Ga naar inhoud

frbarbie : 6 oktober 2017 / 11 december 2017 : (herstel operatie ) : Dr. Plovier : Be-Clinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 294
  • Created
  • Laatste Reactie

Heey allemaal, super lief alle berichtjes :wub:

Ik was na de narcose zoooo suf, heb zoveel geslapen haha. En ze waren allemaal super lief, op de anesthesist na.. wat een kreng. Ik ben geen moment zenuwachtig geweest, vind alleen infuus eng, omdat ik dunne diepliggende aderen heb. Bloedprikken ook nooit een succes. Dus ik zei t infuus vind ik wel eng hoor (gewoon beetje grappige manier) zegt ze ja dat vind iedereen, maar mensen met tattoos en piercing ken ik daar geen begrip voor tonen! Ik dacht meen je dit? Dus ik zeg ik heb dunne diepliggende aderen en met tattoos en piercings hoeven ze biet te zoeken naar m'n aderen! En ja hoor me vrouw was erg lang bezig om m'n aderen te vinden, dacht lekker voor je. Ze prikte wel goed, dus ze heeft geen wraak actie op me uitgevoerd :lol:

Blijkbaar na de operatie in een rolstoel naaf m'n bed vervoerd en is m'n voet tegen een klemmetje gegaan, m'n hiel lag open. 

 

Helaas zitten m'n implantaten wel weer voor m'n spier, was ik in eerste instantie niet blij mee. Maar Plovier heeft alles nog uitgelegd nu heb ik er vrede mee. M'n 400cc implantaat heeft zo lang op m'n spier gelegen, dat ie hem niet ver genoeg omhoog kreeg om de 1050 erachter te plaatsen. Maar m'n implantaat gaat voor de spier niet erger hangen als wanneer deze dual plane zou zijn. Dus ik ben wel gerust gerust gesteld. Heb m'n boobies nu alleen nog in sport bh gezien, die overigens super lekker zit! Zondag mag toe voor t eerst even uit om te douchen, ben heeel erg benieuwd! Dan maak ik ook wel snel even een foto! :D

 

M'n rechter spier doet wel pijn, want hij heeft die hard aan die spier staan trekken :lol: maar dat overleef ik wel.

 

Vond ze eerst ook erg klein, maar vind ze nu wel oke tot groot. Weet wel dat ik uiteindelijk nog groter wil. Zal df paar foto's toevoegen hier. Later maak ik wel een album :)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei gertaschrude:

Wow, dat ziet er nu al veelbelovend uit! Spoedig herstel en veel plezier met je nieuwe aanwinsten ;-)

Aah dankje, heb nu wel flink pijn hoor:79: maar is het vast allemaal waard!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waaaauw @frbarbie ik vind ze nu al prachtig:123: hahah en nu al weer denken aan groter:45:

Kwa herstel zul je het nu wel ietsje minder zwaar hebben gelukkig, omdat je spier niet is uitgerekt met die 1050cc. Dus dat is wel weer een pluspuntje. En zijn het de motiva implantaten? 

 

Pfff als ik het geld nu bij elkaar had zou ik meteen een afspraak maken, dit geeft me weer meer motivatie om extra opzij te zetten maandelijks :rolleyes:

 

doe rustig aan de komende tijd en laat je maar lekker verwennen door de mensen om je heen! Fijn herstel gewenst xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

50 minuten geleden zei Jadie:

Waaaauw @frbarbie ik vind ze nu al prachtig:123: hahah en nu al weer denken aan groter:45:

Kwa herstel zul je het nu wel ietsje minder zwaar hebben gelukkig, omdat je spier niet is uitgerekt met die 1050cc. Dus dat is wel weer een pluspuntje. En zijn het de motiva implantaten? 

 

Pfff als ik het geld nu bij elkaar had zou ik meteen een afspraak maken, dit geeft me weer meer motivatie om extra opzij te zetten maandelijks :rolleyes:

 

doe rustig aan de komende tijd en laat je maar lekker verwennen door de mensen om je heen! Fijn herstel gewenst xxx

T is wel zwaarder dan de vorige x hoor, toen had ik vrijwel geen pijn.. Nu wel echt! En heb idd Motiva implantaten.

 

haha Jaa lekker sparen, ken je snel weer! 

 

Haha Jaa ik ga sowieso groter, denk dat ik dan naar Amerika ga :D

 

Nou ik word niet echt verwend hoor, me ma is boos dat ik t gedaan heb xD dus die helpt alleen als t me zelf niet lukt :4:

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden zei marjon_nl:

Gefeliciteerd meid!!! Plovier kan af en toe echt toveren :):) 
Nu rustig aan en goed herstellen, xx

Nu zijn ze van boven nog niet zo rond als ik wilde, maar misschien moet dat nog vormen. Ff afwachten haha ben wua grootte wel blij, maar mag nog wel stukken groter haha :P

 

Bedankt voor je berichtje xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw, dat ziet er nu al veel belovend uit!

 

Oh dat lijkt mij idd wel even schrikken als het toch anders is geplaatst, maar even 1050cc onder een nog niet opgerekte spier stoppen lijkt mij idd niet makkelijk.. hihi, ja kan mij voorstellen dat je er wel last van hebt als hij zo aan je spier heeft staan sjorren en je huid is nu ook weer voor 650cc extra opgerekt. Maar ach het is het allemaal waard!

 

Succes met je herstel xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@B00bies ik hoop dat het wordtzoals ik wil, nu is het namelijk nog niet rond van boven en dat wil ik juist wel. Maar alles staat nog über strak, dus moet geduld hebben. En laat dat nou m'n slechtste eigenschap zijn, ongeduldig!! Haha

 

Morgen eindelijk m'n bh voor t eerst uit! :43: xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@frbarbie,

 

Hey meis, sorry voor mijn late reactie. Van harte gefeliciteerd met je mooie boobs. Dat ziet er al heel mooi uit in de bh. Ben benieuwd hoe ze er zonder bh uitzien. Als ze weer voor de spier geplaatst zijn, dan ogen ze ook gelijk groter dan achter de spier, dus dat is wel mooi meegenomen :38:. Hoe groot wil je uiteindelijk gaan in Amerika?

Nou meis, neem lekker op tijd je medicijnen, drink veel om de narcose eruit te spoelen, pak lekker je rust en laat je toch maar lekker vertroetelen.... dat doet je moeder vast wel. 

Ik wens je een fijn herstel toe. 

 

Veel liefs, Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Jbtje:

Vind ze er zo al heel mooi uit zien! Ik hoop dat je goede pijnstilling hebt, ik zit nu op dag 3 en de pijn is goed te doen terwijl ik de eerste dagen verging van de pijn.

ik wens je een voorspoedig herstel

Hey,

 

Ik heb ze voor de spier, dus dacht Ooh geen pijn (zoals 5 jaar geleden) maar in dot geval is t natuurlijk wel flink stukkie groter dwn 400cc ik heb de eerste dag (na operatie) en gister veel pijn gehad, ben nu 2 dagen PO (voelt als 3) nu heb ik minder pijn. Voel het met sommige bewegingen. En ik lig eigenlijk wlleen maar in bed haha ga zo douchen zonder bh.. ben benieuwd :63:

 

Jij ook ern spoedig herstel! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.