Ga naar inhoud

Yaanaa : 14 augustus 2017 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

10 uur geleden zei MissM:

@Sky__1 wat zijn ze mooi he! vind ze ook veel groter dan die van mij! k heb het gevoel dat ze bij mij kleiner geworden zijn met het ontspannen van de spier. 

Dankje! Hoeveel cc heb jij?

Ik heb niet het idee dat ze kleiner zijn geworden bij mij met het ontspannen van de spier maar juist voller en boller zeg maar

Doordat de spier er eerst natuurlijk helemaal strak over heen zat was het platter, soort van platgedrukt, nu gaat die spier meer ontspannen en worden ze ook wat boller en zachter

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 88
  • Created
  • Laatste Reactie

@Sky__1 ik 450 cc :D eerst waren ze klein, dan werden ze voller en dan weer kleiner hahaha. de rechtse is ook nog kleiner dan de linkse, die moet nog meer zakken en ook meer ontspannen. voelt nog niet zo zacht als de andere maar je ziet wel elke dag iets anders dus heb er vertrouwen in.

 

@x-roxiie-x slaap jij al terug op je buik? ik word veel wakker en dan lig ik half op men buik en draai me dan maar snel om omdat ik denk dat ik de dames plet :45: is zo wennen he! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@MissM ik heb 390 cc, en bij mij is links ook nog wat groter dan rechts maar die is wel al zachter dan rechts..

Maar bij mijn voorsituatie was links ook wat groter alleen niet genoeg om verschillende cc te nemen maar ik heb er ook vertrouwen in ben er in ieder geval nu al super blij mee :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei MissM:

 

 

@x-roxiie-x slaap jij al terug op je buik? ik word veel wakker en dan lig ik half op men buik en draai me dan maar snel om omdat ik denk dat ik de dames plet :45: is zo wennen he! 

 

Hahaha heel herkenbaar! Ik slaap nu al 2 weken steeds op mijn zij en draai dan ook soms half op mijn buik. Slaap super onrustig omdat ik ook denk shit dat mag niet :4: ben zo ben voor kapselvorming! Heb jij trouwens dat ze soms ook gevoelig zijn door op je zij te slapen? Ik weet dat je op je zij mag als je er zelf prettig bij voelt, maar ben altijd bang dat het slecht voor me is :145: 

 

Gelukkig over 6 dagen mijn 6 weken controle. Ben zo benieuwd wat Nio gaat zeggen over de genezing! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17-8-2017 om 16:45 zei Nieuwsgierig123:

Die van jou zijn ook al mooi! En wat n strak lichaam!

Ik had n 75b van te voren. Hebben nu 370cc en 410cc geplaatst ivm m'n asymmetrie. 

Hihi dankje. Blijft alleen niet veel over van mijn platte buik nu door al dat liggen en eten :mellow: 

 

Oh echt?! Dat was me niet eens opgevallen dus denk dat je het goede aantal cc's hebt gehad om de asymmetrie op te lossen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 18-8-2017 om 00:34 zei x-roxiie-x:

 

Hee meid gefeliciteerd met je boobs! Hoe slaap jij? Ik ben ook echt een buikslaper en had hier zoveel last van, maar bij mij was een voedingskussen echt een levensredder! Met 3 kussens onder mijn rug en dat voedingskussen erbovenop lag ik perfect en had ik steun onder mijn armen. Als je echt last krijgt zal ik wel de zwaardere medicijnen nemen om de nacht goed door te komen.  Misschien heb je er iets aan

 

X

Heey! :) Ik lig ook met honderd kussens of zo. Ik lig nog steeds bijna rechtop in bed. Anders kan ik 's ochtends niet uit bed komen. Maar het slapen gaat steeds beter en ook steeds minder rugpijn gelukkig. Hoe gaat bij jou alles?

 

Haha lijken net een stel zwangere vrouwen. Ik heb ook een voedingskussen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Yaanaa:

Heey! :) Ik lig ook met honderd kussens of zo. Ik lig nog steeds bijna rechtop in bed. Anders kan ik 's ochtends niet uit bed komen. Maar het slapen gaat steeds beter en ook steeds minder rugpijn gelukkig. Hoe gaat bij jou alles?

 

Haha lijken net een stel zwangere vrouwen. Ik heb ook een voedingskussen!

 

Hahaha echt he! Aan dat is fijn. Ik heb zeker wel 2,5 week half rechtop moeten slapen. En langzaam aan een kussen minder totdat ik weer plat kon liggen. 

 

Bij míj gaat alles heel goed. Ben over 6 dagen 6 weken po alweer en de tijd is echt voorbij gevlogen! Ik slaap al 2 weken heerlijk op mijn zij maar kan niet wachten tot ik weer op mijn buik kan.  Dat mis ik zo erg!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.