en op m'n zij. Maar op m'n zij lukt echt nog niet haha. Dus dan maar plat op m'n rug met 2 kussens achter m'n hoofd. Dan gaat het wel aardig -_-

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden zei Fraukje:

@Vriesje zou ik misschien in je album mogen kijken?

En heb je ze duel plane of voor de spier?

Ik heb volgende week een 2e consult en me nu een beetje aan het verdiepen in de cc's ;) dankjewel alvast!

 

Hoi @Fraukje wat spannend zeg! Waar heb je je consult? En heb je ook al een beetje een idee qua aantal cc's wat je wilt? Ik heb 450cc high profile dual plane.

 

Ik heb je toegevoegd in m'n album hoor :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden zei Vriesje:

Hoi @Fraukje wat spannend zeg! Waar heb je je consult? En heb je ook al een beetje een idee qua aantal cc's wat je wilt? Ik heb 450cc high profile dual plane.

 

Ik heb je toegevoegd in m'n album hoor :)

Thnxx,wauw de jouwe zijn mooi zeg :wub: mag je echt trots op zijn!

 

Ja ik heb 2 jaar geleden (ik dacht een 315cc en 355cc gepast),en die 355cc kon nog goed zeiden ze,maar vondt ze toen zelf wel al echt groot,maar ik lees ook vaak hier dat je beter de grootste kunt nemen want het schijnt snel te wennen,,

Een volle c-cup zou ik prima vinden,op wat voor cup zit jij nu met 450cc?

 

Ik heb bij Frans Straten een consult a.s donderdag,en ben 2jaar geleden bij Bauland kliniek geweest..

Toen wilde ik eigelijk een lippofilling maar met mijn wens om 2 cupmaten groter te gaan viel dat eigelijk af..

En toen die hijsa over lekkende implantaten en auto immuunziektes,heb ik alles maar op een laag pitje gezet..

Maar het blijft maar in mijn hoofd zitten en ben echt niet happy nu met mijn a-cupje ^_^ dus op naar een 2e consult..

 

Ben heel benieuwd,en er wel al over uit dat ik het zoiezo wel wil laten doen,en zeker na alle mooie resultaten hier op het forum!

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

53 minuten geleden zei Fraukje:

Thnxx,wauw de jouwe zijn mooi zeg :wub: mag je echt trots op zijn!

 

Ja ik heb 2 jaar geleden (ik dacht een 315cc en 355cc gepast),en die 355cc kon nog goed zeiden ze,maar vondt ze toen zelf wel al echt groot,maar ik lees ook vaak hier dat je beter de grootste kunt nemen want het schijnt snel te wennen,,

Een volle c-cup zou ik prima vinden,op wat voor cup zit jij nu met 450cc?

 

Ik heb bij Frans Straten een consult a.s donderdag,en ben 2jaar geleden bij Bauland kliniek geweest..

Toen wilde ik eigelijk een lippofilling maar met mijn wens om 2 cupmaten groter te gaan viel dat eigelijk af..

En toen die hijsa over lekkende implantaten en auto immuunziektes,heb ik alles maar op een laag pitje gezet..

Maar het blijft maar in mijn hoofd zitten en ben echt niet happy nu met mijn a-cupje ^_^ dus op naar een 2e consult..

 

Ben heel benieuwd,en er wel al over uit dat ik het zoiezo wel wil laten doen,en zeker na alle mooie resultaten hier op het forum!

 

 

 

@Fraukje aww super lief thanks:blush:

 

Ik kan nog niet precies zeggen op welke maat ik nu uit kom want dat kan nog veranderen de komende weken maar mijn sport-bh die ik van de kliniek heb aan gemeten gekregen is een 34E. Ik denk zelf ongeveer om een 70 f uit te komen wat op een volle DD lijkt.  

 

Je voorsituatie en lengte en gewicht spelen ook een hele grote rol in hoeveel cc je nodig hebt voor een bepaalde cup maat. Ik ben 173cm en 64 kilo. 

 

Ik heb ook getwijfeld tussen 385 en 450cc en heb heel blij dat ik voor de grootste ben gegaan. :D

 

Heel veel succes en plezier met je "zoektocht " ;) en ik ben benieuwd wat je uiteindelijk gaat doen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7-10-2017 om 14:05 zei Vriesje:

@Sarahw Haha ach een  beetje extra bescherming kan geen kwaad indd ;) ik ben benieuwd hoe die bij mij nu zit. Ga het volgende week eens passen haha.

Dat doe je goed! Moet er ook wel bij zeggen dat het snel went hoor, die grote borsten. Ik zit nu op een 70F/G en ben er erg blij mee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Update 8 weken p.o 

 

ik zal weer even een kleine update neerzetten van de afgelopen weken.

 

Wat is het me allemaal meegevallen! Ik heb een herstel volgens het boekje gehad en ben zo ontzettend blij met mijn nieuwe borsten!:D

 

Na ongeveer 3.5 week ging ik toch even bh's passen en ja ook gelijk een paar gekocht :ph34r: ik dacht ik laat de kaartjes er gewoon nog aan dan kunnen ze altijd nog terug haha. Ik kwam uit op een 70F en nu na 8 weken po zitten deze bh's nog steeds als gegoten. ( ik ben benieuwd of de maat toch nog gaat veranderen de komende tijd)

 

2 dagen geleden eind controle gehad bij dokter Stevens en hij was helemaal tevreden met het resultaat! Alles zag er goed uit. Mn borsten zijn al mooi soepel en zacht.  En ik mag vanaf nu alles weer doen!:43:

 

Al met al zou ik ondanks al mijn angsten die ik had het zo weer over doen! 

Ik heb ook heel veel gehad aan dit forum! Thanks meiden! Af en toe wip ik nog wel even langs hier:48:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.