Ga naar inhoud

Yaanaa : 14 augustus 2017 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

11 uur geleden zei Yaanaa:

Dankje @Sky__1! Ik krijg anatomisch. Ben erg benieuwd hoe het uit gaat pakken!

Morgen ochtend niet vergeten nog foto's te maken van de voor situatie haha.

Dan hebben we dezelfde :) indd niet vergeten hoor! Als ik nu de foto's terug zie van mijn voor situatie denk ik echt waarom heb ik dit noooooit eerder gedaan!? Zal je ook even toevoegen aan mijn album

 

@Toetje1993 ik heb ook 390 cc, anatomisch, dual plane en high profile. Zal je aan mijn album toevoegen, miss heb je er wat aan

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 88
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi meiden, ik ben ook al een aantal uur thuis. Het was allemaal prima gegaan. Vind het nog wel heel eng om te staan. Dan voel ik de druk nog meer vergeleken met als ik lig.

Gelukkig ben ik niet misselijk en kan ik al van alles eten. Hier vooral last van stijfheid/spierpijn achtig gevoel. Heb al wel mogen spieken. Voelt alsof ik een maatje gigantisch heb  nu vergeleken met mijn mini cup a haha.

 

@Mama0815 hoe is het bij jou gegaan? Jij ook succes hé!! Heb je iemand die je de komende dagen gaat helpen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei Yaanaa:

Hoi meiden, ik ben ook al een aantal uur thuis. Het was allemaal prima gegaan. Vind het nog wel heel eng om te staan. Dan voel ik de druk nog meer vergeleken met als ik lig.

Gelukkig ben ik niet misselijk en kan ik al van alles eten. Hier vooral last van stijfheid/spierpijn achtig gevoel. Heb al wel mogen spieken. Voelt alsof ik een maatje gigantisch heb  nu vergeleken met mijn mini cup a haha.

 

@Mama0815 hoe is het bij jou gegaan? Jij ook succes hé!! Heb je iemand die je de komende dagen gaat helpen?

Fijn dat het goed is gegaan en je niet misselijk bent. Ik wel echt niet leuk :84:

ja mijn vriend helpt me de eerste 2 weken, maar hij heeft hij ook de zorg voor 4 kids. En heb jij hulp? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden zei Nisa28:

Hi dames! Gefeliciteerd met jullie boobies! Volgens mij heeft driekwart van het borstenforum vandaag op de OK gelegen :D

 

Geniet ervan! Blijft leuk om de updates te lezen van iedereen

Jij ook gefeliciteerd :P helemaal happy met je boobies? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mama0815 komt door de narcose toch? Misschien dat je er morgen geen last meer van hebt. Hoop het voor je!

Ah fijn dat hij je helpt. Dan zal hij de komende tijd genoeg te doen hebben. Gelukkig krijg ik ook hulp. Had dit niet alleen gekund. Was net tien minuten bezig met de laptop aan de oplader te doen. Het ergste was dat ze al naast elkaar lagen:blush: alles in slakkentempo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei Yaanaa:

@Mama0815 komt door de narcose toch? Misschien dat je er morgen geen last meer van hebt. Hoop het voor je!

Ah fijn dat hij je helpt. Dan zal hij de komende tijd genoeg te doen hebben. Gelukkig krijg ik ook hulp. Had dit niet alleen gekund. Was net tien minuten bezig met de laptop aan de oplader te doen. Het ergste was dat ze al naast elkaar lagen:blush: alles in slakkentempo.

Ja klopt.. hou niks binnen:blink:

haha ja ik ook.. alles in slakkengang. Heb m'n dochter gevraagd broek het laatste stukje omhoog te trekken na het plassen :o

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Yaanaa, het gaat goed. Vandaag wel een beetje stijf en had iets te kort geslapen vannacht dus dat heb ik vanmiddag ingehaald. Ik wacht nu op mijn dochter die ieder moment thuis wordt gebracht. Ga denk ik voor straks ook wel echt Tramadol innemen, had gehoopt het niet nodig te hebben maar denk dat dat toch wel iets fijner slapen wordt.

 

Hoe gaat het met jou nu?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Nisa28 vind het slapen tot nu toe ook moeilijk. Ben een buikslaper dus op de rug moeten liggen is nog erg wennen. De nachten vind ik tot nu toe moeilijk om door te komen.

Vond het gisteren reuze mee vallen met de pijn. Maar heb het idee dat het vandaag wat meer pijn doet. Heeft de Tramadol geholpen? Deze hebben ze mij ook voorgeschreven maar had ik tot op heden nog niet echt nodig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mama0815 wat fijn dat het bij jou al wat beter gaat. Lekker verdoofd van de pijnstillers haha:P met mij even wat minder vanwege de pijn en het moeilijk slapen. Misschien dat ik vandaag ook maar de zwaardere pillen erbij neem.

Ach ja, ze doet wel mooi helpen met je broek ophijsen. Altijd handig zo'n klein hulpje :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Yaanaa:

@Nisa28 vind het slapen tot nu toe ook moeilijk. Ben een buikslaper dus op de rug moeten liggen is nog erg wennen. De nachten vind ik tot nu toe moeilijk om door te komen.

Vond het gisteren reuze mee vallen met de pijn. Maar heb het idee dat het vandaag wat meer pijn doet. Heeft de Tramadol geholpen? Deze hebben ze mij ook voorgeschreven maar had ik tot op heden nog niet echt nodig.

 

Ja de Tramadol heeft goed geholpen! Daardoor heb ik toch goed door kunnen slapen. Vanochtend ook weer aardig stijf maar opzich is het best te doen. Mocht gisteren al douchen maar nog niet gedaan dus ga zo een poging wagen. Linkerborst begint hier al wat soepeler te worden, de rechter laat nog even op zich wachten.

 

Hoe gaat het vandaag met jou? Iets beter kunnen slapen inmiddels?

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Nisa28:

 

Ja de Tramadol heeft goed geholpen! Daardoor heb ik toch goed door kunnen slapen. Vanochtend ook weer aardig stijf maar opzich is het best te doen. Mocht gisteren al douchen maar nog niet gedaan dus ga zo een poging wagen. Linkerborst begint hier al wat soepeler te worden, de rechter laat nog even op zich wachten.

 

Hoe gaat het vandaag met jou? Iets beter kunnen slapen inmiddels?

Oh dan worden ze al snel soepel bij jou! Ik voel nog door de dag heen meerdere malen dat mijn borstspieren helemaal samentrekken. Geen fijn gevoel. Maar als ze eenmaal relaxt zijn is het goed te doen. Vooral 's ochtends zijn ze mega stijf. Verschrikkelijke morningboobs.

Wakker worden is nog nooit zo vervelend geweest haha.

 

Het slapen in de nacht gaat nog niet helemaal goed bij mij. Maar haal het overdag wel weer in gelukkig.

 

Kreeg jij trouwens wel al dat gekleurde ontsmettingsspul van je lichaam met het douchen? :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei Yaanaa:

Oh dan worden ze al snel soepel bij jou! Ik voel nog door de dag heen meerdere malen dat mijn borstspieren helemaal samentrekken. Geen fijn gevoel. Maar als ze eenmaal relaxt zijn is het goed te doen. Vooral 's ochtends zijn ze mega stijf. Verschrikkelijke morningboobs.

Wakker worden is nog nooit zo vervelend geweest haha.

 

Het slapen in de nacht gaat nog niet helemaal goed bij mij. Maar haal het overdag wel weer in gelukkig.

 

Kreeg jij trouwens wel al dat gekleurde ontsmettingsspul van je lichaam met het douchen? :P

 

Hahaha ja super herkenbaar die morningboobs! Mijn hemel het zijn dan echt bowlingballen. Heb er hier ook last van hoor dat ze soms ineens keihard worden en dan weer wat soepeler. 

 

Heb helaas nog niet al het ontsmettingsspul en de strepen van het aftekenen eraf gekregen. Durfde niet zo heel lang te douchen. Zit hier voornamelijk nog bij mn oksels en tussen mijn boobies. Morgen maar weer een nieuwe poging wagen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Nisa28:

 

Hahaha ja super herkenbaar die morningboobs! Mijn hemel het zijn dan echt bowlingballen. Heb er hier ook last van hoor dat ze soms ineens keihard worden en dan weer wat soepeler. 

 

Heb helaas nog niet al het ontsmettingsspul en de strepen van het aftekenen eraf gekregen. Durfde niet zo heel lang te douchen. Zit hier voornamelijk nog bij mn oksels en tussen mijn boobies. Morgen maar weer een nieuwe poging wagen! 

Haha idd net bowlingballen! Hou wel van bowlen, maar wil de harde ballen liever niet aan mijn lijf :lol:

 

Heb dat ook ja. Durfde ook niet hard te scrubben. Maar met zeep/douchegel gaat het in elk geval iets makkelijker eraf dan alleen met water.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi ladies, gaat het al ietsje beter vandaag? die opgespannen tieten sochtends blijven nog wel even, gelukkig verdwijnen ze niet lang na het opstaan.

 

ik zag dat jullie tramadol hadden voorgeschreven gekregen?! heb ik niet gehad, had me goed geholpen anders.

enkel die paracetamol en celebrex heeft me niets gedaan waardoor ik lang pijn heb gehad. brrr als ik er terug aan denk krijg ik de kriebels :o

 

@Mama0815 lukt het bij jou wat met de kids? hoe oud zijn ze bij jou? ik heb er ook 4 en was best wel pittig maar heb gelukkig veel hulp gehad van men ventje de eerste 2 weken en daarna nog van men puber. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@MissM Mijn zoontje wordt volgende maand 2 en mn dochter is 8, die kan gelukkig wel wat helpen. Mn vriend is deze week en volgende week gelukkig nog thuis om te helpen.. zijn kinderen van 5 en 7 zijn er ook (nog 1,5 e week) 

Fijn dat je hulp had van je kids! Hoe oud zijn die van jou? En lang geleden ben je geopereerd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.