Ga naar inhoud

Evah : 24 juli 2017 : Dr. Fresow : Bauland Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 250
  • Created
  • Laatste Reactie
Op 1-9-2017 om 13:44 zei Evah:

Zo, beetje frustratie hier!!!

 

Ik heb net Faceland gebeld om een afspraak te maken voor mijn nacontrole. Beetje laat, want maandag al 6 weken po.

Ik dacht in het begin nog dat ik vanzelf een afspraak zou krijgen, en was helemaal nog niet bezig met die nacontrole. Nu blijkt dat Fresow nogal vol zit en de eerste mogelijkheid is pas op 19 oktober! Dan ben ik al 12 weken po!!!

Het lijkt mij logisch dat alle mensen die hij opereert in een week 6 weken later een nacontrole hebben en dat die tijd er dus ook is. Maar niet dus...

Het meisje aan de telefoon was heel vriendelijk en begreep mijn frustratie. Aangegeven dat het mij veel logischer leek als de afspraak voor de nacontrole al vastgezet zou worden op het moment dat je de operatiedatum vastlegt, niet pas na de operatie. En dat er tijd voor vrijgemaakt is.

 

Ik wil gewoon graag van de pc horen dat het er goed uitziet en herstelt, en bespreken hoe nu verder en wat ik weer mag en waar ik nog voorzichtig mee moet zijn. Balen dus!!!

 

@Deprinsesopdeerwt @abj @Lonneke81 @tinkerbel80 @Henrique Hebben jullie al een afspraak staan?

O shit, ik heb ook nog niet gebeld. Dacht eigenlijk ook dat zij dan misschien wel contact op zouden nemen met mij. Wel zo logisch. Maar dan bel ik morgen maar snel, dan ben ik 4 weken po. Bedankt voor de tip!

Link naar reactie
Delen op andere sites

YESSS!!! 

6 weken po!!!

 

Achteraf gezien zijn die 6 weken toch heel snel gegaan. Vanaf dat ik steeds meer ging doen en weer begon met werken (na 3 weken), dacht ik iets minder vaak aan mn nieuwe boobs en daardoor leek het minder lang te zijn. Ik mag nu dus een gewone bh aan, maar zit nog steeds in mn carefix op de bank :D. Binnenkort maar eens gaan shoppen, ben wel benieuwd welke maat ik nu heb.

 

Trouwens, voor de geïnteresseerden; ik heb een nieuwe foto geplaatst in m'n album. Wel leuk om te zien, ik heb elke week dezelfde foto gemaakt, waardoor je heel goed ziet wat er verandert met de tijd.

 

Ik voel me gelukkig heel goed, doe al een poosje iets teveel denk ik, zoals boodschappen tillen en mn ellebogen boven de schouders. Kan helaas niet anders, omdat ik alleen ben met mn kids. Op mn werk ook een paar keer uitvluchten moeten verzinnen als er iets getild moest worden. Gelukkig heb ik helemaal geen pijn meer, wel zijn mn borsten onder en aan de zijkant nog gevoelloos. Smeer dagelijks netjes littekens en ik tel de dagen tot ik op nacontrole kan bij Fresow, op 19 oktober.

Link naar reactie
Delen op andere sites

45 minuten geleden zei Evah:

YESSS!!! 

6 weken po!!!

 

Achteraf gezien zijn die 6 weken toch heel snel gegaan. Vanaf dat ik steeds meer ging doen en weer begon met werken (na 3 weken), dacht ik iets minder vaak aan mn nieuwe boobs en daardoor leek het minder lang te zijn. Ik mag nu dus een gewone bh aan, maar zit nog steeds in mn carefix op de bank :D. Binnenkort maar eens gaan shoppen, ben wel benieuwd welke maat ik nu heb.

 

Trouwens, voor de geïnteresseerden; ik heb een nieuwe foto geplaatst in m'n album. Wel leuk om te zien, ik heb elke week dezelfde foto gemaakt, waardoor je heel goed ziet wat er verandert met de tijd.

 

Ik voel me gelukkig heel goed, doe al een poosje iets teveel denk ik, zoals boodschappen tillen en mn ellebogen boven de schouders. Kan helaas niet anders, omdat ik alleen ben met mn kids. Op mn werk ook een paar keer uitvluchten moeten verzinnen als er iets getild moest worden. Gelukkig heb ik helemaal geen pijn meer, wel zijn mn borsten onder en aan de zijkant nog gevoelloos. Smeer dagelijks netjes littekens en ik tel de dagen tot ik op nacontrole kan bij Fresow, op 19 oktober.

Fijn!! tijd vliegt he?! Ik ben ook een alleenstaande moeder.. wel fijn te lezen dat je ondanks je drukke bestaan goed heb kunnen herstellen. Ik ben in november aan de beurt :). 

 

Ik wil graag je foto's bekijken maar zie dat dit niet meer kan (voorheen kon ik dit wel?). Kun je mij weer opnieuw toevoegen?

 

En nog even een vraagje: Ik las in het begin van deze post dat je in eerste instantie 2 verschillende maten zou krijgen ivm ongelijke borsten.. uiteindelijk heb je voor beide borsten 350 cc gekregen (toch?). Zie je nu geen verschil meer? Ben daar even benieuwd naar, want ik heb ook ongelijke borsten en krijg dus 315 en 355 cc.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@jojo83 Dat was bij mij ook het oorspronkelijke plan, maar toen ik de tweede keer ging passen besloot ik toch voor een maatje groter te gaan en corsé. 

Toen zei de pc dat het niet nodig zou zijn om te corrigeren, omdat hoe groter ze zijn, hoe kleiner het verschil tussen beide borsten zou zijn in verhouding.

Ga je ook naar Fresow?

 

Ik zal je nogmaals toevoegen. Gek, alle mensen die ik hen toegevoegd zijn ineens verdwenen... Weet jij hoe dit kan @best_boobie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei Evah:

@jojo83 Dat was bij mij ook het oorspronkelijke plan, maar toen ik de tweede keer ging passen besloot ik toch voor een maatje groter te gaan en corsé. 

Toen zei de pc dat het niet nodig zou zijn om te corrigeren, omdat hoe groter ze zijn, hoe kleiner het verschil tussen beide borsten zou zijn in verhouding.

Ga je ook naar Fresow?

 

Ik zal je nogmaals toevoegen. Gek, alle mensen die ik hen toegevoegd zijn ineens verdwenen... Weet jij hoe dit kan @best_boobie?

Yep, dit probleem is ontstaan bij de laatste update van het forum

 

Admin is ermee bezig, maar volgens mij is het niet heel makkelijk op te lossen... 
Hoop dat het snel opgelost wordt, maar het is even afwachten...

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Wens2017:

@tinkerbel80 ha klopt hoor. Ik hoop alleen dat ik iets eerder kan omdat ik dan wat langer kan herstellen. 2 weken is toch wat krap... hoewel er nog meer vrouwen zijn die dat gewoon doen.

Ja dat is natuurlijk persoonlijk. Ik ben na een week weer gaan werken. Wel ben ik gehaald en thuis gebracht door mn moeder, vriendinnen en mn man...autorijden doe ik nog niet. Fietsen sinds vorige week...

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Evah:

Nou meiden, het lukt niet echt. Ik voeg jullie toe aan mn album, en als ik daarna dan weer kijk, staat alleen de laatste naam er nog. Blijft er maar 1 staan dus :-(

Ja dat is een algemeen probleem helaas, Admin probeert het op te lossen maar dat is blijkbaar nog niet gelukt. Ik heb ondertussen mijn album zolang maar openbaar gezet .... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.