Ga naar inhoud

frbarbie : 6 oktober 2017 / 11 december 2017 : (herstel operatie ) : Dr. Plovier : Be-Clinic


Aanbevolen berichten

Ik had een nieuw topic aangemaakt, maar niemand reageert. Dus probeer het even hier in de hoop dat iemand reageert haha. (Almost a cry for help :lol:)

Dus ik krijg 1 dec nieuwe boobies, maar ik wil nu wel zorgen dat ik echt de goeie krijg. Dus mijn vraag welke moet ik nemen. Ik heb sowieso 1050 cc wat ik klein vind, maar welke prothese lijkt dan het groots en het nepst?

Mentor plus high profile of motiva round corse +? Of is er nog een andere implantaat in 1050?

Bij mentor zie ik dat de diameter groter is en bij motiva de projectie.. HELP! :blush:

(Foto’s als voorbeeld dat ik het echt rond rond wil hebben)

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 294
  • Created
  • Laatste Reactie

ik zou je graag helpen maar ik weet het ook niet :45:

Zijn flinke kanonnen zeg! Ik hoop dat je deze keer de echte goede krijgt dan. Kun je niet het beste je pc even bellen of mailen welke je het beste kunt nemen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minuten geleden zei Jodyboobie:

@frbarbie

 

ik denk dat het bij deze dames ook nog eens meespeelt dat ze een erg laag vetpercentage hebben. Erg weinig vet op de borstkas betekent dat je de randen van de protheses goed ziet. :)

 

 

Hmm.. Das een goeie, nooit bij stil gestaan. Ben bezig met afvallen, zodat mijn boobies groter lijken :P Beetje jammer dat ik na 11 december weer 4 weken niks mag haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei gastmama:

ik zou je graag helpen maar ik weet het ook niet :45:

Zijn flinke kanonnen zeg! Ik hoop dat je deze keer de echte goede krijgt dan. Kun je niet het beste je pc even bellen of mailen welke je het beste kunt nemen?

Jaa dat ga ik zeker even doen, heb van iemand anders nog een tip gekregen over een implantaat. :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Jaydee:

@frbarbie, ik zal @best_boobie ff voor je taggen. Die weet daar alles vanaf.

Ik ga richting mijn werk. Fijne dag vandaag. 

 

:53:, Jaydee 

 

7 uur geleden zei frbarbie:

Hmm.. Das een goeie, nooit bij stil gestaan. Ben bezig met afvallen, zodat mijn boobies groter lijken :P Beetje jammer dat ik na 11 december weer 4 weken niks mag haha

Uhm.. ik denk dat je je ideaalbeeld moet bijstellen.. OF je moet voor overvulde implantaten gaan meid.. De twee meiden die jij noemt, hebben meer dan 1000 cc.. Ik neem aan dat dat saline is, in overvulde implantaten... 
Dit is niet haalbaar met de 1050 van Motiva...

Uhm, maar mentor heeft toch niet meer zo een grote implantaten? Of benoemde Plovier ze wel? Ze staan niet in de reguliere catalogus en dacht ook dat ze niet meer gemaakt werden, groter dan 800 cc High profile (mentor) en die gaan bij lange na niet redden wat je met de 1050 wel redt.  (of heb je het over mentor prothesen die je moet laten vullen met saline? ) 

Maar als jij een catalogus hebt of iets dergelijks van mentor, met die maten in, dan ben ik daar zeer in geinteresseerd...

 

Je zou ook nog voor Sebbin kunnen gaan bij Plovier, maar voor die implantaten betaal je wel een stuk meer... Die gaan nog een stukkie groter dan de 1050 van motiva...

xxx BB

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 6-11-2017 om 22:54 zei best_boobie:

 

Uhm.. ik denk dat je je ideaalbeeld moet bijstellen.. OF je moet voor overvulde implantaten gaan meid.. De twee meiden die jij noemt, hebben meer dan 1000 cc.. Ik neem aan dat dat saline is, in overvulde implantaten... 
Dit is niet haalbaar met de 1050 van Motiva...

Uhm, maar mentor heeft toch niet meer zo een grote implantaten? Of benoemde Plovier ze wel? Ze staan niet in de reguliere catalogus en dacht ook dat ze niet meer gemaakt werden, groter dan 800 cc High profile (mentor) en die gaan bij lange na niet redden wat je met de 1050 wel redt.  (of heb je het over mentor prothesen die je moet laten vullen met saline? ) 

Maar als jij een catalogus hebt of iets dergelijks van mentor, met die maten in, dan ben ik daar zeer in geinteresseerd...

 

Je zou ook nog voor Sebbin kunnen gaan bij Plovier, maar voor die implantaten betaal je wel een stuk meer... Die gaan nog een stukkie groter dan de 1050 van motiva...

xxx BB

 

Hoi,

 

Ja ik ben nu druk met ze aan het mailen over mijn opties, stuurde foto's mee en ze zei gelijk met 1050cc ga je niet die fake look krijgen. Ze had het over mentor 900cc die overvuld  kan worden tot 1300cc maar dan moet ik wel betalen, dus gevraagd hoeveel? maar nog geen antwoord, was ook gister dus wacht even af. 

 

Een meisje die ik ken van facebook is ook bij Plovier geweest, zelfde ideaal beeld als mij en wil ook 1050cc. Plovier zij tegen haar dat wordt dan mentor 1050cc high profile. Een vriend van mij zijn vriendin is bij Nio geweest en heeft 1050cc mentor (geen idee of dat high profile is) en een vriendin van mijzelf is bij Artemedis geweest en heeft 1050cc mentor high profile. Daardoor weet ik dat het er is.. maar ik zie het zelf ook niet als ik op internet zoek.

 

Maargoed ik wil nu het liefst die gevulde alleen vind ik bijbetalen een beetje lullig. Met mijn consult was er niks anders dan 1050 en nu, ik zelf heb gevraagd naar verfilled, zijn er opeens wel meer opties. Plus hij heeft een fout gemaakt, waardoor ik weer onder het mes moet. Dan denk ik, nou hij zou me wel iets tegemoet kunnen komen.

 

Maar ik wacht de mail met de prijs even af.. en wat beter past mentor 1050 of motiva 1050.. ik zelf weet het niet meer.. Stomme borsten ook :( Het geeft me wel een beetje stress allemaal.

 

Bedankt voor je info :) xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7-11-2017 om 02:25 zei Ank:

@best_boobie

 

Hier een oud topic waar je uitleg geeft over de maten van Sebbin ;) 

 @frbarbie misschien helpt je dit iets verder.

xx Ank

Thnx!

 

Kwam op het profiel van DD+ terecht wauw zij is geweldig, zag dat we hetzelfde denken, cool! Jammer dat ze niet meer op dit forum zit. Ik zou graag 1500cc willen en zij zit al op 3000 of 3600cc haha geweldig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei frbarbie:

Hoi,

 

Ja ik ben nu druk met ze aan het mailen over mijn opties, stuurde foto's mee en ze zei gelijk met 1050cc ga je niet die fake look krijgen. Ze had het over mentor 900cc die overvuld  kan worden tot 1300cc maar dan moet ik wel betalen, dus gevraagd hoeveel? maar nog geen antwoord, was ook gister dus wacht even af. 

 

Een meisje die ik ken van facebook is ook bij Plovier geweest, zelfde ideaal beeld als mij en wil ook 1050cc. Plovier zij tegen haar dat wordt dan mentor 1050cc high profile. Een vriend van mij zijn vriendin is bij Nio geweest en heeft 1050cc mentor (geen idee of dat high profile is) en een vriendin van mijzelf is bij Artemedis geweest en heeft 1050cc mentor high profile. Daardoor weet ik dat het er is.. maar ik zie het zelf ook niet als ik op internet zoek.

 

Maargoed ik wil nu het liefst die gevulde alleen vind ik bijbetalen een beetje lullig. Met mijn consult was er niks anders dan 1050 en nu, ik zelf heb gevraagd naar verfilled, zijn er opeens wel meer opties. Plus hij heeft een fout gemaakt, waardoor ik weer onder het mes moet. Dan denk ik, nou hij zou me wel iets tegemoet kunnen komen.

 

Maar ik wacht de mail met de prijs even af.. en wat beter past mentor 1050 of motiva 1050.. ik zelf weet het niet meer.. Stomme borsten ook :( Het geeft me wel een beetje stress allemaal.

 

Bedankt voor je info :) xx

En die 1050 HP van mentor is dus silicone?
Hm, apart.. ben heel benieuwd naar de maten van dat implantaat... (breedte en projectie) Mocht je daar ooit achter komen, dan mag je me dat even laten weten!!

De overfilled implantaten zijn idd de betere keuze.. maar dat je daarvoor zou moeten bijbetalen, is logisch.. Het is gewoon duurder en dus ook bij Plovier.. Nou moet ik wel zeggen dat alles boven de 1050 (dus de standaard die hij in huis heeft, daar vallen de overfilled implantaten ook buiten) duurder  en ook wel flink duur is bij Plovier, maar goed, dat is gewoon zijn prijs... 

Stel je had gewoon de goede 1050 gehad, dan was het je waarschijnlijk ook tegen gevallen, omdat je daar niet de neplook mee krijgt, die je graag wilt (tenminste.. dat is nog steeds wat ik denk), ligt ook aan hoe je vetpercentage is en zo, dan had je sowieso het volle pond moeten betalen. Nu zou je alleen de aanvulling betalen tot het andere implantaat, het duurdere implantaat. 

Ben benieuwd wat ze gaan zeggen....

 

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

@frbarbie 

 

ik heb de mentor saline implantaten. 800cc overfilled tot 900cc dual plane (Bij Nio) en toen ik deze keuze maakte heb ik met hem overlegd of de mogelijkheid bestaat om dezelfde implantaten telkens iets bij te vullen. En dat zou in theorie moeten kunnen. Zo heb ik wel eens een dame gevolgd die om de zoveel maanden groter ging. Het zou voor jou een goede optie zijn denk ik :D

 

nu moet ik wel zeggen dat deze saline implantaten wel echt veel natuurlijker ogen en aanvoelen en bewegen dan mijn vorige siliconen.. maar ik neem aan dat dat waarschijnlijk wel veranderd als je ze verder opvult.. 

 

bij Nio moet je trouwens bij implantaten groter dan 500 cc al 800 euro meer betalen :huh:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 9-11-2017 om 18:46 zei best_boobie:

En die 1050 HP van mentor is dus silicone?
Hm, apart.. ben heel benieuwd naar de maten van dat implantaat... (breedte en projectie) Mocht je daar ooit achter komen, dan mag je me dat even laten weten!!

De overfilled implantaten zijn idd de betere keuze.. maar dat je daarvoor zou moeten bijbetalen, is logisch.. Het is gewoon duurder en dus ook bij Plovier.. Nou moet ik wel zeggen dat alles boven de 1050 (dus de standaard die hij in huis heeft, daar vallen de overfilled implantaten ook buiten) duurder  en ook wel flink duur is bij Plovier, maar goed, dat is gewoon zijn prijs... 

Stel je had gewoon de goede 1050 gehad, dan was het je waarschijnlijk ook tegen gevallen, omdat je daar niet de neplook mee krijgt, die je graag wilt (tenminste.. dat is nog steeds wat ik denk), ligt ook aan hoe je vetpercentage is en zo, dan had je sowieso het volle pond moeten betalen. Nu zou je alleen de aanvulling betalen tot het andere implantaat, het duurdere implantaat. 

Ben benieuwd wat ze gaan zeggen....

 

xxx BB

Als ik de projectie weet zal ik het zeker doorgeven!

 

Ik heb mail contact met de zuster van BE Clinics, maar ze maakt er een beetje een zooitje van en ben nu de totale overzicht kwijt. Heb nu een bel afspraak aangevraagd met Plovier, hoop dat ik vandaag antwoord krijg.

 

Eerste konden ze namelijk mentor 900cc bestellen en tot 1300 overfillen, toen ik vroeg wat de prijs daarvan is werd het opeens 800cc tot 1100cc vullen. En over mentor 1050 zegt ze niks, alleen steeds de andere optie "gratis" Motiva Corse Round. En toen kwam ze met dat ze voor mij een speciale prijs hadden voor de 800 tot 1100 overfilled, maar ik kwam dan totaal op € 7600 uit en dat meisje van facebook was er gister om te bespreken (werd nu motiva geadviseerd) en hij gaf haar de keus ook voor overfilled, maar dan werd het totaal € 6700. Waarom moet ik dan € 900 euro meer betalen, zogenaamd speciaal voor mij? Dus dat wil ik ook even bespreken. want € 6700 totaal zou ik zo betalen als ik dan m'n 1300cc neppe boobies krijg.

 

Ik voel me super vervelend met die mailtjes, maar andere kant ben een betalende klant, waar hun een fout bij hebben gemaakt. Maar t lijkt nu echt alsof ik zo moeilijk en vervelend ben. Wil alleen maar dat ik nu echt de goeie implantaten krijg.. :(

 

Ik denk ook dat ik met 1050cc rond niet über blij ga zijn, omdat die idd niet het neppe gaan geven wat ik oh zo mooi vind. Moeilijk allemaal, ik kan helaas m'n ideaal beeld niet loslaten.. dan was alles zoveel makkelijker geweest haha

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 10-11-2017 om 16:15 zei Jodyboobie:

@frbarbie 

 

ik heb de mentor saline implantaten. 800cc overfilled tot 900cc dual plane (Bij Nio) en toen ik deze keuze maakte heb ik met hem overlegd of de mogelijkheid bestaat om dezelfde implantaten telkens iets bij te vullen. En dat zou in theorie moeten kunnen. Zo heb ik wel eens een dame gevolgd die om de zoveel maanden groter ging. Het zou voor jou een goede optie zijn denk ik :D

 

nu moet ik wel zeggen dat deze saline implantaten wel echt veel natuurlijker ogen en aanvoelen en bewegen dan mijn vorige siliconen.. maar ik neem aan dat dat waarschijnlijk wel veranderd als je ze verder opvult.. 

 

bij Nio moet je trouwens bij implantaten groter dan 500 cc al 800 euro meer betalen :huh:

Jaa ik ben de eerste keer bij Nio geweest en hij heeft totaal niet gedaan wat ik wilde, onder het mom kan niet. Na de operatie opnieuw consulten gedaan en die zeiden dat alles wel had gekund.. Dus ik wil gewoonweg niet meer naar Nio, plus m'n geld is bij Plovier hahah.

 

Ik wil inderdaad eigenlijk wel graag de overfilled en volgens mij kun je die inderdaad zover opvullen als je wilt. Had even op de site gelezen, stond geen maximum aangegeven..

 

Hoop dat Plovier mij belt, dan kan ik het even met hem bespreken. Makkelijker dan zo'n tussenpersoon hele tijd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei KK-love:

Hi @frbarbie

 

Ik hoop dat je eruit gaat komen en kan krijgen wat jij wilt!

Iedereen verdient het om zijn droom uit te laten komen!

 

Mag ik wellicht ook in jouw album spieken?

 

Liefs KK

Ja ik word er nu wel echt moe van, wil echt vandaag nog de Plovier spreken. Gister middag om gevraagd, nog steeds geen antwoord gekregen -.-

 

Ja, zal je even toevoegen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei frbarbie:

Ja ik word er nu wel echt moe van, wil echt vandaag nog de Plovier spreken. Gister middag om gevraagd, nog steeds geen antwoord gekregen -.-

 

Ja, zal je even toevoegen!

Dat kan ik mij heel goed voorstellen!

Anders zou ik gewoon nog even bellen hoor!

Hoe vervelender je ebnt hoe eerder je antwoord krijgt hahaha

 

Ik vind het trouwens wel heel bijznder dat ze tegen jou 7600 zeggen en tegen iemadn anders 6700! dat strookt ook niet met elkaar natuurlijk!

 

Thanks voor het toevoegen, ik ga even bij je spieken:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei frbarbie:

Als ik de projectie weet zal ik het zeker doorgeven!

 

Ik heb mail contact met de zuster van BE Clinics, maar ze maakt er een beetje een zooitje van en ben nu de totale overzicht kwijt. Heb nu een bel afspraak aangevraagd met Plovier, hoop dat ik vandaag antwoord krijg.

 

Eerste konden ze namelijk mentor 900cc bestellen en tot 1300 overfillen, toen ik vroeg wat de prijs daarvan is werd het opeens 800cc tot 1100cc vullen. En over mentor 1050 zegt ze niks, alleen steeds de andere optie "gratis" Motiva Corse Round. En toen kwam ze met dat ze voor mij een speciale prijs hadden voor de 800 tot 1100 overfilled, maar ik kwam dan totaal op € 7600 uit en dat meisje van facebook was er gister om te bespreken (werd nu motiva geadviseerd) en hij gaf haar de keus ook voor overfilled, maar dan werd het totaal € 6700. Waarom moet ik dan € 900 euro meer betalen, zogenaamd speciaal voor mij? Dus dat wil ik ook even bespreken. want € 6700 totaal zou ik zo betalen als ik dan m'n 1300cc neppe boobies krijg.

 

Ik voel me super vervelend met die mailtjes, maar andere kant ben een betalende klant, waar hun een fout bij hebben gemaakt. Maar t lijkt nu echt alsof ik zo moeilijk en vervelend ben. Wil alleen maar dat ik nu echt de goeie implantaten krijg.. :(

 

Ik denk ook dat ik met 1050cc rond niet über blij ga zijn, omdat die idd niet het neppe gaan geven wat ik oh zo mooi vind. Moeilijk allemaal, ik kan helaas m'n ideaal beeld niet loslaten.. dan was alles zoveel makkelijker geweest haha

xx

Hm.. apart.. 
Lijkt wel of ze een stagiare of een alzheimerpatiënt achter de mail gezet hebben om de kosten te drukken....

Houdt ons maar op de hoogte... En succes, want dit is natuurlijk erg vervelend zo!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Sweetboobs16:

@frbarbie

 

Heb je hele verhaal gelezen.. erg vervelend allemaal en ik hoop dat je zo snel mogelijk een reactie van Plovier krijgt!

 

Zou ik ook mee mogen spieken in je album? Ben wel benieuwd :) 

 

Liefs

Ik probeerde je toe te voegen maar dit lukt niet.. als ik je naam intik kom je niet naar voren.. probeer het straks nog eens.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een update!

 

Heb Plovier vandaag eindelijk gesproken. Verteld dat het me even niet meer duidelijk was hoe en wat en het verschil qua prijzen, het water vullen van 1300 naar 1100.

 

Zijn antwoord op het verschil qua prijs is dat ik een hersteloperatie krijg voor Motiva, hij moet nu nieuwe protheses bestellen en ik moet dan die kosten betalen. Maar hij vond het inderdaad wel een beetje krom aangezien ik al € 4700 heb betaald en een ander wel in 1x voor € 6700 de watergevulde kan krijgen. Dus hij zei ik wil dat je blij bent met het resultaat, ik neem die € 900 voor mijn rekening, dan betaal jij de 2000 en dan ga ik de watergevulde protheses bestellen. Helemaal top!! 

 

Over de vulling. Ik zei naar mijn weten kun je de watergevulde opvullen zover als je wilt, hij zei ja je kunt ze tot (volgens mij zei hij) 1500 cc opvullen. Dus ik zei ja want Valerie zei eerst 1300 en daarna 1100. Toen zei hij is kan ze tot zeker 1200 opvullen en ik ga proberen 1300. Dus ik ben helemaal blij, 't is wel ERG veel geld. Maarjah dan heb ik wel echt wat ik wil de neppe ronde vorm en de grootte! hopelijk hoef ik dan alleen ooit terug voor een lift ofzo of een internal bra, als ze dan zo ver zijn als in Amerika :P 

 

Nu pas denk ik wel, hmmm ben benieuwd hoe m'n omgeving gaat reageren en dan vooral werk. Hoop dat ik het kan verbloemen haha. Ga maar van die circle scarfs halen xD

xx

 

@KK-love @best_boobie

Link naar reactie
Delen op andere sites

@frbarbie, meis, wat een supergoed nieuws. Het kost idd wel wat, maar dan heb je wel precies wat je graag wil: ROND EN NEP :43:. Ik ben helemaal blij voor je. En als je het financieel rond kunt breien, waarom dan niet? Ben reuze benieuwd hoe ze gaan worden. En tuurlijk ga jij die niet verbloemen op je werk..... je gaat er juist mee pronken.... laat zien wat je hebt, meis... je hebt er genoeg voor betaald. 

 

Veel liefs, Jaydee :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.