Ga naar inhoud

Evah : 24 juli 2017 : Dr. Fresow : Bauland Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 250
  • Created
  • Laatste Reactie
23 uur geleden zei Evah:

@jojo83 Dat was bij mij ook het oorspronkelijke plan, maar toen ik de tweede keer ging passen besloot ik toch voor een maatje groter te gaan en corsé. 

Toen zei de pc dat het niet nodig zou zijn om te corrigeren, omdat hoe groter ze zijn, hoe kleiner het verschil tussen beide borsten zou zijn in verhouding.

Ga je ook naar Fresow?

 

Ik zal je nogmaals toevoegen. Gek, alle mensen die ik hen toegevoegd zijn ineens verdwenen... Weet jij hoe dit kan @best_boobie?

Jaaaaa ik zie ze weer!! Toch wel erg mooi hoor dat Corsé!! Ik krijg zelf nu 315 rechts en 355 links full. Bij de passessie voelde ik mij daar het prettigst bij maar een maatje meer lonkt wel hoor! Ik hoop dat de 40 cc het verschil in mijn borsten na de operatie minimaal maakt... Ik zal zo even wat foto's op mijn profiel zetten van de passessie :).

 

Ik word geholpen door Steven Klein.  Moet zeggen dat ik dit wel spannend vind, want ik kan nergens reviews van hem vinden. Ik heb deze onzekerheid ook geuit bij Fien. Maar ze zei dat het een hele kundige plastische chirurg is en dat ik in goede handen ben bij hem.. Daar vertrouwen we dan maar op.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 25-5-2017 om 11:20 zei Ellen125:

Hey @Evah,

 

Ik ben 2 juni aan de beurt bij dr Verdonck in zijn eigen kliniek (Belgian Breast Clinic ofwel BBC).

Hij sprak mij het meeste aan van de consulten die ik heb gehad (Velthuis Kliniek, Heyendael en BBC).

Je kunt bij hem kiezen tussen Sebbin, Mentor en Motiva. Prijs is ook acceptabel vind ik. (Sebbin 2599/Mentor 2999/Motiva 3499)

Hallo.. zijn deze prijzen inclusief of exclusief btw ?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Morgen 12 weken po.

Nieuwe foto staat in m’n album!

 

Ik ben nog steeds heel erg blij met m’n boobs en ook blij dat ik alles weer kan doen. Net voor het eerst weer hardgelopen, 5 km, ging best goed en geen last van m’n borsten!! Blij!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei jopie-sommie:

@Evah zou je mij weer willen toevoegen aan jou album? Ik ben wel benieuwd, en wat fijn dat je er nog zo blij mee bent en dat alles goed gaat. Ik ben nu 16 dagen p.o en elke dag gaat steeds weer beter :38:

Ga ik doen!

Ben je er al blij mee? Dan zijn de vervelendste dagen iig voorbij!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Evah:

@Wens2017 Volgens mij heb ik s ochtends een afspraak, 10 of 11 uur. Ben benieuwd.

Ben jij weer wat opgeknapt? Hoe is t met de boobs?

Ja ietsje, 2x zo kort op elkaar narcose hakt er wel in. Linkerborst word nog best 'hard' na inspanning. Rechterborst is na de 2e operatie echt snel herstelt. Beetje last van de hechtingen nu; jeuk en zo, maar das een positief teken dus das eigenlijk niet zo vervelend. Ik zie wel op tegen de hersteloperatie... Ik ken mezelf een beetje en ik zal vast bij ieder pijntje en dingetje bang worden dat t foute boel is. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.