Ga naar inhoud

Evah : 24 juli 2017 : Dr. Fresow : Bauland Kliniek


Aanbevolen berichten

@Evah ja hè dat vind ik ook dat ze erg naar voren staan, is voor mij ook weer even schakelen. Ik had 13 jaar lang de eurosilicone EHP 300cc, maar kreeg last van kapselvorming in 1 borst, in december 2015 wissel gehad naar de eurosilicone HP 85% 350cc, maar gaf bij mij helaas hoop rimpelvorming, vandaar toch besloten om weer voor wissel te gaan (verhaal in het kort haha). Weet nog goed dat ik na 1e wissel dacht van hey waar zijn m'n boobies gebleven, miste toen heel erg die bolling bovenin die ik gewend was. Uiteindelijk was ik zeer tevreden over maat en hoe natuurlijk ze oogden op de rimpels na uiteraard. Moest met 2e wissel wel naar extra hoog profiel om ze weer mooi opgevuld te krijgen, bredere protheses kon ik helaas niet kwijt omdat ik vrij smal ben. Maar nu moet ik dus ook weer enorm wennen dat ze weer zo vooruit staan haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 250
  • Created
  • Laatste Reactie
12 minuten geleden zei Anastasia:

Vind die van jou ook erg mooi hoor!!

Dual plane toch?

Dank je!

Klopt, dp. Pittig verhaal joh, zal je een hoop geld gekost hebben. Hopelijk ben je nu voorlopig klaar! Ben heel benieuwd hoever ze nog gaan zakken, ik heb ook niet zoveel geduld haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Evah geduld is ook niet mijn beste eigenschap haha. Mijn herstel gaat ook wel voorspoedig, maar voel me af en toe mega beroerd, begin te zweten en bonzend hart, denk dat door narcose komt ofzo, is ook niet de hele dag gelukkig. 

Qua kosten valt het gelukkig nog mee, 1e wissel was grootste gedeelte verzekeringswerk ivm kapselvorming dus was opeens medisch. En 2e wissel alleen protheses zelf hoeven te betalen omdat het toch beetje inschattingsfoutje was.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Evah, ja op zich wel goed gevoel over deze wissel, al moet ik wel erg aan de maat wennen hoor. Vond die 300/350cc prima bij me passen, ben maar 1.62meter en 51 kg, en vind deze wel echt mega! Zeg ik nu hè, waarschijnlijk ben ik er over aantal maanden wel aan gewend en wil ik ze niet meer kleiner haha. Die bolling bovenop vind ik wel heel erg aanwezig, maar ja is nog maar zo kort geleden, en volgens mijn PC was bij mij onder de spier / DP geen optie, dan had bolling misschien iets meer worden afgevlakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha ik denk dat je er heel snel aan went, supermooie maat heb je!

bij mij is de bolling bovenop er ook nog wel erg ja...

Waarom kan dp bij jou niet? Ik hoor wel van veel dat voor de spier niet gaat ivm te weinig weefsel, maar onder niet eigenlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

40 minuten geleden zei Evah:

Ja hoor. Mag ik jouw foto's ook zien?

Ben je ook door Fresow geopereerd?

 

Ik word 4 oktober door Dr Bauland geopereerd. Bij mijn consult heb ik gekozen voor de 275cc. Daar twijfel ik nu nog over. Ik kan helaas jou foto's nog niet bekijken omdat ik een nieuwe member ben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Deprinsesopdeerwt
30 minuten geleden zei Evah:

@abj @Deprinsesopdeerwt Hebben jullie de pleisters er al afgehaald? Ik twijfel een beetje wanneer ik met smeren moet beginnen, of het al echt dicht is nu...

 

Ik mag ze er morgen afhalen. Ben heel benieuwd of de wonden al dicht zijn. Wat maakt dat je twijfelt of ze bij jou wel al echt dicht zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Deprinsesopdeerwt:

 

Ik mag ze er morgen afhalen. Ben heel benieuwd of de wonden al dicht zijn. Wat maakt dat je twijfelt of ze bij jou wel al echt dicht zijn?

Ze zijn er al wel af en littekens zien er goed uit, maar ik weet niet zo goed of ik nu al kan gaan smeren of dat ik beter nog ff kan wachten...

Deze zijn van gisteren:

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Deprinsesopdeerwt

@Evah ziet er al goed uit! Wat ik ervan kan zien op de foto's zijn ze dicht, wat ik heb onthouden van het consult mag je volgens mij dan gewoon gaan smeren. Maar ik ben geen medisch expert, misschien weet @best_boobie het?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Deprinsesopdeerwt:

@Evah ziet er al goed uit! Wat ik ervan kan zien op de foto's zijn ze dicht, wat ik heb onthouden van het consult mag je volgens mij dan gewoon gaan smeren. Maar ik ben geen medisch expert, misschien weet @best_boobie het?

 

1 uur geleden zei Evah:

Ze zijn er al wel af en littekens zien er goed uit, maar ik weet niet zo goed of ik nu al kan gaan smeren of dat ik beter nog ff kan wachten...

Deze zijn van gisteren:

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Die zien er heel goed uit, mag je al beginnen te smeren :35: Echter, alleen je littekens! Niet je borsten masseren :)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Zo, beetje frustratie hier!!!

 

Ik heb net Faceland gebeld om een afspraak te maken voor mijn nacontrole. Beetje laat, want maandag al 6 weken po.

Ik dacht in het begin nog dat ik vanzelf een afspraak zou krijgen, en was helemaal nog niet bezig met die nacontrole. Nu blijkt dat Fresow nogal vol zit en de eerste mogelijkheid is pas op 19 oktober! Dan ben ik al 12 weken po!!!

Het lijkt mij logisch dat alle mensen die hij opereert in een week 6 weken later een nacontrole hebben en dat die tijd er dus ook is. Maar niet dus...

Het meisje aan de telefoon was heel vriendelijk en begreep mijn frustratie. Aangegeven dat het mij veel logischer leek als de afspraak voor de nacontrole al vastgezet zou worden op het moment dat je de operatiedatum vastlegt, niet pas na de operatie. En dat er tijd voor vrijgemaakt is.

 

Ik wil gewoon graag van de pc horen dat het er goed uitziet en herstelt, en bespreken hoe nu verder en wat ik weer mag en waar ik nog voorzichtig mee moet zijn. Balen dus!!!

 

@Deprinsesopdeerwt @abj @Lonneke81 @tinkerbel80 @Henrique Hebben jullie al een afspraak staan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei Evah:

Zo, beetje frustratie hier!!!

 

Ik heb net Faceland gebeld om een afspraak te maken voor mijn nacontrole. Beetje laat, want maandag al 6 weken po.

Ik dacht in het begin nog dat ik vanzelf een afspraak zou krijgen, en was helemaal nog niet bezig met die nacontrole. Nu blijkt dat Fresow nogal vol zit en de eerste mogelijkheid is pas op 19 oktober! Dan ben ik al 12 weken po!!!

Het lijkt mij logisch dat alle mensen die hij opereert in een week 6 weken later een nacontrole hebben en dat die tijd er dus ook is. Maar niet dus...

Het meisje aan de telefoon was heel vriendelijk en begreep mijn frustratie. Aangegeven dat het mij veel logischer leek als de afspraak voor de nacontrole al vastgezet zou worden op het moment dat je de operatiedatum vastlegt, niet pas na de operatie. En dat er tijd voor vrijgemaakt is.

 

Ik wil gewoon graag van de pc horen dat het er goed uitziet en herstelt, en bespreken hoe nu verder en wat ik weer mag en waar ik nog voorzichtig mee moet zijn. Balen dus!!!

 

@Deprinsesopdeerwt @abj @Lonneke81 @tinkerbel80 @Henrique Hebben jullie al een afspraak staan?

Das idd niet leuk! je wilt toch na die 6 wkn horen dat alles goed is. Ik dacht eigenlijk dat ze die afspraak meteen maakte na je eerste controle { 1 week} dat zou wel zo handig zijn als ze weten dat hij het druk heeft.

Ik zal het morgen na mijn operatie ook meteen vragen hoe dit bij Dr Nio gaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden zei Evah:

Zo, beetje frustratie hier!!!

 

Ik heb net Faceland gebeld om een afspraak te maken voor mijn nacontrole. Beetje laat, want maandag al 6 weken po.

Ik dacht in het begin nog dat ik vanzelf een afspraak zou krijgen, en was helemaal nog niet bezig met die nacontrole. Nu blijkt dat Fresow nogal vol zit en de eerste mogelijkheid is pas op 19 oktober! Dan ben ik al 12 weken po!!!

Het lijkt mij logisch dat alle mensen die hij opereert in een week 6 weken later een nacontrole hebben en dat die tijd er dus ook is. Maar niet dus...

Het meisje aan de telefoon was heel vriendelijk en begreep mijn frustratie. Aangegeven dat het mij veel logischer leek als de afspraak voor de nacontrole al vastgezet zou worden op het moment dat je de operatiedatum vastlegt, niet pas na de operatie. En dat er tijd voor vrijgemaakt is.

 

Ik wil gewoon graag van de pc horen dat het er goed uitziet en herstelt, en bespreken hoe nu verder en wat ik weer mag en waar ik nog voorzichtig mee moet zijn. Balen dus!!!

 

@Deprinsesopdeerwt @abj @Lonneke81 @tinkerbel80 @Henrique Hebben jullie al een afspraak staan?

Snap je helemaal, het is handiger dat ze afspraak direct inplannen..ik heb vorige week mijn afspraak gemaakt en kan 29 september terecht. Wel bij stijn, want daar heb ik ook mijn intake bij gehad. Wellicht leren ze hiervan? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@tinkerbel80 Ze gaf aan dat ze het zou bespreken, want ik was de 3e vandaag die veel later pas op nacontrole kon komen. Dus hoop dat ze er iets mee doen. 

 

Ik denk ook, stel dat er iets geks aan de hand is en je wilt dat je pc ernaar kijkt (je leest wel eens verhalen hier), dat zou dan ook niet kunnen? 

 

@Mirtje Ik zou het zeker op tijd regelen! Ben je morgen al aan de beurt??? Spannend! Zenuwachtig?

 

@Deprinsesopdeerwt Slim van je, een weekje later is niet zo'n ramp.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.