Ga naar inhoud

frbarbie : 6 oktober 2017 / 11 december 2017 : (herstel operatie ) : Dr. Plovier : Be-Clinic


Aanbevolen berichten

:45: en dan gaat ze ze willen verbloemen!! :45: 

Wel fijn dat je nu eindelijk duidelijkheid hebt!! Lees je wel nog een beetje in, en ga na wat te doen bij een lekkage en wie dat gaat vergoeden!!
Een Saline implantaat kan kapot gaan en de vloeistof wordt dan door je lichaam via de natuurlijke weg, 'verwijderd'... Echter, dan heb je 1 dikke tiet en 1 tietloze tiet... Vraag wat dat je gaat kosten, mocht dat ooit gebeuren!!
Niet dat je dan voor onverwachte kosten staat.

Gaat hij ze trouwens voor de spier plaatsen? Of dual plane?

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 294
  • Created
  • Laatste Reactie
Op 3-11-2017 om 20:56 zei frbarbie:

Ik heb eindelijk een album aangemaakt. Wilde hem in de eerste instantie openbaar zetten, maar voor als ik herkend word op internet, wat kan, heb ik hem toch privé gemaakt. Dus als je hem wilt zien let me know, voeg ik je toe :) 

Hoi barbie

zou je mij ook willen toevoegen?

ben zo benieuwd :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

52 minuten geleden zei Jaydee:

@frbarbie, meis, wat een supergoed nieuws. Het kost idd wel wat, maar dan heb je wel precies wat je graag wil: ROND EN NEP :43:. Ik ben helemaal blij voor je. En als je het financieel rond kunt breien, waarom dan niet? Ben reuze benieuwd hoe ze gaan worden. En tuurlijk ga jij die niet verbloemen op je werk..... je gaat er juist mee pronken.... laat zien wat je hebt, meis... je hebt er genoeg voor betaald. 

 

Veel liefs, Jaydee :53:

Op m'n werk in het weekend ga ik ze zeker pronken haha, maar op kantoor niet. Werk met allemaal grijze muisjes, mijn lange blonde haren en lange nep nagels zijn al heftig voor ze xD 

 

Ben inderdaad ook wel erg blij! :123: xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

44 minuten geleden zei best_boobie:

:45: en dan gaat ze ze willen verbloemen!! :45: 

Wel fijn dat je nu eindelijk duidelijkheid hebt!! Lees je wel nog een beetje in, en ga na wat te doen bij een lekkage en wie dat gaat vergoeden!!
Een Saline implantaat kan kapot gaan en de vloeistof wordt dan door je lichaam via de natuurlijke weg, 'verwijderd'... Echter, dan heb je 1 dikke tiet en 1 tietloze tiet... Vraag wat dat je gaat kosten, mocht dat ooit gebeuren!!
Niet dat je dan voor onverwachte kosten staat.

Gaat hij ze trouwens voor de spier plaatsen? Of dual plane?

xxxx

Hahahah zo had ik er nog niet aan gedacht, klink nogal dom xD eindelijk mn mega boobies ga ik ze verstoppen hahah

 

Jaa idd, dat is wel een goeie.. nu maak je me wel bang hahah:unsure: Hopen dat ze nooit scheuren! Maar ga inderdaad wel even naar die garantie vragen!

 

Gewoon weer voor de spier, hij kon max 600cc achter m'n spier plaatsen en als het goed is, is de saline een 800 cc implantaat die ze daarna opvullen, dus gewoon ervoor. Hopen dat ze niet na 2 dagen hangen haha. Ben erg benieuwd!

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei frbarbie:

Op m'n werk in het weekend ga ik ze zeker pronken haha, maar op kantoor niet. Werk met allemaal grijze muisjes, mijn lange blonde haren en lange nep nagels zijn al heftig voor ze xD 

 

Ben inderdaad ook wel erg blij! :123: xx

Ja.... dan zijn jouw big boobies wel helemaal heftig voor ze. Ze raken totaal in shock :45:. Doe ze dat maar niet aan dan. Lekkere wijde blouses met idd circle scarfs in alle kleuren en maten om de boobs zo goed mogelijk te kunnen bedekken. Het overvullen gaat natuurlijk wel geleidelijk..... kunnen ze er langzaam aan wennen :152:.

Fijn hoor meis. Ben blij voor je. Geniet er maar lekker van. 

 

Xxx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden zei frbarbie:

Hahahah zo had ik er nog niet aan gedacht, klink nogal dom xD eindelijk mn mega boobies ga ik ze verstoppen hahah

 

Jaa idd, dat is wel een goeie.. nu maak je me wel bang hahah:unsure: Hopen dat ze nooit scheuren! Maar ga inderdaad wel even naar die garantie vragen!

 

Gewoon weer voor de spier, hij kon max 600cc achter m'n spier plaatsen en als het goed is, is de saline een 800 cc implantaat die ze daarna opvullen, dus gewoon ervoor. Hopen dat ze niet na 2 dagen hangen haha. Ben erg benieuwd!

 

xx

Ik wil je niet bang maken hoor, maar is gewoon wel handig om te weten hoe dat in zijn werk gaat...

Oke, dan is het goed. Voor de spier is eigenlijk het enige dat zorgt voor het resultaat wat jij wilt (in combinatie met de prothesen natuurlijk)

Je zult wel altijd een bh moeten gaan dragen, het is niet zo dat je thuis komt en bh uit kunt gooien.... Dan heb je idd na een paar weken al dikke knieën... ;) 

Moet je wijde rokken gaan dragen om ze te verbloemen :45: 

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei best_boobie:

Ik wil je niet bang maken hoor, maar is gewoon wel handig om te weten hoe dat in zijn werk gaat...

Oke, dan is het goed. Voor de spier is eigenlijk het enige dat zorgt voor het resultaat wat jij wilt (in combinatie met de prothesen natuurlijk)

Je zult wel altijd een bh moeten gaan dragen, het is niet zo dat je thuis komt en bh uit kunt gooien.... Dan heb je idd na een paar weken al dikke knieën... ;) 

Moet je wijde rokken gaan dragen om ze te verbloemen :45: 

 

xxx

Ik draag sowieso altijd een bh, alleen onder de douche is tie uit :P of tijdens een paar wilde minuten.. uurtje hahah

 

Hahaha wijde rokken.. ben geen rokken mens dus dat zou helemaal een probleem worden! Lekker bh's shoppen en in leven! xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@frbarbie

 

Fijn te lezen dat je er met Dr.Plovier bent uitgekomen,ik hoop voor jouw dat je dan uiteindelijk tevreden kan zijn over het resultaat ;)

Zou ik ook even bij je foto's mogen kijken:16:

xx Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16-11-2017 om 10:48 zei Sweetboobs16:

@frbarbie

 

Volgens mij kan ik ze al zien? Laatste foto’s zijn dat je je littekens laat zien toch? Dat album kan ik zien :) 

 

Jaa klopt, dat is mijn album. Ik had een aantal mensen die hadden gereageerd op m'n topic al gelijk toegevoegd. Zat jij dus ook bij haha x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16-11-2017 om 00:59 zei Ank:

@frbarbie

 

Fijn te lezen dat je er met Dr.Plovier bent uitgekomen,ik hoop voor jouw dat je dan uiteindelijk tevreden kan zijn over het resultaat ;)

Zou ik ook even bij je foto's mogen kijken:16:

xx Ank

Je kunt ze zien :) xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik lees nu even bij en je gaat krijgen wat je wil. Yes!! Groot, rond en nep :123:.  :1bouncingboobs: Ben blij voor je meis. Ook super dat plovier die 900 euro voor zijn rekening neemt! Daar kan je een hoop mooie behas en sexy kleding voor kopen!!

 :53:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Zinin:

Ik lees nu even bij en je gaat krijgen wat je wil. Yes!! Groot, rond en nep :123:.  :1bouncingboobs: Ben blij voor je meis. Ook super dat plovier die 900 euro voor zijn rekening neemt! Daar kan je een hoop mooie behas en sexy kleding voor kopen!!

 :53:

 

Haha jaa € 900 euro is wel een aardig bedragje. €2000 ook :rolleyes: haha maargoed t scheelt wel!

 

Ben helemaal blij! :D xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.