Ga naar inhoud

Evah : 24 juli 2017 : Dr. Fresow : Bauland Kliniek


Aanbevolen berichten

9 minuten geleden zei Evah:

@tinkerbel80 Ze gaf aan dat ze het zou bespreken, want ik was de 3e vandaag die veel later pas op nacontrole kon komen. Dus hoop dat ze er iets mee doen. 

 

Ik denk ook, stel dat er iets geks aan de hand is en je wilt dat je pc ernaar kijkt (je leest wel eens verhalen hier), dat zou dan ook niet kunnen? 

 

@Mirtje Ik zou het zeker op tijd regelen! Ben je morgen al aan de beurt??? Spannend! Zenuwachtig?

 

@Deprinsesopdeerwt Slim van je, een weekje later is niet zo'n ramp.

Er is natuurlijk ook ineens een stormloop op faceland "borsten". Ik begrijp dat ze dit waarschijnlijk zelf ook niet hadden verwacht en dat ze echt wel een manier proberen te vinden om dit in betere banen te leiden. Ik neem aan als er echt complicaties zijn dat er wel ruimte vrij gemaakt kan worden, anders zou het een slechte zaak zijn. Is er miss een andere pc sneller beschikbaar? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 250
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik hoop dat ze er iets mee doen ja. 

Toch blijft het raar, want de vrouwen die geopereerd worden komen logischerwijze ook allemaal op nacontrole. Dat ligt dus wel in de lijn der verwachting lijkt me... 

Als hij geen tijd heeft voor nacontroles, kan hij gewoon niet zoveel operaties doen en zou er dus een langere wachttijd zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

44 minuten geleden zei Evah:

@tinkerbel80 Ze gaf aan dat ze het zou bespreken, want ik was de 3e vandaag die veel later pas op nacontrole kon komen. Dus hoop dat ze er iets mee doen. 

 

Ik denk ook, stel dat er iets geks aan de hand is en je wilt dat je pc ernaar kijkt (je leest wel eens verhalen hier), dat zou dan ook niet kunnen? 

 

@Mirtje Ik zou het zeker op tijd regelen! Ben je morgen al aan de beurt??? Spannend! Zenuwachtig?

 

@Deprinsesopdeerwt Slim van je, een weekje later is niet zo'n ramp.

Vraag het morgen meteen, maar Nio zit in het parkmedische centrum rdam dus miss regelen ze het daar meteen na de 7 dagen controle.......niet echt zenuwachtig, zal morgen wel komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu ik dit lees ga ik volgende week gelijk bellen voor een afspraak! Het gaat hier volgens mij allemaal volgens het boekje, dus iets later is geen ramp. En anders trek ik eerder aan de bel. Maar ik denk dat ze inderdaad in de planning geen rekening hebben gehouden met de stormloop !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Deprinsesopdeerwt
5 uur geleden zei Evah:

Ik hoop dat ze er iets mee doen ja. 

Toch blijft het raar, want de vrouwen die geopereerd worden komen logischerwijze ook allemaal op nacontrole. Dat ligt dus wel in de lijn der verwachting lijkt me... 

Als hij geen tijd heeft voor nacontroles, kan hij gewoon niet zoveel operaties doen en zou er dus een langere wachttijd zijn.

 

Snap wat je bedoelt. Het zou logischer zijn als je bij de operatiedatum gelijk een datum voor de controle kan krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat gek @Evah! Ga je daadwerkelijk pas in oktober op controle? Bij mij hadden ze direct na de operatie een afspraak gemaakt voor het eraf halen van de pleisters en het controleren van de littekens, de nacontrole was 2 weken na de operatie. Na afloop van de nacontrole moest ik direct een afspraak maken voor een nacontrole bij Fresow zelf en die heb ik de 18e. Dan ben ik bijna 8 weken PO. Maar ik had alles via Bauland, misschien dat het per kliniek verschilt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei abj:

Wat gek @Evah! Ga je daadwerkelijk pas in oktober op controle? Bij mij hadden ze direct na de operatie een afspraak gemaakt voor het eraf halen van de pleisters en het controleren van de littekens, de nacontrole was 2 weken na de operatie. Na afloop van de nacontrole moest ik direct een afspraak maken voor een nacontrole bij Fresow zelf en die heb ik de 18e. Dan ben ik bijna 8 weken PO. Maar ik had alles via Bauland, misschien dat het per kliniek verschilt?

 

Ja ik denk dat het aan de kliniek ligt idd. Ik moest de pleisters er zelf afhalen. Heb nu een afspraak in oktober, gelukkig gaat het allemaal wel goed dus ik maak me niet heel veel zorgen ofzo, maar die 6 weken is echt een mijlpaal!

 

@Wens2017 misschien kan dat wel, maar ik wil gewoon graag dat de pc er even naar kijkt en zegt dat ze zo goed gelukt zijn en dat ik alles weer mag :D haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Toetje1993

Hoi @Evah! Ik heb zelf ook de wens om rond de 350 cc te krijgen, anatomisch dual plane:) zou ik in jouw album mogen kijken? Komende vrijdag eindelijk mijn consult dus ga foto's als voorbeeld meenemen voor de zekerheid

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei tinkerbel80:

Denk als alles goed dicht is? En bij twijfel na 6 weken

Ja ik ben ook bang dat ik zes weken PO moet zijn.

Maar het is mijn ultieme vorm van ontspanning, probeer twee keer in de week lekker in bad te gaan om even de dagelijkse zorgen los te laten.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei tinkerbel80:

Snap ik! Maar weet je? Je hebt mooie boobies ;-)

Ja daar ben ik al helemaal happy mee.

Zo gek, ik liep vandaag even zonder BH omdat ik onder de douche vandaan kwam en merkte dat ik mij heel vrouwelijk en zelfs een beetje sexy voelde. Normaal voelde ik mij alleen vrouwelijk met mooie BH aan (mega push-up uiteraard :D). Moest snel natuurlijk weer die lelijke PO-BH aan maar ik werd er wel gelukkig van.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Henrique:

Ja daar ben ik al helemaal happy mee.

Zo gek, ik liep vandaag even zonder BH omdat ik onder de douche vandaan kwam en merkte dat ik mij heel vrouwelijk en zelfs een beetje sexy voelde. Normaal voelde ik mij alleen vrouwelijk met mooie BH aan (mega push-up uiteraard :D). Moest snel natuurlijk weer die lelijke PO-BH aan maar ik werd er wel gelukkig van.

 

Fan-tas-tisch meid! Genieten dikke tieten!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Henrique:

Ja daar ben ik al helemaal happy mee.

Zo gek, ik liep vandaag even zonder BH omdat ik onder de douche vandaan kwam en merkte dat ik mij heel vrouwelijk en zelfs een beetje sexy voelde. Normaal voelde ik mij alleen vrouwelijk met mooie BH aan (mega push-up uiteraard :D). Moest snel natuurlijk weer die lelijke PO-BH aan maar ik werd er wel gelukkig van.

 

Zo herkenbaar is dat, ik voel me het fijnst zonder bh nu eigenlijk. Volgens mij loop ik zelfs anders.

En die heerlijkheid om niet meer dagelijks bezig te zijn met lelijke, slechtzittende push up-bh's, niet meer altijd nadenken over wat je aandoet en of dat wel kan! Alles staat mooier!

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Toetje1993:

Hoi @Evah! Ik heb zelf ook de wens om rond de 350 cc te krijgen, anatomisch dual plane:) zou ik in jouw album mogen kijken? Komende vrijdag eindelijk mijn consult dus ga foto's als voorbeeld meenemen voor de zekerheid

 

Ik voeg je toe!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Evah

 

Ik heb je hele topic door gelezen en wat mijn opvalt dat je weinig pijn hebt ervaren met de dual plane methode.

Wat ik mijn afvraag zou het zo kunnen zijn dat Dr.Fresow een ander techniek gebruikt bij een BV (of hij gaat gewoon zachter met borsten om);)

 

xx Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Evah:

Zo herkenbaar is dat, ik voel me het fijnst zonder bh nu eigenlijk. Volgens mij loop ik zelfs anders.

En die heerlijkheid om niet meer dagelijks bezig te zijn met lelijke, slechtzittende push up-bh's, niet meer altijd nadenken over wat je aandoet en of dat wel kan! Alles staat mooier!

Echt zo heerlijk! En het maakt je zo blij:55:

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Ank:

@Evah

 

Ik heb je hele topic door gelezen en wat mijn opvalt dat je weinig pijn hebt ervaren met de dual plane methode.

Wat ik mijn afvraag zou het zo kunnen zijn dat Dr.Fresow een ander techniek gebruikt bij een BV (of hij gaat gewoon zachter met borsten om);)

 

xx Ank

 

Hoi @Ank, het klopt inderdaad. Ik had van tevoren veel operatieverslagen gelezen en het viel me heel erg mee. Ik heb meer last gehad van de narcose (suf, slaperig), dan dat ik pijn had.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.