Ga naar inhoud

Yaanaa : 14 augustus 2017 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

17 minuten geleden zei Mama0815:

@MissM Mijn zoontje wordt volgende maand 2 en mn dochter is 8, die kan gelukkig wel wat helpen. Mn vriend is deze week en volgende week gelukkig nog thuis om te helpen.. zijn kinderen van 5 en 7 zijn er ook (nog 1,5 e week) 

Fijn dat je hulp had van je kids! Hoe oud zijn die van jou? En lang geleden ben je geopereerd?

 

fijn dat je hulp hebt, is ook echt wel nodig vond ik. hier word de jongste bijna 1. dan heb ik er nog van bijna 3,7 en 15 :D

ben nu 6 weken po :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 88
  • Created
  • Laatste Reactie
1 uur geleden zei MissM:

 

fijn dat je hulp hebt, is ook echt wel nodig vond ik. hier word de jongste bijna 1. dan heb ik er nog van bijna 3,7 en 15 :D

ben nu 6 weken po :43:

O jee nog echt een kleine! Dat lijkt me wel lastig! Had jij verder wel hulp?

fijn dat je nu alles weer mag:41: ik kan niet wachten de 6 weken te zijn gepasseerd

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Mama0815:

@Yaanaa Hoe gaat nou met jou?

Heb jij 390 cc gekregen? Ga je foto's plaatsen? Ik heb zelf 385 en ben benieuwd hoe het er bij andere uitziet:blush:

's middags en 's avonds gaat het bij mij best goed. Dan heb ik het idee dat er vooruitgang in zit. Maar in de nacht en ochtend gaat het slecht. Zit er dan echt doorheen door de stijfheid en de pijn.

 

Was de triumph Triaction sportbh ook helemaal beu. De druk werd niet goed verdeeld. Ik voelde alle druk op mijn borstbeen en littekens. Had ook super veel last van spierspasmen. Heb nu een schock absorber en voel me al stukken beter. Minder stijve boobies en ook meteen minder rugpijn. 

 

Ik heb al wat foto's. Moet alleen nog een album maken als ik op mijn laptop zit. Het lukt me niet via de mobiel :mellow:

 

Hoe gaat het bij jou? Is je misselijkheid al helemaal weg?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@MissM heb de Tramadol nog niet eens gebruikt. Durf het niet :( heb wel eens eerder tramadol gehad toen ik een ontsteking had en moest er toen van overgeven. Ben nu echt bang dat ik weer moet overgeven en dat dan al mijn hechtingen open springen ofzo bah.. Komen meteen alle doemscenario's naar boven haha.

 

Wat fijn dat je 6 weken bent! Gefeliciteerd!!  :) Hoe lang heeft het bij jou geduurd totdat je weer een beetje plat kon liggen bij het slapen? Ik lig nu nog een beetje omhoog zodat het vocht kan weg trekken. Maar weet niet of dit logisch is?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Yaanaa O minder :-( had je die bh zelf gekocht of via de kliniek? 

Hier alles goed. Misselijkheid is weg en alleen erge rug/nekpijn en zware verveling.. gelukkig komt morgen een vriendin langs.

Ik heb foto's in privé album, als je ze wilt zien moet je maar een gil geven 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Mama0815:

@Yaanaa O minder :-( had je die bh zelf gekocht of via de kliniek? 

Hier alles goed. Misselijkheid is weg en alleen erge rug/nekpijn en zware verveling.. gelukkig komt morgen een vriendin langs.

Ik heb foto's in privé album, als je ze wilt zien moet je maar een gil geven 

De triumph was via de kliniek. Hebben ze me daar aangemeten maar hij sloot qua cup niet helemaal aan. 

 

Hihi goed om te horen! Beter dat je jezelf verveelt dan dat je jezelf belabberd voelt :) Al snap ik de verveling wel. Er komt ook niks op tv en Netflix is ook niet meer zo spannend. Dan is een bezoekje van een vriendin wel erg leuk! Veel plezier morgen!

 

Ja wil ze wel zien hoor!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

54 minuten geleden zei Yaanaa:

@MissM heb de Tramadol nog niet eens gebruikt. Durf het niet :( heb wel eens eerder tramadol gehad toen ik een ontsteking had en moest er toen van overgeven. Ben nu echt bang dat ik weer moet overgeven en dat dan al mijn hechtingen open springen ofzo bah.. Komen meteen alle doemscenario's naar boven haha.

 

Wat fijn dat je 6 weken bent! Gefeliciteerd!!  :) Hoe lang heeft het bij jou geduurd totdat je weer een beetje plat kon liggen bij het slapen? Ik lig nu nog een beetje omhoog zodat het vocht kan weg trekken. Maar weet niet of dit logisch is?

 

Na 4 weken lag ik volledig plat en op mijn zij.  Voor het vocht kan je enkel zoveel mogelijk drinken en plassen :4:

Link naar reactie
Delen op andere sites

43 minuten geleden zei Yaanaa:

De triumph was via de kliniek. Hebben ze me daar aangemeten maar hij sloot qua cup niet helemaal aan. 

 

Hihi goed om te horen! Beter dat je jezelf verveelt dan dat je jezelf belabberd voelt :) Al snap ik de verveling wel. Er komt ook niks op tv en Netflix is ook niet meer zo spannend. Dan is een bezoekje van een vriendin wel erg leuk! Veel plezier morgen!

 

Ja wil ze wel zien hoor!!

Jaa ben nu maar een boek aan het lezen, je moet wat :lol: dank je wel! Ik voeg je toe

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16-8-2017 om 03:16 zei Yaanaa:

@Nisa28 vind het slapen tot nu toe ook moeilijk. Ben een buikslaper dus op de rug moeten liggen is nog erg wennen. De nachten vind ik tot nu toe moeilijk om door te komen.

Vond het gisteren reuze mee vallen met de pijn. Maar heb het idee dat het vandaag wat meer pijn doet. Heeft de Tramadol geholpen? Deze hebben ze mij ook voorgeschreven maar had ik tot op heden nog niet echt nodig.

 

Hee meid gefeliciteerd met je boobs! Hoe slaap jij? Ik ben ook echt een buikslaper en had hier zoveel last van, maar bij mij was een voedingskussen echt een levensredder! Met 3 kussens onder mijn rug en dat voedingskussen erbovenop lag ik perfect en had ik steun onder mijn armen. Als je echt last krijgt zal ik wel de zwaardere medicijnen nemen om de nacht goed door te komen.  Misschien heb je er iets aan

 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.