Ga naar inhoud

Evah : 24 juli 2017 : Dr. Fresow : Bauland Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 250
  • Created
  • Laatste Reactie
6 minuten geleden zei Evah:

@tinkerbel80 Mijne is ook 9! Ik heb het ze gisteren (achteraf dus) pas verteld, en vandaag was haar reactie al iets genuanceerder. Ze zei; je moet doen wat jij leuk vindt! :wub:

Hahaha! Mooi antwoord! Mijn dochter weet het wel; laatst zei ze; mam, ze lijken wel een beetje op driehoekjes:huh: ...ben blij dat ik t laat doen. Niemand wordt natuurlijk blij van driehoekjes! Hahaha!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 1-8-2017 om 18:15 zei xteleug:

Ik kan je fotos niet zien :( volgens mij omdat ik nog geen premium member ben... 

Ik heb 295cc full motiva

hier zijn mijn fotos: 

 

https://ibb.co/cK2XKk

https://ibb.co/fJaV5Q

https://ibb.co/jOczH5

 

 

Hey mooi zeg. Ik twijfel nogsteeds tussen 295 en 255 en maandag is de operatie. Welke omvang heb jij, ik bedoel ribbenkast? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Lonneke81:

Hey mooi zeg. Ik twijfel nogsteeds tussen 295 en 255 en maandag is de operatie. Welke omvang heb jij, ik bedoel ribbenkast? 

Waarom twijfel je? 40cc is geen groot verschil. Ik weet zo niet hoe lang/zwaar/omvang je hebt? 

Ik heb 275 maar spijt dat ik niet op zn minst voor 295 ben gegaan of had gevraagd voor 315. Ik heb nu 275 maar had het groter verwacht..

Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minuten geleden zei Ellen125:

Waarom twijfel je? 40cc is geen groot verschil. Ik weet zo niet hoe lang/zwaar/omvang je hebt? 

Ik heb 275 maar spijt dat ik niet op zn minst voor 295 ben gegaan of had gevraagd voor 315. Ik heb nu 275 maar had het groter verwacht..

Hoi Ellen125, ik volg oa jou en jij was een van de redenen dat ik ging twijfelen aan de 255 die ik tijdens het passen echt groot zat vond. Mijn lijf is zo: 1.69 m, 53kg, omtrek bijna 80cm, vrij gespierd, a cupje, kunt mn ribben tellen. 2 pc's hebben 255 aangeraden. Ik wil goed kunnen blijven hardlopen zonder bouncen zeg maar haha.

Ik weet het echt niet meer...

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Lonneke81:

Hoi Ellen125, ik volg oa jou en jij was een van de redenen dat ik ging twijfelen aan de 255 die ik tijdens het passen echt groot zat vond. Mijn lijf is zo: 1.69 m, 53kg, omtrek bijna 80cm, vrij gespierd, a cupje, kunt mn ribben tellen. 2 pc's hebben 255 aangeraden. Ik wil goed kunnen blijven hardlopen zonder bouncen zeg maar haha.

Ik weet het echt niet meer...

Oh hahah leuk dat je me volgt :) 

De eerste keer vond ik 255cc ook genoeg. Maar bleef twijfelen omdat ik bij velthuis 325cc had gewassen en bij straten 300cc. Uiteindelijk dus toch voor 275cc gekozen omdat 295cc wel te groot leek hoewel ik het daar altijd over heb gehad :( 

 

Dat bounchen zal bij 255 evenveel zijn als bij 295 gok ik. 40cc verschil komt overeen met ongeveer 40ml ;) Kijk maar:

255cc 10,25cm breed 4,2 projectie

275cc 10,50cm breed 4,3 projectie

295cc 10,75cm breed 4,4 projectie

 

Ik denk dat die 40cc echt geen verschil gaat maken. Je zou best_boobie eens een privé bericht kunnen sturen wat haar bevindingen zijn. Zij heeft daar een goede kijk op! 

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Ellen125:

Oh hahah leuk dat je me volgt :) 

De eerste keer vond ik 255cc ook genoeg. Maar bleef twijfelen omdat ik bij velthuis 325cc had gewassen en bij straten 300cc. Uiteindelijk dus toch voor 275cc gekozen omdat 295cc wel te groot leek hoewel ik het daar altijd over heb gehad :( 

 

Dat bounchen zal bij 255 evenveel zijn als bij 295 gok ik. 40cc verschil komt overeen met ongeveer 40ml ;) Kijk maar:

255cc 10,25cm breed 4,2 projectie

275cc 10,50cm breed 4,3 projectie

295cc 10,75cm breed 4,4 projectie

 

Ik denk dat die 40cc echt geen verschil gaat maken. Je zou best_boobie eens een privé bericht kunnen sturen wat haar bevindingen zijn. Zij heeft daar een goede kijk op! 

 

xxx

Superduidelijk, dankjewel!! Ze liggen maandag allebei klaar bij dr Fresow, ik zal ook nog even zijn mening vragen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lastig hoor @Lonneke81, je kunt jezelf echt gek maken met twijfelen. Ik ben zelf heel blij dat ik nog een keer ben gaan passen en Fresow en Fien allebei aangaven dat ze de 350 een mooie maat vonden (vond ik zelf ook nl), daarna ook niet meer getwijfeld. Toch ook het advies van veel meiden hier gevolgd; als je twijfelt, kies de grootste. Ik vind ze nu supermooi qua grootte en niet te klein gelukkig. 

Ik loop zelf ook hard en hoop maar dat het gebounce meevalt ;-), stevige sportbh's heb ik iig al in huis haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ennn alweer 2 weken po. (Nieuwe foto in album)

M'n herstel gaat heel goed, ik kan al aardig wat doen. Als ik teveel doe, worden m'n borsten pijnlijk en hard. 'S nachts probeer ik op m'n zij te liggen, maar dat lukt gek genoeg alleen op mn linkerzij. Als ik naar rechts draai, voelt m'n linkerborst als een baksteen. Heb sowieso meer last van die borst, die kant is ook nog wat harder en nog niks gezakt vergeleken met rechts.

 

Vanochtend heb ik na het douchen de pleisters van m'n wondjes afgehaald. Het ziet er heel goed en rustig uit, ik ga nog wel even wachten met smeren van littekencreme tot het echt goed dicht is en de korstjes weg zijn.

 

Deze week heb ik nog vrij en volgende week ga ik langzaamaan weer beginnen met werken. Ik kan me niet voorstellen dat mensen na 1 of 1,5 week alweer aan het werk moeten, lijkt me echt niet fijn. 

Autorijden gaat nog steeds wat moeizaam en alles duurt gewoon langer nu. Wil niet weten hoe laat ik volgende week mn bed uit moet om te zorgen dat ik op tijd klaar ben met douchen en aankleden enzo ;-). 

Trouwens, strakke spijkerbroeken aantrekken gaat ook nog niet echt soepel :P.

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei tinkerbel80:

Fijn te horen dat het zo goed gaat! Ik moet na een een week wel weer werken en als ik jouw bericht lees, baart me dat toch wel zorgen:huh:...maar goed niet teveel op de zaken vooruit lopen. Alles komt op zn pootjes terecht! X

Wat voor werk doe je?

Ik werk in het onderwijs, dus best fysiek bezig de hele dag...

Link naar reactie
Delen op andere sites

39 minuten geleden zei Anastasia:

@Evah hi, zag dat jij ook de motiva corse hebt gekregen. Zou ik ook eens in je album mogen kijken?? Heb zelf afgelopen maandag een wissel gehad met Motiva corse 440cc voor de spier. Tot nu toe erg tevreden al moet ik wel even wennen aan maatje meer haha!

 

x ana

 

Ik ga je toevoegen!

Wat had je hiervoor?

Ik moet zeggen dat ik de corsé wel heel erg naar voren vind staan tot nu toe, hoop dat ze nog wel een beetje gaan zakken haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.