Ga naar inhoud

frbarbie : 6 oktober 2017 / 11 december 2017 : (herstel operatie ) : Dr. Plovier : Be-Clinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 294
  • Created
  • Laatste Reactie

@frbarbie Holy Crap... Dit is wel een grote fout en verkeerde inschatting van hem geweest :huh: Gelukkig is hij wel een PC die naar zijn patiënten luistert en opvolging hieraan geeft. Zit inderdaad wel een verschil tussen deze protheses. Balen dat je weer onder het mes moet maar gelukkig mag je al snel en hoef je geen maanden te wachten. Rustig aan met je lijf de komende tijd en weer aftellen voor je Boobs. Ook jij straks je kerstballen :P xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@frbarbie

 

He meis, ik lees nu pas je hele verhaal, dat is toch wat, slordig, maar wel heel fijn dat hij het gelijk netjes en kosteloos op wilt lossen, en jij alsnog je 1050 gaat krijgen.

 

Probeer de komende tijd zo gezond mogelijk te eten, genoeg vitamines, maar ook voldoende eiwitten, dit is heel goed voor herstel.

 

Ik heb in de titel even de datum van herstel operatie erbij gezet, dan kun je gewoon dit topic blijven gebruiken voor alle updates.

 

Nu maar weer aftellen.

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 25-10-2017 om 22:14 zei BrownieG:

@frbarbie Holy Crap... Dit is wel een grote fout en verkeerde inschatting van hem geweest :huh: Gelukkig is hij wel een PC die naar zijn patiënten luistert en opvolging hieraan geeft. Zit inderdaad wel een verschil tussen deze protheses. Balen dat je weer onder het mes moet maar gelukkig mag je al snel en hoef je geen maanden te wachten. Rustig aan met je lijf de komende tijd en weer aftellen voor je Boobs. Ook jij straks je kerstballen :P xx

Hey,

ja vind het wel echt slecht. Maargoed blij dat hij eerlijk is geweest en het op wil lossen!

 

Ja, ben wel erg blij dat het zo snel al weer kan. Less dat sommige half jaar tot 1 jaar moeten wachten. Dat had ik niet getrokken haha. Hahah jaa straks m'n ronde kerstballen :123: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Desert-Rose:

@frbarbie

 

He meis, ik lees nu pas je hele verhaal, dat is toch wat, slordig, maar wel heel fijn dat hij het gelijk netjes en kosteloos op wilt lossen, en jij alsnog je 1050 gaat krijgen.

 

Probeer de komende tijd zo gezond mogelijk te eten, genoeg vitamines, maar ook voldoende eiwitten, dit is heel goed voor herstel.

 

Ik heb in de titel even de datum van herstel operatie erbij gezet, dan kun je gewoon dit topic blijven gebruiken voor alle updates.

 

Nu maar weer aftellen.

 

x

Hey,

 

Ja ik heb, als het goed is, wel al 1050 alleen heb ik nu de Ergonomix en had ronde neppe gevraagd. Wordt nu de RSC + dus ben benieuwd. Hoop stiekem dat dit kleinere zijn, zodat ik hierna groter heb hahah. Vind de 1050 best klein.

 

Dat is wel een goeie tip ja, vitamines en eiwitten!

 

Bedankt voor het aanpassen :) xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met de ronde 1050 ga je echt wel groter hoor, die zijn 15 breed en hebben een projectie van 7.8, dus dat worden geen kleintjes.En bij deze krijg je ook echt genoeg bolling.

 

Ja en je moet gewoon even zorgen dat je lichaam een oppepper krijgt, zodat je in optimale conditie bent, vitamines vind je eigenlijk genoeg in je dagelijkse voeding, maar een aanvulling van bijv vit D en C is altijd goed.

Ook koolhydraten en vetten zijn goed voor voorbereiding operatie.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 27-10-2017 at 11:48 AM, frbarbie said:

Vind de 1050 best klein.

 

Whahaha ja hoor, jij vind ze weer klein :45:

 

Maar als je voor 11 december niemand kan vinden, kan ik eventueel met je mee. Moet je alleen wel op tijd aangeven want dan moet ik een dienst ruilen op m'n werk, tenzij het niet erg is dat ik halverwege ineens weg ga voor m'n avonddienst haha ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 27-10-2017 om 13:43 zei Desert-Rose:

Met de ronde 1050 ga je echt wel groter hoor, die zijn 15 breed en hebben een projectie van 7.8, dus dat worden geen kleintjes.En bij deze krijg je ook echt genoeg bolling.

 

Ja en je moet gewoon even zorgen dat je lichaam een oppepper krijgt, zodat je in optimale conditie bent, vitamines vind je eigenlijk genoeg in je dagelijkse voeding, maar een aanvulling van bijv vit D en C is altijd goed.

Ook koolhydraten en vetten zijn goed voor voorbereiding operatie.

 

xx

Ik hoop echt dat die groter zijn!! Ben benieuwd :D

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 1-11-2017 om 23:14 zei Rocker:

 

Whahaha ja hoor, jij vind ze weer klein :45:

 

Maar als je voor 11 december niemand kan vinden, kan ik eventueel met je mee. Moet je alleen wel op tijd aangeven want dan moet ik een dienst ruilen op m'n werk, tenzij het niet erg is dat ik halverwege ineens weg ga voor m'n avonddienst haha ;) 

Aaah lief van je, een vriendin van me gaat mee, die werkt niet haha :P

 

Maar mocht ze afzeggen, bel ik jou ;)  als het op tijd is haha

 

En ja ik vind ze echt klein, pas cup G.. ben maar 1 a 2 maten groter geworden..:huh: xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb eindelijk een album aangemaakt. Wilde hem in de eerste instantie openbaar zetten, maar voor als ik herkend word op internet, wat kan, heb ik hem toch privé gemaakt. Dus als je hem wilt zien let me know, voeg ik je toe :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei frbarbie:

Ik heb eindelijk een album aangemaakt. Wilde hem in de eerste instantie openbaar zetten, maar voor als ik herkend word op internet, wat kan, heb ik hem toch privé gemaakt. Dus als je hem wilt zien let me know, voeg ik je toe :) 

Ik ben heel nieuwsgierig naar het resultaat. Zou ik je album mogen zien? Ik hoop dat je 11 dec je droom boobies mag krijgen. Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei frbarbie:

Ik heb eindelijk een album aangemaakt. Wilde hem in de eerste instantie openbaar zetten, maar voor als ik herkend word op internet, wat kan, heb ik hem toch privé gemaakt. Dus als je hem wilt zien let me know, voeg ik je toe :) 

Mag ik mee spieken in je album ? Ik ben een stille volger van je topic en ben heel nieuwsgierig naar je resultaat straks! Thanks alvast xx 

en natuurlijk weer heel veel sterkte en succes met je aankomende operatie! Is niet niks zo snel 2x achter elkaar onder het mes maar het is voor een goed doel! :D:wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

51 minuten geleden zei Leya:

Ik ben heel nieuwsgierig naar het resultaat. Zou ik je album mogen zien? Ik hoop dat je 11 dec je droom boobies mag krijgen. Liefs

Jou had ik toegevoegd :) zie je het niet? X

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei B00bies:

@frbarbieZou ik bij jou mogen kijken? Ben wel heel benieuwd naar jouw proces en wat het verschil gaat zijn tussen die twee verschillende protheses. 

 

xx

Jaa hoop dat het goed te zien is! We gaan het meemaken :P zal dan ook weer opnieuw foto's plaatsen en ze naast elkaar zetten :) xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden zei Vriesje:

Mag ik mee spieken in je album ? Ik ben een stille volger van je topic en ben heel nieuwsgierig naar je resultaat straks! Thanks alvast xx 

en natuurlijk weer heel veel sterkte en succes met je aankomende operatie! Is niet niks zo snel 2x achter elkaar onder het mes maar het is voor een goed doel! :D:wub:

Jaa zie er beetje tegen op 2e operatie, maar ken tegelijkertijd niet wachten tot ik m’n nieuwe boobies heb haha tweestrijd :P xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 3-11-2017 om 20:56 zei frbarbie:

Ik heb eindelijk een album aangemaakt. Wilde hem in de eerste instantie openbaar zetten, maar voor als ik herkend word op internet, wat kan, heb ik hem toch privé gemaakt. Dus als je hem wilt zien let me know, voeg ik je toe :) 

Mag ik spieken? Wil ook voor een wissel gaan en twijfel tussen 800 en 1050cc.

Liefs Anouk 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei RosaE:

@frbarbie Ik heb ze net bekeken en ik vind ze prachtig! Maar inderdaad wel natuurlijk, ik kan me voorstellen dat dat niet is wat je in je hoofd hebt als je echt voor rond gaat. Ben benieuwd hoe ze er volgende maand uitzien!

Jaa ze zijn zeker mooi, maar niet rond en nep wat ik zooo graag wilde. in BH vind ik ze helemaal niet mooi.. zie niks :( Hele maand nog met dit doen, ben nou wel aan't aftellen.. X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.