Ga naar inhoud

Yaanaa : 14 augustus 2017 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

 

Al sinds mijn 10e wist ik dat ik graag grote borsten wilde hebben. Helaas ben ik nu zo onderhand al 26 jaar oud. Na jaren wachten is het niet groter geworden dan een cup a helaas. Nu ben ik eindelijk tot de realisatie gekomen dat ik toch echt niet meer in de puberteit zit en ik niet op een natuurlijke manier aan de borsten zal komen die ik graag wil haha.

Sinds een aantal maanden heb ik eindelijk de knoop doorgehakt dat ik voor een bv ga. Eens in de zoveel tijd kwam ik dit forum tegen op internet. Nu heb ik eindelijk maar eens een eigen account aangemaakt!

Ik heb verder nog geen afspraken gepland bij een arts. Ik hoop dat ik via dit forum veel informatie op kan doen via alle ervaringsdeskundige dames hier :)
Na een goede verdieping hoop ik dit jaar nog mijn eerste afspraak in te plannen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 88
  • Created
  • Laatste Reactie

@Yaanaa

Veel tips over de ingreep en post operaties kan ik nog niet geven. Ik word op 2 juni geopereerd door Verdonck.  Je zal.zeker veel informatie terug vinden op het forum. Ook over de soorten implantaten. Het soort die ze gebruiken verschilt per dokter.

Succes met je zoektocht 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
Op 5/21/2017 om 21:12 zei Yaanaa:

Heb 8 Juni een consult bij Dr. Straten. Zo spannend! Kan niet wachten :wub:

En? Hoe was je consult? Ga je nog bij andere pc's langs? Ik ben ook bij Frans Straten geweest. Lieve man hè.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Schildpad Was in eerste instantie van mening meerdere pc's te bezoeken. Ben erg gevoelig voor hoe mensen op mij en mijn onzekerheden reageren. Dus ik dacht dat het even zou duren voordat ik de juiste arts had gevonden die er goed mee om zou gaan.

Maar bij Straten was het gevoel eigenlijk meteen goed. Hij was heel aardig en rustig (wat ik altijd fijn vind bij mensen). Hij kwam ook erg kundig over. Ik keek er erg tegenop op mijn bh uit te trekken. Maar hij ging er zo goed en professioneel mee om dat het niet raar voelde om daar half naakt te staan. Ik kreeg ook genoeg tijd om te passen en te kijken wat ik mooi vond staan. Dus al met al ging het consult erg goed. Had ook geen behoefte meer aan consulten bij andere pc's :) 

Ik heb zelfs al een operatie datum: 14 augustus!

Link naar reactie
Delen op andere sites

YEAAAAH gefeliciteerd met je datum!! Voor je het weet lig je op de verkoever met mooie borsten :43:

 

Ik ben ik het helemaal met je eens wat betreft de vakkundigheid van Frans. Alhoewel ik ook geen andere pc heb bezocht hoor. Maar door de verhalen hier op het forum en zijn kennis en kunde was ik ook snel van mening dat deze pc het best bij me zou passen. Hij had al aan een half woord genoeg eigenlijk haha. En inderdaad het uittreken van je bh voelt onwennig maar ook dat pakte hij professioneel aan. Heel fijn.

 

Hoeveel cc krijg je? En wat is je voorsituatie? Spannend hoor, je gaat je zoveel beter voelen met je nieuwe boobies.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Yaanaa:

@Schildpad Kijk er ook erg naar uit! Het is alleen nog zo lang wachten :blush:

Fijn om te horen dat je ook goede ervaringen hebt met hem! Wat vond je verder van de nazorg?

 

Ik heb nu 75A en krijg straks 390cc mentor high profile. Het gaat denk ik wel even wennen worden ineens met zulke borsten :blush:

Het lijkt nog erg ver weg maar de tijd gaat zo snel. Echt hoor.

Wat betreft de nazorg heb ik tot dusver geen klachten. Ik heb na mijn bv de kliniek nog enkele keren gebeld met vragen en ze bleven keer op keer vriendelijk en begripvol. Binnenkort moet ik nog op mijn tweede nacontrole bij Frans zelf maar daar moet ik nog steeds een afspraak voor maken :ph34r:

 

De eerste weken had ik het gevoel alsof ik meloenen had gekregen. Maar dat kwam vooral doordat ze hard waren en nog niet eigen voelde. Dat begint nu pas te komen. Ik ben alweer zo aan de maat gewend dat als ik ooit een wissel zou moeten, ik ze nog wel 1 of 2 maten groter zou willen :11:

 

Als je tzt een album aanmaakt, wil je mij dan toevoegen? Ik ben zo benieuwd hoe die 390cc bij jou gaat staan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Schildpad Hahaha nu galia meloenen, de volgende keer watermeloenen dan maar :lol:

 

Als ik een album aanmaak zal ik je zeker toevoegen. Durf het nu nog niet aan te maken, omdat ik de voor situatie echt niet mooi vind. Ben blij als ik er straks mooie boobies heb.

 

@JESSICAD Dankjewel! Zo leuk dat je ook bij Straten geopereerd gaat worden. 

Ik ben benieuwd of ik nog mensen tegen ga komen op het forum die op dezelfde dag mogen als ik.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

56 minuten geleden zei Yaanaa:

@Schildpad Hahaha nu galia meloenen, de volgende keer watermeloenen dan maar :lol:

 

Als ik een album aanmaak zal ik je zeker toevoegen. Durf het nu nog niet aan te maken, omdat ik de voor situatie echt niet mooi vind. Ben blij als ik er straks mooie boobies heb.

 

 

Hahaha van galia naar watermeloen lijkt me wel wat ja :45:

 

Wel foto's van je voorsituatie maken voor jezelf hoor. Ik vind het nog steeds leuk om mijn kleine meisjes te zien hihi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
33 minuten geleden zei Yaanaa:

 

@Mama0815 spannend hé! Ik denk niet dat ik in slaap val vannacht! Mag rond half 11 melden. 

Hoe gaat het bij jou? Al klaar voor? Was je er nog uit met aantal cc's?

Ja ik denk ik ook niet:29: Ja ben er helemaal klaar voor.

heel veel succes morgen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.